Hahaaaa wat een raar gevoel! Wil het eigenlijk niet nog een keer voelen, vind het niet eens lekker voelen. Misschien moet het even wennen, 'tis natuurlijk ook m'n eerste.
will! JE BENT TERUG GELUKKIG rust maar lekker uit het lijkt me een hel zon afstand en dan ook nog zonder hotel onsukkie het is echt waar maar ik lag net lekker op de bank en had me hand op me buik en toen voelde ik echt plop! maar ik voelde het zeg maar aan de buitenkant kan dat? het was echt een schopje zo laag zitten me darmen niet en het was een onbekend gevoel tot nu toe ik weet zeker dat het me babytje was ben zo gelukkig ik vond het een lekker gevoel dus kan niet wachten tot ik er meer van voel! wel lekker vroeg maar kom dat ik ook elke avond me erop concenteer als ik plat leg nou zit onder tussen een grappige film te kijken op rtl 4 en op de laptop morgen ochtend naar babydump en dan door naar een oud collega met 2 andere die hebben me helemaal niet meer gezien dus dat zal lots of babytalk zijn morgen! zeg wat is het hier rustig
heej wat leuk onsukkie dat je de kleine hebt gevoeld! en het wend wel hoor! waarschijnlijk ga je het heel erg leuk vinden! het is toch even een bewijs dat alles goed is daar binnen ik ben een film aan t kijken op net 5 is net ff reclame! maar ga gauw weer verder kijken! en vroeg naar bed! kan nu al amper wakker blijven! weltrusten allemaal!
Will welkom thuis! Fijn dat je weer lekker in je eigen bedje kan slapen! Meiden die nu 20 weken zijn gefeliciteerd! Friendly balen van je PC kun je niet vanaf je werk bellen maandag ipv thuis, als je zo lang in de wacht staat is dat misschien wel een beter idee. Hoop dat ze je kunnen helpen. Morgen hier ook 20 weken ! En morgen 3d/4d echo in het VUMC ben benieuwd! dikke kus
valt mee fiona is eigenlijk een pret echo want de echte 20 weken echo is al geweest woensdag ! Dus de spanning is er wel af gelukkig! Wie heeft er hier al namen voor de kleine verzonnen?
oja dat was ook zo sorry ben er niet helemaal bij geloof ik wij hebben al namen zowel jongen als meisje
ja wij hebben ook al namen voor zowel jongen als meisje! zitten alleen nog te denken over een 2e naam. ik ga zo even jensen kijken en dan lekker slapen!
wij hadden wel een jongensnaam, maar ja die hebben we nu niet meer nodig En meisjesnaam, zijn we nog wel over aan het denken... hebben er een paar, maar we hebben dan ook geen haast
WILL, welcome back! Heb je een tijdje niet gesproken! Ik moet mijn mannetje straks half bezopen gaan ophalen, hij had een reunie van een vroegere vriendengroep. Dus ben lekker alleen thuis, en yessss we hebben het wiegje al staan. Mijn schoonzus heeft het net gebracht, mijn twee nichtjes hebben er ook in gelegen. Erg leuk allemaal. Vandaag intake gesprek gehad bij de kraamhulp. Heb er een goed gevoel over, leuke mensen, goede voorlichting. En ze hadden ook een kraamwinkel dus heb me natuurlijk niet in kunnen houden. Heb twee pakjes gekocht, zo lief! Volgende week maar eens gaan kijken voor een kamer en een kinderwagen, volgens het kraambureau mag ik wel al op gaan schieten. Hebben jullie al een babykamer uitgezocht en besteld? Ben ik laat dan? Nou welterusten dames en tot morgen
lafo je bent idd wel een beetje laat want je zit ook met levertijden! Ons kamertje hebben we besteld met 12 weken en word pas eind januari bezorgd... En het is verstandig om het kamertje met 26 weken wel af te hebben, mocht het eerder komen zeiden ze toen... Maar ik zou dus als ik jou was, toch zeer snel eens een kamertje bestellen!
Goedenavond! @Anastacia: Wat leuk een meid! Gefeli! @Will: Welkom weer terug! Hier vandaag de 20 weken echo gehad en ons kindje is zo op het oog helemaal gezond! Alles klopte mooi, doet het en zit er op en er aan! Voetje is al 3,18 cm haha! Wauw! (leeft nu al op groten voet! ) Wij weten niet wat het wordt, was wel erg verleidelijk maar man was heel stellig met zn antwoord op de vraag of we het wilden weten! Ga zo bed op zoeken! Morgenvroeg ff bijlezen! Liefs Anna
Goeiemorgen meiden! @Will welkom terug! Ben blij dat de reis goed is gegaan! @Anastacia, gefeliciteerd, leuk zeg een meisje! @Onsukkie, natuurlijk wordt het leuk! Het is ff wennen, maar je gaat het wel leuk vinden hoor! @Anna, wat fijn dat alles goed is! Weer een mijlpaal en opluchting! Hahaha.. knap hoor dat jullie je konden bedwingen! @Lafo, mijn vader maakt de meubeltjes maar die is ook nog niet begonnen hoor.. met 7 maanden MOET alles af zijn dus we hebben nog wel ff! @alle andere meiden.. sorry het was zoooo veel dat ik alles weer vergeten ben hahahaha... Hier gaat alles goed!Voel de kleine lekker veel, echt leuk! Nog een weekje werken en dan heerlijk verhuizen, eindelijk! Zal blij zijn als het achter de rug is en ik lekker de babykamer kan gaan doen! Fijne dag allemaal!Xxx
Goedemorgen! @ANastacia en Gina: Thanx! Zeker een opluchting dat alles zo goed was! Lekker gevoel en zeker ook een nieuwe mijlpaal! Gaan nu voor de volgende en die zit voor mn gevoel rond de 26 weken! Kleine lag gisteren lekker relaxed maar weigerde mee te werken want de echoscopist kon bepaalde metingen niet doen. Liet ie me van de bank af komen en springen hahah! en hups door de knietjes! sta je dan @lafo: inderdaad vrij laat haha , je schijnt te zitten met die gekke levertijden soms! Had ik overigens ook geen last van want wij hebben alles wat we hebben gekocht zo mee gekregen! @Gina: Wat bijzonder dat je vader ze zelf maakt! Leuk hoor! Lijkt me ook wel heel bijzonder! En ook zo lekker dat je volgende week gaat verhuizen en dan kan beginnen! Jihaaaaaaaa haha Mijn vader was gisteren jarig dus we reizen dit weekend weer af naar Groningen. Iedereen in ieder geval een heel fijn weekend gewenst! Liefs Anna
goeiemoggel zo ik ga zo naar me oud collegas toe met me vriendinnen heb de echo mee genomen zodat ze het ook kunnen zien zal wel gezellig worden ben weer hopelijk om 12 uur terug en dan vamiddag krijg ik weer visite die blijven meeeten dus wordt nog een druk dagje met alle boodschappen ect. tussen door mischien spreek ik jullie later op de dag nog? en anders spreek ik jullie zeer snel!