Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Meiden...............
    Een hele fijne kerst voor jullie allemaal!
    De laatste kerst zonder kindje erbij......Wel speciaal had het er vanmorgen nog ove rmet mijn man.....
    De afgelopen 2 kersten was er toch telkens die schaduw, wéér geen kindje....En nu......Nu is er echt in kindje in aantocht.....Ongelooflijk, beseften ons maar weer ons wat een geluk we gehad hebben dat het met ICSI toch gelukt is en dat ook wij papa en mama gaan worden..Sorry meiden voor mijn emobui........

Ik ga mn voorbereidingen treffen voor 2 dagen een huis vol.........
    Tot later!

Liefs Hannah

2. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    lieve meiden, fijne dagen allemaal ! beetje laat maar niet minder gemeend.
    Hier superdruk met kerstdagendingen zoals iedereen waarschijnlijk.
    xx

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hannah mooie gedachten is dat vooral omdat jullie er wat langer over hebben moeten doen maar je ziet het het is jullie ook gelukt ! volgend jaar een heerlijk kind aan tafel erbij kan niet wachten lijkt me zo gezellig je eigen gezinnetje
    nou hier alle voorbereidingen gedaan de stoofperen in wijn heb ik gekookt en hebben een uurtje of 3 opgestaan dan kan ik het toch gewoon eten die sap want de alchol is er dan toch uitgekookt

surf mooi kamertje heb je meid ik had sinds gisteravond buikspierpijn? bestaat dat?
    maar heb er de hele nacht ook goed last van gehad net of ik 100 situps had gedaan
    me vriendin zeg dat het me buikspieren zijn idd die aan het verschuiven zijn omdat je baarmoeder groeit dus het zal er allemaal wel bij horen
    had ook last van een soort zenuwsteekjes vanmorgen in me zij niet zo fijn dus
    maar het is nou ook weer weg
    laat maar lekker groeien daarbinnen

deentje jammer he dat je je glaasje moet missen ik heb er ook soms zon zin aan maar doe het niet!
    ik zit ook aan de jip en janneke champagne

oja me vriendin die is mischien zwanger heel snel na de eerste want die is 18 weken!
    maar ze is al ongi geworden alleen deze keer blijft het weg en ze heeft allerlei symptomen
    wij vieren oud en nieuw bij hun dus dan gaan ze een test doen die gekken! met ons erbij hahaha
    ik zou het wel leuk voor ze vinden al vindt ik het wel heeel snel na elkaar
    ik zou toch echt meer van me kleintje genieten voordat ik een 2de neem als dat mag lukken
    eerst deze uk laten komen en als dat allemaal goed is ben ik al een gezegend mens

4. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Zoooo, ben chagrijnig, komt door een van de honden, ze negeert me totaal sinds ik zwanger ben en luistert dus ook absoluut niet.

Af en toe ben ik in staat haar een schop te verkopen. Maar ja... dat doen we maar niet.

Vanavond naar een kerstspel en daarvoor eten bij m'n ouders. Heb net een mooie maxicosi en een badje + standaard besteld bij babywalz. Scheelt op gewone dingen als badjes enzo best een hoop geld.

5. daam

daam Fanatiek lid

19 dec 2006
    4.268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Iedereen allereerst een hele fijne kerstdagen toegewenst!

Hier gaat dat wel lukken, want We hebben namelijk de uitslag van de vruchtwaterpunctie gehad en deze was helemaal goed! joepiiiiiiiiiiiiie!
    Het is trouwens nog steeds een meisje hahaha!
    Vandaag heb ik gewerkt en hadden we een kerstontbijt en kerstlunch aldaar. Vanavond hebben we een relaxdagje , morgen overdag weer werken en in de avond naar mijn broertje (hij is groter dan ik, maar vijf jaar jonger dus het blijft een -tje :) )

Vrijdag rijden we naar Oostenrijk voor een skivakantie! Zelf sla ik de latten een jaartje over, maar mijn vriend en kids zullen de grootste lol hebben op de piste! Dus als ik jullie niet meer spreek voor die tijd, wens ik jullie een super oud en nieuw!

6. bo2008

bo2008 Niet meer actief

mensen ik zit zo vol niet leuk meer haha ben zo opgeblazen kan de helft eten wat ik normaal kan
    heb net weer een lekkere douche genomen haartjes gedaan en als die droog zijn ga ik me bedje in slaap lekker en hoop dat jullie een fijne dag hebben gehad morgen nog zon eetdag! pffff

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

daam weet niet of je het nog leest maar super dat de punctie zo goed is uitgevallen! lekker gevoel lijkt me dat
    en een hele fijne vakantie !

lafo erg he als je beesten niet meer willen luisteren mijn konijnen hebben nog nooit echt geluistered heb ze best goed af weten te richten qwua kabbels en leren bank en stoelen maar me hoogpolige vloerkleding blijven intressant kan wel janken de 4de x dit jaar dat ik aan nieuwe kleden moet geloven kost me een vermogen en zonder kleden is te kaal en me beestjes kan ik niet op laten sluiten ze moeten min 1x per dag een half uurtje eruit
    maar stja ik moet ze binnekort echt gaan africhten want ik ga geen nieuwe kleden meer na deze kopen
    wel raar dat de hond zo doet sinds je zwanger bent? hoop dat het snel over gaat
    bij ons gaat het met de beestenniet zo goed
    3 weken geleden het kleine keershondje van 12 dood in de mand overleden in zijn slaap
    een week later verleden week dus me schoonouders de teckel in laten slapen 14 jaar arm beest werdt echt oud en dement en doof ect.
    en afgelopen nacht is me dierbare ruwharige teckel ook van 14 jaar overleden in de schuur waar die warm bij de kachel lag snik snik 3 beesten in 3 weken dood en je hecht je zo aan ze
    ik hoop nou dat het ophoud ze gaan allemaal dood maar wle van ouderdom gelukkig niet een enge ziekte ofzo maar blijft niet leuk
    nou na dit opbeurende bericht ga ik richting bedje
    slaap lekker meiden

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

oja de teckel en keesje waren van me ouderlijk huis dus bij me ouders maar kom daar nog elke dag zon beetje heb ze niet hier maar toch...

9. will

will Niet meer actief

daam wat een goed nieuws. fijne vakantie, geniet ervan.

zo , hier ook veel te veel gegeten. eigenlijk van alles te veel kadootjes, koekjes, snoepjes, chocola en dan het normale eten nog, het zou er bij je oren uit komen. het is zo, ik kan op het ogenblik ook niet meer zoveel eten, amy werkt meer weg dan ik.

morgen nog een dag.
    we beginnen hier met een kerkdienst die in het servicehuis wordt gehouden, voor de oudere bewoners (en hun familie) van het dorp. daarna is er koffietafel (mjammie) en dat moet ook opgeruimd worden. dan twee huisjes schoonmaken want die zijn donderdag alweer verhuurd. hoop dat ik nog wat tijd over heb om wat te luieren en dan gourmetten.

o, ik heb het autostoeltje vanmorgen uit de doos gehaald en hij is helemaal geweldig. trouwens van Amy en Daisy ook hele schatige kadootjes gehad voor hun broertje of zusje, heel lief.

nog even op de bank hangen en dan duik ik ook mijn bed maar eens in.

10. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Wil, gefeliciteerd met je 20 weken!

@Fiona, dat is idd zielig zeg... hopen dat het daar bij blijft nu!

@Daam, gefeliciteerd meid dat de vruchtwaterpunctie goed is.. wat een opluchting! Vier het maar lekker!

Hier gister ook een lange dag gehad, om twee uur bij mijn ouders, waar ook de rest van de familie inmiddels al gearriveerd was, en half elf weer thuis.. pffff! Ik kan helemaal haast niks eten.. af en toe een dingetje, en met gourmetten was het een paar stukjes vlees en dan finito.. maar ja kan geen kwaad! Ik kreeg van mn familie die me tijdje niet had gezien te horen "jeetje je bent ook nog niet veel gegroeid, je lijkt slanker als normaal"dus ik weer gelukkig hihi (heb wel buik hoor.. maar gelukkig zit t allemaal daar!) en vandaag gaan we naar ronde drie bij mn schoonouders.. en weer gourmetten hahahaahah... fijne dag allemaal meiden!Xxx

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ook goedemorgen!
    De tweede kerstdag alweer. Gelukkig gaat deze leuker worden als de eerste. Vandaag naar familie en daar gourmetten. Toch jammer dat mannetje moet werken. :( Maar goed, het hoort erbij he.
    Daam: gefeliciteerd met de goede uitslag! En veel plezier op vakantie!
    Ik wil ook wel lekker weg, maar dat zit er helaas niet in. Maar goed, alles wat we nu opgeven en laten dat is allemaal voor ons eigen goede doel, dus dat maakt het een stuk minder erg.
    Nou, spring onder de douche en ga kijken of ik nog in iets feestelijks pas of dat het gewone kleren worden...

Liefs Friendly

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Heb nog iets leuks gevonden, dus gelukkig :D

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    veel plezier allemaal vandaag!
    ik heb nog even een fotootje van mn buikje in mn album gezet, gaat nu best hard vind ik... :)

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo meiden heb net het ontbijt naar binnen gewerkt pfff oeepp kreun zit vol! nou ga me zo in orde maken om 3 uur gaan we met vrienden lekker uiteten dus nog meer eten! ben benieuwd wat de weegschaal volgende week aangeeft!
    heb voor de 3de dag achtereen nog die spierpijn kramp maar me babytje voel ik vanmorgen schopen 1x en toen ik zachtjes terug duwde schopte die nog een keer zo lief!

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo meiden heb net het ontbijt naar binnen gewerkt pfff oeepp kreun zit vol! nou ga me zo in orde maken om 3 uur gaan we met vrienden lekker uiteten dus nog meer eten! ben benieuwd wat de weegschaal volgende week aangeeft!
    heb voor de 3de dag achtereen nog die spierpijn kramp maar me babytje voel ik vanmorgen schopen 1x en toen ik zachtjes terug duwde schopte die nog een keer zo lief!

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wow surf die buik groeit lekker!
    gina jouw buik komt ook hoor het kan in 1x heel snel gaan dus wees gerust dadelijk heb jij ook een prachtige toeter waar je mee kan showen bij de een gaat het nou eenmaal sneller als bij de ander

heb zelf best wel al een buikje maar hij kan mij niet groot genoeg zijn! zeg ik nu!
    haha dadelijk zijn we hem ook weer zat

meiden fijne 2 kerstdag en lekker genieten

ooo hoop dat me ontbijt wil zakken voor straks ...

17. KatSas

KatSas Bekend lid

Hoi!

Lafo: lekker doen waar je je goed bij voelt, ik heb bij tim de eerste drie maand bv gegeven, die zijn het belangrijkst ook zeggen ze. helaas wilde tim na drie maanden niet meer en mijn borsten hielden er ook mee op, waarschijnlijk ook door de spanning van het werken en het kolven. Maar goed..die eerste drie maand dus wel gedaan.

iedereen: met tim gaat het gelukkig beter! Hij heeft er bijna geen last meer van en het verband is een hele dag blijven zitten! Gelukkig maar, was inderdaad ergggg schrikken.

fiona: in mijn cao staat dat je voor doktersbezoek en daar vallen bezoekjes aan de vk en gyn ook onder twee uur van je baas krijgt, mits je fulltime werkt, of het op geen andere tijd kan. Als je part-time werkt ben je verplicht om te proberen het in je eigen tijd te plannen. Laatst moest ik voor de twintig weken echo op een dinsdag, omdat die mevrouw toen niet anders kon, dat is eigenlijk mijn werkdag, maar kreeg die uren gewoon van mijn baas.

jvtje, die cursus klinkt goed zeg!

Dolphin: wat lief zeg van je schoonzus! Echt leuk is dat he!

surf: leuke kamer!

Daam: veel plezier in Oostenrijk en heel terug komen!

Wat betreft verlof, mijn laatste werkdag is op 20 maart..jippie! Ik heb bij de zwangerschap van tim tot vier weken doorgewerkt maar vind nu 6 weken prima, zeker omdat een tweede kindje vaak wat eerder komt, bovendien kan ik goed merken dat ik er al een heb rondrennen.

Wij hebben gisteren gegourmet, beide ouders kwamen gezellig bij ons. Heerlijk hoor want nu hebben we vandaag dus een dagje voor onszelf.

Groetjes!

18. KatSas

KatSas Bekend lid

PRETTIGE KERSTDAGEN!!

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

katsas gelukkig gaat alles weer wat beter met de kleine lijkt me wel zo pijnelijk rrr
    nou meiden aangezien ik de enigste waus ben die online is met kerst haha ga ik nou ook maar eens op visite bij me schoonouders en daarna door uiteten dus spreek jullie nog wel vanavond

20. verzorgingsmiep

verzorgingsmiep Actief lid

26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Ik heb gisteren ook gecourmed.
    Zat echt helemaal vol!
    Straks gaan we naar mijn ouders om daar met zn zevenen te eten. (mijn ouders,mijn broer met zn vriendin, ik met mn vriend en mn oma)
    Helaas niet met zn negenen.
    Mijn zusje zit met haar vriend in Australie om rond te reizen.
    Ik mis haar wel hoor.
    Maar gelukkig bestaat de email.
    Iedereen een fijne tweede kerstdag toegewenst.
    Liefs

Deel Deze Pagina