Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. evelien69

evelien69 VIP lid

16 sep 2007
    5.531
    3
    38
    verzorgende
    hallo, allemaal!

Even een kort berichtje van mij, er wordt weer gezellig gekletst zie ik.
    Hier is alles goed, ben de afgelopen weken wel wat te druk geweest en had de laatst dagen ook wat last van krampen en harde buiken, het werd dus tijd om even wat rustiger aan te doen.

Ben blij dat het bijna kerst is, krijg visite en heb het nog wel even druk, maar het is ook wel weer gezellig en ik heb hulp van mijn schoonzusje en mijn man, dus moet goedkomen.

de andere dingen die ik ook nog moest doen zijn afgerond en kan me nu alleen op de kerst richten, dat vind ik wel een fijn idee. En na de kerst lekker op vakantie! Heerlijk, verheug ik me op. Tweede kerstdag moet ik wel werken en dan begint mijn vakantie tot 5 januari :) :) :)

Het verjaardagfeestje van KIm was heel erg leuk, heb er zelf ook van genoten!

Ga even niet terug reageren, het was een beetje teveel, begin in het nieuwe jaar weer met een schone lei!

Wel wil ik iedereen heel fijne kerstdagen toewensen en een heel goed 2008, word een mooi jaar, kan niet anders!

Groetjes Evelien

2. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Goedenmorgen...
    Ben de eerste vanmorgen dat komt niet vaak voor:D

Over die chocopads..
    Ik heb hem dus ook opengeknipt...Maar moest de senseo uitzetten anders liep hij over hahaha...Kwam veel te veel water door...Wat knip jij open Daphne..aan de boven of onderkant?

Het is gewoon zo mistig...ga maar niet over de snelweg...Ga maar wat eerder weg vanmorgen...

Werkse voor degene die moeten werken...
    En voor als ikjullie niet meer spreek

Hele fijne kerstdagen :D Geniet ervan :)

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Iedereen heeft zeker vakantie, anders is het nooit mogelijk dat ik als tweede schrijf. Ben echt heerlijk op tijd wakker. Waarschijnlijk gat het dus weer de goede kant op met me, anders was ik nog lang niet uitgeslapen geweest.
    Ik heb de laatste 2 dagen steeds rare steken bij mn liezen en zelfs iets lager nog. Doe niet echt iets, maar ga er ook maar vanuit dat het bandenpijn is. Moet zeggen dat ukkie de laatste dagen ook wel superactief is!
    Ga zo gelijk naar de supermarkt, hebben we dat gelijk gehad!
    Liefs friendly

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo net terug van de fysjo alles ging goed heb er wat meer oefeningen bij gekregen
    zit nu Aan een kopje thee en ga zo verder met de boodschappenlijst die ik moet afwerken

5. bo2008

bo2008 Niet meer actief

meiden hele fijne feestdagen toegewent!

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Will: jij dus ook die krampjes...Ben dus niet de enige...Voelt haast alsof ik ongesteld moest worden...Nu vanochtend gelukkig weer weg...Misschien te druk geweest gisteren...

Ik ga mijn huis aan kant maken, nog laatste boodschappen en kadootjes kopen......
    Dus meiden allemaal fijne dag vandaag en morgen en overmorgen....
    Ben er vast nog wel eventjes tussendoor!

7. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zodadelijk weer naar de VK, ben benieuwd wanneer ik de 20 weken echo krijg en wat ze me te melden hebben vandaag. Ben precies 18 weken.

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

spannend onsukkie krijg je een echo?

9. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Hey girls!
    Nog ff checken voor de kerstdagen ;)
    @Lafo: Ik wil ook tot 4 weken voor die tyd doorwerken, denk dat je de tyd erna hard nodig zult hebben ;) Maar denk wel dat 3 mnd BV beter is dan nix?
    Oja, hoe was de film? Die wil ik ook nog zien!
    @Dolphin: oh nee, zo erg is t by my nog niet. Want dan zal ik ook wel aan de BH moeten snachts!
    @Gina: hier ook vandaag boodschappen, bah, nix aan!
    @Fiona: fyn meis dat hy/zy zich geregeld laat voelen! En was t by jou in de stad niet druk? Hier was t RETEdruk! moest 20 min rondryden voor een parkeerplaats :(
    @Hannah: ja BOEHOE :cry: arme Sam :( Ben benieuwd naar de foto van t ledikantje :D
    @JVtje: die voeten en handcreme ken i eigenlyk niet. Hebben ze die ook in verschillende geuren?
    @Deentje: hoe is t gegaan meid? Hoop dat je toch nog wat heb kunnen genieten, ondanks je paniekaanvallen? -> oh zie al dat het is meegvallen, gelukkig!
    @Anoesj: klopt meid, is 10x per dag max 5 kilo, als je 30 weken ben, mag je nog maar 5x per dag max 5 kilo! Is moeilyk in de kinderopvang, weet het, maar probeer er toch maar zoveel mogelyk rekenig mee te houden! Je collega's moeten er ook maar begrip voor hebben hoor!
    En weet nie op wat voor groep je werkt, maar kunnen de kids niet zelf met t trappetje de commode op en af?
    @ ?: over t vryplannen van papa's na de geboorte: die van my neemt zn vakantiedagen op na zn verlof, dan kan ie wat langer by ons zyn :D
    @Friendly: heb jy snachts ook zo'n honger elke keer?
    @Hannah: kan wel zyn hoor. Of je buikspieren die oprekken of zoiets? Of dat je te druk bent!
    @Onsukkie: van harte meid met de 18 weken!
    Nou als ik jullie niet meer spreek: fyne feestdagen allemaal!

10. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hmm nee ice het was rustig hahah maar moet zo weer ik was vanmorgen om half 9 bij de slager en daar was het wel drukker dan normaal maar de meeste mensen sliepen nog zo te zien op de weg
    maar het zal zo wel een stuk drukker zijn!
    heb me net aangemeld voor zwgym in het nieuwe jaar zal ik meedoen leuk leuk leuk
    nou ik ga nog ff wat dan dan boodschappies en dan een heerlijke zelfgemaakte appeltaart maken hmmmmm

11. will

will Niet meer actief

even snel tussen de drukte door

evelien fijne vakantie, waar ga je naar toe?

hannah, precies, van die menstruatie-achtige krampjes. het is nu bij ook weer weg maar vrijdag had ik er ook al een beetje last van en het komt pas in de middag opzetten.

onsukkie, van harte met je 18 weken. veel plezier bij je vk.

ons kleintje is op het ogenblik ook erg actief, vind de kerst waarschijnlijk een beetje spannend, haha
    wat wel erg leuk is, is dat daisy heel erg veel geduld heeft dus als ik even rustig op bed ga liggen komt ze er heerlijk bij en blijft dan gewoon met haar hand op mijn buik naast me liggen. ze vindt het helemaal geweldig om met het kindje te spelen. elke keer als ze d´r handje verplaatst verplaatst het kindje zich ook. amy heeft het ook geprobeerd maar die vindt die beweging in mijn buik helemaal niets.

oo, ga nu gauw aan de slag, pfff. als ik me kwaad maak gaat mijn zwangerschapsverlof vandaag al in, hahaha. kan maar geen gang maken.

alvast voor iedereen God Jul, eehh fijne kerstdagen

spiek straks nog wel even.

12. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    gisteren even naar mijn schoonzus op visite geweest en toen kreeg ik een leuk babysetje ! Een lief spijkerbroekje en een leuk rood shirtje met een zakje op de borst. Was de nieuwe voorjaarscollectie zei ze.. :D
    Zo komt de kast aardig vol ! :)

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Anoesj, ik knip de bovenkant open. Maar wel nadat ie klaar is. Dus dan giet ik het restant van de prut in mijn beker erbij.

Vandaag bij gyn geweest en ze willen toch wel een extra groeiecho maken ivm dat het wel een klein kindje is. Dit is op 18 januari. Voor de rest is de bloedtoevoer nog prima en mijn bloeddruk ook.

De kleine is best rustig, totdat ze echo's gaan maken, daar is ze het niet mee eens.

Net al boodschapjes gedaan, en pffff het was zoooo druk in de appie, was niet echt fijn eerlijk gezegd. En probleem is dat ik daarom altijd de helft vergeet mee te nemen (wil zo snel mogelijk de winkel uit).

Nou tot later maar weer.

xx

14. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Goedemorgen,

Nou ik zit op me werk helaas :( geen vakantie voor mij, gelukkig maar tot 3 uur!

@ Ice film was leuk!

@ Jvtje ik heb heel dat arboverhaal niet echt heel goed doorgelezen het is allemaal zo'n wir war em dat idee van manlief de eerste week er niet bij hebben wil ik ook, dan loopt hij toch in de weg ;)

Vanavond begint het al, het eerste kerstdiner blegh, ja sorry meiden vindt kerst best leuk alleen ik haat verplichtingen en die heb ik t'm 2e kerstdag volop :rolleyes:
    Maar we maken er wel weer wat van!

Daarna heb ik ook nog een verjaardag van m'n beste vriendin.

Ook hier rare krampjes en heel veel afscheiding, ik loop leeg :oops:

Meiden tot straks heb niet veel zin vandaag en ga lekker veel stiekum hier zijn ;)

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ben net terug van de VK, alles was zoals in het boekje. Wel leuk te horen. Er was weer een stagiere bij en dat is wel leuk, want dan hoor je zelf ook meer uitleg. Baarmoeder lag 1cm onder navel, precies goed en je liggend ook de breedte zien die precies overeen kwam met m'n 18 weken.

Stagiere kon het hartje niet vinden, dus dat duurde nogal tot de VK het zelf maar deed, maar alles in orde. Helemaal blij weer! Altijd leuk als je precies volgens het boekje gaat. Haha.

Even voor de lijst, ik weet niet wie hem nu bij houdt?

9 jan - 9:30 - 20weken echo
    21 jan - 10:30 - controle

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nee hoor, ze doen hier geen groeiecho's, alleen als er iets mis lijkt te zijn. Maar dat is er gelukkig niet.

17. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Onsukkie fijn dat alles goed gaat!

Hier aan de lunch ....groentesoep en brood!

En ik verveel me een beetje, niet zoveel te doen tijdens deze dagen....

18. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    hoi meiden ben ik ook weer eens!heb het mega druk gehad gister en eergister....maar mijn baas heeft me vandaag vrijgegeven dat is altijd leuk toch?ik had het ook wel gehad hoor gister 8 uur begonnen en 21.00 klaar en zaterdag om 8 uur begonnen en 18.00 klaar en dan de hele dag staan is vermoeiend...
    heb ook maar weer eens bij gelezen weer 10 blz :D
    mocht vamorgen uitslapen en heb ontbijt op bed gehad mooi begin van de dag he! :D
    morgen gaan we gourmetten en 2e kerst dag gaan we naar utrecht daar is overdekte kermis circus en markt dus wel gezellig denk ik :)

iedereen fijne kerstdagen toegewenst en voor nu nog een fijne dag.
    misschien tot vanmiddag

19. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    hallo dames,

Gisteren met me mannetje uitgeweest. Naar de film `i am legend´ gegaan, maar ik vond het zo eng, dat ik bij de helft van de film weg ben gegaan.En daarna uit eten geweest. Echt een avond voor ons samen.

Onsukkie, wat leuk dat alles goed is gegaan. Ben trouwens ook 18 weken zwanger. zijn we even ver.
    Is het je eerste kindje en voel jij je beebje al?

En ik wens iedereen een fijne kerstdagen toe.

heb vandaag nergens zin in, ga een beetje luieren op de bank.

Groetjes Nazli

20. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Het is ons 1e kindje en ik voel hem/haar nu al anderhalve week eigenlijk elke dag. Soms maar 1x en soms meerdere keren. Heel gaaf! Ben erg benieuwd naar de 20 weken echo, ook wel spannend vind ik of alles wel in orde is.

Deel Deze Pagina