zo weer een kerstdag voorbij... morgen gaan we lekker met zn tweetjes een nachtje weg, heerlijk ontspannen na de toch wel drukke kerstdagen. Helemaal top! Ik krijg sinds een paar dagen een licht lijntje onder mn navel, ben benieuwd of ie nog donkerder wordt. Morgen naar de vk weer even op controle, ben benieuwd of ze tevreden is... Fiona ook al een mooi buikje hoor! Je kan er trots op zijn! Verder ben ik alles alweer kwijt, ik blijf echt een vergiet, merk ik ook met werken, ik moet alles 3x vragen voordat het blijft hangen, maar goed, niets aan te doen. Ik ga lekker mn bedje opzoeken en dan ben ik pas 31 december weer thuis dus een paar dagen radiostilte van mijn kant...
lieve meiden, de kerst is al weer bijna voorbij... Hier alles op zich rustig verlopen, 1e kerstdag waren we bij mijn schoonouders gaan eten, vlak voor het toetje we waren aan het afruimen, vonden mijn man, en 2 schoonzussen en schoonvader het nodig om te gaan roken (aan tafel, toen ik in de keuken stond) toen ik terugliep stond het echt blauw! Daar heb ikw at van gezegd tegen mijn schoonmoeder,die vervolgens boos werd op hen, wat weinig hielp... totdat ik nog bozer werd en zei dat dan de kleine misschien ook maar niet daar moet zijn met oppassen als ze niet eens d emoeite op kunnen brengen om niet te roken als ik in de ruimte ben... daar waren ze wel wat van geschrokken geloof ik... Manlief vind de discussie echt onzinnig, .. blijft een punt van discussie, thuis is het echt geen enkel probleem en rookt hij buiten, maar het lijkt wle of hij het vergeet zodra hij buiten de deur stapt... Zucht vandaag verder een rustig dagje gehad. lekker thuis gebleven, visite gehad en savonds lekker met zn 2en.. de aankomende dagen werken.. dus ook weer druk
Een wat mindere afsluiting van de kerst dus Anastasia, misschien dat het probleem nu dan wel inees 'opgelost' is. Kreeg vanavond tijdens het kerstdiner nog de opmerking dat als ik zou willen ik nog heel makkelijk kon verhullen dat ik zwanger ben. (zit ik daar in een leuk strak-om-de-buik rokje met een mooi elastisch shirtje) Zo jammer... en als ik dan jullie buik-foto's zie dan lijkt die van mij helemaal niet zoveel kleiner. Zodra mijn pc weer werkt (ga morgen weer naar @Home bellen, wilde eerst prettige kerstdagen) dan zet ik ook wat foto's in mn album.
Hebben vandaag lekker gegourmet, alles is opgekomen (dat lukt anders echt nooit!) en klinkt misschien gek, maar heb nu echt honger! Ga dus nog maar even een broodje eten voor ik naar bed ga. Baal wel een beetje, had gehoopt dat mn mannetje inmiddels ook wel thuis zou zijn, maar dat gaat nog minimaal een uur duren (waarschijnlijk wel 2) en morgen om 10 uur weer beginnen, ik kan mn lol dus wel op, echt kerst is een van de minst leuke weken voor ons. Maar goed, nog 2 dagen en dan is de drukke periode weer om. Heb mn electrische deken aangezet, moet ergens warmte weghalen . Welterusten (ach jullie lezen dit waarschijnlijk pas na het opstaan, in dat geval lees goedemorgen!). Liefs Friendly
Goedemorgen allemaal! Kan iedereen uitslapen vandaag? Ik laatste en eerste... hmm, dat is een beetje vreemd
Goedemorgen allemaal! Zo de kerst weer overleefd ben wel gesloopt nu na alle drukte! Maandag hebben we de echo gehad en alles is goed met onze smurf alleen zijn we volgens alle metingen een week later uitgerekend dus nu 16 mei..
Hier alles goed hoor, ukkie wordt steeds sterker van binnen, de bewegingen worden steeds harder en duidelijker.
goedemorgen! sassefras gefeliciteerd dat je echo goed was! nu zijn we gelijk uitgerekend! weet je ook al wat t word? ukkie ook ik voel het getrappel nu steeds duidelijker worden! echt leuk! vooral vanmorgen toen ik in bed lag was die behoorlijk actief! anastacia wat een vervelende discussie! ik heb ook een hele familie die rookt.. en kon ze dus ook niet allemaal verbieden te roken! en had zoiets van 1x kan geen kwaaad. verder zit ik nooit in de rook. maar als ik gezegt had dat ik t niet had willen hebben hadden ze er wel rekening mee gehouden maar vond dat zelf een beetje lullig verder ben ik blij dat de kerstdagen er weer op zitten! nu nog ff oud en nieuw en dan gaan we het geboorte jaar van de kids in
Goedemorgen meiden, Hier is niet alles goed, want ik kan al 2 dagen heel moeilijk slapen. Normaal slaap ik op me linkerkant, maar het doet dan zo pijn bij me heupen en dan draai ik me om naar me rechter kant weer hetzelfde. Ik weet echt niet meer hoe ik moet slapen. hebben jullie tips. Voor de rest is het alles goed, gisteren was me beebje druk, echt zon fijn gevoel. Me man jaloers, hij kan natuurlijk nog steeds niet voelen en dan zegt ie, wacht maar af totdat je echt van die harde schopjes krijgt. Groetjes Nazli
even snel een berichtje, eigenlijk geen tijd. hier gisteren flink beroerd geweest van het eten met als gevolg dat alles er weer uit kwam waardoor ik toch een vervelende buikpijn kreeg. vond het een beetje eng maar ik vind alle pijntjes die ik voel op het ogenblik erg eng. nazli misschien helpt het als je op je zij ligt het bovenste been op te trekken en daar een kussen onder te doen. nee he, gasten moet stoppen. hahaa kan ook gewoon door typen ze kunnen het toch niet lezen. doe gewoon of ik met iets belangrijks bezig ben. kan ik niet maken he. tot later
goeimorgen will wat vervelend dat je je zo voelde en idd al die pijntjes die je dan voel kan me voorstellen dat je je dan zorgen maakt meteen maar niet doen hoor! ff een ander onderwerp op deze vroege morgen de sex tussen mij en me man heeft een dieptepunt bereikt we doen het veelste weinig sinds in zwanger ben maar het is een man en ik had ook wel zin maar als we bezig zijn dan voelt het in het begin prettig en gauw daarna al niet meer nou dan zit je gewoon een discussie te voeren van nee niet zo maar zo en nee zo en zucht pfff het is gewoon niet meer leuk voor hem en voor mij niet wat doe ik hier toch aan ! echt dit wil ik echt niet vindt het ook zo zielig voor hem en ik ben het hoor ik heb een hormoon in me dat een groot verbod tegen sex inene heb ofzo? en als ik dan hoor van anderen dat die wel gewoon alles deden denk ik is er wat mis met mij ? het doet gewoon pijn vanbinnen dat is toch niet goed dan?! ben bang dat ik hem tekort doe maar hij begrijpt het gelukkig wel maar toch het is echt niet leuk dit ga het nog een keer proberen en als het dan zo weer is dan weet ik het ook niet meer okay dat was het luchtige onderwerp op de morgen sorry als ik jullie er mee lastig val maar ik ben gewoon ff in een dip hierdoor gekomen ik ben zwanger en ben dolgelukkig en hij ook alleen op dit vlak zijn we not amused! iemand tips ofzo ik weet het niet onsukkie en deentje wat leuk dat jullie die kleine al zo duidelijk voelen ik voel het wel elke dag maar 1x of 2x en dan is het een soort van sterk gewoel in me onderbuik en afentoe heb ik wat plopjes gevoeld maar die voel ik helaas niet elke dag ! hoop dat dat snel komt zo ga maar wat in me huishouden doen ff de frustratie op me huishouden uitoefenen kan ook geen kwaad zo te zien!
heb net alle ramen gewassen, behalve van de slaapkamer binnen, die waren nog zo schoon als wat. zal straks dus wel lekker op mn kop krijgen... maar goed, het is nu in elk geval klaar, dat voelt ook heel goed. zit nu in de wachtminuten bij @home... pfff
Wij hebben hier ook een sex-probleem Fiona, ik heb gewoon absoluut geen behoefte eraan. Dus ik lees graag mee, want ik zit er best mee.
Goedemorgen meiden, @ Anastasiq: meid ik was ook boos geworden hoor......Als ze dan niet eens de moeite kunnen nemen...pff die discussie over het roken altijd...En is het behangen nog gelukt? @ Sassefras: gelukkig alles goed met de kleine! @ Friendly: meid maak je niet druk hoor..Die buik groeit nog hard genoeg straks. Op 1 of andere manier kan en mag iedereen altijd ongevraag allerlei opmerkingen maken als je zwanger bent.... @ will jeetje meid dat je je zo beroerd voelt. Beterschap! @ Fiona: deels herkenbaar...Ik had in begin van de zwangerschap helemaal geen zin, durfde toen ook niet zo goed, veel te bang dat het daardoor miszou gaan. Vanaf week 16 ongeveer is het wel beter geworden....Alleen heb ik niet zo de behoefte aan al dat gehannes en poespas...vind knuffelen en de intimiteit veel prettiger...Dat is nu het grootste deel en dan vaak ff snel dr achteraan Vanmorgen 20 weken echo gehad! Alles is gelukkig helemaal goed met ons kleine wurmpje! Pff wat een opluchting. Omdat wij doormiddel van ICSI zwanger zijn geworden hadden we een iets verhoogde kans op afwijkingen...Maar alles zit er op en eraan en werkt naar behoren.... Enne het geslacht is en blijft een verrassing! Krijg wel met 32 weken nog een echo omdat mijn placenta nu iets voor de bekkeningan/uitgang ligt. Als het goed is groeit dat nog mee naar boven omdat de baarmoeder nog groeit maar ze moeten het wel in de gaten houden want kan een probleem opleveren bij natuurlijke bevalling. Vandaag is mijn jongste zusje nog jarig dus we gaan nog even door met 3de kerstdag hier Liefs Hannah
Goedemorgen meiden, @ Anastasiq: meid ik was ook boos geworden hoor......Als ze dan niet eens de moeite kunnen nemen...pff die discussie over het roken altijd...En is het behangen nog gelukt? @ Sassefras: gelukkig alles goed met de kleine! @ Friendly: meid maak je niet druk hoor..Die buik groeit nog hard genoeg straks. Op 1 of andere manier kan en mag iedereen altijd ongevraag allerlei opmerkingen maken als je zwanger bent.... @ will jeetje meid dat je je zo beroerd voelt. Beterschap! @ Fiona: deels herkenbaar...Ik had in begin van de zwangerschap helemaal geen zin, durfde toen ook niet zo goed, veel te bang dat het daardoor miszou gaan. Vanaf week 16 ongeveer is het wel beter geworden....Alleen heb ik niet zo de behoefte aan al dat gehannes en poespas...vind knuffelen en de intimiteit veel prettiger...Dat is nu het grootste deel en dan vaak ff snel dr achteraan Vanmorgen 20 weken echo gehad! Alles is gelukkig helemaal goed met ons kleine wurmpje! Pff wat een opluchting. Omdat wij doormiddel van ICSI zwanger zijn geworden hadden we een iets verhoogde kans op afwijkingen...Maar alles zit er op en eraan en werkt naar behoren.... Enne het geslacht is en blijft een verrassing! Krijg wel met 32 weken nog een echo omdat mijn placenta nu iets voor de bekkeningang/uitgang ligt. Als het goed is groeit dat nog mee naar boven omdat de baarmoeder nog groeit maar ze moeten het wel in de gaten houden want kan een probleem opleveren bij natuurlijke bevalling. Vandaag is mijn jongste zusje nog jarig dus we gaan nog even door met 3de kerstdag hier Liefs Hannah
hannah wat super dat alles in orde is meid! onsukkie ben blij dat ik niet de enigste ben gelukkig ging zo aan mezelf twijfelen!
Oeps sorry.........Berichtje 2 keer geplaatst........ Hij is in ieder geval duidelijk....... Denk dat er niet echt tips zijn...ALs je echt geen zin hebt dan kan je daar weinig aan veranderen. Denk dat er over blijven praten met je partner het belangrijkst is....
Nou, dat was weer een half uur @home en nog geen steek wijzer! Ze kunnen niks vinden wat het probleem zou kunnen zijn, dus gaan ze het nog een keer naar de technische dienst sturen. Het is ook echt een raar probleem. Je hebt of internet, of niet en niet half... Ben er echt zooooo zat van!
fiona en onsukkie wat vervelend voor jullie.... en fiona vooal als het pijn doet dan moet je er niet aan denken ik ken het dit probleem niet bij ons gaat alles super met de sex....ik hoop dat het ook goed komt bij jullie meiden! hanna mooi dat alles ok is met jullie kindje! wat raar maar ik voel zo nu en dan eens een plopje maar nog niet altijd gaat bij de een ook sneller dan bij de ander......denk ik..... nou ik smeer hem misschien tot vanmiddag of vanvond.fijne dag nog
Okee, volgend onderwerp... sex, tja, wat kan ik erover zeggen. Het is wel iets minder dan anders. Heb inderdaad ook momenten dat ik het echt niet prettig vind. Meestal is het als het wat langer duurt (nou ja, na een kwartier ofzo, dus echt lang ook niet) maar dan hoeft het van mij ook niet meer zo. Gelukkig is mannetje bij ons degene die de minste zin heeft (dat is altijd al zo). Valt het ook niet zo op dat het van mij ook niet zo hoeft.