ik voel mijn baby snachts! overdag eigenlijk helemaal niet! afgelopen nacht lag ik in bed en kon mijn vriend het ook voelen! dat was wel erg leuk! hele zachte plopjes haha! ik wou dat ik last had van nesteldrang haha... t is hier echt een zootje maar heb echt nergeens zin in! bah ben al te moe om te typen haha! en heb nog wel tot half 12 in me bed gelegen! vandaag maar lekker een lui dagje ervan maken! heb wel medelijen met diegene die vandaag moeten werken! prettige dag iedereen!
** Begint met lezen op blz 400!! ** @Jvtje: wy maar buddies zyn dan? als je nog niemand heb gevonden de afgelopen 30 blz dan hè haha, maar we zyn trouwens wel allebei 1 mei uitgerekend, is dat handig? ben deze week zo ontzettend druk geweest, dat ik al vanaf dinsdag hier niet meer geweest ben. Jullie hebben in 5 dagen er 30 blz by gekletst! @Friendly & Jvtje: fyn dat jullie de lyst byhouden @Moedergans: kan snappen dat je zenuwachtig bent! Duim voor jullie! @Anoesj: is claire toch dood? Wehehehehehe heb deze week helemaal geen tyd gehad om t kyken, toen keek ik vrydag weer, was ze weg Bah, dat vind ik nou niet leuk Wy lopen trouwens precies gelyk zie ik nu! ** Slaat stiekum blz 407 t/m 414 over, anders kom ik nooit onder de douche ** @Mamain: spannend hè, nog maar ff, dan weet je wat het wordt Hihi dat verhaal over je vriendin (met die was) super! @Jvtje & Anoesj: jullie ook gefeli met jullie 20 weken Toch weer een mylpaal hè Bedankt voor jullie felicitatie @ ?: Hier voel ik ook steeds meer aan de buitenkant, alleen net niet als vriend lief wil voelen, dan houdt ze zich lekker stil haha. Gisteravond werd ik echt lek getrapt *oef* @Masoled: bedankt voor je felicitatie! Wat lief Jy ook nog van harte! @Surf: ik had 1 pendel, en toen was ik al zwanger haha. Was wel in aug, pendel zei sept, maar van een meisje klopt wel @ Alle meiden die volgende week een echo hebben: succes, en veel plezier met jullie kleintje weer zien ben benieuwd wat jullie krygen Wy mogen woensdag weer, op 9.15. Ga dan wel zeggen of ze nog een x naar t geslacht willen kyken, just to make sure zeg maar, ben steeds zo bang dat ze het fout hadden haha (ook al zei die vrouw dat ze het 100% zeker wist ) @Evelien: nee hoor, alles is goed hier, zo ontzettend druk pffff. gelukkig vandaag rustig dagje @Onsukkie: zou haar een trap verkopen @Anastacia: YEAH een meisje wat gaaf! ** Slaat stiekum weer wat blz over, dit keer blz 426 t/m 230 ** @Masoled: ook een meisje, joepie @Will: zie dat je terug bent meis, welcome back! Hoe is t? @Daphne: oooh lekker erwtensoep! Kryg spontaan honger @Deentje: die van my was eerst ook meer savonds en snachts aan t bewegen, maar de laatste dagen steeds meer overdag, als ik rustig zit (nu dus ) Nou dat was em weer haha, zal wel weer een heel verhaal zyn Sorry als ik iemand niet geantwoord heb, laat t dan maar ff weten, kryg je alsnog antwoord Hier is alles goed, heb alleen nog steeds last van mn rug, dus heb by Prenatal zo'n band gekocht die je buik ondersteund (38 eurie ), die heb ik gisteren de hele dag om gehad (was helpen by een scrapbook event) en dat scheelt echt wel! Oja, hoe is t met de buddylyst, al iemand voor my
Pfff, mannetje moet zo voetballen, echt geen zin in. Mis hem altijd zo als ie er niet is. Erg hoor... maar het is te koud om te gaan kijken.
kom ik met me verhaal alles bijgelezen will wat klote van die naam ik ben er ook zo bang voor dat iemand anders heb heb de naam van ons en dat kan makkelijk gisteravond dus bij vrienden met hun 4 maandne oude baby hij had koorst en huilde de hele tijd alles wat die at kwam er met golven weer uit hij stikte elke keer zowat om 11 uur tempte ze hem en had hij 39.7 graden ik en me man zeiden rij naar de spoedeisendehulp maar een ander stel later binnegkomen vondt het onnodige babys hadden wel vaker 40 graden koorst! de moeder en ik en me man wouden toch ff gaan terwijl de rest dat niet nodig vondt eerst ff gebeld en de arst zei dat we langs moetsen komen zat ik daar om 12:10 ik dacht dat die mischien buikkramp had en vroeg ook al eerder op de avond of ze hem een zetpil had gegeven maar die had ze niet want het heerste buikgriep en omdat die niks binnen kon houden nou ik ben met vlag en wimpel geslaagd de arts zei dat die een hevige buikgriep te pakken had en dat ze allang een zetpil had moeten geven nou zei de moeder mijn vriending ik wil hem niet wennen aan pijnstillers ik kon haar wel wurgen ik zei je geeft dat kind nu een zetpil gelukkig luisterde ze en heeft hij de hele nacht lekker geslapen 1 uur waren we weer terug maar de schrik zat er goed in zon klein babytje en dan van die betweters eromheen die zeggen dat we overdrijven oo dat wordt was als ik een kind heb dadelijk me man en ik nemen geen risico liever 10x teveel als 1x te weinig je merkt het tocg gewoon als ze anders zijn als anders zo heb ik dat ook met me beesten als er 1 iets doet wat die anders nooit doet is het meestal raak nou ik ga me omkleden ben kapot van vanacht is weer een hele tijd geleden dat ik er om 2 uur inlag ben een beetje een oud vrouwtje geworden oja en de man die was te dronken om mee te gaan naar het ziekenhuis , als je kind 2 dagen niet lekker is ga je je toch niet vol laten gieten dat je niet meer kan lopen echt sommige mensen zijn zelf nog een kind klinkt mischien stom maar zo denk ik erover als wij er niet waren was ze helemaal alleen geweest ja en een dronke waus nou ik ga meiden xxx oja heb weer een pic. in me album staan het begint nou echt eindelijk ergens op te lijken ben zo TROTS!
Tjee fiona, wat een verhaal. Goed dat je door hebt gezet, het arme kindje... doodeng toch als ze zo ziek zijn? En wel raar dat de vader z'n verantwoordelijkheden niet neemt!
ja het was echt te zielig voor woorden dat kindje voelde zich zo ellendig maar ben zo trost op me mannetje die zei je gaat nu daarheen en heeft de papa ook ff wat uitgelegd over verantwoording stjee me vriendin belde net en bedankte ons ff ze is kwaad op haar man die ondertussen een ontbijt op bed aant regelen was dus hij wist wel wat die fout had gedaan hij spuugt nog steeds niet meer zo erg maar ze had hem weer een zetpil gegeven en ze kijken het nog even aan anders moest ze vandaag terug komen van de arts echt zo zielig als je kindje ziek is dat lijkt me zo erg me vriendin was ook apatisch toen we daar zaten ze kon niet uit haar woorden komen dus deed ik het want ik moets wel de arst zei ook wat zal je geschrokken zijn tegen me vriendin dus hoe zal ik zijn als het me eigen kindje is denk net zo ! gaan we vandaag nog wat leuks doen ! wij niet saaie dag en vreselijk koud will hoe hou je het uit daar in zweden
Zieke kindjes zijn echt zoo zielig, vooral omdat ze het zelf niet uit kunnen leggen. Verbaast me trouwens wel dat jullie mochten komen met het kindje. Die kleintjes mogen 'gerust een paar dagn 40+ koorts hebben' dat hoor je hier. Als je belt wordt je afgescheept met geef maar een zetpil en als het over X-dagen nog zo is dan bel je maar weer. Wel een vreemde reactie van de moeder 'wil hem niet wennen aan pijnstillers' jeetje, als een kind ziek is doe je er toch iets aan? En van die vader begrijp ik het al helemaal niet... maar goed, er zijn genoeg mensen die de meeste van ons waarschijnlijk nooit zullen begrijpen. Sla de voetbalwedstrijd over, mannetje is heen met mn zusje. Ben ongeloofelijk koud en heb oorpijn, dus een voetbalwedstrijd is niet zo'n geslaagd idee. Ga nog ff op de bank liggen en straks de oude versie van Dumbo kijken, die komt op Belgie1. Daarna uit eten, dus denk dat jullie me morgen pas weer treffen. Liefs Friendly
Hallo, allemaal. Allereerst, Will fijn dat je er weer bent! En fijn dat het goed met je gaat. Volgens mij heb jij ook nog geen buddy, zullen wij buddy zijn? Met Kim gaat het opeens wwer vrij goed. De vieze handen praat is zo goed als weg, en de driftbuien ook, wel is ze nog erg haar grenzen aan het verkennen. Maar vind het vergeleken bij een paar weken geleden erg goed gaan. Alleen moet ze nu na de kerstvakantie opeens naar een andere klas. Een gedeelte van groep 2 meot bij groep 3 in omdat groep 1\2 te groot wordt, en de oudste kinderen gaan, dat is wel erg spannend voor haar merk ik, maar misschien is het ook wel goed. Ik wacht af hoe het gaat en ga er wel voor zorgen dat ze goed opgevangen en begeleid wordt. Ice, fijn dat je er weer bent en dat je gewoon ok bent. Anastacia en masoled gefeliciteerd met jullie meiden! hardstikke leuk! Fiona, wat een verhaal zeg, voor het kindje maar goed dat jullie er net waren. Hupse, hopelijk voel je je nu weer wat beter, blijft vervelend he die hormonsters! Lafo, wat leuk dat je het begint te voelen! Voor alle rooksters sterkte, het lijkt me ook erg moeilijk om iets wat zo'n sterke gewoonte is zo maar te laten staan, en je krijgt vooral erg veel behoefte als de dingen eens niet gaan zoals je graag zou willen. Ik vind het nog stedds moeilijk om op mijn eten te letten, en denk maar zo, elke dag dat het me lukt is er toch eentje! Katsas, lijkt me echt schrikken zo'n ongeluk, gelukkig is het goed afgelopen! Nou ik ga weer eens stoppen, heb wrs niet iedereen gehad, maar ik moet zo weer werken. Will, een fijne echo morgen, hoop dat je er achter komt wat het wordt, laat je het ons ook weten of houd je het geheim? Groetjes allemaal en nog een fijne dag, tot laters Evelien
hoi! Fijn dat het nu beter gaat met Kim zeg Evelien, wel weer spannend straks inderdaad, naar een nieuwe groep. Maar wie weet, is dat juist wel heel goed. fiona, jeetje, wat een monster van een man heeft je vriendin. Mijn man is echt geen rolmodel hoor, maar dat zou hij dus nooit doen! Gelukkig is hij heel verantwoordelijk. Hier zeggen ze trouwens ook dat je kindje rustig veertig graden koorts mag hebben, behalve als hij niet meer drinkt, dan moet je komen. Gelukkig is tim bijna nooit ziek. Nou de hachee staat op, vanaaf lekker met aardappelpuree en rode kool. Ik word nog gezond als je niet oppast
evelien of wie dan ook, ik wil dol graag iemand zijn buddy zijn maar heb denk ik wat gemist WAT IS EEN BUDDY (beetje domme vraag misschien maar ik heb geen idee) wij moeten zo naar de kerk, heb er helemaal geen zin in maar het is Lucia feest. onze meiden moeten van school meedoen, verplicht maar krijgen ze wel donderdag vrij voor. morgen gaan we met school naar de stad, kerstinkopen doen. amy gaat met de schoolbus en wij (dus daisy ook) gaan met de auto omdat we tussendoor de echo hebben. hiervoor krijgen de meiden vrijdag vrij omdat ze vroeg op school moeten zijn en pas weer laat thuis zijn. woensdag kerstviering voor de kinderen met een een kerstbuffet en in de avond ook voor de ouders. hier gaan we ook eten moet er even niet aan denken, rijstenpap met melk en kaneel, jakkes ik ga mee voor de koffie en de koekjes en natuurlijk voor tomten (haha zo heet de kerstman hier) en dan kerstvakantie, heerlijk. maar ehhh help even wat is een buddy
Evelien: fyn dat t weer beter gaat met Kim! Katsas: hmmm lekker hachee, dat heb ik al lang nie meer gehad zeg Oja, wie heeft er nog geen buddy
Pfff op het voetbalveld was het ook steenkoud. Ben toch maar effe gaan kijken. Kreeg gelijk op mn kop, had weer wat verkeerd gezegd geloof ik, zou oook niet weten wat, maar goed.
En dan zeggen ze dat ik last van m'n hormonen heb, volgens mij hebben die kerels daar meer last van hoor! Volgens mij heeft die van mij alvast "ontwenningsverschijnselen" van z'n vrije leven naar het papa-model, hoewel het bij ons niet heel veel verschilt, want met 3 honden kunnen we al niet zomaar opstappen en weggaan.
Will, Aan je buddy kun je straks doorgeven dat je bevallen bent of andere byzonderheden, zo kunnen we elkaar goed op de hoogte houden. Via sms!
Hier ook nog 1 zonder buddy... Morgen de 20 weken echo..ik kan niet wachten maar ik ben best zenuwachtig...Moet morgenmiddag nog wel werken maar probeer na mijn echo me nog wel te melden hoor Verder voel ik erg goed..ben sinds donderdag aan het werk na een moeilijk periode rond mijn inmiddels ex baas en nu geniet ik volop van mijn zwangerschap en heb ineens veel meer energie!
hallo allemaal! wat is het koud vandaag! brrrr..... ben even op de kerstmarkt in zutphen geweest was wel leuk! maar wel heel erg koud! ik voel de kleine nu steeds vaker. zat vanmiddag even bij bakker bart een broodje te eten toen voelde ik geschop en later toen ik weer ergens liep weer! echt leuk! heb de hele dag last van een opgeblazen gevoel! echt iritant! kan ook maar kleine beetjes tegelijk eten anders zit ik stamp vol en word ik misselijk! maarja zal wel weer over gaan! mijn mannetje is gelukkig ook nog nooit echt ziek geweest! hij heeft 1x de griep gehad samen met mij en dat was wel heel zielig. hebben we de hele dag samen in bed gelegen. maar ik zou het dan ook zeker niet op prijd stellen als mijn vriend zich lam zou zuipen! ik ga is even kijken of ik wat patat naar binnen kan krijgen! heb helemaal geen honger...maarja....