Hier is MvM ook net weg. En inderdaad mijn test was gelukkig nog steeds heerlijk positief. Ze zei van oef dat zal wel even duren tot het streepje, want je bent nog zo pril, maar mee dat we allebei keken stond er al een vette streep..haha. Ik heb een prachtig boek cadeau gehad, ga ik zo heerlijk in lezen
Hallo meiden, Zoooooooooo wat zijn er weer een hoop nieuwe mama's bijgekomen. Gezellig! Harmless, bedankt mei mama 2007! Mamafaye, wat balen zeg dat je vandaag ook z'n off-dag hebt. Maar ik zag je al helemaal voor me jankend en al in die vergadering, , sorry klonk wel grappig! Sam, je echo ziet er echt wel mooi uit hoor. Inderdaad een mooie zwangerschapsring. En wat leuk dat jullie volgende week in ondertrouw gaan. Wanneer gaan jullie trouwen? Gina, jij ook al huilend op het werk. Wat die hormonen wel niet met ons doen he?! Genietze op de bank met je mannetje! Peetjuh: Nog pril maar natuurlijk GEFELICITEERD! Draaimolen, wat voor boek heb je gekregen? Leuk zeg! Sandra, gewoon nog een keer testen meid! Ga ik morgenvroeg (voor de zekerheid) ook nog een keer doen. Diaantje17: GEFELICITEERD! Bahar: Jij ook van harte. Wat spannend zeg maandag al de echo! MMT: GEFELICITEERD! Geniet ervan! Ik heb heerlijk gewerkt, maar ik ben wel erg moe van zo'n koopavond werken. Gelukkig ben ik morgen lekker vrij en kan ik uitslapen. En ik heb morgen een leuke dag voor de boeg, want ik ga lunchen met mijn beste vriendin, en haar natuurlijk het goede nieuws vertellen! Welterusten meiden! X Neia
Hoi Meiden, Kan niet slapen. pfff hahah heb vanavond al ff geslapen en nu wel moe maar rusteloos dus ja dan maar ff forum op! Heb heerlijk avondje met mannetje gehad! Ik heb ook drie testen gedaan in begin... toen nog een de zat voor MvM kwam en hun deden er ook nog een... ik was ook bang dat ie toch nega zou zijn maar nee.. direct dikke streep Neia wat een lekkere dag morgen.. ik ben ook vrij heerlijk! Moet wel vroeg op, maar ga wel ff luieren! en ja die hormonen hihi... acht hoort erbij! Nou slaap lekker meiden en tot morgen hihi.. xx
Goedemorgen allemaal. Gister had ik ook een off-day. Maar geloof dat dat vandaag niet super veel beter is! Maar ja, moet wel even m'n paard rijden, huishouden doen en honden uitlaten. Dus maar ff kijken of ik vanmiddag nog ff dutje kan doen! @ neia: wij gaan 8 februari trouwen als het goed is. We wilden in 4 april, maar ja dan ben ik als het goed is best wel ver heen. Leek me niet zo'n goed idee, dus toen zouden we in augustus trouwen, nadat de baby er is. Maar ja dat moet je nog van alles regelen voordat de baby er is (qua op naam zetten en erkenning etc.) Dus we hebben besloten om het dan maar in februari te houden. HIHI heb altijd tegen m'n ouders gezegd; wie trouwt er nou in februari..En nu wij zelf ook! Bedankt dat je dat even zegt. Ik kan er nu ook naar kijken zonder angst zeg maar. Er zijn ook mensen 5 weken zwanger en dan is er hooguit een vruchtzakje te zien, denk zelf dat ik nu 6 weken ben en dat het hartje ook wel klopt of bijna Maar goed de verloskundige maakt zich geen zorgen, dan moet ik dat ook maar niet doen! Zegt zij dapper Alle nieuwe zwangeren GEFELICITEERD! Ik zl even wat naar binnen werken..pff wordt steeds grotere opgave s ochtends vroeg
Wat leuk! gefeliciteerd Sam! Het is idd een hoop geregel als je niet getrouwd bent, best vervelend! Wij hebben er ook over nagedacht maar mn mannetje vind trouwen heel leuk en wil het dus ook echt speciaal en uitgebreid doen en aangezien we in dec gaan verhuizn en er een kleintje aankomt hebben voor zo'n bruiloft geen geld, dus wachten we! @Draaimolen, ik krijg het boek ook, als ze voor de laatste keer komen! leuk he, krijg ook echo lijstje en een serviesje... Het is idd een hoop om na te denken he, kinderopvang, kinderbijslag aanvragen, kraamzorg, enzo enzo.. hihi ben wel bang dat ik wat ga vergeten.. maar ja dat zal iedereen wel hebben hahah! xx
Daphne, Liene heeft de eerste 4 maanden bij ons in bed geslapen, dan tot 7 maanden in een babybed bij ons op de kamer. We gaan het nu weer ongeveer zo doen. Nadien krijgt deze pruts een eigen kamer. Mone, wat een apart zwangerschapskwaaltje heb jij! Niet-werkende pinken! Lafo, ik zou nu gewoon bellen en het dan even uitleggen. Surf, ik vind ook alles stinken. Was frieten gaan halen laatst. Stond de zak in de auto, wou ik er niet meer van eten omdat ze 'rot' waren... Nadien thuis gekomen, roken ze weer iets beter en heb ik ze maar op gegeten. Daphne, ik ben ook rustiger dan bij Liene. Gisteren heb ik een zwangerschapsjurk en -trui gekocht. Supermooi! Liene moet nu eten. groetjes, Saartje
Goedemorgen, ik voel me vandaag al een stuk beter. Heb vannacht goed geslapen en dat had ik even nodig. MMT welkom en gefeliciteerd! Gina kinderbijslag krijg je automatisch een brief van als je je kind aangeeft bij de gemeente Sam: gefeliciteerd leuk trouwen. Wij zijn juli 2006 getrouwd en onze dochter was toen 1,5 heeft ook wel weer iets leuks ons eigne bruidsmeisje Ga vandaag nog een dagje werken, en zal er vandaag niet meer zijn.
eindelijk lees al een paar dagen met jullie mee haha maar nu eindelijk het verlossende woordt haha Zal ff mn zelf een beetje voorstellen mischien makelijk he Nou ben marjolein 26 jaar jong woon samen met mn vriend en hond Danjo in juli 05 ben ik gestopt met de pil in sept 06 werd ik zwanger helaas is dit met 10 weken misgegaan We zijn net vorige maand naar de gyn geweest zaad ingeleverd samenlevingstest gehad en krijgen maandag de uitslagen Maar jullie snapen natuurlijk dat ik me er niet meer druk om maak hahaha sept lijkt mijn lucky maand Oh jah en 22 mei uitgerekend
Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Van het weekend zal ik je evne op de kalender erbijzetten!
Gina, jij gaat dus vandaag ook heerlijk genieten! Heb je nog lekker kunnen slapen? Sam, deze dag moet echt wel beter worden als gister meid. Je echo ziet er echt goed uit hoor. En je kunt je lekker bezig houden met de bruiloft. Wat geweldig zeg! Wij zijn 25 augustus 2006 getrouwd. En raad eens wanneer ik mijn eisprong had? 25 augustus 2007 Echt toevallig, en we hebben toen een heel romantisch weekend gehad. De bruiloft is (tot nu toe ) de mooiste dag van mijn leven. Het klinkt een beetje cliche, maar ik was zo blij dat mijn vader er nog bij kon zijn. Moeten jullie nog veel regelen? Saar, die geur van de friet had ik gister ook. Een stank in de auto, en daarna rook het heerlijk. Mamafaye, ik ben blij voor je dat je heerlijk hebt geslapen. Dan kom je een beetje bij gelukkig! Werkse vandaag! Danjo, welkom en GEFELICITEERD! Ik heb ook heerlijk geslapen, ik werd net pas wakker. En ik heb hier een test naast me liggen, die werd gelijk, toen ik hem neerlegde, al even dik als de controlestreep. Ik ben zo blij, en ik word er zo vrolijk van! X Neia
Goeiemorgen Neia, Nee niet lekker geslapen, kon pas uur of een in slaap komen en was half zes al wakker! maaaar voel me niet rot ennn ik heb de dag vrij dus mag niet klagen haha! Ik heb gewoon constant trek.. in hartige dingen hihi... beetje jammer! Ruik ook constant alles heel sterk vooral parfum.. maar mn man ruikt heerlijk hahahah! Fijn he neia dat die test heeeel snel heel donker werd.. ik werd er ook helemaal vrolijk van xx
goedemorgen, gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren! geniet ervan! ik kan de afgelopen dagen niet in slaap komen, hoort er zeker ook bij? en ik heb vanaf vanochtend jeuk aan de zijkant van mn (.)(.), misschien gaan ze beginnen met groeien? had al wel (ook vanochtend ontdekt) wat van die montgomerykliertjes, hihi. Steeds ontdek ik weer iets nieuws... ik moet nu helaas naar mn werk, lees morgen weer verder!
Hallo allemaal! Ik kom me hier ook maar eens melden. We weten sinds gisteren dat we rond 22 mei ons eerste kindje verwachten. Het is echt helemaal super, we hadden het nu nog helemaal niet verwacht. Ik zit al volop in de kwaaltjes, ben doodmoe en gaap de hele dag door. Kan niet in slaap komen, moet de hele tijd plassen en ben echt giga-misselijk! Ga hier eerst een aantal pagina's terug lezen, want ken (de meeste) van jullie natuurlijk nog niet. In elk geval iedereen heel erg gefeliciteerd! Liefs Friendly
gefeliciteerd allemaal dames! Mijn zoontje is van mei 2006 en is zo snel gegaan, het is een prachtige maand om te bevallen (nu ben ik uitgerekend in december, ook leuk hihi) Geniet er allemaal van!
die kliertjes die heb ik ook op mijn borst. het gekke is dat ik al mijn hele leven een paar van die bultjes had. Nu zijn het er echter meer geworden en 1 ervan doet een beetje zeer als ik er in knijp ofzo... ik dacht namelijk eerst help wat zit er nu op mijn borst lijkt wel een mini pukkel
HEY alweer nieuwe zwangeren. HELEMAAL TOP.. SUPER GEFELICITEERD.. Er moet nog wel veel geregeld worden voor de bruiloft. Maar we weten ook nog maar sinds 21 augustus dat we in april in eerste instantie gaan trouwen en we hebben de week erna besloten omdat we de 23e erachterkwamen dat ik zwanger was dat we dan in februari gaan trouwen. Volgende week vrijdag gaan we in ondertrouw. En dan wil ik ook even een aantal locaties bijlangs voor het feest. Mijn vriend werkt 40 uur in de week en dan heeft ie eens een dagje vrij. Dus dat komt dan mooi uit! Trouwens ben blij te horen dat volgens jullie mijn echo mooi is..HIHI.. Ja is ie op zich ook wel, jammer dat er nog geen hartactie te zien was, maar ja als ik nog geen zes weken zou zijn, dan is dat ook wel logisch! Krijg met de dag wel meer klachten; gister heeeel erg moe, zere (.)(.) en meer misselijk. Vandaag ook moe, zere (.)(.) en heb het idee dat ik mijn bui steeds uitzet, beetje opgeblazen zeg maar. Meer mensen die daar last van hebben? Daarbij is het net boven de venusheuvel zeg maar ook al wat opgezet sinds gisteren. Meer mensen ook al last van? Ooh ja, ga ook wat moeilijker naar de wc.. Maar plassen heb ik gister wel weer heel vaak gedaan.. HAHA.. Nou ja, als er niets zou gebeuren in m'n lijfje dan zou ik ook niet meer symptomen krijgen toch?