Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    Hallo

dames, even snel een berichtje, zal later reageren..

ice, hier nog iemand met gene buddy!
    ;)
    as 20 december heb ik mijn 20 weken echo!
    jij wil weten wat t wordt?

nou ik kom later weer even.. moet de mannetjes eten geven ;)

doei

2. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    hier even snel een berichtje van mij...
    heb van half 7 tot half 5 gewerkt...Ben met een collega en 6 kids wezen zwemmen. Het was erg leuk, maar toch ook wel vermoeiend...ga nu dus lekker eten en dan vroeg naar bedje want moet morgen weer werken..
    En dan dinsdag de 20 weken echo...spannend zeg..

Voor degene die morgen een echo hebben veel succes :)

fijne avond

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeetje fiona wat een verhaal ! Gelukkig dat die uk weer wat opknapt, soms onverstelbaar dat mensen zo zijn he!
    pfff

Ik ga zo nog even proberen wat fotos in het album erbij te zetten als dat lukt

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ Fiona: Ik liep net buiten met de hondjes en m'n man en vertelde jouw verhaal over dat zieke kindje, hij was gewoon geschokt. Hij zei dat sommige kerels holbewoners zijn. Vond het wel schattig.

Hier voel ik ook af en toe wat.
    Vanmiddag ging ik op de fiets ergens heen (brr) en dat leverde me commentaar op van binnen, gek joh! En als ik voorover zit op de bank om iets op de tafel te leggen en zo blijf zitten voel ik soms wat of als ik m'n benen over elkaar heb.

Grappig joh!
    Het is nog niet altijd even duidelijk, maar er gebeuren wel dingen van binnen.

5. Miep en Miep

Miep en Miep VIP lid

27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    *** Inbraak...***

onsukkie..ik had Gerda even gesmst van je lieve berichtje..en ik moest je bedanken en een knuffel geven voor de steun!
    Ze vond het erg lief! ;)

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wat een saaie zondag heb ik heb alleen wat gelegen en geslapen en tv gekeken nu is man ook nog ff bij zijn ouders en aangezien ik ff wat afstand heb genomen zit ik nou alleen
    ik zal er van de week wel heen gaan aangezien het van mijn kant moet komen

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

mariska spannend morgen succes geniet ervan

onsukkie erg he zulke mensen we waren er vanmiddag nog heel ff om te kijken hoe het ging de koorst was gezakt en hij zag er stukken beter uit
    en haar man die heeft zijn geboorte opnieuw meegemaakt zon erge kater had die hij dacht dat die voedselvergiftiging had van het eten
    me man zei dat zal geen voedselvergiftiging wezen maar je hebt eerder alcholvergiftiging gehad

ik voel ook vanalles in me buikje er gebeurt een hoop volgens mij heb het sinds vandaag dat ik het een paar keer voel dat er wat plopjes zijn e borels dus het is echt me kleine babytje super! ben wel vroeg met 16 weken maar ik weet het zeker !

8. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Fiona: dat heb je helemaal goed meis, dat is echt wel jullie kleintje hihi. Dat voel ik ook steeds, en vooral steeds meer en vaker :D Leuk hè :D
    @mamain: wy hebben de 19e de 20-weken echo, maar wy weten al zo'n 2 weken wat het wordt, thnx to the pretecho hihi. Ga wel zeggen dat ze nog ff moeten kyken, just to make sure ;)

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja morgenochtend vroeg voor me werk naar de fyso de rugpijn is minder maar als ik nou zit dan krijg ik een zenuwpijn in me bil dus kan niet lang in de zelfde houding zitten of staan ik ben benieuwd wat er morgen uitkomt
    hectische week morgen fyso
    dinsdag lang werken tot half 5
    woensdag VK!
    donder kerstontbijt op het werk en dan is het eindelijk vrijdag en dan heb ik tot nieuwjaar vrij wat heerlijk ! aaah me bil!
    sollie hoor
    maar iedereen is er volgens mij aan toe op het werk er hebben al verschillende mensen ruzie gehad met elkaar ik werk er nog niet zo lang maar ik denk echt o my god waar ben ik nou weer beland!

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zo gaan we eindelijk weer eens bij die vrienden langs die 3 weken terug een dochtertje hebben gekregen (die onze naam heeft... grr), ze waren daar zo druk met familie dat we er even weg van waren, maar we gaan als het goed is weer een avondje bank-hangen doen, dus ik heb er zin in en ben erg benieuwd of Julia al gegroeid is!

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

onsukkie veel plezier!

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zit me af te vragen of ik het fototoestel mee moet nemen.

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja is toch leuk!

14. will

will Niet meer actief

oke evelien, zullen wij dan elkaars buddy zijn

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wat is het hier rustig zeg!
    nou ik ga me bedje opzoeken morgen vroeg eruit

16. will

will Niet meer actief

ben terug van de kerk. was best wel leuk maar... daar zit je dan op een houtenbank en je voelt opeens een golf van misselijkheid opkomen :oops: . jeetje wat kan een mens het benauwd hebben. wist me werkelijk geen raad en dan heb je ook alleen nog maar je handtas bij je. ben maar stevig op een kauwgummetje gaan kauwen. gelukkig trok het wel weg maar nu is het weer terug. ben bang dat het nog een beetje vermoeidheid is. ga m`n bedje ook maar eens opzoeken. lekker nog even lezen (had alle baby en roddel tijdschriften uit nederland meegenomen). morgen is het ook hier weer 6 uur als de wekker gaat en jippie de echo om 1 uur, ben een beetje ongeduldig aan het worden hahaha.

tot morgen meiden slaap lekker allemaal.

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

slaaplekker will en neem je rust! en veel plezier morgen bij de VK ik lees het morgen wel !
    ik be nog niet naar bed moet er morgen om 7 uur uit dat is voor mij echt heel vroeg! weltruste

18. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    weltrusten meiden!

Meiden van de lijst, wanneer komt de geupdate lijst weer langs ?

19. KatSas

KatSas Bekend lid

veel succes bij de echo morgen will!

Ow ja Mamain en ik zijn elkaars buddy geworden, helemaal goed!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hallo meiden, ga ook zo slapen hoor maar we hebben net de kerstboom maar eens opgezet, eindelijk :)

Maar wel gezellig zo met kaarsjes aan overal etc!

We zijn vandaag voor een babykamer wezen kijken bij Burgerhout hier in Rotterdam, maar helaas niks leuks, dan gaan we woensdagmiddag maar naar babypark en vrijdagavond naar babydump, ik krijg het toch een beetje op m'n heupen!

Meiden die morgen hun twintig weken echo hebben veel succes.

Ik moet morgen naar de vk ff een check up :D

@ Fiona ook ik heb pijn al een tijdje in m'n rechterbil als ik te lang in dezelfde houding heb gezeten / gestaan. Ik ben benieuwd wat je er tegen kan doen. Het zal wel met je bekken te maken, zo voelt het dan.

Nou tot morgen!

Deel Deze Pagina