hey anastasia dat heb ik ook! en heb normaal helemaal geen gevoelige tepels, maar nu doen ze soms gewoon zeer. En ze zijn ook vaak hard..HIHI.. Mijn vriend noemt me al 'nippeltje' HIHI..
Gina, balen dat je niet meer echt lekker hebt kunnen slapen. Maar misschien vanmiddag een dutje doen? Surf, wekse! Friendly, welkom en van harte GEFELICITEERD! Geniet ervan meid! Lentefee, bedankt! Wat een mooi mannetje heb jij zeg! Sam/nippeltje , leuk he om nog zoveel te regelen voor de bruiloft? Dan gaat de tijd tenminste snel als het goed is! Ik heb wel het idee dat mijn buik opzet, maar ze zeggen dat dat bij de 2e/3e keer ook sneller gaat. Bij de 2e mk had ik ook al een beetje een buikje. En ik ben het met je eens: laat die symptonen maar blijven! X Neia
Heb een stukje terug gelezen, maar volgens mij heb ik nu ook al zwangerschapsdementie want weet echt helemaal niks meer... pff als jullie willen mogen jullie mij ook wel toevoegen op msn, friendlysmile1982@hotmail.com Liefs friendly
Welkom en gefeliciteerd alle nieuwe mei-mama's.. Ik ben vandaag erg moe....Kon mijn bed niet uitkomen en lig de hele ochtend al op de bank te hangen..Moet nog zoveel doen morgen de vrienden over de vloer nog van mijn verjaardag. Nog 5 dagen voor de echo... @Sam gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk..lijkt alweer zolang geleden bij ons..(11-03-2004)
don't make me jealous met je echo..HIHI. nog 3 weken en 3 dagen .. Hier is nog iemand die wel kan slapen.eerst maar even wat opruimen, straks even stofzuigen en dweilen, honden uitlaten en dan maar even lekker dutje doen!
Sam, je hebt groot gelijk, die symptonen zeggen al genoeg! Haha friendly jij ook al zwangerschapsdementie, het wordt nog leuk hier! Mariska, nog maar 5 dagen. Yoehoe! Anastasia nog gefeliciteerd met jullie trouwdag! Ik ga nu lekker lunchen met mijn beste vriendin en haar het goede nieuws vertellen! X Neia
HIHI LEUK! Ik wilde eigenlijk niet met een dikke buik trouwen. Maar dat zet ik dan maar even aan de kant! Maar daarom wil ik eigenlijk nog wel even wachten met jurk uitzoeken. Straks heb ik er eentje uitgezocht die vermaakt kan worden ivm zwangerschap en blijk ik straks niet meer zwanger te zijn! Vind ik ook zo sneu! HIHI..Al komt het vast goed..maar toch..!
ik heb vanmorgen een inwendige echo gehad en te horen gekregen dat het hartje niet klopt... vrijdag voor de zekerheid nog een echo, maar we kunnen er vanuit gaan dat het mis is gegaan! ik wil jullie allemaal heel veel succes wensen met jullie zwangerschap, geniet ervan... liefs rebbel
lieve Rebbel, wat verdrietig dat het hartje niet klopte! Bah wat een naar nieuws. Hoe gaat het met jullie nu? Had je vooraf wel zwangerschapsklachten/kwaaltjes?
wat en vreselijk bericht zeg,! kan het nie zijn dat het hartje nog niet te horen was? dat het misschien te vroeg was? wens je enorm veel sterkte, en ik duim voor je dat de echo volgende week wel goed is! wat een verschrikkelijk nieuws!
HEEY Rebbel!Wat verschrikkelijk meid! Kan het idd niet zijn dat je minder lang zwanger bent dan er gedacht was? Hoop dat er nog een beetje hoop is! Sterkte iig! Liefs Sam
Ben nu klaar met werken en ga zo mijn computer afsluiten. Ga opzoek naar mini ooivaars, gaan het nl vanavond aanmijn schoonouders en zondag aan mijn ouders vertellen! Spannend! Ik ben gister voor een zwangerschapsbeha wezen kijken, heb al zo'n last van m'n borsten dat ik er s'nacht wakker van word, maarja allemaal voor het goede doel he! Ook moe en zodra ik opsta moet ik naar het toilet... Maandag komt mvm, wel fijn toch nog even testen Fijn weekend alvast allemaal! Liefs, Eva
We hebben het trouwens al aan goede vrienden verteld (zij waren de enige die wisten dat we bezig waren) Op het momnet dat we het vertelde haalde ze een cadeautje tevoorschijn... shirtje maat 50 met 50% mama 50% papa = 100% ikke. Zo lief! Ze had het al aangevoeld! hihi