Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Oke will, we zijn buddy's, buddy! :)

2. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    Donderdag heb ik dan weer echo gehad en wat was het weer zoooo fijn!
    De gyneacoloog is bijna 100% zeker over het geslacht!
    EN alles was in orde!
    18 cm en 240 grammetjes!

10 januari mag ik terug!

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

Zooo wat is er veel bijgeschreven als je sinds gisterochtend niet meer gelezen hebt hahahaah!

@Fiona, wat een verhaal zeg, maar goed dat jij er was. Kan me voorstellen dat je vriendin goed geschrokken was zeg!

@Wil, kan me voorstellen dat je het benauwd kreeg hahaah.. volgende keer misschien een spuugzakje meenemen ;) Wat is trouwens Lucia viering?

@Onsukkie, koud zeg bij de voetbal brrrrrr...

@Anoesj, leuk he werken op zondag :( hahaha...
    ik mocht gister ook weer en was helemaal gesloopt!

@Lafo, moeilijk he meubeltjes vinden! Hoe was burgerhout trouwens? In Delft zit ook een grote nieuwe babyzaak, mijn oma was er geweest voor kadotje voor ons en zei dat het een grote leuke zaak was, misschien een idee? Wij gaan daar binnenkort ook kijken!

@Frostieke, wat fijn dat alles goed was... ga je met ons delen wat jullie verwachten of ga je het geheim houden hihi?

Hier heb ik ook zo'n last van mn onderrug en mn linkerbeen.. gister van half 11 tot half 7 gestaan en dat is echt pijnlijk! Maar ik wil mn extra zakcentje nog niet opgeven :( ... helpt zo'n band goed? Denk dat ik die ook maar moet halen dan!
    Verder alles goed hier.. nog een weekje werken en dan lekker kerst en krijgen we de sleutel! En dan drie weken vrij.. heerlijk! Ik heb uitgerekend dat ik nog 2,5 maand moet werken tot mn verlof (minus mn vakantie voor verhuizing dan he) dus dat is ook lekker hahahaahaha... lui he!

Fijne dag allemaal! XXx

4. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen Meiden!

Hier ook nog laaaaang weer niet alles bijgelezen want dat is onmogelijk op de vroege morgen! Dan moet ik helemaal zo vroeg opstaan :( En.....Ik hou van slapen hihi!

@Onsukkie : Ik ben heel benieuwd hoe het gisteravond bij Julia was! Was het gezellig?

@Will: Ik zie je zitten daar wat balen zeg! Krijg het al benauwd als ik er aan denk! Bah!

@Frostieke: Fijn dat alles goed was!

@de dames voor de echo vandaag: Veel succes en plezier!

@De rest, have a nice day!

Liefs Anna

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morgen meiden ben net terug van de fyso en ik heb last van me bekken de rechterkant zit te vast en de linkerkant te los ik heb oefeningen meegekregen om het geheel beter te maken en moet volgende week terug
    ook me rechter been is langer ! schok hahaha ik dacht al ik hink zo nee ik merk er niks van maar het schijnt zo te zijn
    lig je daar heel chamant met je benen wijdt op d evroege morgen

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

frostike wat is het dan!? ben nieuwshierig of hou je het geheim ook voor ons! HAHA
    fijna dat alles goed was

lafo ja die pijn heb ik ook dus en het heeft idd met me bekken te maken ik dacht dat ik recht was maar toen ze me na ging checken net was ik zo scheef als een hoepel dus dat was een verrekening

7. goeiemorgen allemaal!

Fiona gelukkig is die kleine weer opgeknapt! want dat is heel zielig een ziek kleintje!

frostieke ik ben ook heel nieuwschierig :)

ik duik zo nog ff me bedje in denk ik :) ben moe! maar moet even wachten op een telefoontje:(
    ik wens iedreeen een fijne werkdag die moeten werken!
    veel plezier bij de vk en echo's en alle andere ook een hele fijne dag :)
    groetjes!

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik ga naar me werk toe heb geen zin meer tot vanmiddag en deentje weltruste!;)

9. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Hallo meiden!

tjonge jonge na een vol weekend werken ben ik een hele poos bezig om alles bij te lezen!
    Will wat fijn dat je er weer bent! hopenlijk gaat de misselijkheid snel weer over...
    @ evelien (geloof ik) wat fijn om te lezen dat het met je dochtertje weer wat beter gaat. En nu maar hopen dat ook de overstap naar een andere klas en omgeving haar goed zal doen!
    Hier alles oke. Ik voel het kleintje nu eigenlijk wel iedere dag. Morgen mag ik weer naar de verloskundige en dan neem ik mijn schoonmoeder mee. Ik heb pas op 9 januari de 20 weken echo... nog lang wachten. Eindelijk heb ik een besluit genomen over het wel of niet willen weten van het geslacht. Ik wilde het eigenlijk niet weten, maar ben nu van gedachten veranderd en wil het nu wel weten. Maakt het wachten wel nog spannender vind ik! :)
    Wij zijn zaterdag ook gaan kijken voor een babykamertje maar ik vond het een beetje tegenvallen. We waren in Weert geweest. We gaan in onze kerstvakantie (mannetje en ik hebben allebei 10 dagen vrij :-D) definitief een kamertje bestellen! ik krijg ook zo langzaamaan de kriebels dat er toch iets in huis moet zijn...

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ frostieke, laat ons niet in onzekerheid en vertel wat het wordt.. ;) :)

Gister lekker chinees gegeten ( dat gaat er altijd wel in). En we hadden even een wandeling gemaakt in de kou ( 2 uur lang).. :confused: :)

11. @ fiona werkse! ik ben toch maar niet meer gaan slapen! anders word het allemaal wel weer erg laat haha!

ik hoef 2 januarie pas weer naar de vk.. duurt allemaal nog zo lang. maar ik voel de kleine goed bewegen dus het zal wel goed zitten!

heb nu weer eens ruzie met mijn vriend! bah word er soms zo chagerijnig van! ga zo maar gauw weg :)

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoihoi!

Hier ook weer helemaal bijgekomen van een toch wel druk weekend.
    De nieuwe lijst plaats ik vandaag, moet straks toch ff werken en kruip ik daarna ff achter de pc. Hoop dat er dan al wat echo-uitslagen en nieuwe afspraken bekend zijn van degene die naar de vk/gyn moeten, dan is dat ook gelijk bijgewerkt.

ff over de buddylijst, er staan nog een paar buddyzoekers, allemaal van begin mei. Zijn er nog dames van midden-begin mei die ook een buddy willen?

Nou, zal straks meer schrijven + de lijst...

Liefs Friendly

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Was weer gezellig bij onze vrienden, werd wel weer tijd. Julia is nu bijna 3 weken, en echt een snoepie!

Het is totaal geen huiler, ze heeft 1 huiluurtje per dag, en zelfs die slaat ze nog wel eens over. Ze werd om even voor 10en wakker gemaakt om te eten. Nou dan ligt ze te mopperen en te doen. Gapen, uitrekken, kreunen. Echt een scheetje! En het is nog zo'n ukkie, ze was ook maar krap 6 pond bij de geboorte, is nu wel wat gegroeid al, maar blijft een klein dingetje.

Maar we hebben weer even genoten, m'n man vind het ook helemaal fantastisch!

*smelt*

Maar ik moet nog ff wachten...

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ onsukkie, erg he om dat nog te wachten.. :)
    Altijd zo lief om te zien..

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, het is echt een voorbeeldkindje hoor. Maar moet zeggen dat ze het ook erg goed aanpakken. Ze halen dat kind niet uit bed als er visite komt, die wachten maar tot het tijd is voor haar om te eten. Mensen mogen wel naar boven om even bij haar te gaan kijken (slaapt ze strak doorheen, door de stofzuiger onder de wieg door ook trouwens). Ze wordt verschoont, krijgt eten, en dan gaat ze weer keurig boven naar bed.

Ze geven haar ook geen minuut eerder dan de tijd dat ze het moet krijgen, en het is dus ook absoluut geen zeur, want dat helpt niet!

16. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik kom net van de echo...wat geweldig! Ik heb een half uur op de bank gelegen. Alles lijkt goed! Alles gesloten en alles erop en eraan.
    En wij krijgen een kereltje! Ik ben daar zo blij mee!
    Ik moet zo gaan werken maar die grijns blijft voorlopig op mijn gezicht!

17. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    gefeliciteerd Mariska... wat lief zeg, een zoontje.. :)

18. gefeliciteerd mariska een jongetje! wat leuk!

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Gefeliciteerd Mariska! Zolang Frostieke haar mond houdt staat het 3-3. Zal het zo gelijk ff aanpassen op de lijst.

Onsukkie: leuk he kraambezoek... Zoals jullie vrienden het aanpakken wil ik het straks ook gaan doen. Kindje slaapt gewoon iedere keer in het bedje en alles mooi op ritme. Nu maar hopen dat het kindje het er ook mee eens is, want het jochie waar ik op pas, nu 6 mnd, slaapt dus alleen maar 's nachts in zn bedje. Overdag wil ie er de hele tijd bij zijn, slaapt vnl in de box of de kinderwagen in de kamer. Dat vind ik echt helemaal niks, maar ja, de ouders hebben het kind het zo aangeleerd.

Heb vanochtend nog ff op de weegschaal gestaan en was deze week een kilo gegroeid! Yes, nog 1 kilo te gaan to mn startgewicht. :D

Nou, zal zo nog ff met de lijst stoeien en dan plaats ik hem daarna :D

Liefs friendly

20. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    proficiat mariska met jullie zoontje!

Deel Deze Pagina