Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    Morguh allemaal!

Onsukkie wat een gezellige beestenboel zeg. zal een hoop werk zijn. ben met 1 berner al druk in de weer. maar ook een hoop gezelligheid.

Mariska en Frostieke gefeli met jullie mannen en moeder gans met de meid. te gek hoor!

Anastacia, ik heb ook zin in een borrel! hihi erg he. maar ik mis me peuk en borrel wel een beetje. peuk ga ik sowieso niet aan. dus een borreltje...maar ik ga hier naar de slijter en haal alcohol vrije wijn. is niet helemaal zonder maar t is zoiets als malt bier. en dan lekker 1 of 2 glaasjes. maar heb t ook wel zoals jou hoor Anna, bij 1 of 2 gaan ze net lekker! hihi

heb trouwens ook morgen me eindejaarsgesprek en dan hoor ik ook hoeveel loonsverhoging en eindejaarsuitkering! kom maar op.
    En morgen de 20 weken echo, gosh wat een zenuwen zeg, ben zoooo benieuwd.
    Voel de kleine echt veel nu. gister bleef ie maar in de weer, kreeg er gewoon een beetje de slappe lach van.

Will ook nog gefeli met de goeie uitslag.

verder ben ik t even kwijt....sorry.
    Wens iedereen een hele fijne dag vandaag!

2. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hihi ik krijg steeds kleine schopjes als ik stil achter de computer zit, vooral als ik achterover hang, waardoor m'n buik 'lang' word voel ik het goed. Echt zo grappig! En best al vroeg vind ik zelf.

Zoveel dieren lijkt druk, en is het ook wel hoor, vooral als ze honger hebben, maar op zich houden ze vooral zichzelf bezig.

Dan komt het wel eens voor dat de bank anders in de kamer staat dan voor je weg ging, maar goed... kleinigheidje. En 's avonds willen ze tegenwoordig allemaal tegen me aan liggen (alleen Sara, de bruine teef niet, die vind me niet aardig, lastig hoor), zal wel met de zwangerschap te maken hebben. Ze liggen het liefst met 2 honden en 3 katten tegen me aan, kan m'n man er niet meer bij. Haha!

3. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hahaha... arm mannetje zeg, kan hij niet eens naast zn vrouwtje zitten haha ;)

Dank je Anna, jij ook alvast haha, en heeel veel succes met je beoordeling! Een beetje erbij is lekker... jij ook veel succes Hupse!

Ik zit in een boek toetjes uit te zoeken.. wil met kerst het nagerecht maken.. we eten met zn 12en bij mn ouders en ik wil het nasgerecht verzorgen zodat niet alles op hun schouders en uit hun portomonnaie komt... maar ik weet t niet.. iemand idee>?

Xxx

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Oh dat vienetta ijs als nagerecht... *zwijmel*

5. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    tiramisu, maar dat schiet niet op nu want daar zitten rauwe eieren in geloof ik. zucht, zo lekker!
    verder tja, wij moeten t voorgerecht doen dus zou t zo niet weten eigenlijk..

6. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Nee hoor, Tiramisu zit helemaal geen ei in!
    Het is lange vingers besprenkeld met Amaretto,
    dan mascapone met eea gemengd... maar officieel hoort ei er niet in! Maar ik heb gekozen voor Cannoli.... lijkt me errug leuk om te maken en het is errug lekker hihihi..... maar bedankt voor jullie mee denken!

7. will

will Niet meer actief

goeiemorgen meiden,

gisteren toen ik in het ziekenhuis was zag ik iemand lopen met een geweldige maxi cosi. vraag me af of die nieuw zijn. er zaten wieltjes onder en er zat een stang aan zodat je hem net als een koffer met je mee kan rijden.

verder weinig te melden. ben alles aan het opruimen. vooral bij de dames was het nodig. weet niet of ze me dankbaar zullen zijn want heb een vuilniszak troep (nou ja het leek op troep) verwijderd. nu de kamer nog opruimen en maar hopen dat het netjes blijft.

ga weer even verder.

o,ja onsukkie, logan zit ook steeds naast me op de bank. hij presteerd het zelfs om de slaapkamer in te komen en naast me te kruipen. hij is helemaal verliefd op me. denk ook dat het met de zwangerschap te maken heeft.

8. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    dames gefeliciteerd met het geslacht ! :D
    Morgen mag ik.. :whistle:

Hebben jullie nu ook al problemen met sokken aan trekken?
    Ik wist niet dat mijn buik al zo groot was dat ik mijn sokken haast niet meer aan kon trekken.. pff, wordt wat deze maanden.. :)

9. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    Ik ga zo ff shoppen...ff kijken naar wat kleertjes (ik kan het niet laten :D )

@Gina..Ik heb ook zo'n band. Helpt me als ik een stuk moet lopen. Verder gebruik ik hem nauwelijks. Ik zit de hele dag als ik werk en dan heb ik geen last van mijn rug. sterkte meid..

10. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Goedenmorgen..
    Hier even een ego berichtje van mij..
    Heb om 11 uur de 20 weken echo.. ben zo ongeloofelijk zenuwachtig...Ik hoop zo dat het kindje gezond is..
    Ik zal vanavond even reageren op iedereen nu geen tijd meer voor...
    Fijne dag en voor de dames die ook vandaag een echo hebben...veel plezier:)

11. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    veel succes en plezier Anoesj ! :D

12. ooh spannend anoesj! ben benieuwd!

moedergans gefelicieteerd met je meid! wat leuk! helemaal als je er al een jochie hebt lopen!

heb heerlijk geslapen vannacht! en wou weer eens mijn bed niet uit vanmorgen haha! erg he!

ik ga 2 januarie de stad in! om een paar kleertjes te kpen! ehb al wel wat gekocht, maar dan weet ik wat t word :)

iedereen een fijne dag!

13. will ook nog gefeliciteerd met de goede echo! helemaal vergeten :(

er is ook weer zo veel geschreven vandaag!

14. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@moedergans: wat fijn dat de echo zo goed was! Kan me voorstellen dat er dan echt een pak van je hart valt. En ook dat je nu echt uitkijkt naar het kunnen geven van borstvoeding!
    Wel lang hoor, 90 minuten! Wij waren geloof ik met een minuut of 20 alweer klaar... Maar nu kun je inderdaad lekker op je roze wolk gaan klimmen en de komende 20 weken alleen maar genieten!
    Leuk dat het een meisje is!

@anastasia: voor mij is het makkelijk wat betreft alcohol: ik lust het normaal gesproken ook al niet, dus ik hoef me gelukkig niet af te gaan vragen of ik toch dat ene wijntje zal drinken voor de gezelligheid met Kerst ;)

@Anna: hmm ja, een boek schrijven is toch niet zo m'n ding ;) Maar mijn berichten kort houden is iets waar ik niet zo goed in ben inderdaad... :oops:
    Veel succes met je jaargesprek!

@hupse: ook jij succes met je jaargesprek én met de echo natuurlijk! Kan me voorstellen dat je voor beide toch wat zenuwachtig bent, maar hopelijk kun je morgen met alleen maar goed nieuws terug komen :)

@onsukkie: haha, huisdieren die de woonkamer verbouwen. Dat klinkt bekend! Mijn schoonouders hebben 2 honden: een West Highland White Terrier (zo'n cesar-hondje) en een Cavalier King Charles Spaniel. Vooral die laatste heeft nog wel eens de neiging om de halve woonkamer te verbouwen. Het is dat hij niet zo groot is, waardoor hij niet veel meer kan verslepen dan knuffels en z'n mat... :p

@will: ik weet dat maxi-cosi tegenwoordig zelf ook onderstellen/wandelwagens maakt, misschien dat het zo'n wandelwagen was? Anders zou ik het niet weten....

@dolphin: m'n sokken lukken nog wel, al gaat dat tegenwoordig wel veruit het makkelijkste als ik even op bed ga zitten ;)

@anoesj: veel plezier met de echo!

15. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    @will: is het niet de Stokke kinderwagen? Ik weet eigenlijk niet of daar een maxi cosi op kan, maar het is er wel één met één stang.

@anoesj: Spannend hoor! Ik mag pas 10 januari en als ik eraan denk, gieren de zenuwen me nu al door de keel!

@Gina: Cannoli, dat ken ik niet?

@onsukkie: Wel lekker warm in deze koude tijden met al die vachtjes tegen je aan. Ik voel heel af en toe wat schopjes als ik stil zit, maar dat gebeurt niet zo vaak, ik ben altijd druk in de weer.

@hupse: succes morgen met je eindejaarsgesprek en je 20 weken echo!

@anna: Jij ook veel succes met je gesprek.

Ben net weer bij de Gynaecoloog geweest en alles klinkt zoals het hoort. Ik was helemaal alleen :( Want mijn vriend zit al een week in Zwitserland voor zijn werk. Hij baalde dat hij niet met me mee kon, want anders is ie er altijd bij. Donderdag een pretecho, dan is ie er gelukkig wel bij, want hij komt vanavond thuis! \:D/ Als ie weg is mis ik hem altijd zo, terwijl als hij gewoon thuis is, ik hem soms achter het behang wil plakken!
    Ik ben een raar wijf! :)

16. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    Even een heel kort berichtje van mij, heb het ontzettend druk, dus echt maar even, marriska en moedergans gefelciteerd met de echo en het geslacht! Will ook gefeliciteerd, jammer dat je niet te weten bent gekomen wat het is. Je hebt nu al een klein eigenwijsje in je buik die denkt, papa en mama jullie blijven maar eventjes nieuwsgierig. :D

Hier gaat alles goed, morgen kinderfeestje van Kim, en omdat het mooiweer is gaan we naar de kinderboerderij, en met een speurtocht weer naar huis en dan pannenkoeken versieren en opeten en dan is het afgelopen!

Verder iedereen groetjes, kom vandaag niet meer terug moet vanavond werken! Misschien tot morgen! Ga nu cakejes bakken voor morgen!

Groetjes Evelien

17. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Mariska: YEAH een jongentje, wat leuk :D
    @Jvtje: fyn dat alles goed was. En wat spannend dat jullie nog nix weten hihi, dat zou ik niet kunnen ;)
    @Onsukkie: hihi, plak er een paar rooie lange oren op :) Lieve katten heb je! BTW je hebt heel veel huisdieren zie ik nu, gezellige boel daar by jullie thuis :D
    @Katsas: van harte meid, al op de helft :D
    @ Anoesj, Katsas en Wendy: veel plezier vandaag!
    @Frostieke: YEAH ook al een mannetje, wat leuk zeg :D
    @Jvtje: zag t al ja haha, macht nichts, blyf ik wel eenzaam op de lyst staan :cry: :) ;)
    @Will: ooooh wat een ondeugend kleintje hebben jullie, nu weet je nog nix ;) Fyn dat alles goed was!!
    @Lafo: hoe was topmodels? Volg t niet echt, maar ben wel benieuwd wie er gewonnen heeft!
    @Moedergans: YEAH een meisje!! En ook helemaal gezond! Wat fyn :D
    @Anastacia: ik heb toen ik zo verkouden was elke keer gestoomt met van die groene balletjes van ehm....vicks of dampo? Werkt perfect, 3x per dag, na een paar dagen was ik er vanaf! Oja, en vergeperstje jus!
    Oja, hier absoluut geen alcohol! dat ene glaasje maakt dan ook niet uit vind ik ;)
    @Gina: oooow sorry, had je vraag niet gezien :oops: ik was diegene met die band! My helpt t echt wel! Ik werk op een BSO, dus loop en sta best veel, en kan merken dat ik minder last van mn rug heb!
    Oja van harte met de 20 weken!
    @Onsukkie: ja die van my is ook heel fanatiek als ik hier zit hihi.
    @Dolphim: myn sokken zyn ook wel es makkelyker aangegaan :rolleyes:
    @Daam: jammer dat je vriend nie meekon, is toch fyner met zn 2 hè? Gelukkig was alles goed!
    @Iedereen: ik voel mn kleintje voornamelyk als ik rustig zit of lig, als ik druk ben, dan houd ze zich heel stil. Gisteravond lag Maikel met zn hand op mn buik, te wachten of ie wat voelde, schopte ze opeens tegen zn hand aan :) Hy:"was ze dat?" Ikke:"Ja schat, dat was ze" :)
    @buddielozen: zoek nog steeds een buddy ;)

Morgen hebben we de 20 weken echo, om 9.15 smorgens, dus voor die tyd kom ik denk ik nie meer online (ligt eraan of ik vanaaf ga sporten :)).
    Vind t toch wel spannend hoor, maar dat zullen jullie allemaal wel hebben?
    Ik zal morgenmiddag of avond laten weten hoe t was!
    Nou ik ga maar es boodschappen doen ;)
    Fyne dag iedereen!

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoihoi!

Moest goed bijslapen, merk toch dat eigenlijk alles nog te vermoeiend is. Zo met de was bezig, er hangen 2 witte droog, dus die moeten opgevouwen en gestreken en heb nog een donkere in de machine... bah, de was vind ik momenteel toch wel zo'n beroerd klusje!

LAFO: wil je alstjeblieft niet meer zelf de lijst kopieren? Anders moeten wij het in onze versies nl nog een keer doen, maar ook nog eerst uitzoeken wat een ander gedaan heeft, das lastig. Stuur liever gewoon een pb, dan komt het ook goed.

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Verder
    Moedergans: gefeliciteerd dat alles goed was en met jullie meid! Ga nu echt genieten en kom lekker veel schrijven!
    Kerst is hier meestal niet zo bijzonder. Mannetje moet eigenlijk altijd werken, dus ik ben van vroeg tot laat alleen... Ga meestal naar mijn ouders en dan pakken we een dag voor of na kerst om naar zijn ouders te gaan. Ik drink normaal ook niet (behalve cocktails met vakantie) dus heb er ook geen moeite mee om nu ook niks te drinken.
    Geboortekaartjes: lees overal dat mensen tegen week 25 daarmee beginnen. je kunt bij elke drukker mappen lenen met voorbeelden, maar natuurlijk staat alles ook op internet. Denk dat ik iets eerder begin, als het net zo gaat als met de trouwkaart dat duurt het een week of 10 voor we er uit zijn....

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ga nu alle Pb's even verwerken in de lijst en dan de was doen. Vervolgens aankleden, boodschappen doen, daarna het vervelendste klusjeL @home belleen... Ben echt heel benieuwd hoe lang het gaat duren...

Deel Deze Pagina