Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    @ Daam: duidelijk staaltje van niet wakker zijn van mij....duh nee ajb niet nog 33 weken wachten.........

Pff ik dacht ook even boodschappen doen.......Jeetje echt niet normaal hoe druk en hoe iedereen zit te graaien zeg....Was blij dat ik alles binnen had want was daarna echt helemaal kapot......
    Ook nog ff de prenatal ingedoken en tja die kan je niet verlaten zonder spulletjes...... :) :)

Jullie hebben me op ideeen gebracht met die chocomel trouwens...Heerlijk! Heb warme en koude chocomel...

Zat trouwens straks even te luisteren met de angelsound en die kleine was de hele tijd bezig er tegen aan te trappen..Echt zo grappig, duidelijke karatetrappen ;) ;)

Hier geen wilde plannen...Manlief heeft migraine aanval dus onze visite is afgezegd, eerlijk gezegd ook niet zo erg want ben moe van al dat boodschappen doen...

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    En moet ook nog werken morgen.......De wekker gaat om 6 uur :confused:
    Maar is maar 1 dagje, dan 4 dagen vrij dus dat overleven we wel........

Oh hebben vandaag het ledikantje opgehaald, hij is echt mooi al zeg ik het zelf........Ben dr helemaal trots op!

3. will

will Niet meer actief

hier ook een drukke dag gehad en het erge is ben nog niet klaar. heb geen eens tijd gehad om te bakken of om de boodschappen te doen.

morgen de boodschappen dan maar, zal wel lekker druk zijn en de supermarkt is morgen maar een uurtje open. iig de was is er doorheen.

ga nu lekker even hangen en zo wat te eten maken.

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ook wij zijn natuurlijk vandaag de supermarkt ingeweest, rond half 6, het winkelcentrum was voor de rest al gesloten, maar druk in de appie! Wij doen altijd zelf scannen, dus dan heb je in ieder geval geen last van de rijen voor de kassa.
    Maar het was echt soms tot 10 tellen in de appie, veel te druk.

Wij zijn vanavond aan het gourmetten en een vriend van ons is op visite.

@Hannah, veel plezier met werken morgen, wij kunnen uitslapen, hebben Sam uit logeren gebracht bij mijn ouders. Ik ben zoooo moe en ik kom niet aan mijn rust als ze thuis is.

@Will en de andere was dames, hier ook de laatste was in de machine gedaan dus geen vuile was meer in de mand. Ik houd het de laatste tijd best wel goed bij. Behalve het strijken, daar doe ik niet aan, en ook mijn man mag zelf strijken als ie iets gestreken wilt hebben :D

Tot laterssss
    Groetjes Daphne

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo lekker druk dagje gehad de meeste kerstboodschappen in huis gehaald lijkt wel of er een man of 12 komt eten maar het is toch echt voor ons2en! haha
    heb er wel zin aan hoor
    nou ik ga ff bijlezen
    voel me goed alleen nog wel heel moe maar dat is vooral nu savonds
    krijg al een mooi buikje maar voel al 2 dagen geen plopjes meer dus gelijk weer onzeker he! maar ik ga er vanuit dat alles daarbinnen lekker ze gang gaat en dat ik snel weer wat plopjes mag vernemen

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Geen zorgen maken hoor fiona!
    Je voelt nu idd echt nog niet dagelijks....
    Denk dat ik vanaf week 19 echt veel drukte van binnen voel maar daarvoor ook niet elke dag......

Heerlijk Daphne dat je even kunt bijkomen en bijslapen.......
    En eet smakelijk!

7. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Heb ook een drukke dag gehad, thuis bezig geweest, om 5 uur effe boodschappen gaan doen met me man en daarna naar de stad gegaan, heb een paar shirts gekocht, want me kledingen beginnen echt strak te worden. Ben zo uitgeput, ik ga nu op de bank liggen en kijken of er een leuke film is op de tv.

Lafo, toen ik 16 weken zwanger was, heb ik een controle echo gehad. me gyn vroeg of ik het geslacht wilde weten en ik zei: ja. Dus ik vroeg wat het was en hij liet het me zien. maar omdat het scherm naast me lag, zag ik het niet zo goed. maar me man zei dat het een jongen is en me gyn ook. ik vroeg is het wel zeker, hij zei ja.
    Heb ook later aan me man gevraagd, van wat heb je nou gezien en hij zei:dat ie met zijn benen open waren en ballen met piemeltje. ik zei ok. Dus ik ga er ook vanuit dat het een jongen is, maar ik krijg toch over paar weken 20 weken echo, dan ga ik nog een keer vragen. Want omdat ik zelf het niet zag, twijfel ik.

Ik ga wel borstvoeding geven, want ik hoor nl dat de melk van mama gezonder is.

Groetjes Nazli

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

thanks hanna maakt me weer zeker! haha ben ook zon paniekerige doos wil zo graag dit kindje ! duuh iedereen maar ben zo altijd

over de winkels ik was vanmorgen om 11 uur in de winkels en ik moet zeggen dat het wel meeviel in de jumbo maar we hadden een kar! mannetje en ik moetsen hem samen duwen hahaha

was is aardig bij maar hou op over het strijken! morgenochtend als eerste anders heeft man niks meer aan

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Geeft niet meid.Maar geen zorgen maken hoor, ukkie heeft het vast fantastisch daarbinnen..........

Die was is hier nog niet gedaan......Weet ook niet wanneer ik daar aan toekom.........Misschien morgenavond even....

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oo ik trek niet meer ben moeee !
    ga ff tukkie doen spreek jullie later meiden
    xxx

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Tuk ze!:)

12. tweeling1

tweeling1 Lid

22 dec 2007
    31
    0
    0
    Hoi, mag ik er ook bij?
    Ben zwanger van mijn eerste 2 kindjes. Een tweeling dus.
    We weten al van 1 baby het geslacht dus bij de andere nog even afwachten.

Groetjes

13. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja dat werkt hier dus niet, want dan gaat hij gewoon in ongestreken overhemden naar z'n werk. De ***.

14. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Dolphin, ja is echt errug leuk! Ennnnn... gisteravond in bed trapte ze zo hard (ik zeg ze maar weet t nog niet) dat ik dacht dit moet mannetje ook kunnen voelen, dus ik pakte zijn hand en ze deed t nog een keer en ja hoor.. mannetje heel voorzichtig.. was dat nou? hahahaha ik JAAAAAAAAAAA! Echt lief!

@Hannah, werkse meid! Mijn wekker staat niet maar helaas uitslapen is er niet meer bij :(... maar ik hoef vandaag lekker niet te werken!

@Daphne, ik hoop dat het gourmetten gezellig was! Lekker uitslapen met je mannetje! Ik hoop dat het allemaal in wat rustiger vaarwater komt voor je...!

@Fiona, kan helemaal geen kwaad hoor... voel het ook pas sinds een anderhalve week elke dag wel en sinds twee dagen ong heel de dag door.. het wordt gewoon steeds vaker en steeds duidelijker! Jouw kleintje heeft het prima naar zn zin!

@Tweeling1, welkom meid! We hebben een lijst waarop we het volgende bijhouden: Naam (je echte naam) je woonplaats, je leeftijd, of je borstvoeding of flesvoeding wilt geven en het geslacht van de baby('s)... gefeliciteerd met je twee kleintjes!

@Onsukkie, mijn mannetje strijkt gelukkig ook zelf,.. alleen hij is zoooo langzaam dat als we echt weg moeten ik het doe hahahaha....

nou meiden, hoop dat ik op iedereen heb gereageerd en anders SORRY! Ga hier vandaag maar eens wat in huis doen! Gister allemaal kadotjes voor iedereen gekocht want we hebben hoop verjaardagen rond deze tijd! Mannetje is 6 jan jarig, heb een digi camera voor hem gekocht. Geef het eerste kerstdag want op verjaardag zitten we in de verbouwing, is ook niet gezellig hahahaah!

Xxx Gina

15. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    goedemorgen meiden!

Welkom nieuwe mei mama's!

Ik ka even naar de Gamma, vandaag gaan we proberen de kamer te behangen van de kleine!

Hier voel ik nog niet echt veel in mijn buik, wel af en toe en dat is wle leuk. Met de angelsound kan ik horen dat ze flink trapt hihi :)
    xx
    en een fijne dag meiden

16. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Hier alles okee! Ga nu echt strijken (is er gisteren toch niet meer van gekomen) en al mannetjes werkkleding is op. Moet nu dus echt aan de bak. Eigenlijk moet het bed ook, maar denk dat ik die nog ff een paar daagjes laat liggen, tot mannetje vroeg thuis is want er zit zo'n zwaar dekbed op, dat krijg ik neiet echt lekker strak in mn eentje.

Verder is het hier hartstikke dooi, het is nu 4 graden, gister toen ik thuis kwam was het -5, nogal een verschil. Ging dit jaar mn schaatsen toch maar niet pakken...

Liefs Friendly

17. will

will Niet meer actief

morgen,

dan is het weer omgedraaid friendly. het is hier goddank weer onder nul en er komt sneeuw aan.

ga nu even snel de boodschappen doen. hoop dat er nog wat in de winkel staat na de drukte van gisteren en dat het niet zo vreselijk druk is.

heeft 1 van jullie het soms ook zo benauwd? jeetje, gisteravond, zat helemaal te puffen. geen idee wat het was. ben nu ook weer misselijk, kan niet zeggen dat ik lekker in mijn vel zit.
    maar het kleintje trappelt goed en het hartje maakt ook een mooi geluidje en daar gaat het om, toch

fijne dag meiden

18. goedemorgen allemaal!

tweeling welkom! wat leuk zeg! 1e kindje en dan gelijk 2 :)

benauwdheid heb ik niet echt last van! wel van een opgeblazen gevoel! zo iritnt! ook vooral 'savonds na het warm eten.

vanavond uit eten met mijn schoonzus en zwager! word dus wel weer lekker eten :)

rest van de dag lekker niks doen!

19. KatSas

KatSas Bekend lid

goedemorgen !

@ Lafo: ik kan niet voor jou beslissen wat je moet doen, waarom wilde je het niet doen eigenlijk? Ik heb het bij Tim wel gedaan en wil het nu ook graag doen. Mijn redenen om het wel te doen zijn inderdaad omdat het gewoon het allerbeste is dat je je kind kan geven en moet eerlijk zeggen het is ook wel erggggggg gezellig :D Maar laat je door de borstvoedings"hype"niet gek maken, je moet doen waar je zelf achter staat.

@ Verzorgingsmie: spannend hoor, zou je straks ineens zomaar twee weken erbij "krijgen"? wauw

@ tweeling: welkom en gefeliciteerd! Wat zal het een drukte zijn in je buik! Wel bijzonder zeg!

Ik ga morgenvroeg boodschappen halen, als dat maar goed komt. Nou ja ik zorg dat ik om acht uur in de winkel ben, als alles maar op voorraad is komt het wel goed en anders eten we wel wat anders. Het gourmetpakket is besteld dus dat is er sowieso en de rest komt vast wel goed!

Gisteren had Tim ineens een stukje van zijn pinkje af, echt een topje helemaal wet :( bloeden als een rund, we kregen het niet aan het stoppen en tim overstuur door het bloed, hij kwam net uit bad ook nog, dus wij gauw luier en badjas aan, kleren onder de arm mee en gauw naar mijn tante. Zij is verpleegster en haar partner huisarts, dus dat is wel handig dan. Gelukkig konden zij het goed verbinden en gaat het nu wel goed. Hij wil alleen steeds het verband eraf trekken en dat mag eigenlijk nog ff niet, moet tot vanaaf blijven zitten. Kijken of dat lukt!

20. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Goedenmiddag :)

Net druk aan de schoonmaak geweest...Ik werd wakker en moest gewoon opruimen...was het helemaal zat die bende overal en nergens..Dus mijn mams ook weer blij..:)

Welkom voor degene die hier nieuw zijn...:) Gefeliciteerd met jullie zwangerschap..

Ik wil graag proberen om borstvoeding te geven, maar als het niet lukt dan ga ik over op flesvoeding...Natuurlijk hoop ik wel dat het lukt want het lijkt me zo bijzonder:)

Ik lees hier net van alles over chocomel:) Heb ik gister ook lekker gehad...lekker die makkelijk uit de senseo...En ik las dat hier iemand iets open knipte van de pad? Wat moet je open knipen dan want die van mij was ook een beetje waterig...

Ben de rest alweer vergeten:( Pff dat geheugen, wordt er al wel een beetje gek van...vergeet zoveel:( Moet echt alles opschrijven...Mjaa..het is voor een heel goed doel:D

Ik ga nu maar weer verder opruimen...

Fijna dag..

Deel Deze Pagina