hi! @ Mamain: en al wat beter te pas? Beterschap! En veel plezier morgen bij je echo! @ Frostieke: wauwwwwww, een boy! Feli! @ eerlijkbeertje: beterschap! @ Will: geweldig dat je echo zo leuk en zo goed was zeg! Genieten is dat dan he! @ moedergans: wat ontzettend geweldig heerlijk fantastisch! Ik bedoel maar, voor iedereen is het een opluchting en spannend maar voor jou helemaal! Geweldig nieuws! En een meid! Leuk hoor! Gelijk roze gaan shoppen! @ anastasia: ik ga gewoon niet drinken en heb als alternatief alcoholvrije wijn gescoord in een dorp hier in de buurt (voor Anna: in Borne)! Best lekker ook nog! Ik mocht proeven in de winkel, dus die staan klaar voor kerst en met oud en nieuw ga ik aan de jip en janneke champagne, niks mis mee @ Anoesj: ook al een kereltje, wat ontzettend leuk! feli! @ Daphne: nog gefeliciteerd met de verjaardag van Sam! Was het een leuke dag? @ Hannah: welkom en gefeliciteerd! Wat heerlijk dat het dan de eerste icsi poging ook raak was! super! Volgens mij heeft prenatal geen echt grotere maten. Hema gaat tot D en anders moet je toch echt naar Hunkemoller of zoiets. @ Lafo: doe je wel rustig aan meis Klinkt niet goed hoor, die hartkloppingen, misschien iets meer rust nemen? Mmm, ik lees net dat je dat wel doet, grijnsssss, nou ja, ik hoop dat het snel beter gaat in ieder geval. @ Fiona, veel plezier zo!
En ik had gisteren mijn twintig weken echo en het was geweldig, super, fantastisch! Alles was goed! En het wordt een....................... mannetje! Tim krijgt er dus een broertje bij! Ik straal nog steeds, het is zo heerlijk je wondertje weer ff te mogen zien! Foto van de echo
Hartstikke gaaf, mijn man zegt nog steeds dat we een meisje krijgen, maar ik moet echt nog 3 weken wachten op een echo... pfff... Droomde vanacht dat ik opeens bevallen was, en het waren er 2 en we wisten geen naam. Schoot niet op.
Thanks Daam, ik ben ook supertrots op tim, het is zo'n heerlijk manneke, ondeugend en lief, precies de goede combi wat mij betreft.
ben ook maar ff op jouw foto's gaan spieken, maar jouw kids mogen er ook zijn zeg. Wat een leuke kids!
Oh, dat kan ik nog wel eens proberen! Nu nog 'even' de pot vaseline gaan vinden dan... @anastasia: om twee schermen naast elkaar geopend te krijgen, klik ik altijd met de rechter muisknop op de knop 'nieuw antwoord' en in het menuutje dat dan verschijnt kies ik voor 'openen in nieuw venster' (als je IE7 of Firefox gebruikt, kun je evt. ook kiezen voor 'openen in nieuw tabblad'). Dan verschijnt het reactie-scherm in een nieuw browserscherm en in het 'oude' venster staat dan nog het normale (lees)scherm Kan me voorstellen dat het koud is als de verwarming het niet doet! Zeker met de huidige temperaturen buiten... brrr! @daam: pff, ik hoop dat het mee zal vallen op mijn buik! Maar ik vrees het ergste, heb al wel wat striae op m'n bovenbenen van de pubertijd, dan schijn je er nog extra ontvankelijk voor te zijn ook! M'n borsten beloven in elk geval weinig goeds.. die zitten al wéken onder de lelijke, rode striemen! Kan me goed voorstellen dat die echo er zo ingehakt heeft ja. Maar deze keer heb je vast wél een goede echo! Ik vind het ook heel normaal dat je het er nog wel eens moeilijk mee hebt. Het is niet niks tenslotte! @Katsas: gefeliciteerd met je kereltje! Wat fijn dat de echo goed was!
onsukkie. Ik gebruik de producten van balneum. Daar heb je ook "jeukstillende" producten van. o.a. een bad en douche olie en een zalf. Die werken bij mij perfect. Heb zowiezo al een kriebelig huidje, maar nu is het helemaal feest. Zijn gewoon bij de drogist verkrijgbaar, al heb ik ze bij't kruidvat nooit gevonden. Maar daar is't vast wel te bestellen. Echt fijne producten. Wat soms ook wel helpt is de zwangerschaps buikbalsem van etos. daar zit mentol in wat jeuk verlichtend werkt. Als het echt erg wordt zou ik het toch ff melden bij je v.k. want het kan ook iets te maken hebben met je stofwisseling en dan gevaarlijk zijn voor je kindje, maar dan moet het wel heel erg ondragelijk zijn. de vk weet wel of je normale jeuk hebt of dat er meer aan de hand is. Jeukende borsten... pff ja hier ook. De eerste colostrum schiet af en toe ook al toe (dat gelige vocht) heb al een paar x een schone bh en shirt aan moeten trekken, de compressen gaan er dus toch maar vast in.. succes iedereen met alle kriebels. Ons meiske is vandaag flink aan't gymen. Je kan het nu ook steeds vaker van buitenaf zien. hmm zwijmel.. zo benieuwd hoe ze er uit gaat zien. Gister de adaptors voor onze quinny kinderwagen gehaald. de dreami er meteen op gepast. weer zwijmel zwijmel zwijmel. Voorlopig weer even terug omgebouwd naar wandelwagen voor aidan. Hij kan er nog een paar maanden lekker in zitten en daarna... misschien wel zo'n kiddyboard of zo. Zit te bedenken hoe ons kerst diner er uit gaat zien. 1e kerst dag gourmetten, maar wil er toch wat kerst achtigs van maken. stoofpeertjes, cranberry saus, iemand nog meer ideeën die snel uit te voeren zijn (ga overdag naar't kerst circus dus heb op de dag zelf niet zo heel veel tijd) Oh wat ziet die carpaccio er in de kookbladen weer lekker uit.. maar ja helaas.. volgend jaar weer.
@ moedergans: heb op zich geen jeuk, wel voornamelijk na het douchen een strak gevoel en dan soms wel een beetje jeuk, maar verder gelukkig niet, en kan m'n smoeltje niet meer poederen omdat ie vol velletjes zit rond m'n neus en dat ziet er dus niet uit als je daar bruin overheen smeert...
Ben niet eens zo lang weg geweest en loop toch ineens 5 pag achter... Soms gaat het hier echt ongeloofelijk snel! Katsas: gefeliciteerd met je tweede mannetje! Ff over de verwarming, wij wonen in een flat met blokverwarming, waardoor het (bijna) nooit nodig is om zelf de verwarming aan te zetten, krijgen warmte van alle kanten behalve de ramen. Aangezien er eerst bejaarden aan alle kanten woonden hoefden we de verwarming nooit aan, want die stoken zelfs in de zomer. Nu zijn er wat jongere mensen boven en onder ons, dus die hebben hem minder vaak aan waardoor wij toch wat vaker moeten. Nou, wat een drama zeg kamertjes. Wat we beide mooi vinden is echt gewoon veel te duur of de kwaliteit is zover te zoeken dat de deurtjes er bij voorbaat half uitvallen. De showroommodellen die in de 3 winkels staan zijn nogsteeds dezelfde als vorige maand en de maand daarvoor, dus dat schiet ook niet op. Ga toch marktplaats maar goed in de gaten houden zodra de pc weer fatsoenlijk werkt.
dusss... ben bezig om de lijst bij te werken, ben ik aan het kijken bij de afspraken met de vk, zie ik mezelf bij morgen staan. Het eerste wat ik dacht was "huh? wat doet mijn naam daar?" Oh ja, wacht .. ik héb ook morgen een afspraak bij de vk! Haha!
friendly: jammer dat je niets gevonden hebt! Toen wij voor babykamers gingen kijken, waren we eerst naar de Prenatal gegaan. Toen we daar weer weggingen had ik ook echt zoiets van 'nou, ik hoop niet dat het overal zo is, want dan wordt het nog echt moeilijk!'. Ze hadden er opzich wel een paar leuke dingen, maar inderdaad ontzettend duur en er was geen één kamer waarbij we allebei meteen zoiets hadden van 'ja, dat is 'm!'. Daarna zijn we naar de Babyplanet gegaan en daar hadden ze al wel meer kamertjes die we in elk geval erg interessant vonden, maar ook wel veel duur.. En toen zagen we ineens een kamertje die we allebei helemaal geweldig vonden én waarvan we het showmodel konden reserveren (waardoor de prijs ook meeviel). Daar ben ik echt nog steeds zo blij mee! Zal trouwens binnenkort wel even wat foto's ervan in m'n album plaatsen, want we hebben er meteen wat foto's van gemaakt, zodat we ook aan de opa's en oma's konden laten zien wat het toekomstige bedje van de baby wordt Blokverwarming in een flat scheelt inderdaad wel een hoop ja! Dat verklaart wel waarom je niet zo vaak de verwarming aan hoeft te doen
Haha, ik denk dat dat ook nog wel mee zal vallen .. ben al de hele week aan het denken "jippie, donderdag weer naar de vk!", was alleen om de 1 of andere vage reden net zó verbaasd om het op de bevallingslijst te zien .. Nou ja, ik gooi het maar op vermoeidheid (en dan 'moet' ik vanavond ook nog gaan uit eten... ben nu al doodop!) ofzo En anders zou m'n man me er nog wel aan helpen herinneren, dat we morgen echt om 9 uur bij de vk moeten zijn