Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Meiden fijne 2de kerstdag!

Heb 2 drukke dagen overleefd.......Nog 1 voor de boeg! Straks stroomt hier het huis weer vol....

Gisteren ook lekker gegourmet.....Kon niet zo veel op maar maakt niks uit..
    Ons kleine wurmpje is deze dagen gruwelijk verwend :)
    Morgen de 20 weken echo...Word nu toch wel beetje zenuwachtig....

@ Daam super dat alles goed was en fijne vakantie alvast.
    @ surf mooie buik en kamertje!
    @ Will gefeliciteerd met je 20 weken
    @ Katsas gelukkig met Tim alles nu goed.

Liefs Hannah

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Oh ben trouwens snipverkouden gewordne gisteravond.....Pff wat een gesnotter en keelpijn.......Niet zo fijn maar goed we overleven het wel weer.......

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    gisteren gezellig gegourmet en ik keek net op de weegschaal, in 1 week tijd ben ik 2 kg bijgekomen.. :confused:

Fijne Kerstdag toegewenst !

4. heej goedemiddag allemaal!

gister bij me oma gegeten! lekker allemaal salades e.d. dus niet gegourmet :p

fiona wat zielig van je hondjes zeg! je zal ze wel erg missen! en wat snel achter elkaar!
    en konijnen africhten lijkt me ook niet echt makkelijk ;)

vanacht echt geen oog dichtgedaan bah! helemaal vol met stres! en dan lig je maar te draaien en te woelen! daarom vandaag ook geen visite en ga ook nergens heen! ff een dagje lekker rust voor mezelf en dan hopelijk morgen weer beter!

er word toch nog best veel gekletst ier ondanks iedreen druk is met familie en eten :)

ik wens iedreene nog een fijne 2e kerstdag!

5. will

will Niet meer actief

20 weken, YES. meiden zonder jullie felicitatie had ik er geen eens erg in gehad. haha

zit overvol van de koffietafel. er zit echt een hele deeg klodder in mijn maag. ik had me nog zo voorgenomen om niet te veel te nemen. maar dan begin je en dan denk je o, die lust ik ook en die ook en die en die en voordat je het weet zit je dus propvol en zit je je af te vragen zal het nog zakken vandaag. en dan vanavond nog gourmet. als het zo doorgaat krijg ik er tot oudenjaarsavond niets meer in.

wilde nu even snel de huisjes schoonmaken maar de mensen zaten er nog in. stond ik daar met mijn emmertje, hahaha ga ze er nu maar is uitgooien, vind dat ze tijd genoeg hebben gehad, 12 uur is 12 uur, oef wat ben ik toch hard op 2e kerstdag.

misschien tot later.
    fijne dag allemaal en eetse voor straks.

6. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    zo.. pff...
    eerst even bijgelezen...

nou ik ben weer terug van daagjes weg.. wat was de winterefteling mooi zeg!
    jammer dat ik niet overal in kon ;)

nou ik ga nu lamzaam weer met t ritme van jullie mee, dat ik mee kan typen.,..

want ben bijna ales alweer vergeten...

groetjes!

en fijne feestdag nog teogewenst!

7. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    hele fijne 2e kerst dag iedereen!
    Gister naar het kerst circus in ahoy geweest. was erg mooi en leuk. ons kleine manneke keek z'n ogen uit.
    's avonds ons mam en oma te eten gehad.. jawel.. gegourmet. lekker makkelijk omdat we pas om 16 hr terug waren uit rotterdam.
    Heb me helemaal 4-kant gegeten.

Vanacht wakker geworden met griep verschijnselen.
    Man en zoonlief waren eerder deze week al ziek, ik dacht de dans te zijn ontsprongen. Maar nee dus.
    Kerst diner bij schoonma sla ik vanavond dus ook maar over. geen fut, koorts en barstende hoofdpijn.
    zucht. merry ho ho x- mas....

Ik heb trouwens nogal wat zakken met jongens kleding die ik anders naar de kleding container ga doen. Van maat 50 tm 86.
    Er zitten nog nieuwe dingen tussen en 2e hands.
    Je mag ze gratis bij me komen halen als je belangstelling hebt.
    (woon in regio rotterdam - gouda)

Ik zet het ook wel bij het topic t.k. en zo. maar hier lees je het misschien eerder.

groetjes.

8. hoi hoi!

ik ga zo maar eens eten! heb de hele dag al een rlade opstaan dus die is zometeen heerlijk mals! kan niet wachten haha!

moedergans als ik nog een jonge krijg heb ik wel intresse in die kleertjes al woon ik wel erg ver bij jou uit de buurt! en t scheelt dat ik al een jongetje heb rondlopen en ik zelf ook al veel jongens kleertjes heb! eerst maar kijken wat t word :) ben zoooo nieuwschierig! nog 1 weekje wachten haha!

9. en beterschap moedergans! t heerst die vervelende griep! ik hoop dat ik er deze keer is aan ontkom maarja... t zal wel weer niet! heb dit jaar pas 5x griep gehad ofzo! bah!

10. nijnja

nijnja Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.177
    0
    0
    docent
    Haarlem
    Hallo allemaal, al weer een tijd terug dat ik iets heb laten horen... Allereerst: ik hoop dat iedereen een fijne kerst heeft!

Voor de vakantie een laatste drukke week en nu zit ik bij mijn ouders in Spanje. Het is hier lekker, goed weer en we kunnen lekker wandelen. Het enige nadeel is dat ik met zo'n vol huis weinig computertijd heb!

De laatste dag voor de vakantie hebben we onze 20-weken echo gehad. Alles is helemaal goed, en we krijgen een jongetje! Mijn man en ik waren niet echt verbaasd, want eigenlijk wisten we het al, maar toch vind ik het erg leuk om het zeker te weten! Verder weet alleen mijn schoonmoeder het, die was bij de echo. Mijn moeder wil het ook graag weten, maar die kan helaas haar mond niet houden, dus die zal nog even geduld moeten hebben!

Verder nog een klein nieuwtje, onze kleine heeft vandaag voor het eerst een golfje gemaakt! Ik zat in bad en voelde een schopje en zag een golfje vanaf mijn buik. Bijzonder, he?

Nogmaals hele fijne dagen, ik probeer nog eens te kijken de komende tijd.

(ps kan iemand mijn jongetje toevoegen in ze bevallingslijst? bedankt!)

11. heej nijnja! gefeliciteerd met de goede echo! en een leuke knul!
    lekker hoor dat je nu in spanje zit wil ik ook wel :)
    veel plezier nog daar!

12. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo heb een super kerst gehad vandaag was zeer gezellig me buikje is flink geggroeid sinds 2 weken zeiden mensen dus ze zien het nou echt wle leuk!
    nou ga ik nog ff op de bank hangen vor een film en dan morgen heerlijk vrij zijn nog!

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

o nijnja gefeliciteerd met jullie zoon
    will jij ook gefeli met de 20 weken echo! al op de helft!
    moedergans niet zo leuk dat je nou de griep heb te pakken
    ik had gisteren ook zon last van hoofdpijn en vanmorgen ook nog maar gelukkig is het weg nou ik ga nou echt
    zit aan een zak chips erg he heb gewoon weer lekkere trek terwijl ik mega veel heb gegeten vandaag ooo ben nou wel bang wat de weegschaal aan zou geven weeg me gewoon pas de de VK

14. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    net maar eens geprobeerd om op te frissen onder de douche.. lukt maar deels. lekker warm, maar zodra ik er uit kwam brrrr. hele dag al gehangen en pas om half 1 uit bed gekomen, dus eigenlijk toch ook nog geen zin om er weer in te duiken.

Manlief en Aidan liggen er al wel in. Zijn ook beide nog niet tip top. rare griep, gister voelde Cees zich weer ok, en vanavond viel de griep hem weer aan... zucht. Sinds het invallen van de herfst zijn we hier om de haverklap ziek.. wordt er zo moe van. Is de hoest net over, ja hoor begint het weer.

Ik geloof dat frummel er niet zo veel last van heeft, groeit zo te zien flink in m'n warme buik. Heb regelmatig buikpijn, omdat hij zo snel moet oprekken.. ach alles voor een goed doel.

We kunnen maar niet uit d'r naam komen. Bij Aidan was het zo uitgemaakt. Nu heb ik ongeveer een A4-tje vol... Denk dat ik ze maar op losse briefjes ga schrijven, in een doos doe en Aidan laat kiezen. Misschien wel leuk voor hem. Wij komen er toch niet goed uit :) Heeft er nog iemand een dergelijk namen dilemma?

'k kruip maar weer eens achter de t.v. niets beter te doen. morgen nog vrij, vrijdag en zaterdag avond werken, als ik me beter voel.

Nijnja gefeliciteerd met de goede echo, leuk hoor een knul. Grappig eigenlijk dat voorgevoelens over het geslacht toch wel vaak kloppen geloof ik.
    Geniet maar lekker in het spaanse land.

Voor iedereen vast welterusten

15. bo2008

bo2008 Niet meer actief

moedergans is die buik spierpijn soort kramp van het oprekken van de buik heb er al 3 dagen behoorlijke last van van
    oo als ik nies auw auw auw maar me buik is idd aanzienelijk groter geworden

16. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    hoi hoi ff bijgelezen niet zoveel dit x :D ik kon heel ff forummen want mijn mannetje en vrienden van ons zitten ff voor voetbal en daar vind ik niets aan.....alleen het wk nederland :oops: en ek.

gister gegourmet vandaag de restjes opgebakken en we zijn overdag naar utrecht geweest naar de veemarkt daar was een grote kertshal met markt,circus en kermis.ik kon bijna nergens in maar onze vrienden en mijn manen dochterje wel en die vonden het prachtig ik heb me verdre ook wel vermaakt hoor maar is toch ff anders en je staat de hele tijd maar wat en vanmiddag dus vet in de rug maar ff rustig aan gedaan en nu gaat ie weer beter.verder mooie kerstdagen gehad!gaat altijd wel snel om vind ik.

nog 2 wkn en dan zit ik op de helft :D verder weinig te melden....tot morgen

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

kijk mensen naar het gevolg van al dat eten van de afgelopen dagen ! in me album

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ieeuwe me navel is bruin zie ik op de pics ik maak hem echt wel schoon hoor! ben niet zon viezerik! haha zal wel pigment zijn dat in ene opkomt nou waar blijf die streep dan?! iemand al een streep ik wil een streep! en geen haren nee zonder graag :)

19. Frostieke

Frostieke Actief lid

10 jul 2007
    300
    0
    0
    Studente
    Sint-Niklaas
    hey meiden,
    allemaal nog een iets latere fijne kerst gewenst!

Kheb eindelijk de echo's van bijna 2 weken geleden in mn album gekregen en een buikfoto van vorige week,
    nog fijner : op kerstdag voor het eerst de kleine echt duidelijk voelen trappen!

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Even snel voordat ik mijn bedje induik..........

Ben echt heel erg verkouden...Loopt er aan alle kanten uit....
    Visite is net weg...Allemaal zeer geslaagd! Eten is allemaal gelukt, iedereen vond het lekker dus wat wil je nog meer....

En dan morgen de 20 wekenecho.........Ben nu toch wel beetje gespannen nu, als alles maar goed is met ons kleine wurmpje........
    Ik laat het morgen weten als ik terug ben........

Zag trouwens een paar mooie foto's voorbij komen van echo's en buikkies...We gaan als een speer hier!

Liefs Hannah

Deel Deze Pagina