Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ha 17 weken vandaag, volgende week maandag mag ik weer op controle en dan zullen we ook wel de afspraak voor de 20-weken-echo maken!

2. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Er is de afgelopen dagen zo te zien weer flink bijgekletst. Dat ga ik zometeen wel allemaal bijlezen. Wil alvast even vertellen dat de baby helemaal goed gekeurd is bij de echo! :D
    En het geslacht weten we nog niet :) (zelfs niet op een briefje geschreven!)

3. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    He jvtje wat fijn om te weten dat alles goed is he! lijkt me een hele geruststelling. En spannend dat jullie het niet weten. Dat wilde ik eerst ook niet, maar ga nu toch wel voor het weten. Ik ben gewoon veel te nieuwsgierig! haha :-D

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Pfff nou ik wil het ook weten hoor!

Die vrienden van ons wisten het ook niet, nou ik zou m'n nieuwsgierigheid niet kunnen bedwingen, ken mezelf langer dan vandaag. *schaam*

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Iemand vroeg me laatst of de katten nooit bij de konijnen in de ren gingen. Er zit geen dak op en ze lopen altijd over het randje bovenaan, dus was wel een logische vraag. Maar nee, ik zie ze NOOIT tussen de konijnen.

Tot ik net dus even over m'n schouder naar buiten keek. Wat een idioot beest is die rooie van ons toch!

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ben weer terug van me werk ben moe en heb last van me bekken waar die vrouw aan heb lopen wrikken op me werk weten ze het en ze laten me minder zwaar werk doen nog deze week werken en dan heerlijk een weekie of anderhalf vrij
    wat gaan jullie doen met de kerst
    ik ga voor het eerst dit jaar alleen met me man 1ste kerstdag ontbijten en dan savonds lekker koken met stoofperen en aardappelgratine en varkenshaas gevuld en nog veeel meer
    en 2de kerst dag gaan we fonduen in een heel gezellig restaurant met zijn 2en
    dus het wordt echt de laaste kerst met ons 2en normaal hebben we vrienden erbij maar hebben nu bewust gekozen voor ons alleen ik zal vast en zeker wel mensen over de vloer krijgen maar dat is alleen maar gezellig

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ooo wat leif onsukkie jij hebt echt veel konijnen wij hebben er 2 maar het liefst hebben we er 10 ! ik vindt ze allemaal zo lief

mariska wat leuk een pinsje erbij!
    frotsieke laat je nou nog steeds niks los of het geslacht?! wij willen het weten!

jvtje super dat alles in orde is en dat je je kan inhouden om het geslacht niet te willen weten

ik moet overmorgen naar de VK! heb er zon zin in hoor ik eindelijk het hartje weet niet of ze ook mischien een echo maak reken er niet op dan valt het altijd mee
    ga me schoonmoeder maar eens bellen mischien
    als ik zin heb zie daar als eenberg tegenop maar goed haar hondje hebben ze gisteren in moeten slapen en ik vindt dat zo zielig voor me schoonouders en kerst komt eraan je weet het wel knaag knaag knaag
    nou ff bedenken wat ik ga zeggen bereid me geestelijk ff voor jullie horen en nog wel ALS ik bel...

8. heej fiona veel succes met bellen!

onsukkie wat leuk zeg al die konijnen! en wat gezellig! gaat de kat ze niet vangen nu die daar zo mooi tussen de konijnen zit?

nee ik kan mijn nieuwschierigheid ook niet bedwingen! ik wil het heel graag weten! en moet nog zo lang wachten :(

9. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Haha, ik heb 9 eigen konijnen en 20 konijnen in de opvang. Wij hebben thuis een soort asiel, maar alleen voor konijnen dan. Dus heb rond de 30 konijnen, in de zomer meestal rond de 50.

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee, de meeste konijnen zijn groter dan die kat. Die is nog geen half jaar. En voor volwassen katten zijn de konijnen ook te groot. Onze oudste kat kijkt er wel naar, soms, maar vind de vogels veel interessanter. Laatst was er een konijn uit de stal ontsnapt en die liep door de tuin, zat een van onze katers, de witte:

... achter een bosje toe te kijken. Durfde niet dichterbij te komen, mietjes!

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het leek me leuk onze andere huisgenoten eens voor te stellen. Ik hou het alleen bij de katten en honden hoor, al die konijnen begin ik niet aan, haha.

Dit is onze reu van 5, Mugo. Is een labrador met een kleurfoutje. Ik had deze hond al voor ik m'n man leerde kennen.

12. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dit is de teef van m'n man, die had hij al voor we elkaar leerde kennen. Ze is een half jaar jonger dan de reu. Ze heet Sara en is een raszuivere labrador.

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dit is ons schatje... ze komt uit Turkije en was daar op straat gezet, vader doorgeschoten. Via een stichting zijn we aan haar gekomen, ze is nu een jaar en we hebben haar in februari een jaar. Ze heet Mika en het is echt een schat van een beest.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dit is onze oude dame, ik heb haar mee genomen toen ik het huis uit ging, ze was van m'n ouders. Ze is ongeveer 10. Mickey.

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Een kennis van ons vond afgelopen jaar 2 jonge katjes in de bosjes van een week of 4. Ze heeft ze met de hand grootgebracht en wij ehbben een mannetje overgenomen. Echt een schat van een beest, maar een tikkie hooghartig (hoort ook wel bij katten). Het is echt de kat van m'n man. Hij heet Mauro en is nu ruim een half. Mauro is de witte.

De andere is Noah. Wij hadden Mauro en omdat die zo leuk was als klein katje wilde m'n schoonmoeder ook een kat. Wij hebben toen een rode kater voor haar opgezocht, maar dit bleek zo'n draak dat ze het niet met hem zag zitten en dus hebben we hem maar gehouden. Overigens heeft ze nu zelf een andere rode kat die een stuk minder opgevoed/lief is als onze Noah.

Noah en Mauro zijn vrienden door dik en dun en liggen het liefst de hele dag tegen elkaar aan.

Verder hebben we dus 30 konijnen (20 in de opvang, soort asiel), een voliere met vogels en eheft m'n man binnen een valkparkiet die hij tracht op te voeden.

Wat een beestenboel he!

16. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Proficiat. Een jongen wat super. :D

17. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    @ allemaal, bedankt voor de felicitaties. We zijn er nu een beetje aangewend dat het een meid gaat worden.
    Ik heb het eerste jurkje ;) al gekocht. Kon het niet laten. Ligt als verrassing onder kerstboom.

@ onsukkie, wat een gezellige beesten boel. Ze zien er erg leuk uit allemaal. Wij hebben alleen een valkparkiet en mijn Paardje is voor de zwangerschap verkocht :( Maar zodra ik meer tijd heb koop ik een veulentje.

@ Friendly, bedankt voor het plaatsen op de lijst.
    Ps. ik heb ook nog geen buddy, maar ben ook van begin Mei ;)
    Zet me er maar bij en dan komt het wel goed.
    Of iemand al intresse?

De rest ga ik strakjes even bijlezen. Daarom sorry voor nog geen verdere reactie's. Maar eerst MOETEN de kerstkaarten de deur uit. Anders zijn we echt aan de late kant. :oops:

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ha ik voel nu regelmatig kleine plopjes, ze zijn een stuk minder duidelijk dan die ik vrijdag voelde, maar omdat ik nu weet wat het is voel ik het wel. Echt fantastisch!

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Ice (Tamara) - 25 jr - Doetinchem - zh + bv - ...e kindje - meisje
    1 mei: Wittereus - ...e kindje – j/m
    1 mei: LadyIceShire - ...e kindje – j/m
    1 mei: Anoesj (Anoeska) – 20 jr – Rolde - thuis + bv - 1e kindje – j/m
    1 mei: elpee - ...e kindje - j/m
    1 mei: Jvtje (Madelon) – 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m
    1 mei: Sis1987 (Francisca) - 20 jaar - ...e kindje - j/m

2 mei: Eyereen - ...e kindje - j/m
    2 mei: Manon - ...e kindje - j/m
    2 mei: Masoled (Marina) - 30 jr - Udenhout, thuis + fles - 1e kindje - meisje

3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr - Hoogezand, zh of thuis? + bv - 1e kindje - jongetje
    3 mei: Miriam25 (miriam) - 26 jr - Almelo – thuis + bv 1ste kindje - j/m
    3 mei: Wenedyjacobs55 - ...e kindje - j/m
    3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag – zh + bv - 1e kindje – meisje

4 mei: Saar (Saartje) - 24 jr - Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv - ...e kindje - j/m
    4 mei: Chulita - ...e kindje - j/m
    4 mei: Lindaaa - ...e kindje - j/m

5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - ...e kindje - j/m
    5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr - Ouderkerk ad IJssel - zh + bv - 2e kindje - j/m
    5 mei: Ntombi (Ingeborg) - 26 jaar – Nijkerk -thuis + bv - ...e kindje - j/m
    5 mei: Wendy - 1e kindje- j/m

6 mei: Bette - ...e kindje - j/m
    6 mei: Hope26 - ...e kindje - j/m
    6 mei: princess - ...e kindje - j/m

7 mei: Hupse (Winnie) - 28 jaar – Gelderland - thuis + bv - ...e kindje - j/m
    7 mei: Shalina - ...e kindje – j/m
    7 mei: Mutsie79 (Lisette) - 28 jr - Den-Helder - thuis + bv - ...e kindje – j/m
    7 mei: Dolphin - 22 jr – Gelderland - zh + bv - 1e kindje - j/m
    7 mei: Dionne84 (Dionne) - 23 jr - Culemborg- zh- tweeling - ...e kindje - j/m

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv - ...e kindje - j/m
    8 mei: MaaikevT - ...e kindje – j/m

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - ...e kindje – j/m
    9 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam – zh + fles - 1e kindje - j/m
    9 mei: Knuffie - ...e kindje - j/m

10 mei: Mamafaye - 2e kindje - j/m
    10 mei: Linda - ...e kindje - j/m

11 mei: Annrieke - ...e kindje - j/m
    11 mei: Kaat75 - ...e kindje - j/m
    11 mei: Julia1982 (Juliette) - Deventer - ...e kindje - j/m
    11 mei: Mamain2008 – Friesland –zh + bv - 2e kindje – j/m

12 mei: Nijnja (Johanneke ) - 33 jr - Haarlem, zh of thuis (?) + bv - 1e kindje - j/m
    12 mei: Surf - 1e kindje - jongetje

13 mei: Cinderella22 - ...e kindje - j/m
    13 mei: Boeffie - ...e kindje - j/m
    13 mei: Miessie - ...e kindje - j/m
    13 mei: will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - j/m

14 mei: Draaimolen - 1e kindje - jongetje
    14 mei: WendyP - ...e kindje - j/m

15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - j/m
    15 mei: Sandra31 - ...e kindje - j/m
    15 mei: Lolake - ...e kindje - j/m
    15 mei: Annetske - ...e kindje - j/m
    15 mei: minke - ...e kindje - j/m

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - j/m
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - ...e kindje - j/m

17 mei: Priscill - ...e kindje - j/m
    17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje - j/m
    17 mei: Dp75 - ...e kindje - j/m

18 mei: Sannnniee - ...e kindje - j/m

19 mei: Mariebel - ...e kindje - j/m
    19 mei: Indy73 - ...e kindje - j/m
    19 mei: Jamy - 2e kindje - j/m

20 mei: Mano82 - ...e kindje - j/m
    20 mei: Chanie - ...e kindje - j/m
    20 mei: Askim -34 jr - Rotterdam - ...e kindje - j/m

21 mei: lotte2 - ...e kindje - j/m
    21 mei: Tienus - ...e kindje - j/m
    21 mei: Neia - ...e kindje - j/m
    21 mei: dancegirlie - ...e kindje - j/m
    21 mei: evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - j/m
    21 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon - 1e kindje - j/m

23 mei: Peetjuh - 2e kindje - j/m
    23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - j/m
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - j/m
    23 mei: zwaantje (Miranda) - 28 jr – Veenendaal - thuis + bv - ...e kindje - j/m

24 mei: Diaantje17 - ...e kindje - j/m
    24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m
    24 mei: Jolien (Jolien)- 25 jaar - Achterhoek - zh of thuis (?) + bv - ...e kindje - j/m

25 mei: Eikie79 - ...e kindje - j/m
    25 mei: Katje81 - ...e kindje - j/m

26 Mei: Sabineeuh - ...e kindje - j/m

27 mei: Pebbles - ...e kindje - j/m
    27 mei: Flyke - ...e kindje - j/m
    27 mei: eerlijkbeertje (Trijntje) - Friesland - 2e kindje - j/m
    27 mei: Fiona 23 - ...e kindje - j/m
    27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

28 mei: Plopje82 - ...e kindje - j/m
    28 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - j/m
    28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m

29 mei: Follieke - ...e kindje - j/m
    29 mei: Catheleine - ...e kindje - j/m
    29 mei: Wassink - ...e kindje - j/m
    29 mei: verzorgingsmiepie - ...e kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - j/m
    30 mei: Plientje123 - ...e kindje - j/m
    30 mei: Karine (Karine) - 27 jaar - Flevoland - thuis of zh(?) + bv - ...e kindje - j/m

31 mei: Rocca81 - ...e kindje - j/m

Agenda Verloskundige of gyn
    18 dec: Masoled + daam
    19 dec: Eerlijkbeertje + Katsas + Saar + Mariska+fiona23
    20 dec: moedergans + Jvtje
    20 dec: miriam25
    24 dec: daphne78, onsukkie
    31 dec: Anoesj
    2 jan : Deentje
    3 jan: will
    7 jan: daphne78
    8 jan: daam, Gina82
    10 jan: evelien, Dolphin, Frostieke
    16 jan: Friendly

Agenda Echo
    15 dec: Masoled
    17 dec: eyereen + Mariska + moedergans+will + Jvtje
    18 dec: Anoesj 20 wk echo , Katsas 20 weken echo, Wendy 20 weken echo
    19 dec: Dolphin 20 weken echo + Ice 20 weken echo
    20 dec: mamafaye + daam (pret) + mamain2008
    21 dec: Saar
    31 dec: gina82
    2 jan: Surf + Deentje 20wkn echo
    7 jan: evelien 20-weken echo
    10 jan: daam 20 wk echo
    16 jan: Anoesj pretecho, Friendly 20-weken echo

? Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) ziekenhuis + bv
    ? Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom
    ? Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV

Aantal jongens/meisjes
    Jongen: 3
    Meisje: 3
    Onbekend: 90
    Tweeling: 1

Buddylijst
    Friendly & Hellepelle
    Fiona & Onsukkie
    Deentje & Anastacia
    Daam & Jvtje
    Hupse & Anna28
    Evelien69 & Will
    Katsas & Mamain2008

Buddyzoekers
    Ice, Mariska72, Gina82, Anoesj, Masoled

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hier dus de nieuwe lijst :D Denk dat het verstandig is om hem minimaal 2 x in de week te laten terugkomen omdat het anders blijft zoeken waar hij staat.

Onsukkie: lekker hoor al die dieren. Fijn dat we even hebben kennisgemaakt. Wij hebben alleen twee poezen van 3,5 jaar. we willen wel graag een hond (maar een grote) en dat mag niet in de flat waar we nu wonen, afhankelijk van hoeveel ruimte we hebben in ons nieuwe huis passen we daaraan de grootte van onze hond aan. Wel pas als de kleine straks minimaal een half jaar is, laat de poezen daar eerst maar aan wennen.

masoled: heb je tussen de buddyzoekers gezet hoor :D

Heb lekker een eind gewandeld met de wandelwagen. De kleine jongen slaapt zo heerlijk vandaag, helemaal geweldig!

Ik voel onze kleine nu ook steeds vaker even 'ploppen'. ook toen ik de fles aan het geven was, geweldig zeg, net of ie wou zeggen van hee, ik ben er ook hoor! Zijn wel echt hele lichte plopjes, maar voel ze steeds vaker, echt een apart gevoel! :D

Liefs Friendly

Deel Deze Pagina