Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heerlijk dat @home! ik weet er alles van! als je echt vaak moet bellen en dus ook een hoge tel. rekening krijgt moet je die laten declareren door hun! had ik ook ik had een tel. rekeing van 80 euro. en daarvoor kreeg ik dus mooi 2 maanden gratis internet:)

@daphne van harte gefelicieteerd met de 1e verjaardag van je meisje!

anoesj gefeliciteerd! wat leuk een jongetje!

ik ben zelf behoorlijk druk vandaag! dus waarschijnlijk as ik vanavond op de bank lig kan ik weer lekker van dat geschop en gedraai genieten :)

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Anoesj, buddie, gefeliciteerd met je jongetje!
    Wat leuk zeg!

@Daphne gefeliciteerd... 1 jaar, dan ben je wel al snel zwanger zeg.. vind je het niet extra zwaar nu?

Ik denk dat ik idd ook maar zo'n band ga halen..!

3. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@anoesj: Fijn dat jouw echo ook goed was! En leuk, een jongetje!
    Dat wachten is inderdaad maar niets. Wij moesten gister ook een kwartiertje ofzo wachten, weet niet echt waarom, maar er was wel een stagiaire bij de echo bij, dus misschien dat het daar aan heeft gelegen? (Echo zelf werd bij mij wel gedaan door de gediplomeerde echoscopiste)

@onsukkie: kan me voorstellen dat het wachten alleen maar langer lijkt te duren als je al die berichten hier zo leest! Maar voor je het weet, mag jij ook voor de echo ;)

@daphne: proficiat met Sam! Kan me inderdaad voorstellen dat je toch wat gemengde gevoelens hebt, maar hopelijk heeft de vreugde over haar 1e verjaardag de overhand!

@friendly: ja, die kleine pakt wel wattie nodig heeft. Geen wonder dat ik me het grootste deel van de tijd net een vaatdoek voel :p Ach ja, denk maar zo: wat er nu niet aankomt, hoeft er straks ook niet af, da's dan wel weer een voordeel(tje) ;)

Hopelijk hoef je over 3 dagen niet terug te bellen naar @sloom, maar ja, de kans dat het wél moet is natuurlijk best groot...

@masoled: kerstkaarten... denk dat ik die vanavond toch maar eens ga schrijven, dat wordt wel tijd. Maar ja, ben elk jaar zo laat ermee. Ik vergeet het gewoon, heb er geen tijd voor, of er komen wel weer andere dingen tussen. Nou heb ik dit jaar ook pas 1 kaart binnen (al heb ik de post van vandaag nog niet gezien, dus het kunnen er inmiddels meer zijn), dus kennelijk heeft de rest ook niet zo'n haast!

Zwangerschapsverklaring voor de arbo? Daar heb ik ook nog nooit van gehoord. Of ja, ik heb wel ergens gelezen dat een werkgever *kan* vragen om een verklaring van de VK voor het zwangerschapsverlof, maar heb mijn werkgever er in elk geval nog niet over gehoord, maar het verlof wel al geregeld ;)

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Nou, ik declareer niet alleen de telefoonkosten, maar ook de tijd dat ik geen internet had, het is niet een probleem van ons, maar echt bij hun, dus dan krijg je het ook vergoed. tenminste, toen we in het begin (lees: 3 jaar geleden) problemen hadden is het ook netjes opgelost. Hoop alleen dat de pc snel weer werkt, das het allerbelangrijkste!

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Vorig jaar heb ik er maar nieuwjaarskaarten van gemaakt... toen was ik echt heel erg laat. Gisteren is alles op de bus gegaan, dus dit jaar wel kerstkaartjes :D. Heb er inmiddels 14 binnen, dus moet nog een hele hoop. Dit jaar maar eens noteren van wie ik er geen krijg, dan stuur ik die volgend jaar ook geen (en met een beetje pech krijgen die ook geen geboortekaartje, daar moet ik dan nog ff over nadenken...

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja ik heb de pech dat ik aan het eind van de maand zit he! En aangezien zowel m'n moeder als m'n schoonmoeder met alle kinderen 2 weken overtijd hebben gelopen zal ik mei waarschijnlijk niet eens halen, haha. Dan zijn jullie allemaal al mama!

7. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    De echo's staan in mijn fotoalbum hihi..:)

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ja, wat dat betreft ben ik wel blij dat m'n uitgerekende datum op 1 mei staat en niet op 30 april ofzo ;) Dan lijkt het wachten toch net ietsje minder lang te duren (ook al zijn het uiteindelijk natuurlijk dezelfde 40 weken voor de rest).
    Ik heb zelf al vanaf het begin van de zwangerschap het gevoel dat de kleine wel eens een weekje eerder zou kunnen komen hier (dat gevoel heb ik echt serieus al van vóór ik wist dat ik zwanger was, echt bizar!), dus dan zou het wel april worden...

Ik zou trouwens niet weten of zoiets ook erfelijk is, hoe lang de baby blijft zitten? Misschien doe je wel precies het tegenovergestelde van je (schoon)moeder en komt die kleine 2 weken eerder :p

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Onsukkie: ik heb precies hetzelfde hoor, toen de uitgerekende datum nog op 22 mei stond was ik al overtuigd dat het juni zou worden, nu het 28 mei is gaat mei helemaal niet lukken... Bij ons in de fam worden (bijna) alle eerste kindjes 42+ weken geboren, en de tweede vaak ook nog. Hoop eigenlijk dat het gewoon de 28e komt, dan is de kalender nog verjaardag vrij, en past mooi in het rijtje met al onze andere speciale 28-en. (toeval?)

10. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Mooie foto's Anoesj!

11. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@anoesj: mooie echo's :D Moet die van mij nog gaan inscannen, geen idee alleen nog wanneer ik daar tijd & puf voor heb (scanner staat op zolder en trappen lopen heb ik -zeker 's avonds- vaak geen zin meer in!)

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Super plaatjes hoor Anoesj! Nog 3 week en 2 dagen dan mogen wij ook...
    Ga zo met het eten beginnen, niet veel zin, maar ja moet gebeuren he. tenzij mannetje nog geen honger heeft en in bed blijft, dan schuif ik wel een pizza in de oven.
    Laters...

13. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hoi meiden sorry dat ik niet op iedereen regageer maar ik ben nog zo extreem moe
    gisteravond na het avond eten geslapen tot 8 uur vanmorgen had me dus ook verslapen voor me werk was zo gaar als wat
    nou dus weer zo moe wanneer gaat dat over? meer meiden dit
    morgen naar de VK hartje luisteren van de beep! heb de baby niet meer gevoeld na zondag toen ik de hele dag plopjes voelde zo nu en dan voel ik wat druk lijkt wel of die dan draait oo ben nou wel weer een beetje zenuwachtig aant worden voor morgen
    ik heb zon zin in de feestdagen vrijdag laatste dagje werken en dan anderghalve week vakantie ooo lekker uitslapen heerlijk
    me eten staat op dus ga er ff na kijken ik probeer wakker te blijven na het eten zodat ik ff kan reageren doeiiii

15. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Zo en nu neem ik even de tijd om op jullie te reageren...
    net mijn haren maar even geverfd want was geen kijken meer naar...hebben mijn haar bruin geverfd en ben van mezelf asblond..Dus leek een beetje aso...

eens even kijken waar ik was gebleven met lezen..
    ik geloof blz 437.:)

@ Onsukkie, wat een leuke beesten allemaal zeg..leuk om kennis met ze te maken haha..:)

@ Masoled...Gefeliciteerd met jullie meid:) Wij krijgen een mannetje:) hihi..

@ Friendly, De lijst ziet er weer mooi uit:) Ik mag nu in het blauw:)

@ Katsas...Volgens mij is er altijd wel iets waarnaar je uitkijkt in je zwangerschap...12 weken..20 weken..26 weken..eerst nacht haha..allemaal van die spannende momenten:)

@ mamain, Vervelend dat je ziek bent, wordt maar snel beter:)

@ Frostieke, Gefeliciteerd met jullie kereltje:) Wij krijgen ook een kereltje hihi..

Namen...nou voor een meisje had ik al wel wat gevonden, maar voor een jongen nog helemaal niks haha..Ik hou van speciale namen die je niet veel hoort dus dat wordt nog wat:D maar we hebben nog even de tijd..

@ Will...jammer dat jullie kindje zo aan het schommelen was dat jullie niet konden zien wat het wordt...maar 1 voordeel je kunt je niet verpraten..ik weet het net een paar uur en wil steeds HIJ zeggen haha

@ Anastacia, Ik heb ook nog geen kaartjes uitgezocht..Maar 1 ding weet ik wel zeker. voor de 30 weken wil ik ze klaar hebben..haha..mijn nicht moest nog even snel kaartjes uitzoeken toen ze vrichtwater verloor. ze had een gaatje in haar vruchtwaterzak ofzo, dus ze liep langzaam leeg haha..maar ze was toen nog maar 34 weken..wat een gehaast die dag(ik was er toevallig bij toen ze haar vruchtwater verloor)..dat wil ik echt niet...

@ lafo, ik wil niet weten hoeveel ik ben aangekomen haha...ik denk wel meer als 3 kilo in 1 maand...maar dat zullen we 31 dec. wel zien:)

@ Moedergans gefeliciteerd met jullie meid:D En gelukkig is ook jullie kindje gezond:) Ik kan me best voorstellen dat het borstvoeding geven straks extra speciaal is omdat het bij jullie zoon niet is gelukt:) Ik hoop voor je dat het deze keer wel gaat lukken:)

over het alcohol gebruik..ik drink eigenlijk al nooit..dus het is voor mij absoluut geen moeite om de drank te laten staan tijdens een feestje..en wijn lust ik toch al niet:D Maarja nu die stomme rookverslaving nog weg..heb er nog geen 1 gehad vandaag:)

@ Anna 28 En vond je baas dat je goed je best had gedaan dit jaar op het werk?:p

@ Deentje, dat niet uit bed kunnen komen is hier erg bekend :rolleyes: ik ben al zo'n lekkere uitslaper, maar nu kan ik er echt wat van...

@ Daam...het scheelt voor je dat de feestdagen ertussen zitten, want die zijn als het goed is zo voorbij en is het dus sneller weer 10 januari:)

@ ice, heel veel plezier morgen, spannend:)

@ Onsukkie, erg vervelend he die maagzuur, ik heb er meestal 's nachts last van...kan er echt niet van slapen en als ik slaap dan wordt ik om het uur wakker...morgen de dokter even bellen voor een receptje..

@ Eerlijkbeertje, hopelijk slaat de antibiotica snel aan, zodat je je weer wat beter voelt..

@ Friendly, haha leuk he zo''n angelsound..ik ben ook al een paar keer behoorlijk geschrkken van zo'n dikke trap..haha..
    Ik voel iedere avond mijn manneke al van de buitenkant, maar als mijn vriend zijn hand erop ligt is hij weer stil haha...leg ik mijn hand er op dan schopt hij weer..hoezo eigenwijs..dat wordt nog wat:)

Zo een half uur verder..heb nog niet eens de laatste 2 blz helemaal gelezen..maar moet nu echt gaan eten anders val ik van de stoel af hiero...

smakelijk eten allemaal:)

16. ja ik heb mijn eten alweer op! lekker makkelijk vandaag! gebakken arrdappeltjes met sla.. en mijn vriend heeft t nog gemaakty ook! dus makkelijker kan niet :)

wil vanavond even de kerstboom op een andere klep zetten! heb hem nu acterin de kamer staan en als ik dan op de bank zit zie ik hem niet eens.. dan heb je er zo weinig aan :)

ik heb 2 januarie de echo en t lijkt nog heel ver weg! maar als die feestdagen voorbij zijn is t al zover dus duurt eigenlijk helemaal niet meer lang :)

zometeen mijn mannetje maar even in bad stoppen! hij heeft net vla gegeten en dat is zo te zien nogal moeilijk :)

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hier toch maar gekozen voor de pizza, net toen ik wilde beginnen met koken ging de deurbel. Was de buurvrouw, die vertelde dat ze dit jaar de kerstkaarten over slaan, want de buurman heeft prostaatkanker en is net geopereerd. Ze wilden eerst niks vertellen, maar bij nader inzien toch niet zo'n strak idee, ze zijn beide ver in de 70 en buurvrouw zelf kan eigenlijk niks. Ze hebben nu thuiszorg, dus ze hebben mijn hulp-aanbod afgeslagen. Maar goed, was wel ff geschrokken (het is echt nog een hele vlotte man) dus heb toch maar de pizza's in de oven gegooid.
    Heb voor het eerst dit jaar de verwarming aan. Hij kwam niet meer boven de 19 graden, dus gewoon te koud. Nu is het 21, dus hij kan zo weer uit...

18. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Zo even lekker gegeten, Hebben spaggeti met eigen saus gemaakt, van spinazie, gehakt, tagliatellasaus en een bakje roomkaas...niet erg gezond haha maar wel ergggggg lekker...
    En deentje..die 2 januari is voor je het weet alweer hoor:)

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo zit hier weer te knikkenbolle maar ik blijf wakker! moet moet moet
    heb gistern me schoonmoeder gebeld en we hebben een goed gesprej gehad luchte enorm op voor ons beide mischien dat ik vanavond lff langs ga als mannetje zin heb

lafo wat raar dat je VK zo reageerde bij onze zVKpraktij zit ook een fyso bij in dus ze zei nadat ik had gebeld dat ik zon enorme pijn had dat ik gelijk door kon naar de fyso
    heb vandaag ook best weer last ervan gehad omdat ik zon lange dag moest maken denk ik

jvtje ben blij dat ik me schoonmoeder heb gebeld

moedergans wat fijn dat je nou echt kan gaan genieten!
    iedereeen die het geslacht weet super !
    de boys lopen voor !

ik drink echt geen drup waarom zou ik als 1 glaasje niet uit maakt doe ik het liever helmaal niet terwijl ik er echt wel een liefhebber van ben maar doe het niet voor de UK

oo mensen morgen ff 3 uurtjes werken en dan naar de vk en dan door naar de kapper ga eindelijk wat aan die bos strooi doen

onsukkie wat fijn zeg dat je de kleine zo voelt ik voel iets meer als borelen hier en daar en wat plopjes
    ga morgen ff vragen of ze me bloed kunnen nakijken waarom ik nog zo moe ben
    nou ik spreek jullie morgen en dan horen jullie het wel van me xxx

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Hihi, ik zit weer onderuit achter de pc om m'n adresboek up te daten, want die heeft manlief laatst weg gegooid (wat een gehannis om al die adressen terug te vinden op internet zeg)... en ukkie is van alles aan het doen. Wat een gek kriebelent gevoel is dat zeg... zou het met iedereen willen delen, maar niemand voelt het!

Owwww... *smelt*

Jullie weten gelukkig wat ik voel. Ik ga het nu ook steeds meer voelen, vind het echt super gaaf! Echt fijn dat ik het hier kan delen, want ik ben er helemaal vol van. Ik voel ukkie nou al zeker een kwartier van allerlei dingen doen. GEWELDIG!

Deel Deze Pagina