Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    En wij hadden juist al een jongensnaam en vonden een meisjesnaam moeilijk :)

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Will wat fijn dat de echo goed is! Heerlijk lekker gaan genieten!

En wij hadden ook eerst een jongensnaam, meisjesnaam zijn we nog helemaal niet over uit

Hebben jullie al een kaartje uitgezocht? Wat is een beetje een tijd om dat te doen denken jullie?

3. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Zo meiden weer een hoop er bij geschreven, tsjeeminee m'n ogen zijn er moe van geworden!

@ Onsukkie wat een lieve beesten allemaal, ik heb alleen een jack Russel en die telt voor tien, meer als genoeg ;)

@ Fiona ben vandaag bij de verloskundige geweest ik gezegd van die pijn zegt ze ja komt vaker voor, is een klemmende zenuw en kan je niks aan doen, nou leuk zeg, heb best wel vaak pijn.....

@ Gina zal eens vragen aan m'n moeder want ik kom oorspronkelijk uit Delft dus zal eens informeren, burgerhout was niet zo, in Sliedrecht schijnt ie beter te zijn, ga nu woensdagmiddag naar Babypark en vrijdagavond naar Babydump. Ik zal toch dit jaar slagen voor een kamertje.

@ Will, Mariska en Frostieke gefeliciteerd ! Jammer Will dat je het niet goed kan zien wat het wordt, maar verassing is ook leuk.

ik vindt jongensnamen ook lastiger als meidennamen. Alhoewel ik ze allebei al weet, maar toch je blijft twijfelen.

Alles was goed voorderest bij de vk, hartje klopt goed, schopt vol continue (dat was te horen) en kan het nu ook voelen, gaaf!
    Baby is gemiddeld groot, ze ging van buitenaf m'n baarmoeder meten en die was 15 cm en dat is gemiddeld, bloeddruk was ook goed alleen was binnen een maand 3 kilo aangekomen oops :oops:
    Lastige maand december (ahum)

Ga ff topmodels kijken (finale)

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Ice (Tamara) - 25 jr - Doetinchem - zh + bv - ...e kindje - meisje
    1 mei: Wittereus - ...e kindje – j/m
    1 mei: LadyIceShire - ...e kindje – j/m
    1 mei: Anoesj (Anoeska) – 20 jr – Rolde - thuis + bv - 1e kindje – j/m
    1 mei: elpee - ...e kindje - j/m
    1 mei: Jvtje (Madelon) – 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m
    1 mei: Sis1987 (Francisca) - 20 jaar - ...e kindje - j/m

2 mei: Eyereen - ...e kindje - j/m
    2 mei: Manon - ...e kindje - j/m
    2 mei: Masoled (Marina) - 30 jr - Udenhout, thuis + fles - 1e kindje - meisje

3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr - Hoogezand, zh of thuis? + bv - 1e kindje - jongetje
    3 mei: Miriam25 (miriam) - 26 jr - Almelo – thuis + bv 1ste kindje - j/m
    3 mei: Wenedyjacobs55 - ...e kindje - j/m
    3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag – zh + bv - 1e kindje – meisje

4 mei: Saar (Saartje) - 24 jr - Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv - ...e kindje - j/m
    4 mei: Chulita - ...e kindje - j/m
    4 mei: Lindaaa - ...e kindje - j/m

5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - ...e kindje - j/m
    5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr - Ouderkerk ad IJssel - zh + bv - 2e kindje - j/m
    5 mei: Ntombi (Ingeborg) - 26 jaar – Nijkerk -thuis + bv - ...e kindje - j/m
    5 mei: Wendy - 1e kindje- j/m

6 mei: Bette - ...e kindje - j/m
    6 mei: Hope26 - ...e kindje - j/m
    6 mei: princess - ...e kindje - j/m

7 mei: Hupse (Winnie) - 28 jaar – Gelderland - thuis + bv - ...e kindje - j/m
    7 mei: Shalina - ...e kindje – j/m
    7 mei: Mutsie79 (Lisette) - 28 jr - Den-Helder - thuis + bv - ...e kindje – j/m
    7 mei: Dolphin - 22 jr – Gelderland - zh + bv - 1e kindje - j/m
    7 mei: Dionne84 (Dionne) - 23 jr - Culemborg- zh- tweeling - ...e kindje - j/m

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv - ...e kindje - j/m
    8 mei: MaaikevT - ...e kindje – j/m

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - ...e kindje – j/m
    9 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam – zh + fles - 1e kindje - j/m
    9 mei: Knuffie - ...e kindje - j/m

10 mei: Mamafaye - 2e kindje - j/m
    10 mei: Linda - ...e kindje - j/m

11 mei: Annrieke - ...e kindje - j/m
    11 mei: Kaat75 - ...e kindje - j/m
    11 mei: Julia1982 (Juliette) - Deventer - ...e kindje - j/m
    11 mei: Mamain2008 – Friesland –zh + bv - 2e kindje – j/m

12 mei: Nijnja (Johanneke ) - 33 jr - Haarlem, zh of thuis (?) + bv - 1e kindje - j/m
    12 mei: Surf - 1e kindje - jongetje

13 mei: Cinderella22 - ...e kindje - j/m
    13 mei: Boeffie - ...e kindje - j/m
    13 mei: Miessie - ...e kindje - j/m
    13 mei: will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - j/m

14 mei: Draaimolen - 1e kindje - jongetje
    14 mei: WendyP - ...e kindje - j/m

15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - j/m
    15 mei: Sandra31 - ...e kindje - j/m
    15 mei: Lolake - ...e kindje - j/m
    15 mei: Annetske - ...e kindje - j/m
    15 mei: minke - ...e kindje - j/m

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - j/m
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - ...e kindje - j/m

17 mei: Priscill - ...e kindje - j/m
    17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje - j/m
    17 mei: Dp75 - ...e kindje - j/m

18 mei: Sannnniee - ...e kindje - j/m

19 mei: Mariebel - ...e kindje - j/m
    19 mei: Indy73 - ...e kindje - j/m
    19 mei: Jamy - 2e kindje - j/m
    19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon - 1e kindje - j/m

20 mei: Mano82 - ...e kindje - j/m
    20 mei: Chanie - ...e kindje - j/m
    20 mei: Askim -34 jr - Rotterdam - ...e kindje - j/m

21 mei: lotte2 - ...e kindje - j/m
    21 mei: Tienus - ...e kindje - j/m
    21 mei: Neia - ...e kindje - j/m
    21 mei: dancegirlie - ...e kindje - j/m
    21 mei: evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - j/m

23 mei: Peetjuh - 2e kindje - j/m
    23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - j/m
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - j/m
    23 mei: zwaantje (Miranda) - 28 jr – Veenendaal - thuis + bv - ...e kindje - j/m

24 mei: Diaantje17 - ...e kindje - j/m
    24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m
    24 mei: Jolien (Jolien)- 25 jaar - Achterhoek - zh of thuis (?) + bv - ...e kindje - j/m

25 mei: Eikie79 - ...e kindje - j/m
    25 mei: Katje81 - ...e kindje - j/m

26 Mei: Sabineeuh - ...e kindje - j/m

27 mei: Pebbles - ...e kindje - j/m
    27 mei: Flyke - ...e kindje - j/m
    27 mei: eerlijkbeertje (Trijntje) - Friesland - 2e kindje - j/m
    27 mei: Fiona 23 - ...e kindje - j/m
    27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

28 mei: Plopje82 - ...e kindje - j/m
    28 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - j/m
    28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m

29 mei: Follieke - ...e kindje - j/m
    29 mei: Catheleine - ...e kindje - j/m
    29 mei: Wassink - ...e kindje - j/m
    29 mei: verzorgingsmiepie - ...e kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - j/m
    30 mei: Plientje123 - ...e kindje - j/m
    30 mei: Karine (Karine) - 27 jaar - Flevoland - thuis of zh(?) + bv - ...e kindje - j/m

31 mei: Rocca81 - ...e kindje - j/m

Agenda Verloskundige of gyn
    18 dec: Masoled + daam
    19 dec: Eerlijkbeertje + Katsas + Saar + Mariska+fiona23
    20 dec: moedergans + Jvtje
    20 dec: miriam25
    24 dec: daphne78, onsukkie
    31 dec: Anoesj
    2 jan : Deentje
    3 jan: will
    7 jan: daphne78
    8 jan: daam, Gina82
    10 jan: evelien, Dolphin, Frostieke
    16 jan: Friendly

Agenda Echo
    15 dec: Masoled
    17 dec: eyereen + Mariska + moedergans+will + Jvtje
    18 dec: Anoesj 20 wk echo , Katsas 20 weken echo, Wendy 20 weken echo
    19 dec: Dolphin 20 weken echo + Ice 20 weken echo
    20 dec: mamafaye + daam (pret) + mamain2008
    21 dec: Saar
    31 dec: gina82
    2 jan: Surf + Deentje 20wkn echo
    7 jan: evelien 20-weken echo
    10 jan: daam 20 wk echo
    16 jan: Anoesj pretecho, Friendly 20-weken echo

? Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) ziekenhuis + bv
    ? Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom
    ? Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV

Aantal jongens/meisjes
    Jongen: 3
    Meisje: 3
    Onbekend: 90
    Tweeling: 1

Buddylijst
    Friendly & Hellepelle
    Fiona & Onsukkie
    Deentje & Anastacia
    Daam & Jvtje
    Hupse & Anna28
    Evelien69 & Will
    Katsas & Mamain2008

Buddyzoekers
    Ice, Mariska72, Gina82, Anoesj, Masoled

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date.

Heb even de datum aangepast, stond op de 21e en aangepast naar de 19e

5. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    hoi meiden

hier eerst ff (uurtje)bij gelezen!ga ook niet reageren want heb niet alles onthouden sorry daar voor

allleen will super dat je weer terug bent!

en ben erg blij dat alle echo`s goed zijn meiden.

Bem het hele weekend ziek geweest en knap nu eindelijk een beetje op maar wat een ellnde de griep :( ik word er niet vrolijk van ik hoop ook dat ik er nu een tijd af ben en dat ik voorlopig niet weer de griep krijg en dan ook nog ontstoken ogen geen gezicht man!
    ik ga zo ff douchen en dan lekker onder de wol en dan hoop ik dat ik morgen weer wat fitter ben want heb het druk deze week :(

tot morgen meiden

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Nou, ik ben thuis, m'n bordje is leeg, dus ik ga nog even verder met reageren ;)

@Evelien: fijn dat het weer beter gaat met je dochter! Hopelijk heeft de overstap naar een andere klas ook nog een extra positieve invloed op haar!

@mariska: Wat fijn dat jullie echo ook goed was! Een jongetje, wat leuk!

@friendly: een kilo erbij, wauw! Ik ben elke week al blij als ik er met pijn en moeite een halve kilo bij kan schrijven... afgelopen week ben ik zelfs weer een halve kilo afgevallen :( Maar dat wel komen omdat ik 2 dagen ziek ben geweest. Ik zit nu nog 2 kilo onder het gewicht met 8 weken zwangerschap...

@hellepelle en onsukkie: het is zeker wel spannend om het niet te weten ja, maar dat vind ik nou zelf het leuke er van ;) Natuurlijk ben ik ook hartstikke nieuwsgierig, maar ik vind het zelf bij de geboorte horen :)

@fiona: leuk dat jullie ervoor gekozen hebben om dit jaar kerst echt met z'n tweetjes te vieren! Dat hebben wij ook overwogen, maar we hadden uiteindelijk toch besloten om kerst te vieren zoals we het eigenlijk altijd al deden: dus naar de wederzijdse ouders toe. Dit jaar op 1e kerstdag naar m'n schoonouders en 2e kerstdag voor de brunch naar mijn moeder en 's avonds naar m'n vader. Ik heb echt totaaaal geen zin om naar mijn moeder te gaan, daar hebben mannetje en ik gister zelfs nog ruzie over gehad (vanwege d'r roken nog altijd), maar ik vind het ook weer niet kunnen dat we wel naar de andere ouders gaan en dan niet naar m'n moeder. Het is natuurlijk wel de laatste kerst echt met z'n tweetjes, maar toen we het erover hadden, hadden we toch zoiets van, ja, met z'n tweetjes thuis op de bank zitten kunnen we ook de rest van het jaar wel :p
    Onze families wonen helaas te ver weg om ze zo voor de koffie uit te kunnen nodigen, dan zitten ze hier toch al snel weer een hele middag of nog langer, dus dat is geen optie. Vorig jaar hebben we kerst met m'n vader en zijn gezin en met de schoonouders bij ons gevierd (1 dag), zijn we gaan gourmetten, maar dit jaar trek ik die drukte echt niet, dus ga ik liever naar hun toe!

Heb je jezelf er nog toe kunnen brengen om je schoonmoeder te bellen?

@onsukkie: wat een gezellige beestenboel bij jullie! Ik heb zelf echt helemaal niets met katten, dus die zul je hier niet snel vinden (heb niets tegen ze en vind het best leuk om ze een beetje lastig te vallen bij m'n moeder en m'n zusje, maar om ze zelf te hebben, nee dank je). Maar honden daarentegen... Ik ben echt een hondenmens! Helaas hebben we geen tijd voor een hond, dan zou dat beestje 4 dagen in de week de hele dag alleen thuis zitten. Dat vind ik dan ook weer zielig, dus voorlopig maar geen hond...

@mamain2008: heel herkenbaar ja, die omschrijving! De eerste 12 weken leken echt niet voorbij te branden te zijn! En ineens zit ik nu dan toch al over de 20 weken! (Echt, toen ik 18 weken zwanger was, had ik in m'n hoofd nog altijd het idee dat het pas een week of 14 was... :p)

Aangezien dit mijn eerst zwangerschap is, heb ik ook (nog) geen keizersnede waar ik last van kan krijgen (en hoop natuurlijk dat dat zo blijft!), dus ik kan je helaas niet vertellen of het normaal is of niet.

@Frostieke: wat leuk, een jongetje!
    Een buddy is iemand anders van dit topic, waarmee je dan je telefoonnummer uitwisselt. Tegen de tijd dat je dan aan het bevallen bent en/of de kleine net geboren is, kan je je buddy (via sms) op de hoogte houden, zodat die dan de rest van het forum op de hoogte kan houden!

@friendly: haha, ja, ik had natuurlijk wel voor ieder een apart bericht kunnen maken; was het aantal berichten wel flink mee omhoog gegaan, maar om dat nu alleen te gaan doen om weer in de buurt te komen van de juni- en juli-mama's vind ik toch wat ver gaan ;)

@will: zul je altijd zien, krijg je ze bij de echo zo ver dat ze naar het geslacht willen kijken, werkt de baby niet mee! Maar wel fijn dat verder alles goed is!

@anastasia: ik heb een 1e versie voor het geboortekaartje al klaar, maar ik moet nog wat meer versies gaan maken. Ik maak het kaartje zelf, maar ga daar wel op korte termijn mee verder, want wil het wel op tijd bij de drukker hebben liggen!

Nou, volgens mij heb ik nu iedereen wel zo'n beetje gehad!
    Ik duik zometeen m'n bedje in, morgen moet ik weer om 6 uur op :( Nou ja, 2 dagen om 6 uur op en dan donderdag weer 'uitslapen' tot een uur of half 8, want dan mogen we weer naar de vk :)

Veel plezier iedereen die morgen de echo heeft! En nog gefeliciteerd aan iedereen die inmiddels ook de 20-weken grens gepasseerd is :D

7. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    Hoi.

Jeetje wat is hier weer lekker veel gepost.
    't is zeker koud buiten ;)
    Alles bijgelezen. Fijn te lezen dat het met iedereen goed gaat.

Even een update over onze frummel.

Vandaag de spannende structurele echo gehad.
    90 min lang, de frummel van top tot teen in plakjes gesneden kunnen bewonderen.
    Tot onze zeer grote opluchting is het zo te zien helemaal gezond en gaaf. Geen afwijkingen aan't hartje, geen schisis en geen andere enge dingen.
    We konden wel janken van blijdschap.
    We durfden het beide niet te hopen.

En... het is een meisje!
    Ons voorgevoel was dus helemaal juist. De "meisjes" dreami, mag blijven :) (pffhew) Nou nog een naam (uit de lange keuze lijst)

Het had ons eigenlijk niets uitgemaakt, maar aangezien we al een knulletje hebben lopen, vind ik dit stiekem wel erg leuk. Nou kan ik me gaan uitleven in het kopen van meiden kleding, 't ja je moet toch wat als je de rest nog / al in huis hebt.

Misschien vinden jullie dit een beetje raar klinken, maar ik ben zo blij dat ik deze x echt de kans krijg om "echt" borstvoeding te gaan geven!
    Aidan kon ik door de lip, kaak en gehemeltespleet niet aanleggen, wel geprobeerd, maar werkte voor ons beide alleen maar stress verhogend. Hij kon m'n tepel niet vast in z'n mondje houden en had niet voldoende zuigkracht.

Dus heb ik toen 6 mnd lang alle voedingen afgekolfd. (want ik moest en zou b.v. geven)
    Maar nu kan ik het dus wel " in't echt" gaan proberen. Voor de 1 heel vanzelfsprekend, maar voor ons deze x best speciaal.

Al met al zijn we nu dus eindelijk helemaal op de rose wolk geklommen. Nou nog ff 20 weken geduld hebben ha ha.

Ben nu de spanning er af is, opeens wel heel moe.
    Denk dat het ons allebei toch best wat energie heeft gekost.

"k ga zo dus maar lekker naar m'n bedje.
    morgen lees ik wel weer verder.

trusten

8. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @moedergans: hé jammer van die kinderwagen, ik had em zo van je overgenomen hoor! ;) Gefeliciteerd met je meisje. Ik zou het ook heel speciaal vinden om de borstvoeding echt te mogen geven als dat de vorige keer niet lukte. Knap van je dat je dat trouwens 6 maanden hebt volgehouden, dat afkolven.

9. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @frostieke: gefeliciteerd met je knulletje!

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @Mariska: gefeliciteerd met je jongetje!

11. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @Eerlijkbeertje: Doe je een beetje rustig aan deze week? Je kan het best druk hebben, maar denk ook aan jezelf he! ;)

12. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    weltrusten meiden!
    Ga met mijn snotterige hoofd naar bed, morgen weer vroeg op!

Weet iemand of je Dampo of Vicks vaporub mag gebruiken als je zwanger bent?

En hoe doen jullie het met de feestdagen, neem je dan wel of niet 1x een glaasje wijn/andere alcohol ?

13. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Gefeliciteerd moedergans..wat heerlijk dat alles goed is wat een opluchting moet dat voor jullie zijn zeg..en nu lekker gaan genieten!

14. will

will Niet meer actief

weet niet meer wie het vroeg maar geboortekaartjes kennen ze hier niet. dus ga zelf aan de slag. aangezien er bij mij een datum wordt geprikt om in te leiden, hoopte ik er wel een beetje op of ze konden zien of het een jongentje of meisje zou worden. dan had ik dus de gok gewaagd en had ik alles klaar kunnen maken voor de bevalling.

hier in zweden is drinken tijdens de zwangerschap dus echt taboe. zelfs met 1 glaasje zijn ze niet blij. ik ga maar met beide meiden aan de jip en janneke champagne met oud en nieuw hahaha.

meiden tot morgen

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Van Google mogen de middeltjes beide worden gebruikt Anastasia!

16. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    Volgens onze v.k. en huisarts mag het idd wel. Dat nog liever als neusdruppels. Als het echt niet mag staat het wel op de verpakking.
    Ik gebruik nog wel eens die vicks inhaleer stick. werkt redelijk goed. ook bij dichtzittende zwangere neuzen ;)

Ik ben absoluut alcohol vrij tijdens m'n zwangerschap.
    Nou dronk ik toch al zelden, maar idd tijdens de feestdagen e.d. wel.
    Ik blijf er nu maar van af. Je wordt door je versnelde bloedsomloop nog sneller dronken ook..

1 glas wijn zal misschien niet direct zo veel kwaad kunnen, maar het advies is toch over het algemeen om het niet te doen. En dat zal wel niet voor niets zijn denk ik.

al met al wilde ik al een uur geleden gaan slapen, maar ben zo 'hyper blij" dat dat dus toch niet lukt... lang leve de computer dan maar weer ha ha.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ Will: ja, wat een droppie van een hond he, ze is overigens net zo beweeglijk als een border collie

18. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

Er is weer zoveel geschreven dat ik niet denk dat ik iedereen kan onthouden haha!

@Onsukkie, leuke dieren heb je allemaal! Wel druk dalijk met ook nog een kleintje hahahaha...

@Wil, dan zal ik het eens aan mijn vaders schrijven, als het een Italiaans feest is moet hij het weten.. als ik t weet laat ik t horen hahahaa..

@Anastacia, volgens mij mag allebei want je mag het ook bij kinderen gebruiken.. ik doe sowieso met oud en nieuw proosten met glaasje champagne... verder weet nog niet.. misschien 1 wijntje met kerst.. geen idee nog!

@Frostieke, gefeliciteerd met je mannetje, leuk hoor!

@Moedergans, gefeliciteerd met jullie meid! Super!

Ik weet niet meer wie die band had gekocht (had er gister al een vraag op gesteld) maar zit dat echt lekker? Ik heb ook zo'n pijn in mn linkerbeen en onderrug.. als t helpt ga ik m gelijk halen!

Morgen ook alweer op de helft.. jeetje gaat snel he meiden! Ik heb de 31e pas mijn 20 weken echo.. dus nog ff in de spanning zitten! Ben wel heel blij dat iedereen hier al goeie echo's heeft gehad.. ik hoop maar dat die van ons ook goed is! en dat ons kleintje stil genoeg ligt om te zien wat t wordt hahaha.. vorige keer lag hij/zij in kleermakerszit..

@Wil, jammer hoor dat ze het niet konden zien!

Wij gaan binnenkort, als we verhuisd zijn, ook even bij een drukkerij kijken voor de kaartjes.. een kennis werkt daar dus dat maakt het wat makkelijker!

Dat was weer een aardig berichtje pffff.. haahah!

hele fijne dag! Xxx

19. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen!

@Mariska en Frostieke: Gefeliciteerd met jullie mannetjes! En Moedergans gefeliciteerd met jullie meid! En natuurlijk nog het meest met de goede echo resultaten!

@Jvtje en Will: Ook gefeli met de mooie echo uitslag! Fijn dat alles goed is!

@Jvtje: Zou je geen boek willen schrijven? Je bent al zo'n end op weg! hahaha ;)

@Anastacia: Ik zit nog te twijfelen.... Ik lust ook graag een wijntje en heb ook nog geen glaasje gehad tijdens de zwangerschap. Ik wilde ook met kerst en oud en nieuw een g;laasje doen maar denk aan de andere kant ook wat is dan eigenlijk de meerwaarde van 1 glaasje? (Dan wordt ie net lekker.....hihi) Dus ben er nog niet uit! Als ik er voor ga ga ik lekker lang nippen hihi!

Ik heb vandaag mn beoordeling op mn werk en daar hangt een salarisverhoging aan vast! Nu maar hopen dat ze ook vinden dat ik mn best heb gedaan afgelopen jaar! ;)

Gina: Alvast gefeliciteerd met de magische 20 weken grens! (in ieder geval op tijd hihi!)

Iedereen een fijne dag vandaag en tot later!

Liefs Anna

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Goeiemorgen, ze zijn bij de buren het dak aan het verbouwen. Dat is niet lekker wakker worden, dat kan ik je wel vertellen. Maar goed, het zijn maar 1 of 2 dagen.

Gisteravond weer heel wat leven gevoeld. Begin het wel op prijs te stellen inmiddels, ook al voelt het raar!

Deel Deze Pagina