nee dat helpt niet, dat heb ik al wel 5 x gedaan... hij pakt de ene website wel en de andere niet, ga toch maar ff met home bellen denk ik (duur grapje is dat!)
nou, het is geen probleem van @home... ben bij de pc winkel geweest en die snapt het ook niet. Nog even en ik koop een nieuwe pc...
Ice Wittereus LadyIceShire Anoesj elpee Jvtje Sis1987 Allemaal gefeliciteerd met jullie 20 weken mijlpaal.
#!#@$#@ Nu is onze kerstboom weer omgevallen. Nu zijn echt alle ballen kapot. Ik heb er nog 4 heel uit kunnen halen. Dus we gaan zo maar shoppen voor nieuwe. Het huis is nu wel een zooitje. Alles ligt onder de scherven en mijn valkparkiet is ook mega geschrokken, dus overal liggen veren. Gezellie...
Drama, drama, ik heb net m'n vloer weer haarvrij, dankzij schoonma. Wat een ramp is dat toch, een van onze honden verhaart nogal, en dan bedoel ik niet een beetje, maar wel zo dat je je afvraagt waarom ze nog niet kaal is. *zucht*
*masoled, hoe kan t ? was er iemand tegen aan gelopen? *onsukkie.. ik moet ook sweilen.. heb geen zin... ik voel de kleine erg bewegen en geniet nog even voordat t weer ophoudt... maarreee.. wie van jullie gelooft in pendelen?
Nee gewoon een hele grote boom en top zwaar. Maar ik ga hem nu vast zetten met visdraad. Hi.. Mij pakken ze geen 3de keer.
Hahaha... wat een pech allemaal zeg! Dus ik ben niet de enige met van die baaldagen?! Ik geloof wel in pendelen... maar ik hou altijd wel rekening mee dat nooit alles waar is en klopt! Ik voel de kleine ook regelmatig leuk he! Mannetje kan het nog niet voelen helaas.... misschien snel! Xxx
he onsukkie wij hebben 2 katten en die verharen ook ontzettend maar raken ook niet kaal en dan is het met een hond natuulijk nog erger maar ik baal er ook van maarre zo blijf je wel aan het werk heb net maar ff wantjes voor mijn dochtertje gehaald en daarna naar de supermarkt ff wat kleine dingetjes gehaald en lekkere dingetjes allemaal kerstkoekjes en schuimpjes en chocola had erg zin in ik luister nu ff naar flappie is op radio die lieve arme flappie 8)
Volgens mij zegt @home al snel dat het niet aan hun ligt hoor... (doen bijna alle providers wel, trouwens). Zolang er geen echt duidelijke storing is, kan het vàst niet aan hun liggen! Maar kan het misschien aan de instellingen van Internet Explorer liggen? Of heb je een Firewall aanstaan? Mijn ervaring is dat het in dit soort gevallen om een heel klein dingetje blijkt te gaan, maar wel net zo'n ding waar je gewoon niet aan denkt! Bijvoorbeeld ergens een vinkje teveel aanstaan ofzo....
Mijn vader (of eigenlijk m'n stiefmoeder) heeft een hond die ooit eens met gewone shampoo gewassen is, in plaats van met speciale honden-shampoo. Dat beest verhaart nu echt als een gek! De honden van m'n schoonouders kunnen er bij vlagen ook wel wat van, maar dat valt dan nog altijd in het niet bij die van m'n vader! Ik vind het echt een wonder dat die hond nog niet hartstikke kaal is.....
zit me de laaste kracht die in e schuilt het avondeten te maken heb hoofdpijn ervan me voetjes doen zeer en ben vooral moe zo kan niet meer he morgen nog 1 dagje en dan heben we weer weekend!
Nou, het probleem ligt daar in dit geval echt niet, de snelheden e.d kunnen ze meten, hij kan zelfs zien dat of ik wel of geen pagina in beeld krijg... Heb in het verleden urenlang gebeld, maar toen hadden we geen signaal en nu is dat allemaal perfect...
De man van de pc-winkel geeft als enige mogelijke optie een virus (die ik overigens niet kan vinden) de tweede optie is dat de pc aan vervanging toe is, dat kan ook met dit soort geintjes beginnen. Is mogelijk, hij is als weer 5 jaar oud (minimaal). Morgen nog even een andere pc man vragen of die nog ideeen heeft....
Goeden avond allemaal! heb weer een drukke dag gehad! en nu ook blij dat ik even lekker achter de pc kan zitten! net t eten op! hier gaat alles goed verder! voel wel vaak dingen in mijn buik en ondanks dat het mijn 2e zwangerschap is kan ik het toch niet thuisbrengen soms toch ook wel last van harde buiken! dat voelt soms best vervelend.. vanmiddag nog even in de stad geweest even bij de babykleertjes gekeken! wat schattig allemaal! maar wil wachten tot 2 januarie voor ik wat ga kopen! dan weet ik als t goed is wat t word! vanavond lekker babyboom kijken! altijd leuk! gelukkig vandaag niet zo heel veel gepraat! dus was geen uren aan t lezen ik wens iedereen alvast een hele fijne avond!
Kan ineens wel heel makkelijk berichtjes plaatsen... Vaag... maar ff van profiteren voor zolang als het duurt... Onze katten hebben de kerstboom vooralsnog heel gelaten. Geweldig... hebben hem eerlijk gezegd ook een beetje gebarricadeerd tussen de meubels staan. En plastic ballen... dus als ie valt is er geen man overboord. Ons ene meisje is ongeloofelijk krols. De ander is gesteriliseerd en dat was een drama, vandaar dat deze nog zo rondloopt. Ze komen niet buiten, dus geeft niks. En deze is maar 3 a 4 x per jaar in die bui, de ander was het haast om de week en ze had er zelf zo'n last van, echt zielig!
Zelfs een langer berichtje gaat goed, krijg straks nog hoop dat ie het ineens weer helemaal doet... Vandaag prei gegeten met aardappels en braadworstjes. Morgen komen mn vriendinnetjes op visite, gezellig. Meestal spreken we in de stad af, maar ik mag nog niet echt reizen, dus komen ze voor de verandering hier. Ik ga straks ook babyboom kijken, heb nog geen aflevering gemist. Vind het geen super programma, maar trekt toch wel aan om te kijken, vooral omdat ik iedere keer flink wat traantjes moet laten... Heb gisteren van een kennis nog een hele zak met babykleertjes gekregen en 2 voedingskussens. Zal makkelijk worden als het een jongen wordt, want de meeste kleertjes zijn echte jongens dingen. Van een andere kennis krijg ik volgende week wat positiekleding, wat past mag ik lenen, zij heeft het voorlopig toch niet nodig (man wil maar 1 kindje...)
Goedenavond, Zo straks eerst eens avond eten als mannetje een keer thuis komt Heb beste wel een beetje trek. Ook ik weet niet of ik de baby voel, idd wel gerommel. Ik vraag me af wanneer ik echt eens iets ga voelen. Maandag wordt ik weer eens gerustgesteld als ik naar de vk ga. Ik heb een hond een kleine jack russel en ookm ik vraag me weleens af waar al dat haar vandaan komt, echt vreselijk. Soms kan ik er echt om janken dan heb ik zwarte kleren aan en dan gaat hij natuurlijk precies boven op me zitten. Maar dat is nou eenmaal zo. Ik kam hem ook nooit, misschien is dat het wel. Ga zo eens mannetje bellen waar hij blijft!
Oh ja babyboom, ja kijk ik ook wel. Al zou ik niet zwanger zijn dan denk ik niet dat ik het zou kijken, nu heeft het wel wat. In eerste instantie wilde ik er niet naar kijken, al die mensen met leed....dat trek ik me weer aan, maar nu we alweer zo ver zijn kan ik het wel aan.