Heb zitten gieren van het lachen om topics. Waar mensen zich druk om maken zeg... een man die een stijve krijgt is gelijk verdacht en noem het zo maar op. Ik vraag me dan af hoe goed je je partner kent...
ff alles bijlezen hoor heb alleen maar geslapen de avond hiervoor na het eten en nou ben ik weer bij dus ga ff kijken en reageren
Grote schoonmaak hier, van binnen dan. Volgens mij is ukkie tegen m'n blaas aan gedraaid en daarnaast wil m'n ontlasting wel erg graag vandaag, dus ben in 2 uur tijd al 5x naar de wc geweest geloof ik. En op zich is dat niet zo'n ramp. Maar het is nu echt zo: shirtje omhoog tricot band van zw broek omlaag hemd omhoog grote onderbroek tot oksels (ongeveer) omlaag En dan kun je eindelijk... pfff... geloof dat ik maar overga op de joggingbroeken (of zoals m'n man zegt: joggingSbroeken)
haha ja naar de wc gaan word er indd. niet makkelijker op! maar in tegenstelling tot jou hoef ik nooit moet echt iets laxerends hebben. had ik dure thee gekocht speciaal voor een goede stoelgang las ik rhuis op t doosje dat ik dat helemaal niet mag hebben haha slim he! vandaag 18 weken! bijna op de helft! 2 hadden er vandaag een echo toch? weet zo gauw niet meer wie.. maar hoe was het? en wat is het geslacht! ben heeel nieuwschierig @anna wil je voor mij misschien ook pendelen? ik ben wel heel erg nieuwschierig! en kan eigenlijk niet w8en tot 2 januarie
Hallo, een tijdje niets van me laten horen, want erg druk op mijn werk. Een collega is overspannen geworden en omdat ik parallelklassen heb, moest ik wat van haar overnemen. Kan ik er eigenlijk niet bij hebben, maar ja, wat moet dat moet! Ik heb nog geen tijd gehad om alles terug te lezen, dus nog even geen reacties, sorry! Gisteren bij de vk geweest en het hartje weer gehoord! (als je geen angelsound hebt is dat nog bijzonder!) Alles is goed, ik mag nog steeds gewoon doorgaan met sporten. Ik doe fanatiek aan aikido, nu iets minder fanatiek, maar toch zou ik het niet willen missen. Als het goed voelt mag ik het gewoon blijven doen! 21 december mag ik voor de (bijna)20-weken echo. We willen toch wel weten wat het wordt, dus ik ben benieuwd of we dat te zien krijgen!
onsukkie erg he die hormonen me mannetje zit mij ook af entoe behoorlijk dwars alleen de lieferd kan er niets aan doen mamian ik denk een meisje omdat ik dat DENK te zien op je echo maar het is nergens op gebaseerd ik zie ook dat alle manen bijna hetzelfde zijn ik heb ook een week alles naast zijn bed laten liggen totdat die niks meer in de kast had hangen nou het ging ff goed maar het is nu weer een drama tijd om ff in actie te komen zo irritant je voelt je echt een slaaf dan hij gooit echt alles van zich af daphne wat een mooie buik heb je al! maar het is je 2de dan gaat het sneller tochj? mooi hoor mijn pendel kwam uit van sept maar het geslacht weet ik nog niet friendely wat mega irritant is dat als je pc het niet goed doet het leifst wil ik hem dan uit het raam smijten ik hoop ondertussen dat het al opgelost is django fijn dat alles goed is daarbinnen ik mag woensdag weer en hoor dan voor het eerst het hartje lijkt me zo mooie wauw anastaicia een meisej wat super leuk! ik zou het ook echt niet langer dan dat hebben uitgehouden zon papiertje lokt me dan de hele tijd! maar leuk voor je had je al een voorgevoel van een meisje? masoled gefeliciteerd met je 20 weken! je zit op de helft ! gaat hard he bij veel dames hier ik moet nog ff wat langer wachten zo hoop dat ik niemand ben vergeten maar ik heb me best gedaan ben net terug van de hema en heb ff wat voor de babyuitzet gekocht navelbandjes washandjes ect. ect.
ha meiden, na een rit van 27 uur in de auto ben ik er weer. heb bijna de hele dag geslapen en ga nu even lekker douchen. de rit is op zich mee gevallen maar wel erg lang, pfff. we hebben dus zowel op de heen weg als op de terug weg geen overnachting gehad maar zijn door gereden. we hadden wel een hotel geboekt maar toen we die eindelijk hadden gevonden zijn we eerst een happymeal gaan eten en toen redeen we dus een politie fuik in. daardoor moesten we dus anders rijden en konden we dus nooit meer dat verdomde hotel vinden. de heen reis viel mee en dachten dus dat we op de terugweg ook wel even. tjonge, wat viel dat tegen, die laatste 300km. er lag een hoop sneeuw, glad en dan van die vrachtwagens die niet zoals wij rustig en voorzichtig wilden doen. maar goed we zijn we er weer en met mij en het kindje is alles goed, aan het getrappel te voelen tenminste. ga nu lekker de douche opzoeken en op dan lekker op de bank hangen. morgen ga ik even terug lezen. is er hier nog iets gebeurd waar ik van kan gaan schikken? tot later meiden sorry, voor spelfouten maar val alweer bijna in slaap.
hoi will, fijn dat je er weer bent! en wat een lange reis he! soow! dat je dat volhoud in 1 stuk door! je moet wel bekaf zijn! rust lekker uit en tot morgen!
Welkom terug Will! Nou, met mijn pc is niets aan de hand, heb hem bij mn ouders geprobeerd en hij loopt als een trein. Thuis weer geinstalleerd en ho maar! Hij doet t dus nog steeds niet (alleen internet is een probleem) Dus ga ff nadenken hoe ik @home duidelijk kan maken dat het een probleem van hun is en niet van ons...
heerlijk dat @home. ik stap per 1 januarie over! heb t wel gehad met die lui! vooral als je ze moet bellen krijg je telefoon rekeingen daar word je echt niet vrolijk van! ik ga nu over stappen op tele 2. maar of dat goed gaat. ik heb @home al opgezegt krijg ik ineens een telefoontje van tele 2 dat ze me nu niet konden aansluiten en dat t wel 2 maanden kan duren nou ik kan echt niet zonder internet en tv. maar ze zouden hun best doen om mij alsnog aan te sluiten! nou ik ben benieuwd! hoop echt niet zonder te komen zitten!
Leuk dat je er weer bent Will Over dat overstappen naar tele2...mijn nicht kreeg ook een brief dat ze niet konden worden aangesloten en een week later krijgt ze een smsje dat ze per 5 dec zijn aangesloten...snapte er ook niks meer van...maar ze zijn nu ook gelukkig van @Homo af en hebben nu tele 2 Met @ homo ook vaak dat ze geen internet hadden en dan moesten ze bellen naar de klantenservice, nou daar is ze op een gegeven moment maar mee gestopt, zulke hoge rekeningen. en dat noemen ze een klantenservice:S
Het gekke is, dat wij al 3 jaar probleemloos internet hebben, alleen met het aansluiten ging het ff fout, maar bleek onder in de flat iets niet aangesloten te zijn. Verder niks op aan te merken, hij doet het altijd. We hebben hier ook weinig keus, was toen de enige aanbieder. Heb Home eerst maar gemaild, als ze maandag dan nog niks hebben laten horen bel ik dan wel weer. Ben het weekend toch nauwelijks thuis... Nou, kruip op de bank met een kopje thee en vroeg naar bed. Fijne avond allemaal!
GROOT BIG HUGE nieuws! Ik heb hem/haar net voor het eerst zekerweten gevoeld, echt een schopje, een paar keer achter elkaar. Vaaaaaaaaaaaaaaaaaaag! Vonden jullie dat meteen een lekker gevoel? Vind het eigenlijk helemaal niet zo lekker, net of iemand in je buik prikt, maar dan vanaf de verkeerde kant. Haha. Als de aliens naar de aarde komen, dan stel ik het me zo voor. En ik moet de hele tijd denken aan een ex collega van Erik die een keer uit de tropen terug kwam met een levend beest in z'n rug (onder z'n huid). Jekkie! Bijzonder is het wel, ben er beduusd van, en het gevoel went vast snel!