Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Succes mamain!

M'n man smst net dat hij later is vandaag. Bleghhh... als ik toch ergens een hekel aan heb. Hoelaat het dan weer wordt?

Meestal eeuwig laat.

2. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    pfff...heb me toch maar ziek gemeld vanmorgen en ismaar goed ook want heb vaak naar de wc moeten gaan...kom net mijn bed uit en het zakt nu eindelijk wat af...

@ Dolphin. Gefeliciteerd met jullie knulletje:)

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Helaas, bij de babywinkel waar we geweest zijn hadden ze geen kamertjes. wel de wereld aan kinderwagens (maar ja, die hebben we al) en 1 stokke wiegje (en die vind ik echt niet mooi).

ga nu de kerstkaartjes sturen die via de e-mail gaan (anders komt er echt geen eind aan de lijst, dus al mijn vriendinnetjes krijgen dit jaar een virtuele kaart). hebben 3 dagdelen een stagiare voor het oppassen, en die is er nu ook dus ik heb weinig te doen. Maar goed, zo kom ik een beetje aan het achterstallig onderhoud toe ;)

4. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

groot gelijk anoesj! Als je je zo vervelend voelt, is werken ook maar niets natuurlijk!

Ik heb thuis nog 2 manden met schone was staan en de wasmand voor de vuile was puilt inmiddels ook alweer uit :( Ik hoef me morgen dus niet te vervelen...

5. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    beterschap anoesj...

onsukkie: ik ken dat een beetje (alhoewel, mijn man natuurlijk altijd laat is) maar vroeger kreeg ik een smsje van 'ik kom eraan' ik ging uit bed en dan vaak vast wat drinken voor hem pakken en zn eten zo ver klaar zetten. 2 uur later is meneer er nog niet. Ik ondertussen weer in bed gegaan (lees dit gebeurde ongeveer elke week wel een keer) en komt ie vervolgens thuis: o er kwam nog iemand en heb nog ff wat gedronken... :evil: Kon wel 100 x vertellen dat hij dat dan ook even kan laten weten, maar dat komt niet echt over. Andere slechte eigenschap: hij komt altijd te laat. Behalve op het werk, daar is ie een half uur te vroeg, maar voor sociale afspraken altijd te laat.
    Verder is ie wel heel lief hoor ;)

6. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Die van mij heeft dan weer juist geen geduld in z'n donder :p Als we ergens heen gaan, waarvoor ik nog wat spullen mee moet nemen, dan zit hij al zo'n beetje in de auto als ik nog moet beginnen met de tas pakken... En dan maar boos worden waarom hij zo lang moet wachten :rolleyes:

7. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    bij ons is het altijd andersom, ik heb de tas en alles gepakt en meneer bedenkt dan dat ie nog even moet scheren, naar de wc, de katten controleren en een snoepje geven, kijken of alle lampen uit zijn 9die niet aan geweest zijn) eigenlijk voornamelijk onnodige dingen...

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ja, ik vond het eigenlijk al heel wat dat ie wat liet weten.
    Dus ergens mag ik niet klagen... maar wanneer die nu toch weer eens klaar is... en het erge is, hij wist het van te voren, dus hij had later heen kunnen gaan vanmorgen. Nou ja, ziek het uit. Hij heeft ook al WEKEN 4 uur vrij staan, die neemt hij ook maar niet op. Tsja...

9. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Haha, ja, als ik de tijd heb zorg ik er ook wel voor dat de tas vantevoren ingepakt is, maar vind het zelf altijd wel prettig om bij het weggaan nog even te controleren of we écht alles bij ons hebben, of de verwarming uistaat, evt. de lampen uitzijn, etc. En sommige dingen moet m'n man gewoon zelf aangeven dat hij die mee wil nemen (kan natuurlijk niet alles ruiken van te voren!), maar het communiceert best lastig, tussen de voordeur en de auto.... ;)

10. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik moet ook altijd nog van alles als hij al lang klaar is hoor, en als ik een keer snel klaar ben, dan moet hij in eens van alles. Lekker praktisch!

Maar ja... hij zou om half 4 klaar zijn en heb verder nog niets gehoord, terwijl het tot half 4 zou duren wat hij had (zei hij tussen de middag toen ie belde). Dus als je het mij vraagt kan dat nog wel eens laat worden. Irritant.

11. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zucht, sms ik hem: hoeveel later dan ongeveer.

Smst ie terug: Ja wordt best wel later ja

Ja... duhhh!
    Wat zegt dat nou. Oh, wat een irritant mannetje is het toch!

12. will

will Niet meer actief

eindelijk even tijd.

in de winter ben je meer moe omdat de kou meer energie kost. er gaat veel energie in zitten om je warm te houden. dat zeggen ze hier. in december, januari en februari mag je hier ook een kilo extra per maand aankomen.

er blijft idd weinig over in de kledingkast. heb er ook naar staan kijken van is dit alles wat ik pas. hoewel ik toch redelijk wat positie kleding heb vind ik s'morgens de keuze erg beperkt.

anoesj, beterschap

mijn man is ook altijd te laat. als we ergens moeten zijn lieg ik altijd over de tijd dan weet ik zeker dat we op tijd zijn. gisteren ook met kerstfeest op school, wie komen er weer als laatste binnen, wij natuurlijk.
    vroeger belde hij ook altijd van zijn werk dat het later werd als het eten al bijna klaar was. ik heb daar heel snel een eind aan gemaakt door het eten, hoe zonde dan ook, weg te gooien. kwam die dan thuis dan kon die of voor zich zelf eten gaan staan maken of eten gaan halen. hij koos dus altijd voor eten halen en dat werd toch een dure grap als je dat 3x in de week moet doen.

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    daar heb je inderdaad wat aan... maar goed, ga er maar vanuit dat ie wel weer thuis komt vandaag ;)

Wij hebben nog wel eens het geluk dat meneer weken van tevoren vrij vraagt (als we bijvoorbeeld een bruiloft hebben) en dat ze de dag ervoor aankomen met: je kunt absoluut geen vrij want het wordt giga druk. probleem: we kunnen niks anders dan ons er bij neerleggen. heerlijk, horeca.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Slimme zet Will!

Gelukkig is die van mij qua werk meestal wel op tijd thuis. Heeft zelf ook een hekel aan overwerken geloof ik. Maar als hij es ergens heen moet van een etentje of iets met oude klasgenoten ofzo en ik vraag hem om 11 uur ff te bellen of ie nog lang blijft (dan kan ik naar bed) en dat ie naar huis komt (dan wacht ik op hem), dan krijg ik een sms met: is gezellig hier, blijf nog eventjes.

Dus én al niet bellen én niet duidelijk, want dan is ie dus om 3 uur thuis. Wat je "eventjes" noemt, zelfs m'n vader is er wel eens kwaad over geworden toen wij daar nog inwoonden. Kun je nagaan... en hij blijft het niet snappen hoor.

Net als bovenstaande, dat is toch geen antwoord?

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Dus ik sms terug: "Hoeveel later dan? Het zou toch tot half 4 duren? Waar moet ik op rekenen? 6 uur?"

En ik dacht met 6 uur dus hopeloos te overdrijven, aangezien ik begreep dat het dus 'een beetje' uitliep, wat denk je wat die drol terugstuurt?

"Ja denk wel zoiets helaas."

Kan hem wel schieten!
    Daar gaat m'n eten.

16. will

will Niet meer actief

pff onsukkie daar kan ik dus ook niet tegen. ik heb hem weleens een avondje (lees nachtje) buiten laten staan. had de deur van binnen op de knip gedaan. werd om 6 uur wakker en hij zat voor de deur in de auto. toen die vroeg waarom zei ik dus doodleuk. ja weet ik veel dacht dat je allang naast me lag en toen ik naar de w.c ging dacht ik dat je de deur vergeten was op slot te doen. wat had ik anders moeten denken dat je er nog niet was, dan had je toch zeker gebeld dat het heeeeel laat zou worden. ik denk dat het wel al 10 jaar geleden is.
    hij heeft 2 dagen niet tegen me gepraat, later kon die er gelukkig wel om lachen. is ook heel lang gespreksstof geweest op feestjes en dat soort dingen.

o, ik heb een plaatje gevonden van het autostoeltje.
    staat in mijn album. is ie niet geinig

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja, maar ja... werk is werk.
    Maar hij had een overleg van 2 1/2 uur, ik snap niet hoe een overleg van 2 1/2 uur ook 2 1/2 uur kan uitlopen eerlijk gezegd.

Maar dat zal wel aan mij liggen zeker.
    Ben best pissed. Zit me hier op te vreten.

18. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Oh dat klinkt bekend! Daar heeft mijn vent gelukkig geen last van, maar zijn vader daarentegen.... ;)
    Mijn schoonouders hebben een eigen bedrijf en m'n schoonvader blijft altijd nogal lang doorwerken (het is echt al een klein wonder als hij om 8 uur 's avonds thuis is). Nou is dat opzich niet zo'n drama natuurlijk, want dat is iedereen gewoon zo gewend. Maar als er dan inderdaad eens een afspraak is, wordt het wel een stuk lastiger om hem op tijd thuis te krijgen! M'n schoonmoeder zegt dan ook standaard dat hij bijv. écht om 5 uur thuis moet zijn, terwijl ze dan pas om 6 uur weg hoeven ofzo. Maar dan weet ze in elk geval dat m'n schoonvader er om 6 uur wél is ;)

Gelukkig blijven de ergernissen bij mij beperkt tot het al in de auto kruipen van hem, terwijl ik nog volop bezig ben met alles inpakken en controleren. Hij is eigenlijk altijd wel op tijd en als hij eens later komt laat hij dat ook netjes weten!

19. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Hog wat een leuk ding zeg Will..heb nog nooit eerder zoiets gezien...wel erg handig..aangezien de maxí-cosi's best wel zwaar zijn om te tillen..

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zit echt te balen hier!
    Zolang ik het niet begrijp waarom het nou zo lang duurt kan ik me er ook nooit overheen zetten. Klinkt dat bekend of ben ik nou zo'n control-freak?

Ik heb nou echt zoiets: hoe KAN dat nou zo uitlopen? In plaats van dat ie dat dan ff vermeld. Nee hoor, stel je voor dat ik het ga snappen, zou teveel moeite zijn.

GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!

Deel Deze Pagina