Boefie bij mij schommelt het ook hoor, soms voel ik me zo goed en fit dat ik schrik: het zal toch niet over zijn? En een uur later ben ik weer hondsmoe, heb ik enorme dorst of zijn mijn tepels pijnlijk.......
Hoi, Ja ik het ook. Draag vandaag een broek met rits en riem maar die hangt de hele dag open is veel lekkerder als het open staat dus heb maar een positiebroek alvast gekocht. ik heb maar 1 joggingsbroek is wat weinig voor de hele week en dat is ook geen postiebroek maar die kan ik nu nog wel prima dragen. Dus herkenne doe ik het zeker Gr. Diana
Ik mag ook pas volgende week woensdag naar vk om te kijken of alles goed is, dan ben ik 7 weken en 3 dagen. Ik wilde al wel eerder in verband met de bloedingen, maar dat raadde ze af omdat ze dan misschien het hartje nog niet kon zien kloppen. Dus je kunt er vanuit gaan als je 7 weken of langer bent dat je het hartje moet zien kloppen. Maar dan nog is het idd verschillend, want bij de 1 zie je het al eerder kloppen en bij de ander wat later en hoe dat dan komt weet ik ook niet. xxx Joyce
Hallo Allemaal Bedankt voor jullie lieve reacties. Ik gun het jullie ook allemaal zo! Ik heb de echo in mijn album geplaatst (niet dat je er al heel veel aan ziet, maar ik ben er echt reuze blij mee ) Ik kom trouwens uit Zoetermeer
@Surf: Mijn verzekering keert pas uit (bij zwangerschap) 2 jaar na afsluiting, en dat is nog niet het geval. Daarnaast heb ik een eigen risico van 3 mnd... dat schiet dus niet op. Ik hoop weer aardig vlot op de been te zijn, en veel kan ik ook via tel/mail.. en mijn netwerk is aardig groot. Hoeveel dagen wil jij gaan werken? Ik heb een eigen kantoor, zou ook thuis kunnen werken maar volgensmij komt daar weinig van terecht met zo'n hummeltje.
wat leuk! Wij hebben volgende week een echo. ben bang dat ze dan niet veel kunnen zien! Mijn buik is wel al helemaal opgezwollen : Was de echo inwendig? Ik zie dat helemaal niet zitten. lijkt me erg pijnlijk
Onze eerste baby is gespot: in het album van Eyereen! Wat is het al een mooie echo zeg! Daar kun je echt trots op zijn hoor meid. Cinderella, kan inderdaad zijn dat er volgende week nog niet heel veel op de echo te zien is. Maar een inwendige echo doet echt geen pijn meid. Het viel mij echt reuze mee. Ik vond het alleen raar dat je daar zo in je nakie ligt enzo. Maar daar wen je vanzelf aan, en het is voor een goed doel. Boefie dat heb ik ook inderdaad. Het schommelt constant. Ik heb de hele week al last van een heel onplezierig gevoel in mijn buik. Maar vandaag toevallig niet. Dat is zo raar! Ik duik mijn bedje in. Welterusten meiden! X Neia
Hallo meiden, Heb vanavond een zwangerschapstest van Clear Blue gedaan digitaal en ziehier het resultaat, kan het nog niet geloven hoor! Voor m'n banner maar even uitgegaan van een cyclus van 34 dagen, wanneer zou ik een afspraak moeten maken met de HA? Liefs, Juud
Hoii Allemaal, Pfff moest gewoon acht bladzijdes bijlezen! @neia, ja nu al last van dementie hihi... erg he! en ik heb ook het concentratievermogen van een poffertje, vinden mn collega's errug leuk hahah.... In mijn profiel staat mijn msn adres, jullie mogen me allemaal toevoegen hoor, kletst leuk op msn! @Rensie, meid heel veel succes en bedankt dat je nog met ons meeleeft, wij ook met jou hoor! @alle nieuwe mei mama's veel plezier en gefeliciteerd! Ik ben de rest alweer vergeten (sorry hihi) xxx
HEY Eyereen. Je kunt wel zien dat je verder bent op je echo dan mij.. Wel kun je mooie zwangerschapsring zien of zie ik dat verkeerd? MOoi hoor! Over 4 weken hoop ik ook wat meer te zien! En Cinderella; ik heb ook inwendige echo gehad, zag dat ook niet zo zitten maar als je daar bent heb je het er echt wel voorover! Daarbij doet het geen pijn ofzo.. Gewoon vreemd gevoel dat je daar zo half in je nakie ligt!
Lavo/Juud, GEFELICITEERD met je zwangerschap! Je kunt nu al een afspraak maken met de ha. Maar dat hoeft niet perse, je kunt ook gewoon gelijk de vk bellen. Je moet de ha wel altijd even inlichten dat je zwanger bent, zodat ze dit in hun systeem zetten. Geniet ervan! Gina, hahahahahahaha, een concentratievermogen van een poffertje! dat gaat hard, hahahaha Will, jij ook van harte gefeliciteerd! Wij hebben het gisteravond aan mijn schoonouders verteld. En ze waren super blij. Natuurlijk met een beetje reserve of het deze keer wel goed zal gaan. Maar toch waren ze helemaal gelukkig. We hebben een boek van Anne Geddis van hun gekregen, waar je de 1e vijf jaar van het kindje in kunt omschrijven, ook kun je hierin een haarlokje, het geboortekaartje enzo in plakken. Heel erg leuk! X Neia
ik heb bij het afsluiten van de verzekering speciaal gekeken naar hoe lang het duurde voordat ze uitkeren, heb er eentje genomen die na een jaar uitkeert... ik ga na de bevalling 3 dagen werken, ik werk bij een soort samenwerkingsverband met allemaal freelancers, het is dus heel flexibel, ik kan zelf bepalen hoeveel klanten ik aanneem en wanneer ik tijdelijk meer of minder wil kan dat ook. Ideaal dus, volgens mij...
ik denk dat mn reuk wat sterker wordt, ik vind alles stinken, heb al het hele huis laten luchten, maar het stinkt nog steeds, gisteravond vond ik de voeten van mn vriendje heeeeel erg stinken, en dat vind ik nooit... en ik heb gisteren allemaal kleren in de was gedaan (uit de kast) omdat ik ze vond stinken, gaat lekker met me.. hihi hebben jullie dat ook?
Surf, inderdaad ideaal dat je zo flexibel kunt gaan werken. Ik heb sinds gister ook opeens last van allemaal geurtjes. Maar dat schijnt erbij te horen. Mamafaye, ik sta niet meer bij de laatste update van de lijst; ik heb 5/10 een gesprek en echo bij de gyn. Ik ga nu werken, koopavond, van 1 tot 9. Fijne dag meiden! X Neia
Zo dames wat is er toch weer veel gekletst in die paar dagen... haha Mamafaye mooie kalender... geweldig. Voor alle dames die hier nieuw zijn gefelciteerd met jullie zwangerschap en geniet er maar van. Jullie wouden een beetje weten waar we allemaal vandaag komen. Nou ik woon in Valkenswaard (NB) maar ik kom oorspronkelijk uit Groningen haha ff lekker ingewikkeld he. Gaat het verder goed met iedereen. Ik hoop van wel. Zo ga weer ff verder. doei doei
@Lafo, je hoeft niet perse naar de huisarts je kan de verloskundige gewoon bellen. En vaak krijg je eerste afspraak rond 8 weken. (Echo is afhankelijk van de vk, de ene al bij eerste afspraak en de andere bij 12 weken). Ik heb af en toe weer van die gemene steken in mijn buik. Bandenpijn... (of groeipijn). Heel vervelend. Maar heb er verder wel een goed gevoel over. Heb mijn wcpapier syndroom echt goed onder controle dit keer. En ik kom uit Nijmegen, oorspronkelijk Den Bosch
eyereen, mooie echo foto hoor ! Vroeg me overigens af waarom je over 2 weken weer moet voor een echo. Ik krijg mijn echo bij 8 en dan pas weer bij 20 weken.! Verder welkom alle andere mei mamma's!
Hallo lieve Mei mama's van 2008.... Jullie gaan een super tijd tegemoet, mei baby's (of ze nu iets eerder of later komen maakt niet uit) Zijn TOP! Geniet van de periode... Voordat je het weet verhuizen jullie ook naar Mama's mei (maar dan 2008) VAN HARTE allemaal Liefs een mei mama 2007