ben net terug van vanmorgen vanuit me werk met me mama wezen winkelen voor de baby heb van fisherprice de wipstoel gehad mog ook die gave automatische schommelstoel maar kan hem echt niet kwijt en een mooi aankleedkussen en een zwjurk en buikband voor de feestdagen dus ik zat weer goed nou ik ga alles ff bijlezen heb de beep npg niet gevoeld hopelijk mag ik hem nog ff voelen vandaag xxx
Weet niet meer wat ik zeggen wou. *zucht* Maar vent is weer terug en ik heb weer zo'n wat-is-het-hier-toch-een-troep moment. Terwijl het niet eens zo erg is, maar elk stofje irriteert me. Wel goed voor het huishouden. Haha. Oh en eh... weet-je-naam-niet-meer... een MEID! Leuk! Ik wil het ook weten!
@ Daam een meisje..gefeliciteerd Ben alweer terug van de maatschappelijk werker en ik krijg een indicatie..joepie..nu maar kijken hoeveel punten dat kan ik maandag pas vragen..maar ben blij met iedere punt
jeetje, wat hebben jullie er weer veel bygekletst in die ene dag! Ff bylezen hoor: @Eerlykbeertje: kan me voorstellen dat je schrok! gelukkig kon ze em weer vinden @Mamain: hihi ja hè, ben ook bly dat het nog steeds een ze is anders moest ik die rompertjes met bloemetjes weer terugbrengen @ Iedereen: hier ook schrale tepels maar geen jeuk! En ook nog niet van dat gelige spul..... @Eerlykbeertje: toen ik voor de eerste keer bloed moest prikken was ik ook niet op nuchtere maag (en nog erger: Maikel had gezegd dat ik maar een suikerklontje moest eten zodat ik niet duizelig werd en toen was t 6,2 ofzo. Toen ik nog een x smorgens nuchter moest, was t maar 4,3. @Jvtje: tjonge, jy had ook wat in te halen hè, wat een verhaal Oja ook zo gek op Rituals? Die mandarin/mint lyn, hmmmmmmmm @Daam: tjonge, wat speciaal dat dat precies op die datum was! En kan me voorstellen dat het een rotjaar was, by alles denk je toch: hier had ons ventje by moeten zyn Dikke knuff hoor @Katsas: YEAH!! Fyn dat alles goed was met jullie JOCHIE!!! LEUK!! @Onsukkie: dat nanny-care kende ik helemaal niet! Klinkt wel heel interessant eigenlyk! @Deentje: aah zielige poes haha, die vond t buiter zeker te koud " @Iedereen: ik heb echt de meest vage dromen, over dingen die helemaal nergens op slaan @Hupse: fyn dat alles goed was weten jullie zelf wel wat t is?-> oh zie t al staan @Fiona: fyn dat alles goed was meis @Dolphin: YEAH een zoon @Fl3xgirl: hey girl, leuk dat je ff komt gluren @Anoesj: goed zo hoor, lekker thuis blyven! @Friendly: oooooooooh grrrrr doet die van jou dat ook? Alles nog ff op t laatste moment! @Onsukkie: kan me voorstellen dat je boos bent maar probeer t toch maar rustig aan te doen @Daam: nou zeg t dan!!!! Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh frustratie!! YEAH WOOHOO jy ook een meisje Nou dat was em weer hihi. Zal wel weer een heel verhaal zyn Hier is onze spruit alweer druk aan t rondzwemmen van binnen, voel van alle kanten geplop haha, zeker dol op de computer Geloof dat de meisjes nog wel in de minderheid zyn Oja niemand die meer een buddy zoekt?
dolpin een zoon! super daam een meisje ook super! ik wil ook! en wil je me niet meer gek maken daam ik dacht echt jaa jaa jaaaaa en toen zei je niks meer en later weer zei je het dan toch als je het niet had gezegd! was dat niet aardig onsukkie rustig he meid ! ik heb me man ook eens buitgesloten 5 jaar terug toen die elk weekend ging stappen en om 5 uur aanbelde dat die erin wou dan moest ik naar beneden toe lopen en de deur openen en menneer kwam dan laveloos binnen nou heb hem verschillende keren voor de deur laten staan en hij deed het al snel niet meer tot zo laat weg gaan haha nu gaat hij 1x in de 2 maanden nog een s en dan maakt die het ook niet laat nou meiden we gaan lekker he ice wat leuk meid dat je het lekker voelt ploppen katsas ja ik voel wel wat gekriebel maar nog geen plop! vandaag gehad mischien zo als ik ga liggen want ik ga plat op de bank liggen voor babyboom! de laatste aflevering vanavond dus wel leuk om te zien oja will wat een onwijs gaaf ding! en super joh!
Daam: super een meisje zeg! En helemaal geweldig dat alles er zo goed uit ziet....... Daphne: sorry van mijn vraag wist niet dat het niet leuk was......Wil geen verdrietige dingen oprakelen... Ice: ik zoek nog wel een buddy....Als ik goed begrepen heb hou je je elkaar dan op de hoogte rond een bevalling oid.... En zag dat jij in Doetinchem woont...Ik woon in Duiven...
morgen ga ik me in laten schrijven voor zwgym was het vandaag vergeten te doen dom dom en zw zwemmen wil ik ook ga ff kijken waar het in de buurt wordt gedaan ga nu babyboom kijken!
nou dames er is weer vele bijgepraat! ik kna t niet bijhouden... maarree.. de dames mogen ene kijkje nemen in mijn album en een gokje nemen wat t is! de 12 weken is degelijk een geslacht stuur een pbtje, want kan het helaas niet op de sit zetten... RA RA RA?
Nou ben wel nieuwesgierig hoor mamain........ Ik heb je 12 weken echo bestudeerd maar daar kan ik helaas niks van maken......... Alles was goed neem ik aan? Gok een meisje maar das een wilde gok........ Heb net ook babyboom gekeken, is best wel confronterend voor mij/ons....Zeker de stellen die nog steeds niet zwanger zijn of de stellen die na een lange weg zwanger zijn....Je weet zo goed wat zij hebben doorgemaakt of doormaken.
@mamain2008 op de echo zie ik echt helemaal nix hoor, dus ben wel benieuwd! @daam gefeliciteerd met je meissie Verder hier druk gehad met het kopen van de kerstkadeautjes . Ben eigenlijk na mijn werk gelijk door gegaan naar de stad met mijn mannetje. Dus ben nu wel flink moe. En het was ook zo koud ! Brrrr Het behang voor de babykamer is binnen dat is ook wel erg fijn, kunnen we beginnen zodra we zin hebben Nu nog zin maken, we hebben nnog nooit behangen en het is behang met een motief... iemand nog goede tips ? kus en tot morgen
Brr idd een koude bedoening Anastasia....Maar gelukkig heb je alles binnen... Leuk het behang binnen...Ben benieuwd...Hier ook behang op 1 wand met een motiefje......Tips, hmz heb het mijn man laten doen...... Een behangtafel is erg prettig en ook een goede stanleymes en zo'n veger waar je goed het behang mee kunt aanvegen op de muur...... Welterusten...
Hannah gaat voor de meid, ik ga voor de heer (ook omdat je balk nog steeds blauw is hihihihi) Hannah, het is best wel pijnlijk hoor, maar momenteel is het even rustig en het lijkt wat beter te gaan. (Weet niet of je al terug had gelezen, het is nogal wat pagina's hihihi) Ik wil ook dat het morgen is, om 12 uur weten wij het hopelijk ook!
volgens mij een jongen, klopt dat. daphne veel plezier morgen, laat je weten hoe het was. ga naar bed meiden ben het zat.
O will je had het laatst over het Lucia feest in zweden, en dat je niet wist waar dat eigenlijk voor was ...volgens mij is dat het feest voor het begin van de winter te vieren!.... dat de dagen weer langer worden even gegoogled voor de belangstellenden zie http://www.visitsweden.com/VSTemplates/ ... 73845.aspx en in het kort Luciaviering in Zweden In Zweden markeert het Luciafeest het begin van de kerstperiode. De traditie heeft elementen van het voorchristelijke midwinterlichtfestival overgenomen. De traditie in Zweden is dat er vroeg in de morgen meisjes in witte kleding en met kaarsjes op hun hoofd het gezin en ouderen wekken en eten brengen. Daar worden dan ook speciale Lucialiedjes bij gezongen. Ook is het traditie dat elk dorp jaarlijks een eigen 'Lucia' kiest. Tijdens het Luciafeest worden er vaak lussekatter (gele saffraanbroodjes) gegeten.
Daphne: ik heb het idd gevonden.......Sorry dat ik er zomaar naar vraag Jeetje niet niks allemaal wat je voor de kiezen krijgt zo..Gelukkig gaat het dan nu beter en hopelijk komen jullie er samen uit. Veel plezier morgen met je echo..... Ga ook naar bed...trusten meiden!
Ik ga half januari kijken bij zwangerschapsyoga. Het verhaaltje daaromtrent sprak me meer aan dan de gym.