Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Wij zijn vandaag bij Prenatal geweest, nou daar heb je niet eens mooie kamers, en dan over de prijs hoef je het nog niet eens te hebben. Bij de Gardo hadden ze op zich veel keus, maar ik vond vooral de prijs/kwaliteit verhouding slecht. Bij babyplanet hebben ze een leuk kamertje, die op zich nog wel kans maakt, maar die vind ik wat 'simpel'. Ze hebben er ook een staan waar we helemaal verliefd op zijn maar die kost zonder matras bijna 1300 euro, dat is gewoon echt veel te veel.

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hier ook veel last van vermoeidheid hoor, hoef niet eens wat doen om moe te worden. Zo nog ff stofzuigen en dan vast eten voorbereiden. Mn zusje eet vandaag mee, want mn ouders zijn weg en anders moet ze voor haar alleen koken (ze is 21, dus das geen probleem) maar niet zo gezellig. Na het eten de afwas en strijken en dan is mijn dag weer om vrees ik...

3. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ja, bij Prenatal vond ik dus ook niet echt iets leuks. Wel bijv. van het ene kamertje de kast leuk en van het andere het ledikantje, maar geen één compleet kamertje dat ik leuk vond!
    Het kamertje dat we nu bij de Babyplanet hebben gereserveerd kost normaal geloof ik ook iets van 1300-1400 euro ofzo, maar omdat het een showmodel is, kunnen we 'm voor veeeeeel minder meenemen. Betalen er nu 600 voor, dat vind ik wel acceptabel! Weet ook niet of ik 'm voor de volle mep gekozen zou hebben hoor, denk dat ik dan ook nog wel verder zou zijn gaan kijken!

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ha, ik heb een kamertje voor 75 euro + ongeveer 24 euro aan verf. Hahaha. Nou willen we wel de Babsi wieg van babyplanet erbij voor de eerste periode, dus tel daar 140 bij op, dan ben ik nog goedkoop!

5. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Ik ken het gevoel ja! Ik was vanmorgen al niet m'n bed uit te komen en dat had dit keer echt niet alleen te maken met de warmte van m'n bedje en de kou daarnaast ;)
    Ik heb dan ook al de hele dag het gevoel alsof ik rechtop zit te slapen... heb dus ook niet m'n meest productieve dag op het werk vandaag :oops:
    En ik heb nu eigenlijk helemaal niet zo'n zin in vanavond. Het gaat zeker wel gezellig worden, daar niet van (is een afscheidsetentje van één van de accountmanagers bij ons en ik werk bij een heel gezellig bedrijf :)), maar dat we dan met wat geluk pas rond een uur of 10 thuis zullen zijn, vind ik nu even een wat mindere gedachte :( Gelukkig heb ik morgen eerst die afspraak bij de vk, waardoor ik er niet al om 6 uur uit hoef, dat scheelt in elk geval weer iets ;)

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Da's zeker goedkoop onsukkie! Mjah, ik heb het voor dat soort dingen gewoon niet zo op marktplaats... Meubels enzo koop ik toch liever nieuw, of neem ik over van mensen die ik ken! We hadden opzich ook wel wat meubels kunnen overnemen van m'n vader & stiefmoeder. Halfbroertje zal binnenkort wel een nieuwe kamer krijgen en dan blijven ledikant enzo over. Zijn opzich mooie meubeltjes, maar wel heel donker en dat vonden we niet passen bij het Nijntje-thema dat we voor het kamertje in gedachten hebben ;)

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ik ga denk ik ook maar op zoek naar een goedkoop kamertje en dan ook desnoods zelf aan het schilderen ed. We zien wel, ik vind het kamertje niet het belangrijkste, ik koop liever een goed matras in het bedje dan dat ik het bedje super vind. Mannetje denkt andersom, dus das ook lastig. We hebben gelukkig nog wel even tijd, dus er komt vast iets geschikts langs.

8. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hmm, over halfbroertjes gesproken... is ook wel raar om ineens weer even te beseffen dat je vader -tegen de tijd dat onze kleine geboren wordt- zelf nog maar 2,5 jaar geleden voor het laatst papa is geworden en dan nu alweer opa wordt!

9. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ik koop het liefst ook alles nieuw hoor, maar in die positie zitten we nu gewoon niet. Ik heb me daar al lang en breed bij neergelegd, maar mannetje niet. Maar goed, die vergeet dat we ook nog moeten verhuizen (en alle kosten die daarbij komen kijken).
    Ik wilde heel graag een nieuwe kinderwagen en die hebben we dus ook al uitgezocht en dingen zoals een matrasje en hoezen e.d wil ik nieuw hebben, maar de rest maakt me eigenlijk niet zoveel uit, als het maar onze smaak is

10. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Hannah, welkom en veel leesplezier.

Katsas, een jongentje gezellig hoor straks al die mannen in huis. ;)
    Proficiat. En wat betreft dat stralen dat ken ik. Heb ik ook nog steeds.

11. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Hmm, ik vind het kamertje zelf wel redelijk belangrijk. Nou wisten we sowieso al vantevoren dat we er een Nijntje-kamer van wilden maken en ik vind dat de meubeltjes daar dan wel bij moeten passen. En ja, het oog wil ook wat natuurlijk ;). Mijn oog dan, welteverstaan :p De baby zal het waarschijnlijk een rotzorg zijn in wat voor bed hij slaapt of op wat voor commode hij verschoont wordt, zolang 'ie maar lekker kan slapen ;)

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ja das inderdaad een rare gewaarwording... ik heb een pleegbroertje en zusje (nou ja, das niet de goede omschrijving maar het komt er het dichtste bij) van 7 en 6. Die zijn mijn ouders ook als 2e ouders en zij zijn gewoon kinderen 4 en 5 voor mijn ouders. Die zijn overal al uit en ook hun ouders hebben alles al weggedaan. Mijn ouders hebben nog 2 ledikantjes en 3 campingbedjes, maar alles wordt helaas gebruikt met het oppassen.

13. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Wij vinden de meubeltjes ook heel belangerijk.

We vinden de Bari aubergine van de Prenatal helemaal top. Alleen de prijs is aan de hoge kant. Maar we willen absoluut geen wit !#@#$!

Nu hebben we bij http://www.bebieboulevard.nl/ een leuk setje gevonden voor 450,00 euro, deze gaan we a.s. zaterdag ophalen. is wel een stukje rijden. Maar je moet er iets voor over hebben.

In het hoge noorden zit ook www.h-dumpie.nl, deze heeft ook veel goedkope en goede kwaliteit meubeltjes.

Misschien kan iemand hier iets mee.

14. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Als ik nog een verhuizing voor de boeg zou hebben, zou het bij ons ook wel anders zijn denk ik ja. Daar gaat nou eenmaal bergen met geld heen.
    De kinderwagen nemen we dan juist wel weer over van m'n vader, dus dat scheelt ons dan weer een hoop geld.

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Je kunt ook het kamertje zelf samen stellen. Kast en kommode ofzo los kopen en dan een bedje nieuw bij babyplanet ofzo. Dat is nog wel te betalen en dan zit er ook gelijk een goed matrasje in.

Kennen jullie trouwens de Nanny Care? Ik denk dat ik die ook aan ga schaffen voor m'n eigen gemoedsrust. Wordt zonder medische papieren niet vergoed, maar ja... 98 euro kan ik nog wel missen en dan slaap je zelf toch wat lekkerder.

16. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Is dat het wiegendood systeem?

17. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Ja dus, ik heb al snel even op internet gekeken.

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
  19. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Klopt.

Ik zit altijd al naar de buiken van de honden te kijken als ze erg lang stil liggen. :oops: Dus ik weet nou al dat ik niet slaap met zo'n kleintje alleen in een kamertje. :oops:

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ik weet ook precies hoe ik de kamer wil. Ik wil creme meubeltjes, met 3 lichte muren en een beschilderde muur. Daarop komt een schildering van Tijgetje van winnie de pooh (en de rest waarschijnlijk ook) Maar die schildering wil ik zelf maken. Helaas moeten we wel eerst verhuizen, maar dat lukt niet zolang ons huis niet verkocht wordt.

Nanny care? mm ff denken hoor...
    Pc doet weer erg vreemd, denk dat ie maar ff weer uit moet... Tot later

Deel Deze Pagina