precies jvtje, zoals bij je schoonouders zo werkt het hier ook. onsukkie, ik snap je helemaal, mannen. ben blij dat ik daar nu geen last meer van heb
Ja echt hoor, kon ik me er maar overheen zetten, nou ga ik me tot ie belt dat ie naar huis komt op zitten vreten. Verdorie...
Ik zeg ook altijd dat we eerder weg moeten hoor. Maar laat het net het stomme zijn dat als ik een uur eerder zeg hij WEL op tijd is en dan vraagt... maar waarom moest ik dan NU al komen als we toch pas over een uur moeten... Okee, het is echt nooit goed. Ziet er erg leuk uit Will! Ik heb het nog nooit gedurfd om de deur op het slot te doen, want weet dat ie dan de auto pakt en naar zn ouders rijdt (das bijna een uur) maar hij is dan zoo kwaad vrees ik dat ie de eerste beste bocht uit kan vliegen... nee dat doen we maar niet. Ik doe gewoon net of ik slaap, das werkt ook errug goed.
anoesj, je kan deze ook tillen zoals bij de maxicosi. op de plek waar daar de hengsel zit, zit hier inschuifbare ehh handvatten die je naar elkaar toe kan klikken.
@will: hahaha, je man buitensluiten! Heeft hij er ook van geleerd? Dat autostoeltje ziet er zeker leuk uit! Vind 'm zelf meer op een koffer lijken dan op een boodschappenwagentje trouwens! @onsukkie: hmm, bij ons lopen overleggen ook nog wel eens uit (en als de manager geen verdere afspraken heeft staan, kan dat best een uur langer zijn, terwijl het overleg zelf ook maar een uur - anderhalf uur duurt!) Maar 2,5 uur is inderdaad wel héél veel. Hebben ze het vast gezellig...
Mannen...En dan hebben ze wat te zeggen over vrouwen...pfff... Onsukkie niet te veel over inzitten...denk maar zo nu heb je nog even lekker de tijd voor jezelf en kan je doen waar je zin in hebt... Ik heb om half 8 een afspraak bij de maatschappelijk werker...voor urgentie voor een huisje...Ben erg benieuwd...vind het wel spannend..hopelijk dat ik alles kan binnen houden...ga eerst op zoek naar een toilet voor de zekerheid haha..
jvtje, het had zeker geholpen, de eerste maanden durfde hij niet eens meer na 12 uur binnen te komen. later zei hij al van te voren dat ik niet op hem hoefde te wachten of als het toch later werd liet hij dat op tijd weten.nadat daisy was geboren ging hij eigenlijk nooit meer. komop onsukkie, niet er teveel mee bezig zijn.
Nee, dat durf ik inderdaad ook niet hoor... hij blijft echt niet voor de deur zitten wachten. Met elke "gewone" ruzie die we hebben dreigt hij al naar z'n ouders te gaan, tot ik hem daar een keer buiten een ruzie om op aangesproken heb, dus dan doet ie het zeker.
@ Will...haha hij is in ieder geval erg handig...en ik geloof dat een kindje hier ook alle plezier van heeft...kan mooi alles zien
Een overleg van 2,5 uur wat ook 2,5 uur uitloopt, dat kun je mij niet wijs maken, sorry. Ben in staat hem op te gaan bellen...
Weet het goed gemaakt, ik ga gewoon lekker eten, en hij zoekt het maar lekker zelf uit. Krijg nou de t*ring. Eerst bellen van: het wordt niet later hoor, het duurt gewoon tot half 4 en dan zeggen dat het 2,5 uur uit gaat lopen. Volgens mij gaat dit nergens over.
Rustig blijven onsukkie.. je zo druk maken is niet goed voor de baby! en misschien heeft ie een goede rede en kan die het je uitleggen als die thuis is! ik ga zo maar is eten koken! will is indd. een heel leuk en handig stoeltje. maar zal ook wel wat kosten? ik heb gelukkig een maxicosie gratis bij de buggy gekregen. achja kerels! als ik ruzie heb met mijn vriend ben ik meestal die gene die weggaat. hij is veel te bang dat ik hem buitensluit. en ik kan altijd makkelijk naar mijn ouders! ff afkoelen.. en dan weer terug
deentje hij kostte omgerekend 299 euro maar is natuurlijk ook gelijk autostoel die je tot 4 jaar kunt gebruiken. maar Deentje, gratis is altijd beter hahaha. ik blijf een Nederlander.
Vervelend hoor onsukkie Maar trek gewoon lekker je eigen plan meid! Als hij geen rekening houdt met jou (al is het maar door in elk geval duidelijk te zijn!), hoef jij ook geen rekening met hem te houden, toch? Dus ga lekker eten en dan wat leuks voor jezelf doen en laat je man het maar uitzoeken, wat hij straks eet! Misschien dat hij het dan eens gaat begrijpen...
De geupdate lijst! Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Bevallingskalender mei mama's 1 mei: Ice (Tamara) - 25 jr - Doetinchem - zh + bv - ...e kindje - meisje 1 mei: Wittereus - ...e kindje - j/m 1 mei: LadyIceShire - ...e kindje - j/m 1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje 1 mei: elpee - ...e kindje - j/m 1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m 1 mei: Sis1987 (Francisca) - 20 jaar - ...e kindje - j/m 2 mei: Eyereen - ...e kindje - j/m 2 mei: Manon - ...e kindje - j/m 2 mei: Masoled (Marina) - 30 jr - Udenhout, thuis + fles - 1e kindje - meisje 3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr - Hoogezand, zh of thuis? + bv - 1e kindje - jongetje 3 mei: Miriam25 (miriam) - 26 jr - Almelo - thuis + bv 1ste kindje - j/m 3 mei: Wenedyjacobs55 - ...e kindje - j/m 3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje 4 mei: Saar (Saartje) - 24 jr - Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv - ...e kindje - j/m 4 mei: Chulita - ...e kindje - j/m 4 mei: Lindaaa - ...e kindje - j/m 5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - ...e kindje - jongetje 5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr - Ouderkerk ad IJssel - zh + bv - 2e kindje - meisje 5 mei: Ntombi (Ingeborg) - 26 jaar - Nijkerk -thuis + bv - ...e kindje - j/m 5 mei: Wendy - 1e kindje- j/m 6 mei: Bette - ...e kindje - j/m 6 mei: Hope26 - ...e kindje - j/m 6 mei: princess - ...e kindje - j/m 7 mei: Hupse (Winnie) - 28 jaar Gelderland - thuis + bv - ...e kindje - j/m 7 mei: Shalina - ...e kindje j/m 7 mei: Mutsie79 (Lisette) - 28 jr - Den-Helder - thuis + bv - ...e kindje j/m 7 mei: Dolphin - 22 jr Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje 7 mei: Dionne84 (Dionne) - 23 jr - Culemborg- zh- tweeling - ...e kindje - j/m 8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv - ...e kindje - j/m 8 mei: MaaikevT - ...e kindje j/m 9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr Almelo - thuis + bv - ...e kindje j/m 9 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam zh + fles - 1e kindje - j/m 9 mei: Knuffie - ...e kindje - j/m 9 mei: Hannah - 25 jaar - omgeving Arnhem - thuis + bv - 1e kindje - j/m 10 mei: Mamafaye - 2e kindje - j/m 10 mei: Linda - ...e kindje - j/m 11 mei: Annrieke - ...e kindje - j/m 11 mei: Kaat75 - ...e kindje - j/m 11 mei: Julia1982 (Juliette) - Deventer - ...e kindje - j/m 11 mei: Mamain2008 Friesland zh + bv - 2e kindje j/m 12 mei: Nijnja (Johanneke ) - 33 jr - Haarlem, zh of thuis (?) + bv - 1e kindje - j/m 12 mei: Surf - 1e kindje - jongetje 13 mei: Cinderella22 - ...e kindje - j/m 13 mei: Boeffie - ...e kindje - j/m 13 mei: Miessie - ...e kindje - j/m 13 mei: will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - j/m 14 mei: Draaimolen - 1e kindje - jongetje 14 mei: WendyP - ...e kindje - j/m 15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - j/m 15 mei: Sandra31 - ...e kindje - j/m 15 mei: Lolake - ...e kindje - j/m 15 mei: Annetske - ...e kindje - j/m 15 mei: minke - ...e kindje - j/m 16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - j/m 16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr Baarlo - thuis + bv - ...e kindje - j/m 17 mei: Priscill - ...e kindje - j/m 17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje jongetje 17 mei: Dp75 - ...e kindje - j/m 18 mei: Sannnniee - ...e kindje - j/m 19 mei: Mariebel - ...e kindje - j/m 19 mei: Indy73 - ...e kindje - j/m 19 mei: Jamy - 2e kindje - j/m 19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon - 1e kindje - j/m 20 mei: Mano82 - ...e kindje - j/m 20 mei: Chanie - ...e kindje - j/m 20 mei: Askim -34 jr - Rotterdam - ...e kindje - j/m 21 mei: lotte2 - ...e kindje - j/m 21 mei: Tienus - ...e kindje - j/m 21 mei: Neia - ...e kindje - j/m 21 mei: dancegirlie - ...e kindje - j/m 21 mei: evelien (Evelien) - 38 jr Veldhoven thuis + bv - 3e kindje - j/m 23 mei: Peetjuh - 2e kindje - j/m 23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - j/m 23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) zh + bv - 1e kindje - j/m 23 mei: zwaantje (Miranda) - 28 jr Veenendaal - thuis + bv - ...e kindje - j/m 24 mei: Diaantje17 - ...e kindje - j/m 24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m 24 mei: Jolien (Jolien)- 25 jaar - Achterhoek - zh of thuis (?) + bv - ...e kindje - j/m 25 mei: Eikie79 - ...e kindje - j/m 25 mei: Katje81 - ...e kindje - j/m 26 Mei: Sabineeuh - ...e kindje - j/m 27 mei: Pebbles - ...e kindje - j/m 27 mei: Flyke - ...e kindje - j/m 27 mei: eerlijkbeertje (Trijntje) - Friesland - 2e kindje - j/m 27 mei: Fiona 23 - ...e kindje - j/m 27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m 28 mei: Plopje82 - ...e kindje - j/m 28 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - j/m 28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m 29 mei: Follieke - ...e kindje - j/m 29 mei: Catheleine - ...e kindje - j/m 29 mei: Wassink - ...e kindje - j/m 29 mei: verzorgingsmiepie - ...e kindje - j/m 30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - j/m 30 mei: Plientje123 - ...e kindje - j/m 30 mei: Karine (Karine) - 27 jaar - Flevoland - thuis of zh(?) + bv - ...e kindje - j/m 31 mei: Rocca81 - ...e kindje - j/m Agenda Verloskundige of gyn 24 dec: daphne78, onsukkie, Daam uitslag vruchtwaterpunctie 31 dec: Anoesj 2 jan: Deentje + Sassefras 3 jan: will 7 jan: daphne78 8 jan: daam, Gina82 10 jan: evelien, Dolphin, Frostieke 15 jan: Daam 16 jan: Friendly, KatSas, eerlijkbeertje 17 jan: Jvtje Agenda Echo 21 dec: Saar 24 dec: Sassefras 27 dec: Hannah 31 dec: gina82 2 jan: Surf + Deentje 20wkn echo 7 jan: evelien 20-weken echo 8 jan: fiona23 10 jan: daam 20 wk echo, Frostieke 16 jan: Anoesj pretecho, Friendly 20-weken echo ? Rianne 29 jaar uit oosterhout (nb) ziekenhuis + bv ? Marloes (marlie81) 26 jr uit bergen op zoom ? Martine (joyo) 25 jr uit valkenswaard (nb), ziekenhuis en BV Aantal jongens/meisjes Jongen: 7 Meisje: 4 Onbekend: 85 Tweeling: 1 Buddylijst Friendly & Hellepelle Fiona & Onsukkie Deentje & Anastacia Daam & Jvtje Hupse & Anna28 Evelien69 & Will Katsas & Mamain2008 Anoesj & Gina82 Buddyzoekers Ice, Mariska72, Masoled Meiden die een mk hebben gehad *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date.
@Onsukkie, zet je hormoontjes eens eventjes in een hokje! Adem dan in en weer uit (paar keer herhalen). Als je honger hebt ga je lekker voor jezelf koken en eten. Helaas heb ik het zelf meerdere keren meegemaakt dat een vergadering oid gewoon 3 uur uitliep (en dan lag ik ondertussen ook wel half te pitten, want meestal waren het dezelfde personen waardoor het uitliep, met de eeuwige zelfde vragen). Morgen 20 weken echo, spannend! @Will, autostoeltje ziet er best wel handig uit eigenlijk. Wij hebben dus nog steeds geen extra kamertje gekocht , het is hier zo onzeker. Maar het moet wel gebeuren, want zo lang duur het ook weer niet voor het mei is. @Jv'tje jij had nog iets geschreven waar ik op wilde reageren, maar ben het kwijt, probeer er later op terug te komen. Tot laterssss
Jvtje: ziet er goed uit die lijst! Daphne: veel succes en plezier morgen bij de 20 weken echo...Wat bedoel je met het is hier zo onzeker? Onsukkie: snap dat het vervelend is maar je kan nu eenmaal niets meer aan de situatie veranderen..Steek je energie lekker in jezelf en je kleine ukkie...Kop op meid! Will: ik heb ook even gezocht en ziet er idd wel handig uit. Heb die hier in Nl echt nog nooit gezien. En is wel even wat geld maar omgerekend als ze er tot 4 jaar in kunnen. Kost net zoveel als maxicosi+ een autostoel.... Mijn man belt ook net dat hij later komt, druk op de weg en het sneeuwt..Hij moet uit Eindhoven komen dus het duurt nog wel even... Heb ik even de tijd om te forummen.... Heb meteen een vraagje, gaan jullie iets van een zwangerschapscursus doen? Heb me toch maar opgegeven voor zwangerschapsgym...Heb lang getwijfeld of ik het zou doen en wilde..Maar dacht is toch wel leuk om andere aanstaande moeders te leren kennen.... Verder ga ik naar zwangerschapszwemmen...Echt heerlijk! Je bent even gewichtloos in het water en het water is ook extra warm...Kan het iedereen aanraden.
Ik wil wel graag een zwangerschapsgym doen...maar moet hier eerst maar even informeren hoe en waar dat is... Ik zie net dat we nog maar 2 pag. achter de juni mama's zitten...zullen we ze mss weer inhalen? Moet me nu toch echt even in de kleren hijsen..Ben nog steeds misselijk maar het blijft tot nu toe netjes in mijn maag zitten... Hopelijk vind de maatschappelijk werker mij zielig genoeg om mij een half jaar urgentie te geven dan hebben we nog net voor de bevalling een huisje en daar zou ik heel erg blij mee zijn Jullie horen het straks wel
Succes Anoesj! Hoop dat je dan idd die urgentie zult krijgen en straks voor je kleine er is een eigen plekje hebt. Balen dat je nog steeds zo misselijk bent... Zwangerschapsgym moest je je hier voor de 20ste week voor opgeven en dat heb ik dus op de valreep nu gedaan......