Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat is het stil hier? iedereen druk met de voorbereidingen op de feestdagen?

2. Masoled

Masoled Actief lid

21 sep 2007
    304
    0
    0
    Typmiep
    Omg. Tilburg
    Pff. Wat is er veel getypt sinds woensdag avond. :) Ik ga zo een effe bijlezen.
    Daarom sorry dat ik nog niet op iedereen kan reageren.

Woensdag avond partner les gehad bij de zwangerschap yoga. Nou da's wel lachen hoor met al die mannen. :D
    Ik vind de yoga wel erg leuk. Lekker relaxed en je wordt er gelukkig niet zo moe van. ;)

Morgen gaan we het ledikant en de kast ophalen voor de babykamer. :) Hebben voor een koopje een B-keus meubeltjes gevonden. Dit scheelt toch mooi 500 euro. :confused:
    Leuk mee genomen. Alleen moeten we het nu al wel ophalen.
    Dus wij gaan morgen naar Overijssel. :D

Over de afscheiding daar het ik ook erg last van sinds een week. Hmm.. niet om echt vrolijk van te worden.
    @Lafo, ik moet ook oppassen met lachen en niezen. De blaas is niet meer zo vertrouwbaar. Hi. :p

Ik ga nu eerst terug lezen. Dus ben nog wel even zoet.

3. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland

Dat heb ik ook vaak, het lijkt wel of alles minder goed zakt, ik heb echt bij mijn maag ook een beetje een bolling aan het einde van de dag. net alsof alles nog moet zakken, want sochtends is het bijna weg..
    Vaag he
    Misschien dat het de darmen zijn, die minder goed werken? of dat de maag trager werkt ik weet het ook niet ..
    hoop dat je je snel weer beter voelt.
    xx

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Volgens mij heeft iedere zwangere vrouw aan het eind van de dag een dikkere buik.....zo ook ik.

Mensen zeggen nog steeds tegen me weet je het zeker dat het er geen twee zijn!
    Ik moet wel zeggen het lijkt wel of m'n buik iedere dag echt een stukje groeit.

Heb nu ook het zuur blegh

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o ik heb ook al last van dat opgeblazen gevoel
    echt vervelend want het lijkt net of ik propvol zit maar volgens mij komt het omdat je baarmoeder groeit dus je maag wordt ophoog geduwd
    heb het vooral savonds

6. will

will Niet meer actief

anastacia, je bent helemaal geweldig, weet nu wat we gevierd hebben.

he meiden we mogen niet mee naar antwerpen het was romantisch bedoeld, staan we mooi naast. of niet, wij kunnen allemaal heel romantisch zijn toch, hahaha.

met niezen moet ik ook uitkijken zover je daar mee kan uitkijken dan.

heb vandaag een baaldag, alles doet pijn. volgens mijn schoonmoeder heb ik een buikgriep opgelopen in nederland. weet niet of dat zo is want ben toch al een week terug maar knap lastig is het wel. alles wat ik er vandaag in heb gestopt kwam er met de zelfde gang weer uit. hoop dat het morgen wat beter is. in ieder geval is het wel zo dat alles wat ik nu heb krijg ik met de kerst niet.

lekker vakantie fiona, geniet ervan.

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh zo herkenbaar dat opgeblazen gevoel............
    Alsof je 10 kilo gegeten hebt.........Kan ook steeds minder op wat eten betreft, hebben jullie dat ook?

Heb eindelijk wat leuks voor de kerst gevonden. Bij de H&M hadden ze leuke positiekleding, en nog betaalbaar ook....Was al overal geweest maar nergens kon ik echt goed iets vinden........Eindelijk nu wel dus.

@ heerlijk deentje in de warmte zwemmen...
    @ masoled, van die 500 euro kan je veel leuke andere dingen kopen :) En toch niet erg om dat kamertje te hebben in huis.

8. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Meiden fijne avond.............

Ga een filmpje pakken...I am legend...ben benieuwd.

Slaap lekker en tot morgen!

9. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    hoi meiden eerst maar weer eens bijgelezen 10 pagina`s 8) duhhhhh!ben ik er een dagje niet op geweest :)
    het gaat goed hiero meiden en met jullie ook zo te lezen!heb vanmiddag alle babykleertjes opgezocht echt leuk werk hoor heb alle kleine rompertjes en babypakjes opgezocht en sokjes en broekjes en truitjes............zucht was het maar mei :D moet natuurlijk wel nog nieuwe dingetjes erbij kopen maar niet de dure dingen die hebben we allemaal nog wel. ;) het zijn mooie neutrale kleertjes van de eerste mnden dus voor zowel als voor een jongen of meisje te gebruiken ;)

volgende week beginnen we met de babykamer na de kerst :D
    heb verder niet zoveel te melden vandaag was mijn mannetje vrij hebben we maar gelijk ff boodschappen gedaan echt een hele grote kar vol hoef ik voorlopig niet weer :D
    morgen zondag en maandag werken dus ben er 3 dagn niet we zullen alle mensen maar weer eens voorzien van hun vlees kunnen ze allemaal weer lekker eten met kerst....maar meiden wat een drukte moet er nog maar niet aan denken :rolleyes:

en wat heb ik over 4 dagn wel niet bijte lezen dat word gewoon een hele morgen bijlezen :oops: :D :D :rolleyes: ;)

meiden een prettige avond en ik hoop maandagavond weer ff online te zijn of anders 1e kerstdag wel ff.

iedereen prettige kerstdagen toegewenst!

10. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    oja en slaap lekker voor straks

11. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hoihoi!
    Kom nu toch maar iedere dag kyken (of tenminste, dat probeer ik LOL) want anders wordt er veel te veel bygekletst haha.
    @Fiona: ja echt geweldig dat gerommel haha, blyft speciaal! Ben bly dat jy nu ook steeds wat voelt :D
    @Hannah: Buddy offer accepted ;) En woon je in Duiven ja? Das grappig, ik werk vlak by je in de buurt, in Zevenaar!
    @Mamain: haha leuk ben jy hoor :p Maar ehm, stuur me maar een PM haha ;) Ik denk trouwens een jongetje! Dus let me know, moet ik aan een opleiding echo-scopiste (of hoe dat dan ook heet :)) beginnen? ;)
    @Onsukkie: my trekt de yoga ook meer geloof ik ;)
    En hier ook afscheiding, brrrr vies hè :(
    @Deentje; YEAH 19 weken!
    @Jippeltje & Nazli: welcome!
    @Friendly: dat heb ik ook wel es zo'n buik. Dan voel ik me echt wel klote haha. Gaat gelukkig weer over meis!
    @Daphne: woohoo nog een meisje op de lyst :D
    @Onsukkie: ik heb t ook steeds maar koud hoor :(
    @Fiona: JOEPIE 17 weken!
    @Iedereen: hier savonds ook een beetje zo'n opgeblazen gevoel! Ga zo lekker in bed liggen hihi.
    @Hannah: laat je morgen ff weten hoe die film was? Wy willen morgenavond hihi. have fun!
    Nou fyne avond iedereen!

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

leuk he ice maar hij is vanavond wel heel rustig maar heel afentoe voel ik wat maar heb ook nog niet echt lekker liggen rusten
    nou ik zit op film 1 waist deep te kijken en ondertussen dit
    heb de wassen erin zitten dus dat wordt morgen strijken neee!

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou lekker dan, gaat ie gewoon weg en laat ie jou en je strijkgoed achter. Heb ook een hekel aan strijken. Maar heb nog een grotere hekel aan koken, niet zozeer om het koken opzich, maar omdat m'n man het vertikt met als reden: "Ik heb een hekel aan koken."
    Ja, ik vind het ook nie tleuk, maar ik doe het toch ook? *zucht*

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik heb niet 20 pagina's terug gelezen, dus begin ik met een schone lei.. :D
    Hier zijn we druk bezig het kinderkamertje leeg te halen, wat een klus zeg :confused: en vandeweek komt het tapijt en het behangrandje.. :D

De kleine wordt met de dag actiever, kon er vannacht moeilijk van slapen..

15. will

will Niet meer actief

zo ben weer wat opgeknapt hoewel mijn maag een heel eigen leven leeft. jakkes. wilde vandaag eigenlijk gaan bakken maar denk datik dat morgen of maandag maar doe, heb er nog niet zoveel zin in.
    trouwens fijn dat jullie over de was zijn begonnen dat herinnerde mij eraan dat er al vanaf donderdag een was in zit. nou die kan dus wel overnieuw. gelukkig dat daar machines voor zijn uitgevonden.

meiden ga aan de slag er zijn gasten onderweg en ben nog niet helemaal klaar.

tot later en fijne dag allemaal.

16. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Gelukkig ben ik niet de enige die de was af en toe vergeet ;)
    Hier nog eentje en vooral dat strijken, wat heb ik daar een hekel aan!
    Mijn man moet vaak een pak aan en dan heeft hij natuurlijk nogal wat overhemden, nou niks is erger dan dat :x

Hier raar gedroomd joh, ik was al aan het bevallen, en het was pijnloos :) en toen dacht ik dat klopt niet :)
    En het was een jongetje :D

Ik vraag me nou af of dat waar is, heb nu al meerdere malen gedroomd dat we een jongetje kregen, nou over twee weken weten we het of de meeste dromen bedrog zijn ;)

Nou ik ga boodschappen doen in m'n eentje :( , manlief is een vriend aan het helpen met verhuizen en ik zit alleen op de bank samen met Loetje (mijn hondje) ook gezellig!
    We krijgen vanavond eters dus er moet nog heel wat gehaald worden en het huis moet nog aan kant en dit en dat jeetje als ik er al aan denk wordt ik alweer moe.......

Toedeloe

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Goeiemoggel ;)

@ Ice: heej buddy ;) De film was apart! Ging er met een hele andere voorstelling heen dan ik dacht, was best wel enge film met af en toe fijne schrikeffecten....Ben er nog niet helemaal over uit wat ik er nou van vond... De kleine was overigens megdruk tijdens de film, denk dat hij/zij reageerde op het harde geluid.

@ Will: succes met je werkzaamheden vandaag...Hier ligt ook nog een boel, waaronder 3 schone wasmanden.

@ Dolphin: dat heb ik nou ook, dan is het zo'n drukte daar van binnen dat je je nauwelijks ergens op kunt concentreren/slapen.

Drukke dag vandaag. Huis opruimen, kerstboodschappen doen, ledikantje ophalen( werden gister gebeld door de babyzaak dat hij binnen was :) ), buren op bezoek vanavond..........

Dus allemaal fijne dag vandaag!

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    @ Lafo: hier ook een man die vaak een pak en die vreselijke overhemden aanheeft.........Maar heb hem zo ver dat ie ze zelf strijkt :)
    Ben ik van dat klerewerk af..........

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Lafo:ik heb het ook gehad, meerdere malen gedroomd dat ik een jongen zou krijgen, me vader, zus, schoonzus en me man die hebben ook gedroomd en ik krijg een jongen. Misschien is het bij jou ook wel zo.

Heb ook een drukke dag vandaag, huis schoonmaken en ik moet me was vandaag ook niet vergeten doen, want het zit propvol in de wasmand.

Groetjes Nazli

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ik wil ook een man die zelf strijkt... :cry: Maar goed, dat gaat er echt niet inzitten. Wel veel werkkleding, shirts en jasjes die 2/3 maal in de week gestreken moeten.

o ja, goedemorgen :D
    mijn bui is weer wat beter dat gisteren, was heel emo, niet echt leuk.
    Heb gisteren nog ff geshopt, moest echt wat shirts erbij hebben. Heb nu 3 nieuwe combinaties voor weinig geld, de broeken had ik wel (alleen zit het meeste niet lekker)

Deel Deze Pagina