hai! @ dolphin: GEFELICITEERD!! , een manneke, helemaal leuk @ Hannah: fijn dat het wat beter gaat nu! @ fiona, ja ik voel beeb al heel goed, hoe is het met jou? @ Jvtje, gefeliciteerd met je vent! @ will: oef..grijnsssssss ik vind het een goed verhaal, maar denk dat mijn vent weg zou gaan en voorlopig ff niet terug zou komen als ik dat zou doen, gelukkig is die van mij eigenlijk nooit te laat en anders beltie op tijd. @ onsukkie, ik zou er ook van balen, maar goed hij kan er natuurlijk niks aan doen, het is gewoon voor zijn werk. zo ik moet alleen eten en mijn quiche is klaar..mjammie!11 Mamain: hoe was je echo? groetjes!
Eet smakelijk KatSas! Quiche, dat heb ik denk ik al in geen jaren meer gegeten..........Weet niet eens meer hoe het smaakt Ik moet morgen alleen eten......Als het een beetje gaat geloof ik dat ik mams maar bel of ik daar mag eten....
succes anoesj! dik alles een beetje aan, dat wil wel eens helpen, of heel emo gaan doen... ik ga morgen alle zwangerschapsgy etc even vergelijken en uitzoeken, zit zoveel prijsverschil en e.d. Dus even goed kijken en vergelijken en dan opgeven, meeste zal half januari beginnen denk ik, dus dan ben ik nog net op tijd. Nou, ga nu van het oppasadres weer naar huis, bleven 4 kinderen eten (gebeurt nooit, maar ja kerstborrels e.d) dus ben ook wat langer gebleven. Nu naar huis en dan snel alle ramen dicht, ben benieuwd hoe koud het in huis is... Nou, tot later. Liefs Friendly
Bij mijn opgaveformulier voor de cursus stond dat ik voor de 27ste week berciht krijg en dat ik dan vanaf ongeveer week 29 begin met de cursus dus dat is eind februari ongeveer.........
`friendly lijkt me best vermoeiend de hele dag zoveel kinderen om je heen! maar wel al vast een goede oefenning ik ga geen zwangerschapscursus doen! is ook niet echt te doen met mijn paniekaanvallen will: is indd heel erg leuk dat stoeltje.. maar heb ze ook indd. nog niet hier in nl gezien. ik ga eens even lekker op de bank hangen! heb de kleine net in bed die was helemaal wild! soms heel vermoeiend dus nu even van de rust genieten! en met een beetje geluk gaat de baby dan weer trappelen! dat is toch wel heel erg leuk! wie had er ook al weer de echo om half 6? ben wel weer erg neiwuschierig! wel heel leuk om van iedereen te horen wat het word! en ook die foto's! echt leuk! ik wens iedereen een prettige avond
Hoi allemaal, Wij zijn vanmorgen naar Zoetermeer geweest voor een pretecho. Wat is dat toch leuk! Ik heb de dvd thuis ook meteen al 2 keer bekeken. Er zitten ook stukjes in het 4D in. Nou dacht ik dat dat een eng gezicht zou zijn, maar dat valt eigenlijk best mee. Het is een bewegend beeld dus je kunt goed zien wat wat is. De echoscopiste heeft natuurlijk ook tussen de beentjes gezocht naar een teken van herkenning en het duurde niet lang of ze kon ons vertellen wat het geslacht is!
haha daam dacht dat ik het op de volgende pag. zou vinden. mooi niet dus. lekker spannend maak je het
las even terug, Sneeuwt het bij jullie? mmm, jullie straks een witte kerst en wij niet, haahaa. als het hier zo blijft dooien hebben wij een groene kerst.
Daam, vertel vertel! @Hanna, zoek maar eventjes terug zo'n 5 weekjes terug. Niet zo leuk voor ons in ieder geval. En wat laat dat zw.gym pas in week 29 begint. Bij mij begon het vorige keer in week 25 (was iets meer dan 24 weken zwanger) en dat was maar goed ook, want anders had ik er geen enkele van meegemaakt, nu heb ik er nog een klein beetje iets aan gehad. Zit te twijfelen of ik het nu ga doen, denk eerder dat ik ga zw. zwemmen. jammer dat dat op dinsdag is, dus nu 1e kerstdag (gaat het niet door) en dan nieuwjaar (gaat het niet door). laterr
och daam, ik ben je niet zat hoor alleen erg nieuwsgierig en heb er de pest in dat het bij jullie sneeuwt