YEAH! de 20 weken echo was SUPER! Alles was goed, ons meissie (gelukkig zei zy het ook haha) lag er mooi by, alles was gewoon perfect voor zover ze het kon zien *straalt van oor tot oor* Dat is weer een geruststelling hoor, toch wel heel spannend! En nu ff de rest lezen: @Anna: komt vast wel snel hoor, hier moet ie ook maar net geluk hebben @Fiona: fyn hè dat je wat voelt @Lafo: oei hartkloppingen, das minder meis Doe maar rustig aan! @Onsukkie: brrrr dat verhaal, kryg er echt de kriebels van haha. Geloof dat ik maar niet in de jungle rond ga waren @Gina: ja moederdag, dat zou hier ook zomaar kunnen hihi. Zou wel heel speciaal zyn En van harte met je 20 weken! Oja je glitterjurkje: H&M? Of WW? @Will: volgens my is de bekkenband dan tzelfde als die ik heb voor mn rug, zoals jy em beschryft tenminste! @Dolphin: YEAH 20 weken! Van harte! Ben benieuwd wat jullie krygen @Daam: tjeetje wat een verhaal van je vorige echo Kan me voorstellen dat je de kids nie meer meeneemt, ook al is je gevoel nu goed! Wel veel plezier met je echo morgen! Nou ik ga ff wat eten, heb me toch een honger
Ik lees net op google dat Seretide eigenlijk niet mag, maar dat Ventolin bij niet meer dan de dagelijkse dosis (je mag maar een keer of 6) wel mag en geen kwaad kan. Dat is in principe een noodgreep bij mijn medicatie, maar in dit geval lijkt me dat dus slimmer. Enkel is het zo dat m'n tasje waar het in zit nog bij m'n ouders hangt. *zucht*
Heb nog maar een zwangerschapsbroek besteld bij Wehkamp, kan nu dus echt helemaal geen normale broeken meer aan...
hoi meiden ben net bij devlk geweest het hartje gehoord en toen viel het in 1x weg.....schrikken dus moest op mijn zij gaan liggen toen kon ze het hartje niet vinden nog meer in de strech mocht ik weer gewoon liggen en ja hoor daar was het boefje weer was nu wel ok ze heeft wat langer gehoord.ook moet ik weer te bloedprikken mijn glucose gehalte was eerste x 6.4 en vanmorgen 8.0.dus vrij hoog maar niet om je zorgen te maken zei de vlk.nu moet ik bloedprikken op de nuchtere maag over 2 wkn mocht wel in het nieuwe jaar. heeft iemand hier ook last van het maakt me glijk weer een stuk onzekerder.....
@ eerlijkbeertje. Je kleintje is aardig klein nog en nog zoveel ruimte in de baarmoeder dat het best erg ver is gaan liggen ( tegen je rug aan) en zo het hartje niet te horen was. Geen zorgen meis, je kleintje is je volgens mij nu al aan het pesten..
Hoe laat moet je Dolphin? Ik 13.00! Succes he. Sorry meiden dat ik even niet op de rest reageer. ga opruimen hier en pleite, vanmiddag ook lekker vrij! tot vanavond.
hoi hoi, nou de mosselen zijn al op gisteren naar jan jaap van de wal geweest. ga elk jaar naar een voorstelling van hem.. was helaas niet zo sterk als anders... maar even terug lezen. * Dolphin: Spannend! laat je het weten? * Gina28, Gefelciiteerd! je bent op de helft! * ice! Gelukkkig dat t nog steeds een ze is! Je hoort de laatste tij welveel over 'geslachtsverandereing ' * eerlijkbeertje, sorry heb geen idee.aar maak je niet druk, als de vk zegt dat t neit ernsigs is, dan is dat t ook niet. rustig aan ik heb morgen mijn 20 weken echo... ik moet zeggen dat ik er heel lang nar uit gekeken heb... maar nu t dichterbij komt vind ik t toch wel spannend.. de vk blijft er maar op hammeren dat t geen petecho is.. Wat ik zelf ook wel wist.. bij mijn zoontje was t nog een pretecho bij 20 weken. en bestond d escreening nog niet.. maar toen wist ik ook heel goed dat er met een medisch oogje werd meegkken.. maar nu heeft de vk t al meerder malen gezegd, dat t GEEN PRETECHO is en daar velen daar op verkijken... Ze heeft iig al t leuke wat er in zat eruit gehaald... ik kijk nu heel erg op. bang dat ze iets tegenkomen...
ben ben thuis van werk en zit nou te wachten totdat het 2 uur is dan gaan we richting de VK we hebben besloten dat me schoonmoeder mee mag ik heb er nog niet gezien maar wel nog een paar x gebeld ze was helemaal blij dat ze mee mag ben wel benieuwd hoor of alles goed gaat daarbinnen nog meer meiden moetsen vandaag he
Ik moet maandag, lekker handig, m'n moeder gaat mee, maar we hebben geen auto. M'n man kan geen vrij nemen en m'n vader is met de auto m'n oma ophalen uit Zeeland. Nou, dan moeten we maar met de bus. Bleh!
@ Ice: fijn dat alles goed was. En nog steeds een meisje....Gelukkig! @ Daam: jeetje meis wat een verhaal, kan me voorstellen dat je nu zonder kinderen gaat. Ondanks je eerdere nare ervaring toch veel plezier morgen! @ Lafo: jeetje das niet zo fijn die hartkloppingen. Doe maar rustig aan. Vriendin van me heeft het ook gehad tijdens zwangerschap en bleek echt door de zwangerschap te komen @ Gina82: gefeliciteerd met de mijlpaal! Geen idee of er glitterbuikbanden zijn. En je kinderwagen halen in januari. Hier staat ie al 3 weken in huis. Toen ik 12 weken was zijn we hem gaan bestellen omdat er lange levertijd zou zijn. Nou 3 weken later kregen we al een brief dat we hem op konden halen...Vind ik helemaal niet erg. Hij staat nu in het kamertje. @ Will: geeft niet hoor als je er over heen leest, er wordt zoveel geschreven. @ Dolphin succes en veel plezier bij de echo. @ eerlijk beertje: had je net ontbeten? Toevallig koolhydraatrijk? Dan is je glucose namelijk altijd hoger, een gezond iemand heeft normaal een waarde tussen de 5.0 en 8.0. Maar als je net gegeten hebt is hij altijd hoger, zeker bij een koolhydraatrijke maaltijd. Zou me niet zoveel zorgen maken hoor. @ Hupse: ook jij succes en plezier vanmiddag @ mamain: kan me voorstellen maar laat je niet al te bang maken. In 3-5% van de gevallen wordt iets ontdekt tijdens de 20 weken echo...Misschien helpt deze wetenschap je. @ fiona: veel plezier bij de vk. Hebben jullie ook last van jeuk?Heb steeds zo'n jeuk op mijn armen en borsten/tepels....Heel vervelend maar kan er denk ik weinig tegen doen. Moet zo onderhand ook maar eens op zoek naar nieuwe beha's. Nog eentje zit er een beetje lekker...Maar heb al op internet gekeken en veel sites gaan maar tot bepaalde maat...... Heeft prenatal beha's in grotere maten? Liefs Hannah
ice en gina en dolpin gefeliciteerd jullie zitten gewoon al op de helft! ice goed dat alles in orde was eerlijkbeertje ik moet zo voor het hartje horen maar ik schrok wel ff van je verhaal dat het ff weg was gevallen maar idd je hebt nog zoveel ruimte daarbinnen begin nou wel wat zenuwachtig te worden daam wat een verhaal zeg lijkt me zo moeilijke tijd voor jullie zijn geweest verleden jaar maar deze zwangerschap gaat goed meid je krijgt een wol van een babytje net als de rest hier waaronder mezelf heb me zovaak onzeker gevoelt maar na de 14 weken verdween die onzekerheid maar danmoet je weer naar de VK en verheug je je er heel erg op maar in je achterhoofd ben ik toch wel een beetje bang dat er altijd wel iets mis kan zijn maar daar gaan we niet vanuit stond vanmorgen weer sinds weken te kokhalzen onder de douche echt niet normaal meer nou mensen hoe krijg ik deze anderhalf uur vol ? wil me kleintje horen en het liefste zien!
hannah wat is een grotere maat ik heb maat E inmiddels ben nog steeds in shock ervan aangezien ik maar 1.64 m ben maar bij de livera heb ik de mijne gekocht was wel 38 euro maar zit heerlijk jeuk ik wordt nog steeds gesteisterd door jeuk om en op me bosten en tepels sta de hele dag eraan te sjouwen en krijg ook wat steken erin sinds 2 dagen maakt me borst zich klaar voor de melkprductie ofzo? vanaf hoeveel weken is dat
Ja dat heb ik dus ook heel erg. DIe jeuk en steken op mijn borsten en tepels...Gek wordt je er van....Tepels zijn helemaal schraal... Denk idd dat het komt door het voorbereiden op melkproductie... Gisteren kwam er uit mijn tepel wat gelig vocht... Grotere maat: weet het niet had van mezelf al E dus denk dat ik richting F of G moet zoeken
ppff het is wat he die cupmaat alles zit in me tiet wat ik eet komt niet aan op me buik maar daar haha je die jeuk me tepels zijn ook schraal had ze al goed ingesmeerd helpt wel me vriendin gaf bostvoeding en dat begon ook met gelig spul dus ik denk dathet niet lang duurt bij jouw
haha ja de mensen op me werk zitten me elke keer uit te lachen als ik me (.)(.) heen en weer schudt omdat ik er gek van wordt