will: ik zou het echt niet weten, hoe het hier gaat. Ben zelf een Nederlander en woon pas in Belgie. En ik heb jammer genoeg ook geen belgisch vriendinnen. Ben ook wel benieuwd, hoor. Groetjes Nazli
hier in zweden doen ze er maar weinig mee en was nu eigenlijk benieuwd of alleen in nederland deze dingen worden gedaan. ik laat me niet kennen, de zweden krijgen hier straks gewoon een geboorte kaartje, beschuit met muisjes en er komt een ooievaar op de camping te staan.
hier heb je ook wel geboortekaartjes, maar geen beschuit met muisjes. hier hebben ze suikerbonen ook wel genoemd doopsuiker. (heb ik via internet) Groetjes Nazli
Hebben jullie ook met dit weer constant koude billen (hammen bij je heupen). Ik heb dat echt altijd. En dan kan ik echt aantrekken wat ik wil, tot thermoondergoed aan toe, het blijft koud. Of ben ik de enige vrouwlijke gek die dat heeft?
onsukkie, ik heb af en toe koude billen en ook koude buik Ik denk dat je niet de enige bent groetjes Nazli
onsukkie..ik heb het mijn hele zwangerschap al koud maakt niet uit wat ik aan heb, of ik een kruik meeneem naar bed, of een plaid over me heen heb op de bank..ik blijf het koud houden.
*wil, ha ha! ik zou wel willen mar dan is t niet meer zo romantisch )) *nazli, bedankt! we gaan kijken! en ik had begrepen dat d winkels 2e kerstdag gesloten zouden zijn. maar dat is weer een dagje opgevuld... nou ik kom net thuis, en heb stokstijve vingers van de kou. typen gaat niet zo snel.. was ook nog met e auto.. doei
Heej iedereen! vanmiddag lekker wezen zwemmen! ff de zomer pgezocht in t subtropisch zwemparadijs! al was het daar best koud! voel me een beetje tegen! of t lag aan mij mijn mannetje had nergens last van en die vond het dan ook geweldig in het water! dat is dan wel heel erg leuk om te zien! nu maar eens eten koken! al heb ik helemaal geen honger! maarja.. mannetjes heben honger! kom vanavond wel weer!
heerlijk eindelijk me welverdiende vakantie! ben moe maar ga eerst ff alles bijlezen oja vandaag 17 weken! oo gaat hard he!
onsukkie koude billen niet maar wel koude buik dus wrijf hem goed warm elke keer en die afscheiding vies praatje maar ik heb dat ook nog en heb inlegkruisjes de hele tijd dus of ik nou eigelikj opschiet met de zwschap qwa makkelijkheid en is bijna hetzelfde als ongi zovaak moet ik verwisselen maar het hoort erbij zeggen ze daphne wat leuk een meid erbij! nou heb je een zoon en een meid dadlijk top! nou ik ben uitgeput ga me serietje verder kijken atwt en dan ff oogies dicht! oja will het is hier helemaal wit alles bomen heel mooi gezicht net zwitserland maar dan anders;P
hallo meiden, Zo eindelijk tijd voor een berichtje niks bijgelezen nog, maar dat komt wel. Hehe eindelijk weekend, gelukkig maar heb nergens zin in ff dan! We zijn natuurlijk van de week wezen kijken voor een kinderkamer, wel leuke gezien, en de leukste was ook gelijk de prijzigste natuurlijk, dat heb ik weer Die gaan we waarschijnlijk wel nemen en bij deze winkel is het zo hoe meer je koopt hoe meer korting dus werd helemaal hebberig en heb een hele waslijst want ik heb nog niks en heb echt veel nodig. Ik weet wel weer waar m'n kerstbonus naar toe gaat! Levertijd valt gelukkig mee 6-8 weken maar! Had kipsate gegeten die dag alleen (ja dat heb ik weer) die was nog rauw, ik gelijk uitgespuugt en had gelijk geen trek meer, gelukkig niet ziek geworden. Daar wordt ik af en toe wel gek van, ik probeer zo erg op te letten wat ik eet en dan gebeuren dit soort dingen terwijl als je niet zwanger bent dan heb je dit nooit Het is zekers koud, gelukkig is het binnen lekker warm. @ Fiona mooi gezicht he dat winterse landschap, het heeft wel wat idd. En hier ook veel afscheiding, soms denk ik gewoon dat ik lek ofzo... De vorige keer moest ik heel hard lachen en pieste ik in m'n broek dat was pas erg, moet ook uitkijken met niezen Meiden ik ga koken, weet alleen niet wat.....
onsukkie ik ben ook zo nu en dan incontinet haha heb og net geen rollator nodig want ik voel me net een oud vrouwjte met al die mankementen maar heb het allemaal ervoor over heb net een lekker warme douhe genomen en zit nou in me huispak lekker opgewarmd er weer fis en fruitig bij heb de was er inzitten en moet hem snel drogen want mannetje heeft anders echt niks meer om aan te trekken! zit hem weer te heropvoeden dus heb alle was in het huis verzameld behalve de berg naast zijn bedkant die heb ik lekker laten liggen en hem vriendelijk verzocht om die zooi straks te dumpen in het washok je weet wel die extra kamer waar 2 grote machines staan komen vies erin en gaan er weer schoon uit! ooooooch mannen!net kleine kinderen
Haha mooi he, bij ons staan de wasmachine & droger in de schuur. Gelofo mij: NOOIT DOEN! Maar die aansluitingen waren al zo toen wij het huis een jaar geleden kochten. Maar met dit weer ga je echt niet voor je lol en 's avonds kun je niet meer wassen, want dan zitten de leidingen buiten de schuur bevroren. Maar ja, dat hou ik nog wel redelijk bij. Vind wassen ook altijd wel leuk, alles weer schoon, heerlijk!
dat is ook het enigste wat ik er dan leuk aan vindt dat alles schoon is maar strijken daar kan ik echt van janken af entoe bergen overhemden van hem ! om gek van te worden ikm heb mijn aansluiting aan me keuken een hok eernaast dus dat is ideaal ! mannetje is lekker naar de kroeg gezelligheid aant opzoeken en ik zit hier zielig alleen! nou ga maar ff wat eten babaytje krijgt honger
oh ja will de link waar het nog even in het langdradig opstaat : http://www.beleven.org/feest/heilige_lucia_van_syracuse
bah ik heb me toch een opgeblazen gevoel! niet prettig! voel me net een ballon! zometeen maar ff op de bank liggen! kleine mannetje in bed! en grote mannete naar vrienden toe! dus ik lekker rustig alleen!