De mevrouw bij de winkel was btw overtuigd van een meisje (yes, eindelijk een tweede die voor een meisje gaat en de andere weet ik hoeveel zeggen een jongen...) Begin nu reacties te krijgen van : 'je bent echt zwanger he, ik dacht dat het een grapje was', 'je begint nu een heel klein beetje wat te zien, hoe ver ben je nu? net 12 week? grrr... maar goed, mijn buikje zal ook nog wel een keer komen...
Kreeg gisteren nog een telefoontje van een vriendin, ze had al een tijdje niet gebeld en dat vond ik nogal vreemd. Blijkt dat ze ook zwanger is, nu 13 week en me niet eerder durfde bellen omdat ze bang was dat ze het zou vertellen. Aangezien ze nogal wat miskramen gehad heeft eerder wilde ze dat liever niet. Vind het wel erg leuk, nu kunnen we nog een beetje samen doen. Heb heel lang op haar andere zoontje gepast, die is nu 7, zo'n schat, was er soms 5 middagen in de week. Helaas voor mij besloot ze dat ze zelf 's middags thuis wilde zijn voor hem, dus zie ze nu niet meer zo vaak. Denk dat dat nu wel weer wat vaker wordt
Toen ik om half 1 eindelijk in mn bed lag begon de kleine te te spartelen. Had ik nog niet eerder gehad dat ie in bed zo wild was, meestal als ik gewoon rustig op de bank zit ofzo. Lag op mn buik (want dat doe ik altijd) maar dat voelde zo vreemd, alles bewoog. Ben maar even op mn rug gaan liggen, maar het bleef heel lang doorgaan. Vond het heel apart, had het nog niet eerder zo lang achter elkaar gevoeld.
Fijn Friendly dat je vandaag weer wat beter in je vel zit.........Niet leuk zo'n dag........ En die buik die heeft nog 33 weken om mega te worden...En bij iedereen groeit die anders...Straks kunnen ze er echt niet meer omheen! Lekker wat shirts erbij..Ik bedacht me ineens dat ik nog een stapel buikbanden had gekregen dus heb al mn eigen shirts en truitjes met lange mouwen uit de kast geplukt en ben gaan passen. Heb er nu toch een paar leuke setjes bij.... Zo te lezen heeft iedereen nog stapels was liggen......Vandaag is dus wasopvouwdag
Zo, ben geloof ik aardig bij. Nu nog even afsluiten. Ga zo nog wat kerstboodschappen doen met mn moeder en dan lekker rustig de middag doorbrengen. Vanavond niet te laat weer naar huis want dan heb ik het strijkklusje nog liggen Fijne dag allemaal en tot later! Liefs Friendly
Ik ben al verschillende winkels in geweest van de week (ook de babywinkels) en nergens buikbanden te vinden. 10 week terug wel, maar toen hoefde ik ze nog niet. Baal er wel een beetje van, maar goed, zal de kerst zonder door moeten brengen.
Weet niet waar je woont maar bij de miss etam in Arnhem hebben ze heel veel buikbanden in de aanbieding voor 6 euro ivm rookschade... En heb het geluk dat vriendinnen net allemaal zwanger zijn geweest dus heb wel een stuk of 20 gekregen..... Succes met je boodschapjes en doe rustig aan! Ik ga ook zo.....Manlief is eindelijk zin bed uit
te ver van arnhem helaas.... dat is slechts meer dan 2 uur rijden en dat ga ik dus niet redden... Shoppen zal er ook niet meer inzitten, dus helaas.
mmmm ik heb ook hele stapel was, maar heb geen zin..grijnssssss, laat het lekker nog een dagje liggen denk ik of misschien vanaaf ff wat aan doen..hihihi nou lekker ff aan de chocomelk!
goeiemorgen! ja chocomel drink ik de laatste tijd ook veel! heerlijk! hier ook bergen met wasgoed.. en ga er vandaag ook wat aan doen! teminste dat is de bedoeling mijn kerel is de hele dag druk vandaag! dus ik ben de hele dag met mijn keline mannetje thuis... dus dan gaan we maar is t huishouden doen! haha hij helpt me altijd zo lief! alles naar de keuken brengen enzo! vind die mooi! zometeen ff lekker een muziekje aan zetten! word ik altijd wat vrolijker van dan die stilte om me heen! en dan aan de poets ik ben verder de hele dag this dus elke keer even pauzes inlassen en ff hier lezen haha! krijg ik ook niet zo'n achterstand
Whaaaaah Friendly, mag hopen dat je hummeltje niet zó lang blijft zitten, want dat ben je geen mei-mama, maar ga je richting augustus!
Goedemiddag Ik ben ook maar eens uit mijn bedje gekropen.. Gister de hele dag gewerkt, was nog neit helemaal fit, maar heb me er doorheen getrokken.. Pff veel bijgelezen..ben alles alweer vergeten:S Ik kom vanavond nog wel even weer met 2 schermen haha... Morgen misschien naar de zwarte markt in beverwijk..heb er helemaal zin in...zal wel kapot zijn aan het einde van de dag maar heb het er voor over Moet wel eerst 2 uur rijden Dat wordt vroeg opstaan... Het is echt zo mooi wit buiten...alleen nog geen vlokje sneeuw hier:S Alleen maar witte bomen van de vorst...Kom op sneeuw nog 3 dagen en dan is het kerst.. Fijne dag Liefs Anoeska
@friendly, bij de miss etam hebben ze meestal wel buikbanden liggen, anders even om vragen. @Daam, jij bent wakker! hihihihi @Katsas, gisteren hebben we weer voorraadje van chocomel voor de senseo binnen gekregen. Nu ik weet hoe ik hem goed kan maken (de pad moet ik openknippen aan het einde, anders is ie te waterig) is ie errug lekker.
@will: gelukkig gaat het weer ietsje beter met je. Ik had inderdaad het gevoel dat het een meisje was, maar ik had er ook een voorkeur voor, dus die twee gevoelens maakte me wat verward. Ik dacht dat ik het gevoel had omdat ik het graag wilde (ken je me volgen?) @friendly: Gaaf he dat gevoel in je buik! en leuk voor je vriendin en jou natuurlijk, kun je lekker beppen over dikke buiken bij een koppie thee!
Ik ga zo ook maar even naar de winkel voor chocomelk, het water loopt me inmiddels in de mond. Eerst maar eens een wasje erin, want de wasmand puilt weer eens uit! Ik heb straks weer avonddienst, moet om 15 uur beignnen. Gisteren was het behoorlijk druk dus ik hoop dat het vandaag én morgen meevalt, maar dat is nooit te zeggen op mijn afdeling. De patiënten met hartklachten houden zich niet rustiger zo rond de feestdagen
Jaaaah! Toen ik het las, dacht ik neeeeeeeeh niet nog zo lang hoor, ben veel te nieuwsgierig! Ik vind mei al lang duren Ben trouwens ook net mijn bed uit. Het is dat ik eruit moest omdat er zo iemand aan de deur staat, anders had ik er misschien nog wel ingelegen!
haha nu nog 33 weken! neeh dat is indd. wel heel erg lang! die 9 maanden zijn lang genoeg! moete r niet aan denken dat dat nog langer gaat duren! wat zul je dan voor baby krijgen haha een superkind en een hele zware bevalling denk ik
Hoi! Hee Daphne: pad openknippen? waar? Ik ben altijd in voor goede tips en ben op het moment verslaafd aan chocomelk, koud en warm! Zo ik ga zo ff wat frobelen voor een verjaardag vanmiddag, tim heeft gekleurd en nou ga ik er bloemetjes van fabrieken, altijd weer leuk :-D