Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ook goedemorgen...
    nou ben niet echt uitgeslapen. Heb eerst een film gekeken, mannetje kwam halverwege thuis, dus samen gekeken. Daarna nog even wat tijd voor ons twee, was echt nodig na een hectische week ;) . Daarna had ik toch iets vreemds... ik zit heel erg te twijfelen wat het nou geweest is. De kleine was druk aan het bewegen (die dacht antuurlijk, hebben papa en mama net ook gedaan ;) en kreeg ineens een harde bult ter grootte van een sinaasappel onderin mn buik. Tegen de tijd dat mannetje de hand er op had was ie verdwenen. Zo ging het het half uur erna wel een keer of 5.

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Maar goed, dacht in eerste instantie dat het de kont van de kleine was die er echt doordrukte (zou bijna zeggen dat het pijn deed, een lekker gevoel is heel iets anders). later dacht ik dat het misschien harde buiken geweest waren omdat ik echt wel een hele drukke dag gehad heb (ach ja, je denkt er toch over na, vond het in elk geval niet prettig). Maar goed, verstand van harde buiken heb ik natuurlijk niet, en dit was echt een stuk van een sinaapappel ongeveer. Dus meiden die er verstand van hebben, wat was het, de kleide of mn buik?

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    mmm, typen in het donker gaat me toch niet zo goed af, zie overal typfouten, ach daar lezen jullie dan maar ff overheen...
    Zo eerst het kamertje kijken, dan naar de supermarkt, dan kijken bij een box, dan ff naar miss etam en een (weer andere) babyzaak om te kijken wat voor matrasjes ze daar hebben. Vervolgens door naar de schoonouders (daar zouden we uiterlijk half 1 zijn, en is drie kwartier rijden, dus ben benieuwd hoe mn (strakke) planning loopt. Daar gaan we gourmetten. Denk dat ik vanmiddag daar ook nog wel even tijd heb om te schrijven... kunnen jullie in elk geval horen of het kamertje en de box wat geworden zijn.

Nou, fijne dag!

4. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    goedemorgen meiden,

normaal mag je nie weten dat het vrijgezellenfeest is, maar me zus heb het toch verteld gisteren.
    dus ben benieuwd. ik ga trouwen 12 januari trouwen..

morgen 20 weken! :D

ik vind trouwens dat jullie je baby al vroeg voelen, maar me nu wel een beetje druk hoor. ik heb het een paar dagen gevoeld. maar dan 1x per dag en nu soms dagen niks. best vreemd. en ik heb al helemaal geen bult op mij buik. lijkt mij wel geweldig!

fijne dag vandaag meiden!

5. will

will Niet meer actief

friendly, ik heb gisteren beschreven hoe een harde voelt. ik kan het je niet vertellen wat het is geweest. het voelt bij iedereen anders denk ik. maar als het een harde buik is geweest hoef je je daar geen zorgen over te maken. wel als het lang aanhoudt en met enige regelmaat komt natuurlijk.

hier een boeren nacht gemaakt, heerlijk. dacht gisteravond nog even wat te lezen in bed maar ben geloof ik niet ver gekomen. om half tien werd ik wakker van mijn man die heel hard goeiemorgen zei omdat ie (zogenaamd) dacht dat ik wakker was.

gina, wie is anne, kan die naam niet plaatsen. veel plezier met je nieuwe huisje. zou fijn zijn als het opknappen zo lekker gaat.

ice, wat een geweldige spulletjes allemaal. als je zo door gaat heeft jouw kleintje straks meer kleding dan jij hebt en dan is het nog niet eens geboren. kan je nagaan hoe het straks is als het geboren is, haha

en neeeeeee, ik denk niet dat het gaat lukken om een dagje babybeurs te pakken, hahaha

zie nu pas dat het zaterdag is, ben een beetje met de dagen in de war denk ik. ga even door want ben dus even iets vergeten te doen en dat MOET dus wel gebeuren.

6. will

will Niet meer actief

we zitten op 490 op naar de 500.
    nu moet ik door

7. bo2008

bo2008 Niet meer actief

morgen meiden
    friendly ik denk dat wat je voelde je beep gewoon was dat die aan het draaien was ofzo ik heb ook een paar keer gehad dat ik een harde bult voelde en dan staat er ff spanning op denk dat die zich dan draaide

ice wat een liefe leuke spulletjes heb je toch
    ik kan pas na 8 januari doorslaan met kleding kopen! haha
    heb ook echt van mezelf een kleding tick ook al zou je dat nu niet zeggen nadat ik gisteren 3 kwart van me kleding en schoenen heb weggeven! wat bezielde me! maar goed kan wel weer lekkere nieuwe dingen gaan kopen en voor de baby dadelijk ook

ik weet nog steeds niet of ik naar de 9 maanden beurs ga ik wou er wel heel graag heen mischien ga ik ook wel gewoon me vriendin wou mee dus dat is wel leuk

nou meiden ga me eens omkleden! was gisteravond op de bank in slaap gevallen en me man maakte me wakker om 12,15 uur dat is echt laat voor mij tegenwoordig dus was ook net wakker met hoofdpijn
    heb de beep nog niet gevoeld vandaag hoop dat die nog wat van zich laat horen

verzorgingsmiep die schoentjes schattig he! heb ze van me mama gekregen want die geloof stellig dat het een meisje wordt
    lekker als ze met die zongebruinde voetjes van de zommer die slofjes aan kunnen zooooowe schattig
    je hebt ze ook in het rose

iemand zei dat die zijn baby nog niet vaak voelt weet niet meer wie maar dat is heel normaal hoor vooral als het je eerste is dan voel je ze pas met week 21 voor het eerst zei mijn VK
    sommige van ons zijn gewoon vroeg met het herkennen van de beep! maar geloof me het duurt niet labg of jij voelt hem ook de hele dag door
    kan ook zijn dat je placenta ervoor zit ofzo?

onsukkie jij voelt hem ook vaak he maar je bent ook iets verder als mij maar ik wou ook dat ik heb al wat vaker mocht voelen

me laptop doet heel irritant het is de tijd weer om heb ff schoonte maken wat verwijderen ect.
    nou zitten we al op de 500?!

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Sannnnie, je hoeft voorlopig die kleine niet elke dag te voelen hoor. Die kan nog alle kanten van je buik op zwemmen en dat zal ie ook wel doen ook :D En dan voel je gewoon niet het getrappel.

9maandenbeurs, ik weet nog niet of ik ga. En als ik ga dan ga ik denk ik zonder Sam. Dat geslenter.... ik ga dan ook waarschijnlijk samen met mijn moeder en die zit in rolstoel dus dat werkt niet handig met rolstoel en kinderwagen :D

Die bult heb ik ook nog niet gehad, ook nog geen harde buiken.

Will, zo'n man heb ik ook. Draai ik me een keer om (in mijn slaap) denkt ie dat ik wakker ben en dan praat hij gewoon tegen me, en dan word ik idd meteen wel wakker.

Friendly, wij hebben het matrasje van Sam bij zo'n uitverkoop van een matrassenfabriek gekocht. Scheelt behoorlijk wat geld. We hebben een echt goed matras voor maar 25 euro... (dat is nog leuk :D)
    Maar ja... we hebben dalijk weer nieuwe spulletjes nodig, hopen dat we weer zo'n plekje vinden.

Groetjes Daphne

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Friendly, pff jij hebt een druk schema. :confused: Ik hoop voor je dat je het een beetje gered hebt, maar vanmiddag wel rustig aan doen he?! ;)
    Die bult herken ik ook niet.

Ik ga ook naar de 9 maanden beurs, samen met mijn moeder. Ik ben die week lekker vrij gelukkig. :D

Daphne, dat is inderdaad nog leuk voor 25 euro. :confused: De meeste goeie die ik zie zijn wel 75 euro ofzo, ik ga nog even verder zoeken.

Will, ik ben ook constant met de dagen in de war. Ja, die kerstdagen ook he. ;)

Sannie, ik heb hetzelfde als jij hoor. Ik voel de baby ook echt niet iedere dag. Hopelijk komt dat wel snel, dat lijkt me super leuk.

Gina, wow er is inderdaad op de 1e dag al heel wat gebeurd in jullie nieuwe huisje. Die 2 weken, redden jullie echt wel hoor.

Prachtige kleertjes, slofjes etc. meiden. Wij zijn ook al heel erg verwend, heerlijk gewoon.
    Nu ga ik even bankhangen, want ik kom net terug van mijn werk.

X Neia

10. wat een hoop gekletst weer op de zaterdag ochtend!
    ik kon mijn bed niet uitkomen! was dan ook weer een niet al te fijne nacht! dit keer was het arjen die me wakker heeft gehouden. weet ook niet waar hij last van had maar als ik hem bij ons in bed legde was t goed!

ik dacht dat ik nog van alles wou zeggen maar weet eigenlijk helemaal niks meer! nahja! vergeetachtigheid! ben volgens mij niet de enige dus dat scheelt :p

11. ohja 9 maanden beurs weet ik ng niet of ik daar heen ga.. is pas in februarie toch? misschien dat ik me meoder vraag mee te gaan!

12. will

will Niet meer actief

nee hoor je bent niet de enige vergeetachtige hoor Deentje. ik was dus net vergeten dat er een caravan zou komen maar dat die plaats wel eerst sneeuw vrij moest zijn. ik zag dus toen ik hier zat te typen die caravan aankomen en bedacht toen ineens wat was daar ook alweer mee. help de sneeuw moet daar nog weg en dat is niet een klusje die even in 5 minuten met de hand kan doen. daar moet dus echt een tracktor met schuiver bijkomen.

heb ook al een keer gasten laten staan die aan het inboeken waren. werd dus misselijk ben naar de eerste w.c. gerend en van daaruit naar huis gelopen en was die mensen gewoon vergeten totdat amy vroeg wie die mensen waren die in het servicehuis zaten, ai. gelukig konden ze er om lachen.

ga nu even een uurtje zitten lezen ehh zal wel slapen worden. kan nu toch weinig doen want het sneeuwt alweer.

13. hahaha will dat klinkt wel grappig! maar denk dat je er zelf best van baalde! die mensen zullen wel gedacht hebben haha!

ik werk verder niet dus deze blunders blijven mij gespaart! maar soms ook vraagt mijn vriend of ik even wat wil doen en danvergeet ik t en zo zijn er nog wel heel veel dingen haha!

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    @ fiona: ik voel hem/haar meerdere keren per dag en soms zelfs al best hard

alleen gisteravond was het zo raar, toen voelde ik het wel aan de buitekant met m'n hand (en m'n man dus later ook), maar niet aan d ebinnenkant

echt heel maf!

15. ja ik weet wat je bedoelt onsukkie ik heb dat vooral als ik sochtends in bed lig. dan voel ik echt een bobbel van waar de baby ligt en die kan ook zo ineens weer weggaan en/of terug komen. ik weet ook niet waar t mee te maken heeft! maar ik weet wel dat t normaal is hoor had ik mijn vorige zwangerschap ook dus niks om je druk over te maken. ik denk dat de baby dan ineens heel erg naar voren ligt en dat ie ook zo weer naar achter kan duiken! teminste dat denk ik :)

16. sjaandiaan

sjaandiaan Actief lid

1 mrt 2007
    484
    0
    0
    ik voel wel een soort van gekriebel aan de binnenkant van mijn buik, vooral als ik zit of lig. dan zit de baby denk ik lekker te draaien en kietelen. maar ik moet me er op concentreren, als ik bezig ben tijdens de dag voel ik het niet, alleen als ik zelf rustig ben.
    ik heb ook op 8 januari de 20 weken echo om 10 uur.
    groetjes van sjaan

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ja, je voelt dan aan de buitenkant echt een schopje of plopje, hoe je het noemen wilt. Niet zozeer echt een bult, maar die voel ik dan aan de binnenkant niet. Dat vond ik wel zo raar!

18. ja heb ik ook al is gehad vond ik indd. ook vreemd. mijn vriend zei dat die de kleine voelde terwijl ik zelf niks voelde!

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Nou, was eerst heel verdietig vanmorgen. De mevrouw waar ik het kamertje gezien had en die we vanochtend samen nog gingen kijken had hem al verkocht. Terwijl ze gisteren tegen me gezegd had dat als ze een bod kreeg ze eerst met me zou overleggen :( Niet echt leuk dus.
    Daarna naar de mensen van de box. Echt hele leuke mensen, box was ook prima, met een hele ruime speelgoedla. Kon zelfs nog een kamertje van ze overnemen (bed matras en commode) maar was riet en daar houden we niet zo van. Maar goed, was al blij met de box, scheelt toch 200 euro op de nieuwprijs!
    Vanmiddag met mn schoonouders nog even naar Duitsland geweest en... ja hoor, een kamertje gekocht! Echt ben zo blij! Wel erg ruim, maar perfect. verstelbaar Ledikantje van 80*140 (dus kindje kan er langer in) met een hemeltje + steun, matras, beddengoed en zo'n anti-hoofdstoot-rand. Commode waar je het bovenblad af kun halen en dus later als smaller kastje kunt gebruiken met een aankleedkussen met hetzelfde motiefje als de hemel en het beddengoeden een 3-deurs kast. Weet nog niet of de kast gaat passen, maar anders zetten we die op een ander kamertje, das niet zo'n probleem. Goede kwaliteit ook, geen rammelkasten e.d. En met op de koop toe een gratis kinderwagen (het is een combi, maar niet met bak maar met zak, dus deze gaat naar een van de opa's en oma's of gaan we verkopen, het is een esprit-wagen, dus geen goedkope troep.
    Het is over 2 week al binnen (het is dus geen showroommodel!), we moeten het alleen wel zelf ophalen want ze bezorgen alleen in de buurt, en dus zeker niet naar Nederland
    Oke, en nu gaan we een spelletje spelen: jullie mogen raden wat het kamertje ons gaat kosten...

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ben er wel erg blij mee. Hebben bij de real later nog 2 overtrekjes gekocht van winnie de pooh (want deze maat heb je bij ons natuurlijk niet zoveel). Moet dus als we het gaan ophalen wel gelijk ook de zeiltjes en hoelakentjes kopen. oja, het dekbed zit er ook al bij, dus echt helemaal alles comleet... echt super.

Tip voor mensen die nog iets zoeken en niet te ver van de grens wonen: ga eens ff kijken in Duitsland, het is ons in lk geval goed bevallen!

Deel Deze Pagina