Hoi! Ik ben ook weer wakker Krijg zo visite, gezellig dus. Ik denk de kleine sinds zondag af en toe te voelen, inderdaad van die kleine plopjes. De verloskundige zie dat het best kon, vooral omdat alles zo slank is, maar dat ik niet moest schrikken als het de komende 2 week niet gevoeld wordt. Voel het alleen maar als ik heel rustig zit of lig en tot nu toe alleen 's avonds. Hier na 16,5 week nogsteeds onder startgewicht. Je ziet duidelijk dat ik groei (eindelijk) maar in gewicht verschilt het echt helemaal niks. Nou ja, wat er niet bij komt hoeft er ook niet weer af natuurlijk... Maar goed, wil nu graag wat aankomen, in elk geval boven mn startgewicht. Liefs Friendly
Hoi allemaal, Lafo het kan ook liggen aan de ligging van je placenta, die van mij ligt aan de voorkant, dus niet een voorliggende placenta want dan ligt hij voor de baarmoedermond. Hij ligt dus evenwijdig met mijn buik, en vaak voel je dan ook minder. Ik had dat ook bij kim, en die voelde ik maar 1 keer per week, vond ik niet fijn omdat ik daardoor heel onzeker was. Tessa heb ik steeds heel goed gevoeld, en bij deze zwangerschap voel ik het af en toe heel vaagjes, maar soms denk ik ook wel zijn het niet gewoon mijn darmen, maar aan de andere kant zijn het ook wel vertrouwde bewegingetjes en ga ik er dus maar gewoon vanuit dat het de kleine is. Die placenta verplaatst zich ook nog terwijl de baarmoeder groeit, dus misschien kruipt hij nog wel omhoog. Maar er komt een dag dan ga jij hem ook voelen, nog eventjes geduld, ik weet het het is moeilijk Onsukkie, balen zo'n schoonmoeder, zou ik niet tegenkunnen, dan maar niet poetsen. Ik heb ook de nodige problemen met mijn schoonouders gehad, wilden zich ook te veel met ons leven bemoeien en konden er niet tegen als wij anders over dingen dachten, hebben zelfs 6 maanden geen contact gehad hierdoor. Sindsdien gaat het prima, ze hebben gewoon een heel harde huid en moesten goed voelen dat het zo niet ging werken. Heb soms nog wel eens mijn ergernisjes , maar dat heb ik ook wel met mijn eigen ouders, hoort er bij. Het is jou huis en jou regels gelden, blijf het benoemen wat je wel of niet wil! Ik hoop dat je vriend je hier ook in gaat steunen want dan is het voor je schonnmoeder ookduidelijker. Ik ben denk ik zo'n 6 kilo aangekomen. pas nog steeds wel een aantal van mij oude broeken, vind niet dat ik erg naar voren groei, daarg het denk ik om me heen. Wel worden mijn darmen enzo wel erg omhoog geduwd. Dolphin, spannend die 20 weken echo. Fijn dat alles goed was bij de vk. Ice, heb jij inmiddels al een buddy, anders kunnen wij samen buddy zijn? Heb je volgens mij een paar dagen gemist hier op het forum, is alles wel goed? Lafo, ik heb ook nog maar net de kraamzorg geregeld, mijn intake krijg ik pas in de 8ste maand. hier gaat alles goed, op war snotterende dames na, moet dit weekeind weer werken, bleh. De batterijen van mijn toetsenbord zijn bijna leeg krijg stteds waarschuwingen dus ik stop er nu maar mee. Erwin is laat thuis en ik heb geen idee hoe ik ze moet vervangen, dus ik weet niet of ik nog kom vandaag, in iedergeval een fijne dag en een heel fijn weekeinde allemaal!
Nou ik moet nog veel langer wachten... heb nog geen eens een afspraak, en ik wil het ook zooooooooooooo graag weten. Verschillende mensen zeggen een meisje, maar ik heb écht geen idee. Maar verder een beetje off-day, komt nog door de slechte dag gisteren met schoonmoeders denk ik.
Ben die geredde vuilniszakken van gister aan het uitzoeken. Wat denk je? Hele fotoalbums heeft ze weg gegooid. Zak nou door de vloer!
M'n man wil er niets meer over horen. Nou goed, heb alles gered voor zover ik weet. (behalve m'n pyama, geen idee waar ze die heeft gestopt eerlijk gezegd) Het past in twee van die opbergdozen die je bij de Ikea kunt kopen, dus het valt nogal mee he. Dat gezeik, ben er klaar mee.
nou onsukkie daar zou ik mijn schoonmoeder toch echt samen met je man op aanspreken. Het weggooien van fotoalbums vind ik ook ronduit belachelijk evenals de stambomen van de honden. Dat zijn toch allemaal belangrijke spullen. Ik zou echt mijn schoonmoeder nite meer laten helpen in mijn huis als het op deze manier moet. OOOO ja, wij weten nu wat het word... omdat we as zaterdag weer een echo krijgen was het wel erg voor de hand liggend dat we dan ook al wilden we het niet weten het toch zouden komen te weten, omdat het veel uitgebreider is... Dus hadden manlief en ik besloten om het dan maar gisteravond samen onder de kerstboom open te maken. Heel bijzonder. En EEN MEISJE
anastacia! super meis! heel leuk! Nou nog afwachtne hoe ze eruit ziet. ik vind t wel specailer om vooraf te weten wat t is.. want dan heb je al een hele ander band met d ekleine in je buik.. je bent neit meer zwanger van een beeb, maar van je dochter of zoon onsukkie, maar waarom gooit ze het weg dan? heeft ze een soort tic? wie gooit nbou albums van een ander weg... nou ik wist t wel als mijn schoonmoeder t deed.. deur op slot...
Omdat ze vind dat onze zolder een zootje is en die opgeruimd moet (dat hoort toch bij een zolder, dat je daar alles neer zet wat elders niet staat).
Oh en dat doet ze: "omdat wij daar ooit een kamer willen maken" (heb ik nooit gezegd) En omdat ze vind dat mijn man met z'n computers naar zolder moet, en daar ben ik het al evenmin mee eens. Het is al ongezellig genoeg als hij boven zit, laat staan op zolder.
neem gewoon een huishoudster en lat je schoonmoeder lekker alleen nog op de koffie komen. Misschien moet je echt eens goed boos worden allebei en dan eens kijken of ze wil luisteren. stom mens zeg... Nou ja, hier verder barstende koppijn, moet zo werken dus dat word wat... pff zal blij zijn als de dag er op zit. Ben echt een beetje ziekjes, bah
We hadden de echoscopiste gevraagd om het op een briefje te schrijven zodat we het onder de kerstboom konden leggen Alleen hebben we besloten om ht toch eerder open te maken, omdat we wilden dat het een moment van ons samen zou zijn en niet dat zaterdag een zaal vol studenten op de cho het ziet en uiteraard dan ook zegt... stond dus op dat het een meisje werd, en prettige kerstdagen leuk hoor.. heel bijzonder moment