haha ja de angelsound is indd fijn om je even gerust te stellen! maar t nadeel is wel dat als je t hartje een keer niet vind je ongerust word! hupse gefeliciteerd dat alles goed was bij de echo! en weet je zelf wel wat het word? ben wel erg nieuwschierig hoor bij ons zijn de meningen ook verdeelt. ikzelf denk een jongen mijn vriend denkt een meisje.. mijn oma weet weer zeker dat t een jonge word en arjen roept de hele dag dat ie een zusje krijgt.. dus ik heb eigenlijk geen flauw idee! maar ben wel heeeeel nieuwschierig!
dus het is zo dat alle mannen eigenlijk allemaal meisjes denken? en de vrouwen grotendeels jongetjes? grappig. We zullen zien wie gelijk heeft ja, de angelsound had ik ook, maar weer verkocht. ik gebruikte m vanaf ca 13 weken tot 15 weken.. toen kon ik t kindje eigenlijk al heel goed voelen. het is heel leuk als je dat in je eigen omgeving kan doen.. maarre.. zijn er nu ook zwangerschap/bevallingsprogrammas? weet iemand dat? behalve babyboom?
hoi meiden ben net weer wakker vanaf 6 uur ff wat makelijks gehaald voor eten en toen ging het lampje weer uit ooo het was super bij de VK het hartje ging goed tekeer ze had hem zo en ik lag daar met de tranen over me wangen het geluid van me kindje te bewonderen me man en schoonmoeder vonden het ook bijzonder ik had een mooie buikje zei ze en de baarmoeder kan ze goed voelen hij zit 2 vingers onder me navel vandaan zoals het hoort dus ben flink vanbinnen gegroeit 8 jan 2008 is onze grote dag dan heb ik de 20 weken echo ! en dan weten we gelijk of me kindje gezond is en wat het wordt! ben zo benieuwd gelukkig is het al snel voor me gevoel nou ff over de moeheid en BI met me werk ik werk maar 5 uur per dag 5 dagen per week maar het is loodzwaar maar omdat ik zo veel slaap en moe ben en last heb heb ze gezegd dat ik 2 uur perdag moet minderen en dat ik gelijk me baas moest bellen om dat te zeggen en dat me baas haar maar moest bellen als die vragen had dus ik ga de ziektewet in voor die 2 uur per dag ze zeg omdat je zo vroeg al BI en die exctreme moeheid dat me lichaam dat gewoon nodig heb die rust dus per 1 jan beginnen we ermee ben benieuwd denk na een tijdje dat dat het me veel beter zal bevallen en dat ik dan gewoon tot 6 weken voor me bevalling kan blijven werken nou is een heel verhaal geworden morgen ga ik me opgeven voor zwgym lijkt me best wel leuk! nou ik ga ff bijkomen en alles bijlezen
hey onsukkie thanks voor die link van dat matje wij waren al van plan op hem aan te schaffen ligt wat prettiger met slapen voor ons anders sta ik om de 10 min te kijken of het nog ademt ff kijken in agenda hoever ik dan precies ben momento
dan ben ik 19 weken en 4 dagen dat maakt niet zoveel verschil 3 daagjes ooo wanneer moest jij dan weer?
mamain ik weet het niet op zondag ochtend kreeg je ook elke keer bevallingsverhalen en dta vondt ik zo leuk en intressant maar dat is ook helaas al afgelopen!
meiden ik zat ff bij de juni mamas te loeren maar die hebben ook iets leuks op de lijst staan ik weet het de onze is al uitgebreid maar hun hebben ook een lijstje met wat de moeders denken wat het geslacht zal wezen maar zit net te denken dat al veel van ons het hier weten ?... hmm maar het zag er wel lollig uit kan je kijken hoeveel er het juiste gevoel van hadden ik denk nog steeds een jongen alleen met me man samen want de rest van de fam op me beste vriendin na zeggen voluit een meid! geen twijfel mogelijk maak niks uit maar ik wil weten of me gevoel juist is
katsas jij ook he meid gefeliciteerd met jullie knul! super voor je ! ik moet nog ff wachten maar na vandaag kan ik er weer goed tegenaan het is zo mooi dit mee te maken
ja joh, weten dat het allemaal lekker gaat en dat geweldige geluid van dat hartje is al helemaal super! Heb je zelf eigenlijk voorkeur of voorgevoel voor wat het wordt?
FIONA, JA DAT PROGRAMMA BEDOELD EIK DUS OOK! MAAR KAN M NIET MEER VINDEN! JAMMER... JAH, LIJKT MIJ OOK EEN LEUK IDEE, IK MEOT MORGEN DE 20 WEKEN ECHO.. EN VERMOEDEN ZEGT:::: JONGEN MAN ZEGT MEISJE... IK GA ER WEL VANUIT DAT 1 VAN ONS T GOED HEEFT... IK DUS,,, )) IK MOET OM 17.30 DUS ENE HELE DAG IN SPANNING..... FIONA, 8 JANUARI, DAN MOET IK WEER NAAR DE VK, DUS ZAL AAN JE DNEKEN NOU IK GA OOK NAAR BED, TIS HIER HEEL RUSTIG... zzzZZZZzzzz... ZUL JE ZIEN DAT IK MORGEN PAGINAS TERUG MOET LEZEN.... ))) DOEI
dames ik ga nog ff een paar chippies eten en dan lekker mijn nestje in, tot morguhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
haha ja dat was duidelijkmamian! slaap lekker meid jammer dat dat programma is afgelopen he! was zeer leerzaam en soms te pijnlijk om aan te zien ! katsas nou mijn gevoel zegt een jongen en me man zegt al vanaf het begin een jongen nou ik ga ook als ik me apeltje op hem me mandje weer in dus ik spreek jullie morgen weer xxx