Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    @katsas gefeliciteerd met je 2e mannetje!

@onsukkie dat is inderdaad goedkoop zeg, heb je het van iemand over kunnen nemen?''

@ jvtje Wat een gedoe dat met die 2 schermen, maar het werkt op zich wel.
    Veel plezier met je etentje, en je afspraak morgen bij de VK

@deentje wat erg van die kat, nou ja gelukkig had je die ingeving op tijd..stel je voor dat het beestje doodgegaan was!

@hupse wat fijn dat je echo goed was! heerlijk genieten nu!

2. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Zo wat veel pagina's gekletst in 1 dag, zo hou ik het nooit bij haha..
    ben maar even aan een lekker bak chocoladeijs begonnen om me erdoor heen te lezen hihi..

@ Hannah, Welkom bij de meimama's :)

@ Ice zeker een gerustelling om te horen dat alles goed is hihi:) gelukkig is bij jullie ook alles goed:)

Over de maagzuur, hier ook veel last van en dan vooral snachts, ben soms nachten om het uur wakker, heb nu een receptje van de dokter gekregen, want heb gehoord dat de maagtabletten van de DA te veel zout bevatten..Dus voor de zekerheid maar bij de dokter wat besteld:)

@ Lafo, hartkloppingen? erg vervelend, rustig aan doen hoor..
    Heb je een mooie babykamer kunnen vinden?

@ Mijn buddy Gina Op de helft vandaag..hihi weer een mijlpaal minder..enne die anderhalf week zijn zo om..ik moet de 31e weer naar de VK:)

@ Sangerdjan, Ze waren bij ons behoorlijk streng met de 20 weken echo, er mocht maar 1 persoon mee naar binnen want het was vooral niet een pretecho en het werd dus ook niet op dvd gezet..kregen gelukkig wel een aantal fotootjes mee:)

@ Dolphin

@ Daam, Zo dat is wel even schrikken zeg tijdens zo'n 20 weken echo, dat is niet niks aangezien je dan al op de helft bent, Inderdaad nu van het beste uit gaan en veel plezier morgen met je pretecho:)

@ eerlijkbeertje, dat was wel even schrikken zeker...pfff...gelukkig kwam hij snel weer te voorschijn.

@ mamain, Succes morgen met je 20 weken echo:)

@ hannah...Hier ook zo'n jeuk...echt overal..wordt er gek van, blijf maar aan het smeren met bodylotion.. :(

@ Fiona..haha alles zit in me tiet...Hier ook, maar ook wel in me buik haha:p

@ Katsas jullie ook een kereltje gefeliciteerd:D

@ JVtje...haha zwangerschapsdementie:p

@ Deentje, wat een verhaal zeg over die kat hahaha...een week opgesloten gezeten in die vrieskou..pfff...heeft hij mazzel gehad. Gelukkig is alles goed met de kat:)

@ Hupse, gelukkig is alles goed met jullie kindje:)

@ Fiona, Rustig aan doen hoor meid...beter nu wat minder werken dan dat je straks aan je bed gekluisterd bent..

pfff volgens mij ben ik de helft vergeten...maar het is al zo'n lang verhaal haha

3. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Zo net even aan mijn papa verteld wat het wordt hihi...hij zei...Eindelijk een jongen in de familie haha...kan hij later mooi met opa aan de auto's sleutelen:D...
    Nou mijn bak ijs is ook leeg, ik ga ook mijn bedje maar eens opzoeken, morgen van 8.15 tot half 7 werken dus dat is een lekkere lange dag...
    Slaap lekker allemaal:)

4. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    @ Dolphin, volgens mij wou ik vragen hoe het met je echo is gegaan..mijn geheugen is echt een zeef haha..zie nu pas dat ik er niks neer had gezet...

5. will

will Niet meer actief

zo meiden ben er weer.

de maxicosi waar ik het over had is dus geen maxicosi maar een acta. het is een kinderzitje net als de cosi maar je kunt hem dus ergens in klikken en dan heb je een autostoeltje tot 4jaar. aan de onderkant zit een hendeltje waarmee je de wieltje er uit schuift, je kan het dus zo met je mee rijden. zeg maar net als een boodschappen wagentje waar je weleens oudere vrouwtjes mee ziet lopen (hoop niet dat 1 van jullie een boodschappenwagentje heeft, sorry dan dat ik je een oud vrouwtje noemde)hij is helemaal super en wat nog beter is mannetje heeft hem gekocht als kerst kadoo.

fiona fijn dat het goed was bij de vk.

er zijn dus meer jongentjes onderweg dan meisjes?
    ook ik heb fotootjes meegekregen en heb net eens goed met de loep zitten kijken maar op de plek waar bij een jongentje iets moet zitten zie ik niets. zou het dan toch een meisje worden zoals we al vermoeden. we zullen het wel zien.

verder weinig te vertellen en te reageren want moet alles nog terug lezen en dat was erg veel zag ik.

tot morgen

6. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik moet maandag voor controle en dan zal de afspraak voor de echo ook wel gemaakt worden.

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het was vandaag erg stil van binnen, maar dat probeert ukkie nu in te halen, tjee zeg... voel echt van alles. Super leuk!

8. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen Meiden (en Gina.... wat ben je laat ;) ) !

Jullie hebben gisteren gewoon bijna 10 pagina's erbij gekletst! Gezellig hoor maar niet te doen om smorgens ff bij te lezen! :) Dus sorry dat k vandaag ff zo zit te pennen!

Hoop dat alle echo's goed zijn gegaan, en dat er verder geen gekke dingen zijn gebeurd!

Heb gisteren de kerstborrel gehad en was pas om kwart over tien weer thuis! Bah! Was verder wel gezellie! Ook bij mij was de kleine lekker in de weer! GEnoot van de sinas hihi ;)

Kon alleen aan het einde van de dag niet meer staan, had zo'n last onder in mn rug! was ook echt een sta feestje! jammer de bammer!

Wens iedereen een hele fijne dag! Lekker nog maar twee daagjes deze week!

Liefs Anna

9. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Goedenmorgen,
    Pfff moet zo aan het werk maar ben me toch een potje misselijk...al 3 keer boven de wc gehangen...weet niet of ik me ziek moet melden. bah bah bah...

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morguh o ben nog half aant slapen maar moet zo toch echt richting het werk vandaag nog een dagje en morgen en dan heerlijk vakantie ooo heb er zon zin aan
    anoesj anders lekker thuis blijven hoor meid kan toch gebeuren ik zal ook niet gaan als ik me ellendig voel
    nou heb zo vast geslapen hoefde er vanacht ook niet uit om te plassen dus heb lekker aan 1 stuk door kunnen ronken

will wat super zeg dat je hem voor kerst krijg lijkt me idd wel handig zoals jij hem beschrijf !
    nou ik ga me in orde maken voor arbeidt! tot vamiddag of vanavond ga vanavond denk ik naar prenental voor een leuk truitje te kopen voor kerst en kijken voor een leuke buik band

11. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    He will wat fijn dat je hem gevonden hebt en dat je mannetje hem ook nog voor de kerst gekocht heeft!
    Meiden wat wordt er veel gepraat. Heb nu niet de energie om alles te lezen en bekijken, probeer morgen wel om iedereen te beantwoorden.
    Iemand had het over zwangerschapsprogramma's? ik weet niet meer wie. Maar op rtl (de duitser) is in de ochtend van half elf tot elf geloof ik mein baby. Das ook een programma over zwangerschappen en kinderen krijgen. Wel grappig al is het steeds dezelfde formule en ben je zo uitgekeken.
    Iemand had het ook over of de mannen allemaal denken dat het een meisje wordt. Die van mij denkt samen met mij dat het een jongetje wordt. Vannacht voor het eerst sinds heel lang alleen geslapen, mannetje is met het werk weg. Poeh valt niet mee dan, schrok van elk geluid wakker. Maar uiteindelijk na 2 uur wel heerlijk in slaap gevalllen!. Vanavond werken van 12 tot 22 uur BAHHHH maar nog alleen vrijdag werken en dan heb ik (samen met het mannetje) 10 dagen vrij! Heerlijk! Nou meiden fijne dag vandaag!

12. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    meuning!

Fiona, fijn dat alles goed was.

uh iemand vroeg of we weten wat t word, maar nee. we weten het niet.

haha Will eindelijk gevonden. goed joh, en dat je me krijgt is helemaal beter!

Anoesj, hoop dat het snel over gaat. bah bah

Zo Anna dat was een lange dag dan!
    Ons kleintje is de laatste dagen zo druk s'avonds dat ik t ook wel bizar vind. gister op bed voelde ik zo veel. door heel me buik, nou dan hou ik me adem in. Voel t dan ook aan de buitenkant!
    Gister kwamen me vriendinnen langs en 1 had een luiertas gekocht. Zo apart en zo leuk, ben helemaal in me nopjes! Echt lief.
    doei doei

13. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ohhhh ik ben verliefd, we krijgen een gezonde zoon !!! :baby:

14. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    Gefeliciteed dolphin!
    super he!

Vandaag heb ik mijn echo 17.30...
    ben echt supernerveus.. oa om t geslacht, maar t belangrijkste, of t gezond is... de vk heeft mij echt bang gepraat...pfff...

maar goed...

We zullen zien of ik of mijn man t goed had!

ik kom vandaag nog wel een paar keer kijken...

doei

15. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Komt goed meis, het is echt mooi om je kindje op een scherm te zien bewegen. Geniet daar maar lekker van. Ik lag daar echt 45 minuten naar ons prinsje te kijken.. :D

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Gefeliciteerd Dolphin! De jongens gaan echt hard ineens, wordt tijd dat er wat meiden bijkomen... haha

Will: fijn dat je je 'ding' gevonden hebt en helemaal super dat je hem ook nog krijgt! Zoals je hem beschrijft lijkt ie inderdaad wel erg practisch.

Hier zijn de meningen andersom verdeeld. Iedereen om ons heen denkt een jongen (behalve mijn oudres, die willen niks zeggen) en mijn zusje, die is stellig overtuigd van een meisje. Ik denk zelf vanaf het begin al een meisje en mannetje een jongen, dus bij ons zal ook een van twee gelijk hebben.

Heb weer een boerennacht gemaakt, ga zo oppassen en moet tot half 7 dus best een lange dag voor mij. Na babyboom dus weer rechtstreeks het bedje in. Ik mis ook een hele hoop babyprogramma's op tv, maar helaas, ze zijn er gewoon echt niet op (in het Ned, Duitsland idd wel).

17. Dolpihn van harte gefeliciteerd! wat leuk!

en iedereen een goede morgen!
    vandaag zal ik er niet veel zijn! heb een drukke dag! oet eerst naar de stad! allemaal papieren en rotzooi regelen! voor de aanvraag van een woning!:( en daarna gaan we lekker zwemmen! dat hebben we allang niet meer gedaan en mijn kleine mannetje vind dat geweldig! dus dat word weer veel foto's maken! en lekker genieten van hoe dat mannetje geniet :)

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Veel plezier in het zwembad Deentje! Lekker hoor...

Ik ga oppassen en tussendoor nog even naar een babywinkel die we nog niet gehad hebben. Is ook niet zo'n grote en in een andere plaats, maar goed, niet geschoten is altijd mis natuurlijk, dus we wagen nog een poging.

Krijg net het krantje van de Gardo (waar we dus gisteren geweest zijn) staat een heel leuk (betaalbaar) kamertje in, maar die hebben we dus in de winkel niet gezien he *baal baal*

mannetje moet vanaf morgen tot en met volgende week zaterdag werken (ook zo leuk, feestdagen) dus oudjaarsdag is de eerste mogelijkheid om weer te gaan kijken. Maar goed, is niet anders.

Tot later!

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Goeiemoggel!

@ Fiona fijn dat alles goed was en je het hartje hebt kunnen horen
    @ Will: fijn dat je hem gevonden hebt en nog beter dat je hem krijgt. Ik had nog nooit van dat ding gehoord.
    @ Hupse: altijd leuk cadeautjes....
    @ Dolphin: meid super dat alles goed was en gefeliciteerd met je zoon!
    @ Anna: geslaagde borrel dus maar zo'n sta feestje dus niet goed voor je rug...Nog 1 dag voor ons en dan op de helft!
    @ Mamain: meid succes en veel plezier straks. Maak je niet al te ongerust en bedenk maar dat je je kleine uk weer kan zien.
    @ Deentje: succes met het papierwerk en zwem ze!
    @ Friendly: succes met oppassen. Zul je altijd zien hé, staat er een mooi kamertje in een folder......

Zo heb eindelijk eens een beetje beter geslapen vanach...Werd een keer niet wakker van een kleine uk die met mijn blaas aan het spelen was....
    Ook niet meer zo veel hoeven overgeven dus de buikgriep is hopelijk op zijn retour....

Liefs Hannah

20. hupse

hupse Actief lid

29 nov 2006
    337
    0
    0
    Admin medewerkster
    DOLPHIN! super joh, een heerlijk ventje! gefeli!

mamain succes en plezier vanmiddag.

Deel Deze Pagina