hallo meiden, @daphne gefelicieteerd met de 1e verjaardag van je meisje! @anoesj gefeliciteerd! met jullie jongetje! Verder even kijken de zwangerschapsverklaring, die moest ik ook inleveren op mijn werk, ze gebruiken die om het verlof goed uit te rekenen. ( dat je niet zelf zegt 2 weken later uitgerekend te zijn, en daardoor dus 2 weken langer verlof krijgt ofzo hihi) dan alcohol tijdens de feestdagen, denk dat ik maar gewoon fris neem, misschien een slokje met oud en nieuw... verder nog altijd verkouden, maar minder rot dan gister!
Hallo meiden, Is hier nog een plekje voor een meimama? Ik schrijf al een poosje bij de walvisclub, zwanger na een vruchtbaarheidsbehandeling maar vind het toch ook wel leuk om ervaringen te lezen van meiden die net zo ver als ik zijn... Zal even een korte introductie geven van mezelf: Ik ben Hannah, 25 jaar en sinds april dit jaar getrouwd. Woon in de buurt van Arnhem. We zijn ruim 2 jaar bezig geweest om zwanger te raken en gelukkig is dit gelukt na de eerste ivf/icsi behandeling.. 9 mei is de uitgerekende datum... Hopelijk genoeg info...Zo niet vragen staat vrij! Liefs Hannah .......die nu eens maar een aantal pagina's gaat teruglezen...
Jammer dat je hem/haar nog niet zo vaak voelt, ik voel ukkie meerdere keren per dag. Echt super gaaf! Maar moet wel zeggen dat ik vandaag een beetje erg lui ben geweest, en als je zelf rustig zit voel je hem ook beter en is ie dacht ik ook wakkerder.
He welkom Hannah! Ik vind het echt zo super gaaf dat jij een 3D echo in je fotoalbum hebt van 17 weken, precies de week waar ik nu in zit. Kan er geen genoeg van krijgen. Het idee dat zoiets al in je zit... BIJZONDER!
Goedenavond! @Hupse: Vooral de combinatie, een sigaret met een wijntje! Oooooooooow wat lekker! Kga ook voor de alchehol vrije wijn denk ik hihi..... Is voor het beste doel! @Gina: Lekker hoor die caneloni! Kom je ook eff wat hier langs brengen? @Dolphin: veel plezier morgen met je echo! En ik zou op zoek gaan naar een sokaantrekker.... Je man? hihi....... @Mariska: Ben je geslaagd met shoppen? Leuk he, en alles is zoooooooo schattig! @Daam: Volgens mij klink je helemaal normaal! En niet als een "raar" Wijf hihi In ieder geval alvast veel plezier met de pretecho donderdag! Kan je wel lekker samen! @Evelien: Heel veel plezier met het kinderfeestje van Kim! Ik ga voor het mooie wee5r duimen voor je! @Ice: Wat leuk dat je mannetje de kleine meid al gevoeld heeft! Mijn man is wel jaloers denk ik hihi! Leuk hoor! Veel succes morgen met jullie 20 weken echo! @Friendly: Veel plezier (of succes ) met het uitzoeken van jullie geboorte kaartjes ....klinkt veelbelovend hihi! @Eerlijkbeertje: Wat fijn dat je aan de antbiotica mag! Nu maar hopen dat het snel aanslaat! @Hellepelle: Weer fijn dat het allemaal in orde was bij de vk! @Anoesj: Gefeliciteerd met jullie mannetje en de goede echo uitslag! Top! Heb de foto's even bewonderd, lekker relaxed zo met de beentjes over elkaar! haha @Daphne: Gefeliciteerd met Sam! Gelukkig is de meid gezond en viert ze lekker haar 1e verjaardag! Geniet ervan! En de overgebleven stukjes taart mogen hier heen , geen probleem! @Masoled: Wat balen de BI! Kan dat inderdaad door de kou komen? Ik begin snachts met een kussen onder mn knien/bovenbenen te slapen ivm met mn rug. Kent iemand dat? Ligt een stuk beter! Gesprek ging goed thanx! Ook hier de kerstkaarten gisteren geschreven en vandaag op de bus gedaan! vindt het leuker om ze te krijgen hihi @Onsukkie: Wat een heerlijk gevoel dat je de kleine zoveel voelt he? Super! Heeft wel iets buitenaards vind ik! @Hannah: Gefeliciteerd en welkom! Schrijf maar lekker mee! We zijn op dezelfde dag uitgeteld zie ik! Spannend! En wat fijn dat het bij jullie met de behandeling in 1 keer raak was! @Iedereen: Hier vandaag een goed gesprek met de baas gehad en krijg een structurele verhoging van mn loon van 6% dus das niet gek! Ben wel blij dat die beoordeling er weer op zit! Verder geen bijzonderheden! Zo even lekker douchen en dan lekker de bank op! Liefs Anna
haha! ja heerlijk dat getrappel en beweeg in je buik ik kan er ook zeker van genieten! dat heb ik de vorige keer na de bevalling best gemist Hannah welkom! gezellig dat je ook mee komt kletsen! en beters dat je na de eerste ivf poging al zwanger bent geworden! al is er vast een hele medische behandeling aan vooraf gegaan... ooh arjen huilt zit ik net ff lekker rusitg !
@ Anna: Ja, buitenaards voelt het zeker. Als de aliens naar de aarde komen, dan stel ik me dat zo voor. En m'n man verteld altijd over een ex-collega die op reis was geweest naar de rimboe en een bult op z'n rug had die van plek wisselde en waar uiteindelijk een beest in bleek te wonen. Daar moet ik nou ook af en toe aan denken, jech!
het zit echt niet mee. zit nu de hele middag al achter de comp te zoeken naar de maxicosi (of welk merk dan ook) ik gisteren heb gezien. kan het dus niet vinden. ik BAAL vreselijk. we hebben net gegeten maar heb vreselijk last van maagzuur gekregen, jakkes. morgen de laatste kerstkadootjes kopen, weer slenteren. hoop dat ik het allemaal kan vinden. voor ons kleintje maar even naar een babyshop zoeken moet voor hem of haar toch ook een pakje onder de boom hebben. ga nu lekker even t.v. kijken, als er tenminste wat is en dan op tijd naar bed.
@ onsukkie: hihi kan er zelf ook geen genoeg van krijgen van die foto...Zo lief en vertederd...Dat is echt ons ukkie.......... Lekker verhaal van dat beest, jakkes...... @ Deentje: ja er is heel wat aan vooraf gegaan maar we prijzen onszelf gelukkig dat er ICSI bestaat en dat het ook gelukt is. @ Anna28: leuk op dezelfde dag...Al denk ik zelf dat ons ukkie nog in april komt....
Blegh heb al sinds een uur of 11 last van maagzuur... heel raar. Heb dat zonder dat ik zwanger ben ook wel eens, maar dan is het constant met pijnlijke uithalen zeg maar. Maar nu is het steeds weg en dan voel ik het weer even en dan is het weer weg. Heel gek!
@Onsukkie: Gelukkig komt er bij ons uit die bult een baby en geen beest hahaaha! Je weet het leuk te brengen :-s lol! @Hannah: Waarom denk je zelf dat je kleine in april al komt? Ik denk van mezelf op 7 mei....geen idee waarom!
Maagzuur: gelukkig tot nog toe geen last van gehad...... Anna: heb vanaf het begin het idee...Een gevoel...Komt denk ik door de wetenschap dat ICSI-kindjes over het algemeen wat eerder komen... Heb steeds het idee dat ik op koninginnedag beval.... Zit thuis met buikgriep....bah..Heerst heel erg bij ons op het werk. Al veel collega's ziek, patiënten die geisoleerd verpleegd worden. Ik mocht daar al niet meer in de buurt komen maar het heeft niet mogen baten... Was ik eindelijk van de misselijkheid en overgeven af......Nu is het steeds weer rennen naar toilet. Hoop dat ik er gauw vanaf ben...
@Friendly: hihi, ja dat doet die van ons ook haha, ook by de VK, dan trapt ze toch hard tegen die doptone aan LOL. @Anoesj: fyn dat alles goed was! Is toch wer een geruststelling hè En een jongentje, leuk (of had ik dat al gezegd?) @Daphne: hoe bedoel je hihi, had ook wat blz in te halen, en ik vind t ook altyd leuk als er op my gereageerd word, vandaar En gefeliciteerd met Sam, lekker taart gegeten? @Jvtje: ja jy zit net als my op t randje hè, 1 mei, dat kan nog alle kanten op @Idereen: geloof dat ik dat kerstkaarten gedoe ook maar doe. Dit jaar geen kaart voor my, volgend jaar ook gen kaartje terug @Friendly: voor t eerst dit jaar de verwarming aan ? Ik heb t ding al 2 maanden aan @Hannah: welcome meid! @Anna: ja ik vond t ook super (en hy ook, maar dat dacht je zeker al wel hihi) Zo wordt t steeds iets meer ook "zyn ding" hè. @Onsukkie: BAH dat verhaal echt iets voor een horrorfilm Nou ladies, tot morgenmiddag
@Hannah, op koninginnedag nog wel! Blijf gewoon gezellig in mei haha! @Ice: Had wel zo'n idee dat je mannetje het helemaal gaaf zou vinden ja....lol Super! Die van mij zit ook de hele tijd te voelen maar helaas, de kleine is voor hem nog ff niet voelbaar! Hoop wel snel, want lijkt me super om samen te delen!
Oh herkenbaar.....Elke keer als ik die kleine voel dan leg ik zijn hand op mijn buik...Maar helaas tot op heden nog niks gevoeld.. Ice: zie dat je morgen 20 weken echo hebt. Succes en veel plezier!
ice morgen de 20 weken echo spannend joh ! succes en geniet ervan onsukkie ik lag vanavond op de bank en toen ja hoor plop echt een schopje 1x maar maar zo duidelijk dat het de baby was voel heel licht wat maar zoals deze was duidelijk zo herhaalt het zich ja we voelen het lekker vroeg al de baby komt mischien omdat we er ook mee bezig zijn nou hier eindelijk over die moeheid heen pfff anders heb ik zon giga hoofdpijn zoals gisteren nou manlief is weg nu nog naar een klant krijg je als je eigen baas ben en ik dacht ga maar weer ff loeren hier wanneer gaan jullie je kerst boodschappen doen zondag schijnen er ook veel supermartkten op te zijn hanna welkom en super dat het na de 1ste keer raak was icsi! en wat heb je al een mooie buik! ben niet jarloers hoor! haha oja ga me morgen ff opgeven bij zwym lijkt me wel wat
Jeetje wat is er weer een hoop geschreven zeg, kan het niet bijhouden. Iemand schreef ook over sokken aantrekken dat dat moeilijk gaat, nou hier nog eentje, wist niet dat het met een dikke buik zo lastig kon zijn Kerstkaarten heb ik gelukkig al va'n 't weekend op de bus gedaan, maar heb er ook nog heel weinig etrug gehad dus Masoled dat schrappen ga ik ook maar eens doen! @ Friendly wist niet dat het met die lijst zo ging, dacht dat ik het zelf mocht doen, zal het niet meer doen! @ Onsukkie maagzuur vreselijk he, hier nog een, de macorini komt hier ook in zure vorm weer naar boven zetten @ Fiona ja misschien heb ik niet duidelijk genoeg tegen de vk gezegd dat ik er last van heb..... Vanochtend heb ik vrij genomen, ben vanacht niet aan slapen toegekomen. Kreeg hartkloppingen en die gingen niet over, was bijna van plan om naar de huisartsenpost te gaan maar toen ging het geleidelijk weg.....dus ben vanmiddag pas om 1 uur begonnen, heb tot 12 uur geslapen! Zal het wel nodig gehad hebben. Iedereen die z'n 20 weken echo gehad heeft, gefeliciteerd ! Jongen of meisje maakt niet uit als het maar gezond is en dat is het allerbelangrijkste! Meiden die morgen moeten succes! Ik ga morgenmiddag op zoek naar een babykamer, jullie horen het wel!
hey lafo bij ons is ook beide meer dan welkom als het idd maar gezond is dat staat voorop maar ben wel zzozooo nieuwchierig doe je wel rustog aan meid! met je hartkloppingen klinkt niet lekker neem je rust he en als je pijn niet weggaat gewoon naar de VK bellen en zeggen dat je het niet uithoud van de pijn mijn VK zei dat ik dat ook moest zeggen tegen de fyso toen ik een afspraak moest maken ik had wel veel pijn maar kon het nog wel uithouden maar zei zei tegen mij zeg maar dat je er goed veel last van heb! trouwens die oefeningen die je moet doen om het te verstevigen echt het slaat nergens op denk je ! maar blijkbaar werkt het toch echt wel alleen moet ik ze niet vergeten te doen voel het nou ook best wel na een drukke dag kan gewoon niet meer lekker zitten wat is dan zon band? waar ik over las hier ? is dat ook voor je BI
Dank je Fiona, ik doe ook wel rustig aan.....weet ook niet waar die hartkloppingen vandaan komen.......hopelijk kan ik vanacht wel goed slapen. Als ik last blijf houden van die pijn ga ik terug naar de vk en zeg ik idd wel dat ik er erg last van heb, misschien dat ze me dan doorverwijst. Welterusten!
Dank je Fiona, ik doe ook wel rustig aan.....weet ook niet waar die hartkloppingen vandaan komen.......hopelijk kan ik vanacht wel goed slapen. Als ik last blijf houden van die pijn ga ik terug naar de vk en zeg ik idd wel dat ik er erg last van heb, misschien dat ze me dan doorverwijst. Welterusten!