Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. draaimolen

draaimolen Actief lid

22 apr 2007
    479
    0
    0

Ik geloofde eigenlijk absoluut nooit in dit soort dingen, maar had in april dit jaar door 3 mensen hier op forum laten pendelen, afzonderlijk van elkaar. Gewoon omdat ik het wel grappig vond. En je gelooft het nooit, maar van alledrie kreeg ik uiteindelijk hetzelfde antwoord in mijn mail (in een tijdsbestek van een maand). Ze zeiden alledrie, in aug. 2007 word je zwanger van een jongen. En zoals jullie nu weten kloppen al deze gegevens. Is toch bizar?

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    M'n schoonmoeder zit met m'n man boven over MIJ te roddelen... nou ja, sorry hoor!

En de honden mogen ALLES van haar, en het heb dus geen zin om er wat van te zeggen, want achter je rug om doet ze het toch. Springt er een op de bank gaat ze lachen en aaien.

Ja, dat heeft nogal wat zin.
    Kan 'r echt wel wurgen momenteel...

3. haha ja schoonouders! ik heb ze niet gelukkig :)
    maar weet hoe het is! lag ook regelmatig overhoop met mijn ex schoonouders.

ja babyboom is ook indd. leuk nu je zelf ook zwanger bent. anders trekt het je ook niet zoveel aan denk ik!
    maar ik kijk wel eens op die site en er zijn toch al heel wat stellen zwanger of hebben al een kindje!
    maar ben blij dat ik heel makkelijk zwanger word! was nog geen maand gestopt met de pil.

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Friendly : Hoe gaat het verder met je? Ben blij dat je geen klachten meer hebt.
    en goed dat je pc het weer doet, misschien idd een virus... of heb je laatst iets geinstalleerd want tot voor kort had je geen problemen.

mamain2008; ik geloof niet in pendelen, het is puur geluk als het toevallig klopt vind ik

Deentje : haaaai buddy :)
    lijkt me vervelend harde buiken. Ik kan zelf niet zo goed thuisbrengen of ik nu wel of niet iets voel.
    Heb de laatste 2 dagen wel het idee dat ik soms iets voel als ik mijn hand op mijn buik leg, maa rhet is nog heel vaag.

Ons ukkie lijkt me erg irritant met die schoonmoeder van je !

En alle andere meiden, fijne avond!

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Anatasia: Met mij gaat het vrij redelijk. Doe rustig aan, en dat zal voorlopig zo blijven. maar mag in elk geval wel weer zelf boodschappen doen en kan alweer een stukje fietsen. ben daarna kapot, maar goed, rustig aan opbouwen.
    De pc wordt er niet echt beter op, kan hier wat, maar verder nog eigenlijks niks. Heb de zoveelste virusscanner er nu op, maar helaas, ook deze geeft alles schoon. Begin echt bang te worden dat we een nieuwe moeten, komt financieel echt heel beroerd uit!

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Heb net lekker lang gedouched, eindelijk mezelf eens een beetje gedaan (haha, had mn benen echt wel 2 mnd niet gedaan, dus kun je nagaan hoe nodig het was...)
    Gaan nu de afwas nog ff wegwerken, zet in de tussentijd de electrische deken aan en dan in bed tv kijken. Van die pc wordt ik echt niet vrolijker, dus zet hem zo lekker uit...
    Meiden, allemaal een fijne avond en alvast welterusten!

Liefs Friendly

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    het pendelen klopte bij mij wel, ik had vier pendels, eentje voor juli, augustus 2x, september en november, 3 x een jochie en 1 x meisje. en die van augustus waren allebei een jochie, maar denk dat het gewoon toeval is eigenlijk, hoewel ik het wel erg leuk vind...
    gelukkig nog maar 1 dagje werken en dan lekker weekend...
    heb sinds gisteravond last van rechtsonder in mn buik, vooral als ik geplast heb, kan ik amper rechtop staan. Denk dat het mssn een blaasontsteking is, vk zei ook dat ik morgen even urine moest brengen naar de huisarts. Anders zijn het mn banden, maar dat is dan wel heel heftig...
    en ik heb nog nooit in mn leven een blaasontsteking gehad, dus heb ook geen idee hoe dat zou moeten voelen...
    morgen even afwachten dus maar...

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik zie dat ik niet meer kan tellen, ik had dus 5 pendels, 4x jochie, 1x meisje :)

9. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    he surf bah blaasontsteking! Lijkt me vreselijk vervelend.
    Heb zelf ook wel eens een soort van kramperig gevoel na het plassen, geen idee hoe het komt, heb zelf niet het idee dat het blaasontsteking is, ..
    Nou ja we zien wel.
    Hoop dat jij geen blaasontsteking hebt iniedergeval

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Babyboom begint!

11. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    ja leuk :)

12. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik vond em weer erg leuk om te kijken. De tranen stonden in mijn ogen, wat een mooie berichten zeg!

13. ja zeker! echt leuk! mensen die al 6 jaar bezig zijn zwanger te worden en dan eindelijk gelukt! t is ze echt gegunt!

@friendly dat klinkt erl lekker met een electrishe deken in bed gaan liggen! ik krijg het al koud als ik aan mijn bed denk haha! misschien moet ik ook maar zo'n ding aanschaffen :)

ik ga maar weer ff kijken of er nu nog wat leuks op tv komt!

weltrusten alvast iedereen!

14. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    ik weet t nog niet
    tis afwachten...
    een bekende heeft voor mij gependeld, en zij heeft ook voor haar zelf vaak gependeld wat vaak waar blijkt te zijn...
    de pendel geeft meisje aan..
    spannend...zelf toch sterk gevoel van jongen..
    we zullen zien...

idd.
    babyboom is alweer afgelopen...
    volgende week allerlaatste aflevering

nou ik ga zo weer op bed,
    mijn kleine man heeft sinds 1 maand een juniorbed, maar wrdt per nacht wel 3 tot 4 x wakker.. dan huitlt en schreeuwt hij om mij en loop naar onze kamer toe...

in zijn ledikantje had hij dat nooit!

iemad een tip?

nou tot morgen!

15. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    @Gina82, tja baal dagen zullen we idd allemaal wel eens hebben. Maar zoals vandaag hoop ik ze toch niet veel te hebben hoor.
    Pff.. Wat een dag.

Maar onze boom staat weer met nieuwe ballen. (groen, deze keer.)

16. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    @Frostieke, ik heb de kleine ook nog niet gevoeld hoor. En ik ben morgen 20 weken, dus ik hoop toch echt dat het niet lang meer duurt.
    Ben wel zo nieuwschierig hoe dat dat voelt. Lijkt me heel vreemd.

Dus ik moet ook gewoon geduld hebben. En dat valt niet mee. ;)

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja sorry hoor, ze verpest 2 van m'n 3 honden gewoon. 1tje krijgt echt in alles haar zin en die ander mag te pas en te onpas op onze bank springen, maar pas als ze dat bij m'n schoonmoeder thuis doet. Ik wil het niet hebben, maar ze ziet het echt niet.

Zeker hond1 mag alles, als ze een dag geweest is m'n schoonmoeder ben ik 3 dagen bezig de orde in de roedel en in huis weer te herstellen. Sorry hoor, het zullen de hormonen wel zijn, maar ik ben het zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo zat!

18. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Oja bijna vergeten te vertellen.
    Vanavond babyboom gemist want ik ben naar zwangerschaps yoga geweest. Was wel erg leuk en heel gezellig.

Het is ook een goede oefening voor mijn bekken. Dus ik kan het wel aanbevelen.
    Volgende week partner les. Mijn mannetje gaat ook gezellig mee, dus ben benieuwd.

Zijn er al andere dames begonnen met gym, zwemmen o.i.d.?

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Heb me wel ingeschreven, ga in januari voor 't eerst. Yoga ook, sprak me meer aan dat gym. Al heb ik geen idee wat het inhoud nog verder! Wat hield het bij jou in, die yoga? Ben eigenlijk wel benieuwd.

20. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Gewoon ontspannings oefeningen en kletsen over tips en trucks voor de bevalling.

Bij mij duurt het 75 minuten en het zijn zowel ademhalings oefeningen als bewegings oefeningen.

Deel Deze Pagina