Agenda Verloskundige of gyn: 17 sept: 8Samantha8 18 sept: Indy 73 19 sept: Mariebel 20 sept: Mamafaye + Anna28 25 sept: Gina82 + Mamafaye + Mariska72 26 sept: Katsas + Saar 27 sept: Joyo 1 okt: Ice 8 okt: Daphne78 + Maximus 3 okt: Boeffie 23 okt: Ischa31 Agenda Echo: 17 sept: Rebbel 18 sept: Mariska72 19 sept: Mariebel 20 sept: Mamafaye + Frostieke + Josien 21 sept: WendyP 24 sept: Jendo 25 sept: Anastasia 26 sept: Katsas + Mamafaye 27 sept: Draaimolen 8 okt: Mone + Daphne78 + Gina82 + Sam8 (tweede) 17 okt: Saar 22 okt: Anne28 24 okt: Ischa31
Zo, drukke dag op 8 oktober met alle echo's En idd een hele mooie kalender! Saar, hoe ga jij het regelen qua kamertjes/bedjes?
ik denk het ook wel dat 8 oktober een geluksdag gaat worden. We hopen het in iedergeval wel Gr. Diana
ik heb een boek met mooie foto's en zo, geleend van een collega, daarin staat dat op dag 22 na de bevruchting het hartje voorzichtig begint te kloppen en dat op dag 24 na de bevruchting alle hartblaasjes in hetzelfde ritme kloppen. Ik ga ervanuit dat de bevruchting ongeveer gelijk is met je ei, dus ik tel er dan 15 dagen bij op. Dan kom ik op dag 37 en dat was gisteren, dus vandaar dat ik dacht dat het hartje al klopt...
Ik wil je ook niet ontmoedigen. Maar overal waar ik lees staat dat vanaf de zevende week dus 6 weken zwanger en verder het hartje gaat kloppen. Het zijn natuurlijk wel gemiddelden en wie weet zie je idd een kloppend hartje!
Hi Dames! Mooie calender mamafeye! Ik ben gisteren bij de dokter geweest omdat ik 'smorgens wakker worden met twee pinken die niet goed werken...blijkt het dus een zwangerschapskwaaltje te zijn.... Ik heb dus blijkbaar cystes in m'n peesschachten zitten van m'n pinken, en omdat ik nu zwanger ben hou ik meer vocht vast en dus ook in die cystes en daar krijg ik dan zogenaamde trigger vingers van. Is weer wat anders dan misselijkheid niet?! Verder heb ik af en toe een krampje, wat meteen leidt tot een wc bezoek (effe checken..) en m'n borsten zijn al heel wat gegroeid en zijn wat steviger. Zijn er meerdere mensen op msn? Ik kan niet wachten tot de echo, lijkt me zo gaaf! En ook ik kan niet al te vaak schrijven omdat ik overdag werk, en 's avonds zijn we hard aan het klussen (ons nieuwbouwhuis is 17 juli opgeleverd, dus daar moet nog wel het een en ander gebeuren...) groetjes simone
wat hebben sommige al snel een echo zeg... ik moet toch echt wachten tot week 10, eigenlijk wilden ze het nog later plannen, maar dan ben ik op vakantie en ik wilde heel graag voor mn vakantie nog de echo hebben, zodat ik zeker weet dat alles goed is voordat ik in het vliegtuig stap... Thailand: heerlijk ben er afgelopen zomer geweest, gebackpackt, echt geweldig, en ook dan kan je gewoon in goede kamers met airco slapen hoor, hebben wij ook gedaan, helemaal super! veel plezier alvast!
heb trouwens nu al dat mn broeken niet lekker zitten, mn buik is een beetje opgezet, door mn blaas en darmen denk ik, bm kan nog niet echt volgens mij... hebben jullie dat ook al? heb het liefst de hele dag mn joggingbroek aan, lekker losjes bij mn buik...
ik wil niet eigenwijs zijn natuurlijk maar op deze site bij week 6 staat dat op dag 21 na de bevruchting, dus dat is dag 36 ongeveer, gaat het hartje kloppen. waarschijnlijk wordt er verschillend over gedacht ofzo, of ze willen ons beschermen en zeggen dat het hartje pas later gaat kloppen ofzoiets, nou goed, de waarheid zal wel in het midden liggen...
Agenda Verloskundige of gyn: 17 sept: 8Samantha8 18 sept: Indy 73 19 sept: Mariebel 20 sept: Mamafaye + Anna28 25 sept: Gina82 + Mamafaye + Mariska72 26 sept: Katsas + Saar 27 sept: Joyo 1 okt: Ice 8 okt: Daphne78 + Maximus 3 okt: Boeffie 23 okt: Ischa31 Agenda Echo: 17 sept: Rebbel 18 sept: Mariska72 19 sept: Mariebel 20 sept: Mamafaye + Frostieke + Josien 21 sept: WendyP 24 sept: Jendo 25 sept: Anastasia 26 sept: Katsas + Mamafaye 27 sept: Draaimolen 8 okt: Mone + Daphne78 + Gina82 + Sam8 (tweede) 17 okt: Saar 22 okt: Anne28 24 okt: Ischa31
Wauw Eyereen...Ik hoop ook over 6 dagen een hartje te zien..Ik kijk er erg naar uit maar vind het ook erg spannend..
Eyereen: wat fantastich! Stiekem ben ik een beetje jaloers hoor, maar het is je van harte gegund meid! Ik kom uit de buurt van Zwolle trouwens, en ben eigen baas (reclamebureau). Nog meer meiden hier met een eigen zaak? Ik ben benieuwd hoe die hun 'verlof' zien etc...
Ja het kan allemaal surf. Het maakt me ook niet uit en hoef ook geen discussie! Lees ook maar eens andere verhalen bij de echo's en daar zijn zat mensen die met zes weken nog geen hartje zagen! Daarbij.. ik dacht dat ik nu 7 weken zou zijn, maar door late innesteling ben ik waarschijnlijk minder lang zwanger. Dus ook dat kan nog! Het ontwikkelt zich zoals het zich ontwikkelt en niet omdat het zo in de boeken of op een site staat toch?Iig fijne zwangerschap gewenst!
@ Eyereen.. hier is inderdaad ook iemand jaloers hoor. Had ook gehoopt op een hartje gister, maar helaas. Nou ja. Het komt vast allemaal goed! Voor jullie iig geweldig!
eyereen wat super zeg! kon je het droog houden. Als ik er allleen al aan denk krijg ik al natte ogen hihi mischien hormoontjes Spannend hoor al die echo's! Ben benieuwd naar alle verhalen! Even een vraagje, hebben jullie ook dat de symptomen schommelen, dus dat je de ene dag meer voelt als de andere dag?
het is ook prima zoals het is, we moeten tenslotte gewoon afwachten... het was ook niet vervelend bedoeld ofzo hoor, maar goed, we laten het hierbij... jij ook natuurlijk een fijne zwangerschap en ik hoop dat alles goed zal gaan, bij ons alletwee!
ik ben freelancer en ik heb een particuliere arbeidsongeschiktheidsverzekering afgesloten. Daarbij zit ook bevallingsverlof. Ik heb een maand eigen risico genomen, heb dus 12 weken verlof en probeer gewoon zo lang mogelijk door te werken zodat die maand niet teveel geld kost. En klanten worden tijdelijk door collega freelancers overgenomen en die krijg ik weer terug als ik weer aan het werk ga. Ik vind zelf dat het wel goed geregeld is en ik maak me daar dus geen zorgen over ofzo! En jij?