Will: helaas, de frikadellen zijn op... Heb de aardappeltjes en lekkerbekje opgegeten, mannetje komt er zo aan dus dan gaan we eerst ff naar de stad naar de gardo. Als we dan terug zijn maak ik nog een broodje hamburger speciaal, heb de verse hamburgers al uit de vriezer... Haha, ja, in mijn vriezer vind je van alles... heb maar 3 lades, maar ze zitten altijd vol. ik kom er ook nooit toe om de vriezer schoon te maken, tegen de tijd dat ik hem bijna leeg heb ga ik inkopen doen om hem weer te vullen. Heb in elk geval altijd gehakt en kip in de vriezer, voor als we iets eten dat dat nodig heeft (zoals lasagne) en het toevallig niet in de aanbieding of op is.
Verder liggen er meestal wel paprika's in en iets voor de frituur (helaas, nu dus alleen hamburgers) en verder veel vlees. Ik krijg regelmatig wat en koop meestal de grote verpakkingen en gooi dan de helft in de vriezer. Ach, als we niks te eten hebben is er in elk geval vlees in huis...
Heb net nog even de was opgeruimd en gestreken. bedacht me net dat als ik dat morgenvroeg OOK nog moet doen, ik nooit om 11 uur mn huis uit ben. (de kijkers komen om half 12).
oo zit vol!me buik is dan zoooo uigezet echt een balon die je leeg kan prikken zo voelt het dan en ondanks ik vol zit moet ik die turkse broodjes met kruidenboter naar binnen werken achter de laptop hoe bedoel je je wordt dik! nou ja als het alleen me buik maar is en niet me kont!
hihihi, Deentje ik dacht het zelfde als jij.. Will krijgt een knulletje (Zou mijn moeder gevoel bij een ander wel werken?)
Will, ik kan me voorstellen dat je enorm onzeker wordt als dit allemaal heel anders voelt, terwijl je het al 2 keer hebt meegemaakt. Hopelijk kan de vk je volgende week een beetje gerust stellen. Heb je de 20-weken echo al gehad, of hebben ze dat daar niet? Gelukkig voel je het kindje wel goed, dus dat is een goed teken, moet je maar denken! Ja nog steeds misselijk, sinds de 6 weken is er nog geen 1 dag of nacht voorbij gegaan dat ik niet heb overgegeven. Gelukkig heb ik me nu een beetje neergelegd met dit ritme, hoewel ze op het werk wel moeilijk doen/deden. Maarja als ik maar 3 uur slaap per nacht krijg, kan ik echt geen 40 uur in de week werken hoor. Ze kunnen de pot op! :x Fiona, het is inderdaad heel moeilijk om zoiets te horen wat Miriam nu meemaakt. Verschrikkelijk gewoon. En dat maakt me ook flink onzeker. Daarom moeten we allemaal maar heel blij zijn met de druktemakertjes in onze buiken! Waarom mag jij je maar voor 2 uur per dag ziek melden Fiona? Friendly wat lief van je. Ja, ik denk dat Miriam het wel fijn zal vinden als jij in de lijst een apart plaatsje voor haar en Danique maakt. Danique hoort er nu gewoon bij. Helaas heeft ze het niet gered, maar zit ze wel in onze harten. X Neia
zou het dan toch een jongentje worden? ik dacht dat het kindje de hele dag aan het jumpen was op de muziek van amy en daisy maar dan zal het wel voetballen zijn hahaha zou wel grappig zijn trouwens. ik ben ook een nakomertje met twee grote broers boven me, net andersom dus. het maakt mij niet uit wat het wordt maar een jochie zou na 2 meiden wel heel leuk zijn. o, ik wil het weten. 3 januari moet ik naar de gyn misschien kan ik hem overhalen om nog 1 echo te doen, lukte me de vorige keer ook.
lees net ff terug wat erg voor miriam.wens haar en haar familie heel erg veel strekte toe..... meiden ben net van de antibiotica af en word nu alweer verkouden erg vervelend bahabah. ga nu ff klaverjassen met schoonzus en man we hebben morgen klaverjas toernooi en daar ga ik ook aan mee doen 8) . tot morgen en een fijne avond nog.
neia ik werk 5 uur per dag en omdat ik last heb van exctreeme moeheid en last heb van BI en daar fysjo voor krijg zei me VK dat ik 2 uur moet minderen en gelijk met me baas moest overleggen want ik werk in de catering maar dat is gewoon zwaar werk en veel staan in houdingen die niet goed zijn waar door ik erge pijn heb aan het einde van de dag dus werk nou nog 3 uur per dag en 2 uur in de ziektewet ze zei als je nou niet rustiger aan gaat doen zit je met die BI dadelijk helemaal thuis en dat zei ik ook tegen me baas en die vondt dat al helemaal niet zo leuk idee maar zou hou ik het heel goed uit alleen die pijn is soms zo vervelend ik heb me uk de hele dag nog niet zo gevoeld 1x wat vaags maar hij heeft er geen zin in vandaag denk ik ben moe ga ff ligen zit nog zo vol van het eten buikpijn ervan
Pffff, heel veel sterkte voor miriam! Dan word je zelf toch ook weer even met beide benen op de grond gezet... ik moet er toch niet aan denken zeg.
hallo meiden, ik was hier in het begin veel. ben er een tijdje tussenuit geweest. ik kom niet op een leuk moment binnen. ik wil miriam heel veel sterkte wensen. hoe kan zoiets he? ik kom weer gezellig met jullie mee praten. als dat natuurlijk mag van jullie (anders hoor ik het graag ) groetjes sandra
Will, toen jij dat schreef dacht ik ook gelijk; het wordt dan een JONGEN. Wie weet, spannend. Hopelijk kan je de gyn omlullen, zodat hij alsnog een echo doet. Eerlijkbeertje, wel winnen met klaverjassen he?! Fiona, pff verschrikkelijk die pijn zeg. Maar wel fijn dat je het op deze manier hebt kunnen regelen op het werk, zodat je toch nog een beetje je normale leventje kan houden. Helemaal thuis zitten vind ik ook niks (de 1e 12 wkn gedaan). Sandra, ik heb hetzelfde als jou. Ik kon het gewoon even niet bijhouden hier, met alle misselijkheid e.d. Hopelijk nu wel. Gezellig! Ik duik nu m'n bedje in, voordat ik zo weer wakker word van de misselijkheid. Trusten! X Neia
sandra, fijn dat je weer mee komt kletsen. hoe is het met je? dacht ergens te lezen dat je ook last hebt van BI of ben ik in de war? drie tegen nul die zeggen dat het een jongen wordt. zal morgen even proberen de echo in mijn album te zetten. de gene die de echo heeft gemaakt heeft ergens in de foto een tekentje gezet waar je ongeveer iets moet zien. zij kon het niet zien maar daar twijfelen we over omdat ze ten eerste vertelde dat ze niets mag zeggen (zat een heel verhaal aan vast) en ten tweede zei ze in vlot zweeds tegen daisy iets over een flicka (meisje). helaas weet daisy niet waar dat over ging want die was drukker met de draaistoel waar ze op zat (noem het maar lag, je kent dat wel met je buik op die stoel rondjes draaien zodat je overal tegen aan klapt). maar goed misschien zien jullie het wel want hoe langer ik er naar kijk hoe minder ik zie. om eerlijk te bekennen zie er helemaal niets in.
Elke zwangerschap kan erg verschillen per keer, dit is volgens mij niet perse geslachtsgebonden. Ik herken je verhaal wel Will, mijn zwangerschap is ook anders dan de vorige 2 keer, en het oudste kind van mijn ouders is mijn broer en dan volgen mijn zus en 81/2 jaar later kwam ik, als ik nu een jongen zou krijgen zou het dus ook precies andersom zijn, grappig! Welterusten, groetjes Evelien
Goeiemorgen meiden! Wat een vreselijk nieuws zeg van Miriam. Ik heb haar verhaal gelezen bij de vlindertjes en ik vind het hartverscheurend! Ik hoop ook van harte dat zij en haar man het een plekje kunnen geven tezijnertijd! Het is een angst die ons allemaal denk wel bezighoudt! @Neia, wat vervelend meid dat je nog zo ziek ben! Wel blij dat met je kleintje alles goed is. Ik voel de kleine pas sinds anderhalve week elke dag constant en mannetje kan het pas sinds een week af en toe voelen! @Sandra, natuurlijk mag je hier mee komen kletsen hihi.... hoe meer zielen hoe meer vreugd toch! De rest ben ik vergeten! Gisteren de sleutel gehad en het viel niks tegen! het huis is ook leeg super mooi! Dus ik ben echt heeeeeeeel erg gelukkig! Alleen door alle spanning die er na een half jaar wachten van je af valt kreeg ik koppijn en die is nog niet weg.. en ook mn verkoudheid zet nu aardig door.. maar ja, heb drie weken vrij dus komt allemaal wel goed! Fijne dag allemaal! Xxx
Goedemorgen allemaal! Meiden, welkom terug! hoop dat jullie nu wat meer gaan schrijven. En als het te snel gaat, dan reageer je gewoon alleen op wat blijft plakken... Will: het zegt inderdaad weinig. Mijn moeder heeft 3 compleet verschillende zwangerschappen gehad. Die van mij was makkelijk, op wat misselijkheid na en ik was een meisje. Na mij, een heel andere buik, jeel druk kind, kortom ander gevoel (en iedereen zei een jongen) maar wederom een meid. De derde keer was met geen van voorgaande te vergelijken, dus dit moest en zou een jongen worden. Nee dus. Het zegt dus idd niets. Mijn schoonmoeder had ook 3 verschillende zwangerschappen en 3 jongens, dus ach, ik zou gewoon uitgaan van het meisje, ook omdat ze het stiekum een beetje gezegd heeft.
Ga nu mn thee opdrinken en dan verder schoonmaken. Zal als ik straks bij mn ouders ben met de lijst bezig. Wordt weer tijd... O ja... mijn moeder heeft met kerst voor het eerst gezegd dat ze echt denkt dat het een meid wordt. Ben ik wel blij mee (omdat ik dat in het begin ook heel sterk dacht, en de meeste toch echt een jongen denken). Maar de mensen die het dichtst bij me staan (op mn man en schoonvader na) denken een meisje. Stand: meisje 4 tegen jongen: ontelbaar. Kom op meiden... we gaan de goede kant op... Nou, tot later!
Onsukke, wat leuk zeg! De eerste week dat ik de kleine voelde, week 17, was dat best vaak, maar nu bijna nooit meer. Daarom maak ik me vaak zorgen. Vanmiddag maar weer eens lekker met de Angelsound gaan liggen denk ik. Will, het blijft spannend bij jou. Ik ben wel benieuwd naar je echo. Kunnen wij ook even mee gluren. 8) Friendly, als je de lijst gaat bij werken wil je dan er ook bij zetten dat ik 8/1 de 20-weken echo heb, en 22/1 afspraak gyn? Alvast bedankt! Gina, wat leuk zeg dat je de sleutel hebt gekregen van jullie huis! Maar niet gelijk alles in 1 keer willen doen he, je bent ZWANGER . Ik ga vanmiddag weer even werken, hopelijk valt het weer mee. Maar eerst even opfrissen in de douche. X Neia