Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, maar m'n man gaat dat dus echt niet doen. Die vind ook dat het een rommel is op zolder (moet je niet vragen hoeveel ognebruikte computers VAN HEM daar staan).

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Je man heeft niets te willen hoor, of vind hij het normaal dat ze fotoalbums weg gooit?
    Bovendien denk ik echt dat het beter is als jullie er samen iets van zeggen.
    Rommel of niet, goede bedoelingen of niet.. ze moet van jullie spullen afblijven.

3. heej allemaal!

BUddy wat leuk een meisje! gefeliciteerd!

onsukkie jeetje wat vervelend van je schoonmoeder. dat moet je indd. niet goed keuren wie weet wat ze de volgende keer weggooit! in ieder geval geluk dat je het nog kon redden!

snachts is mijn baby lekker druk:)! was vannacht wakker en toen voelde ik hem/haar toch wel erg duidelijk! dus misschien een tip voor diegene die zijn kleine nog niet voelt... let er snachts eens op als je toevallig wakker word!

prettige middag allemaal!

4. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    zo dacht ik nou ook anastacia...

je gaat bij haar thuis ook niet alle servies in de bak gooien..

ik bedole, wat zij als troep vind hoeft t niet zo te zijn voor een ander...
    nou ik wist t wel..
    ik had gezegd dat t genoeg is geweest en als er iet opgeruimd moet worden dat ik t dan zelf doe..

en als je man niet mee wil helpen, vraag je wat er weg kan dat je at uitzoekt..
    maar ik zou mjn schoomoeder never nooit vragen..

5. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    heb je dan wel een echo waar t uitgeled wordt?
    ik bedoel dat je t ook van jezelf echt weet?

mijn echoscopiste heeft er bij mijn zoon wel bij gedaan.. met nadrukkelijk waar ik dan moet kijken..

ga je ook iets rose kopen ;)
    t eerste pakej?

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Anastasia: jullie meid is ook 'verwerkt' in het schema, Gefeliciteerd!

Onsukkie: Heerlijk zeg schoonmoeders... die van mij is niet erg poetserig, en weggooien kan ze al helemaal niet (gelukkig). Mijn moeder kan het wel, maar die zou het niet in dr hoofd halen om iets weg te gooien van ons. Ze zou het hooguit bij elkaar leggen en dan vragen kan dit weg?

Nee, de enige die hier poetsen zijn wij zelf, en indien echt nodig mogen ze helpen.

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ga zo de pc verslepen, weet niet hoe lang ik hem kwijt ben, maar als jullie me missen is dat de reden.

Ik zal maandag de vernieuwde lijst plaatsen, mocht de pc er nog niet weer zijn dan doe ik het ergens anders.

Liefs Friendly

8. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    goedemiddag meiden...wat is er weer veel geschreven!eerst een half uur nodig om te lezen...meiden ben echt weer snot en de snot verkouden echt niet leuk meer dus maar naar de drogist geweest om neusspray maar dan wel homeopatisch want andere mag niet vanmwege zwsch!ik hoop zo dat het nu gauw over gaat want ben er wel klaar mee :(

onsukkie je kan beter zelf schoonmaken meid want niet best dat je je fotoalbums en stambomen van je hond weggooit...

dolphin suc6 vanmiddag!
    anastacia gefeli met jullie meid!

niemand weet zeker wanneer Will weer terug is zeker?

ik ga nu ff een broodje eten tot vanmiddag denk ;)

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Evelien bedankt voor je antwoord, ik moet ook gewoon geduld hebben ;)
    En dat is zo moeilijk, gelukkig ben ik niet de enige zo laat met de kraamhulp ;)

Zo net twee haringen opgegeten, jammie.

Hoe bedoel je zwanger :D

gelukkig bijna weekend!

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Moet zo naar een zogenaamde kerstborrel of iets in die trant op m'n man z'n werk. Niet zo'n zin, maar ja...

11. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    he onsukkie ik moet vanvond ook met mijn man mee naar een feest van zijn werk buffet en alles der op der aan vind er alleen niet zoveel aan meer dan helft kan ik niet maar ja we zien wel hoe het loopt

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha ik ken echt maar 2 mensen en ben er nou nog steeds niet uit of er meer partners mee komen. Hoop het toch zeker... :rolleyes:

13. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Nou Bij mij is het minder, mijn man gaat vanavond naar een feestje van zijn werk, maar het is zonder partners :cry: .

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Oh ja, dat is inderdaad nog veel erger! (haha)

15. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Goedenmiddag dames...
    Wat een hoop geklets al weer...heb er maar een 2e venster bij geopend hihi..
    Gister op visite bij mijn zus geweest en die heeft het kindje kunnen voelen trappen:) Was erg leuk...Hun buurt doet dit jaar mee aan een actie voor het kankerfonds en heeft de hele buurt dus versiert...Pfff we kwamen de buurt inrijden het was net een grote kermis...haha...maar als je dus de buurt in komt rijden kun je dus een donatie schenken aan het kankerfonds...En wie kwam er om 9 uur ook even een kijkje nemen...Piet Paulusma haha...was wel leuk om te zien...Zal wel snel op t.v. komen...

@ Friendly...Stom dat je pc het nog niet doet...is het alleen internet wat het niet goed doet of is de hele pc gewoon sloom?
    Enne die kilootjes komen er vanzelf wel bij... je hebt nog 23 weken om wat kilootjes aan te komen..:)

@ onsukkie, Ik wacht inderdaad ook gewoon met de angelsound op me buik en dan hoor ik vanzelf van alles...gedraai geschop en het hartje tussendoor haha..
    Nou lekker zo'n schoonmoeder die jou dierbare en belangrijke spullen weg gooit, het is maar goed dat je dat nog even nagekeken hebt..
    Mannen snappen er ook niks van he...

@ Anastacia, gefeliciteerd...een meid....leuk man:D

Pff wat een kerstparty's allemaal...Ik heb er geen eens 1 van mijn werk en het is maar de vraag of we wel een kerstpakket krijgen...

Moet morgen middag en zondagochtend werken, gelukkig geen hele dagen zodat ik ook nog wat aan mijn weekend heb...maar eens even een leuke kerstmarkt op gaan zoeken...heb ook al in duitsland lopen zoeken maar dat is zo ver weg...weet iemand een leuke kerstmarkt in het noorden van duitsland?

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ze bedoeld het echt niet verkeerd, en m'n hormonsters zullen ook wel niet mee helpen, maar ik heb echt zoiets van: bemoei je er niet mee! Zij zijn 20 jaar hun trouwalbum kwijt geweest, omdat m'n schoonvader dat weg had gegooid (bleek uiteindelijk helemaal niet zo te zijn), maar dat kan ze ook niet vaak genoeg zeggen en nou doet ze zelf van alles weggooien van een ander. Nou ja, what ever.

Ben een beetje rottig van binnen vandaag. Niet ziek of koorts ofzo, maar zo voelt het wel een beetje...

17. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Lekker rustig aan doen onsukkie, en je niet te veel zorgen maken over je schoonmoeder, je hebt gelukkig alles nog kunnen redden en dat is het belangrijkste...

18. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Hier sluit ik me bij aan. Stress is niet goed voor jou en de baby.
    Ga lekker van de borrel genieten vanavond. En mijn motto luid:
    "Alles komt goed".

19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dat is waar ja... nou ja, mannetje komt zo naar huis en dan tegen 3en richting z'n baas bij Utrecht in de buurt. Ben benieuwd...

20. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Ohh ik zie in eens wat.

20 weken Joepie!!!!!

Deel Deze Pagina