Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Oke, nou ben benieuwd in januari.

Schoonmoeder zit er nog steeds, kan haar wel wegkijken, maar heeft geen zin, want m'n schoonvader moet eerst langs komen van z'n kerstborrel.

Nu m'n man thuis is dimt hij haar wel een beetje in, maar ze luistert gewoon echt niet naar me. En zij heeft 1 hond en dan kan dat allemaal wel, maar je kunt niet als je er 3 hebt de een wel onbepaalde vrijheid geven en de ander niet. En dan nog hebben normale hondenbazen gedragsregels waar de honden zich aan moeten houden. En als zij die effe in een paar uur om zeep helpt elke keer dat ze komt, dan hoeft ze niet meer te komen en maak ik het huis zelf wel schoon.

Sorry hoor, heel lullig, maar ben er helemaal klaar mee!

2. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen!

Goedemorgen Gina! Haha..... ;)

Ik kon niet meer slapen , ben nog steeds snotjeverkouden maar vooral zo nieuwschierig naar de echo vandaag! Denk dat ik er daarom om kwart over 6 al uit was haha! Jammer want de echo is pas om half twaalf!

Moeten er voor aan naar een kinderdagverblijf voor een rondleiding, ben benieuwd!

@Onsukkie: Wat heb jij een "gezellige" avond achter de rug! BAh niets aan als je schoonmoeder zo doet! Kan me zo voorstellen dat je baalt!

@Mamain: IK heb voor mezelf altijd twee meiden gependeld. Ik ben heel benieuwd of dat uitkomt! Ik denk dat om het betrouwbaar te hebben dat je het het beste zelf kunt doen of in ieder geval samen met degene waar je voor pendelt! Had voor mn collega een jongen gependeld en dat klopte! Ik moet nog in ieder geval 21 weken geduld hebben want we willen het een verassing houden!

Tenzij de kleine zich straks zelf verraad hihi!

fijne dag allemaal!

Liefs Anna

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden (Anna ;) )

Kun je voor mij pendelen wat het wordt Anna?
    Hahaha.. heb al twee keer jongen gehoord (via tarrot en via vk, niet door echo hoor) maar gevoel zegt nog steeds meisje......

Spannend hoor je echo! Succes!

@Onsukkie, achhhh wat vervelend zeg! Komt wel goed, adem in adem uit hihi ;) schoonmoeders blijven schoonmoeders.. ze worden nooit helemaal eigen ben ik bang!

Fijne dag allemaal! Xxx

4. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Gina: Ik wil wel voor je pendelen..... Stuur me dan ff een PB tje met je echte volledige naam. Ben benieuwd wat er uit komt!

Ik heb trouwens direct na de echo de kerstborrel op het werk! Nie zo'n zin in maar dat betekend dat ik pas vanavond kan vertellen hoe de echo was! Dus als het te lang duurt dan komt het daardoor!

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Liep trouwens gisteren een gewone kledingwinkel met manlief in en zag een leuke rok. Geen positie rok maar dacht ff kijken! Ziet die man mn buik.....begint me daar moeilijk te kijken , vraagt hoe lang ik zwanger ben.....ik geef antwoord en zeg zit in de 20e week:

Zegt ie: Jeetje , weet je zeker dat er geen 2 in zitten?

Lekker complimenteus! hahahahaha.....mafkees!

6. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Hahahaha... nou die commentaar heb ik ook al gehad horo.. maar heb er lekker "schijt" aan hihi..
    ik vind mn buik leuk! Alleen jammer dat ik op mn heupen zo breed wordt... heb jij dat ook al?
    En dan bedoel ik niet echt dikker maar meer wijder.. (slaat dit nu nog ergens op? hahahaah)

Ik zit al op mn werk en heb helemaaaaaal geen zin.. gelukkig nog maar paar uur!

Pffff dan moeten we idd wel lang wachten tot we iets weten! Beetje jammer.. hihi ben errug nieuwschierig!

Xxx

7. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Hahaha..... uhm ik wordt ook wijd denk ik! Lol

Ik ben nu al 10! kilo aangekomen en ben van maat 38 naar 40 / 42 gegaan....en niet alleen op de buik zeg maar! Ik ben 1.80 meter lang dus dat scheelt!

Vindt het wel leuk want mn mannetje vindt het prachtig en is ook helemaal trots op zn "vrouw met buik" hihi

Ik ben ook steeds blijer met de buik want vindt het vooral zo leuk dat mensen nu echt kunnen zien dat je zwanger bent! :)

Waar blijven jouw foto's trouwens? Leeg album is beetje saai hoor! ;)
    Ik ga mn best doen om eerder even een berichtje te plaatsen! miss even tussen het borrelen door hahha! Hoop dat alles goed is!

Liefs Anna

8. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Ja ik weet het maar ik heb geen digitale camera en ik kan op een of andere manier geen foto's van mijn tel naar email sturen.. beetje jammer!
    In januari krijgt mannetje camera voor zn verjaardag en dan zal ik gelijk foto maken.. beloofd!

Ik ben 5 kilo aangekomen, maar ik ben al fors van mezelf :( en maar 1.65 hahaha... maar ja, komt allemaal goed! we gaan voor de bv dus dan zou het er makkelijker af moeten gaan (hoop ik hahaha)

Ja leuk he.. kreeg afgelopen weekend ook voor het eerst echt vragen of ik zwanger was.. hihi dus nu echt duidelijk want mensen durven het niet snel te vragen hahahaah....!

Is goed.. en anders kijk ik vanavond laat of morgenochtend vroeg wel ff!

9. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Jammer de bammer! Maar dan kijken we uit naar de foto's in Januari! Slim kado, heb je zelf ook wat aan hahha!

Ik wijt trouwens de helft van de kilo's aan het stoppen met roken, leek me wel een eerlijke verdeling voor zwanger 5 kilo en voor roken 5 kilo! ;)

Kga me nu maar eens even douchen! Andres mag ik straks nog weer een sprintje gaan trekken!

Werkxe!

Groet Anna

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Gisteren naar de VK geweest en ze zei : "Het kan niet beter". 8)
    Ze vond mijn buikje ook een erg mooi bolletje. En natuurlijk weer even het hartje gehoord, oh wat een schattig treintje.. :)

Woensdag 20 weken echo en rond de 24 weken ga ik een 3D echo maken.. :D

11. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    goedemorgen ladies,

ik ken dat ja..

ik was laatst ook ergens waar ze uitverkoop hadden.Ze hadden een heel leuk vestje, niet echt positie, maar je kon de onderste knopen openlaten zodat t over je buik valt zeg maar...

pakt der verkoper (man/jongen)
    t vestje, houdt m voor mijn buik. 'is hij voor jou vraagt ie verbaasd?
    Zegt ie tegen mijn man:
    jee, ze worden ook elke keer groter he?

ik kan een jas aan, dus kon hij mijn bui niet zien..
    maar toch dat zeg je toch neit\?
    wat als ik niet zwanger was?

maar goed, ik weet wel beter...

tot nu toe groeit e buik alleen.. verer nog niet zoveel (klop, klop..)

ik kom later wel weer even en..kijken.. moet stofzuig

12. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    * dolpin,
    spannend hoor!
    wil je weten wat t is?

hoelaat moet je?

donderdag heb ik m.. vindt t wel spannend hoor..
    zowel t geslacht als de gezondheid...

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    En dan wil je naar bed...
    Eerst katten eten geven, voer verdwenen.
    Dan telefoon aan de oplader, oplader verdwenen.

SORRY HOOR!
    Wiens huis is dit nou eigenlijk?

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    vanavond intake gesprek met het kraambureau, eindelijk ben geloof ik erg laat :oops:

Maandag gelukkig weer naar de vk, wordt nu toch weer wat nerveuser.
    Voel de baby volgens mij nog steeds niet.......meer mensen die net zo ver zijn en ook nog niks voelen?

Nou ik moet maar weer eens aan het werk...... :(

15. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    onsukkie"]En dan wil je naar bed...
    Eerst katten eten geven, voer verdwenen.
    Dan telefoon aan de oplader, oplader verdwenen.

SORRY HOOR!
    Wiens huis is dit nou eigenlijk?

Hahahahahaahah... ik kan me voorstellen dat dat irritant is!
    ik heb gewoon gezegd dat ze best langs mag komen maar niet mag opruimen! Ze wil wel maar zowel zij als mannetje weten dat ik het niet
    op prijs stel als een ander mijn rotzooi opruimt! Dus dat is ook weer
    geregeld hihi...

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik denk hem heel soms te voelen, maar echt duidelijk absoluut niet, maar als ik de angelsound op m'n buik zit hoef ik niet meer het hartje te zoeken, ik wacht gewoon even, je hoort een hoop geborrel en dan komt het hartje vanzelf een keer langs. Zo grappig te horen wat daar allemaal gebeurd van binnen waar je niets van voelt. Haha!

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tja, m'n man ging gelijk op hoge poten bellen, dat heb ik hem verboden. Eerst moppert ie omdat ik op z'n moeder moppert en dan wil ie op z'n moeder gaan mopperen omdat ze dingen weggooit waar ze niets mee te maken heeft (ze had gewoon m'n pyama weg gegooid omdat ze vond dat ie oud was terwijl ik zei dat ze dat niet moest doen omdat ik hem toch alleen in bed aan heb, dus who cares, en had ze dus TOCH gedaan).

Maar goed, ze mag best komen, zeker als ik straks nog dikker wordt, maar ze moet het gewoon bij schoonmaken laten en niet meer bij opruimen.

Ze was de zolder aan het doen, en heb de vuilniszakken die er vandaan kwamen verdonkermaand in de schuur, want 1 blik erin zei me al voldoende om vast te stellen dat het GEEN dingen waren die klakkeloos allemaal weg konden.

:cry: :evil:

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Nederland
    Leuk he! Ik hoef het niet meer te zoeken ik voel nu waar kleintje ong zit dus het is kwestie van de angelsound erop zetten... zit meestel net onder mn navel met ruggetje naar rechterkant... ik voel nu echt constant plopjes en dingetjes.. maar dat is paar laatste paar dagen steeds meer geworden.. het is wel ong. twee weken geleden begonnen.. maar toen echt af en toe en soms dag niet.... dus is helemaal niet raar hoor lafo!

19. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    bij mijn 1e voelde ik ook in dezelfe periode plopjes,
    maar met de 2 voel je t kindje echt.
    ik voel gewoon schopjes..
    heel raar, juist omdat het zo duidleijkis.
    soms als het zihc uitrekt voel ik mijn buik op 1 plaats gewoon hard worden, en dan zit je gewoon vervorming van mijn buik!

20. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Jazeker wil ik weten wat het is, want ik hou het niet meer uit.. :)
    Ik moet om 15.30 uur daar zijn...

Jij ook succes donderdag.. :D

Deel Deze Pagina