in duitsland heb je indd. leuke en goedkope babykamers! ik kom er zelf ook vaak! en had er voor arjen ook bijna de babykamer gekocht! alleen kregen we op t laatst een heel leuk ledikantje van een collega en toen hadden we toch die babykamer niet gekocht! dat was geloof ik een hele kamer voor 250 euro ofzo en zag er nog heel erg leuk uit ook!
zal vast iets verklappen, de prijs van alle extra dingetjes (matras, beddegoed, dekbed, hemel, kinderwagen e.d.) dus alles behalve het kamertje ligt iets boven de 500 euro...
gaan nu gourmetten, dus zal morgen wel vertellen wat alles samen kost... tenminste als jullie een beetje raden
nou ik gok dat t kamertje 500 euro gekost heeft en de extra dingetjes ook dus denk 1000 euro! eetsmakelijk ! veel plezier met gourmetten!
mmm...de babykamer gokje, ik denk totaal 1150,-? maar kan ik er ook een baykamer mee winnen? ) pff.. veel bijgepraat hoor... ik wou jullie waat vragen hebbej jullie ook wel eens last van jullie middenrif? soort straling? ik kan t moeilijk beschrijven.. maar iemand die t herkend? verder heb ik ontzettende rugpijn en schouder,, kan niet goed zittn met laptoppie.. dus hou t kort.. wou wel een tipje gevn.. de meiden die van plan zijn een stokke xplory en/of maxi cosi autostoel modellen 2008 te gaan kopen die artikelen gaan goed met de prijs omhoog per 1 januari. de stokke bijv tussen 100 en de 150,-! tis maar een wtje... joehoe! 21 weken! en oh ja, weet iemand waar ik voor leuke prijs waskussen hoejses kan kopen met een leuk disign? (geen maud, want die is erg duur...
friendly wat zuur dat die vrouw niets heeft gezegd dat ze het kamertje had verkocht ze kon toch op zn minst bellen maar je hebt er nu toch 1 ik denk 800 euro echt een gok heb vandaag me linnekast besteld hij is echt groot! maar hij moet op een andere plek komen in de slaapkamer want als die tegenover ons bed staat dan hebben we nog 11 cm loopruimte tussen bed en kast dus hij moet aan de zijkant waar de douche deur zit dan moet die voor die deur en ik heb 2 ingangen van me douche in onze slaapkamer dus 1 waar de kast voor komt en in de gang 1 maar je raad het al mannetje neee ik wil niet omlopen ik vindt die zo fijn nou ik heb hem al besteld! de kast is 66cm diep lijkt me normaal voor een kast hij zoekt het maar hij als die maar inelkaar zit en dan is die snel gewend aan het omlopen zo heb lekker bami gemaakt was heerlijk ga nou ff wat opruimen heb de heletijd het gevoel van een drang om te plassen maar dan komt er niet veel uit maar geen pijn dus geen blaasontsteking hoop ik ik wacht het nog ff af ukkie heb ik nou al de hele dag niet gevoeld ben ook druk geweest ga er zo eens voor liggen
zo meiden vandaag een vrije dag gehad, heb werkelijk niets gedaan, zit nog altijd in pyama, heerlijk even uitrusten. De komende 5 dagen moet ik werken dus ik moet wel uitgerust zijn . Heb een beetje op de playstation3 een spelletje zitten spelen, wel verslavend eigenlijk! Vanavond lekker bankhangen Vandaag ook alweer 22 weken!
Friendly: fijn meis dat je ene kamertje hebt..........Um ff raden.....800 euro? Fiona: lekker hoor ruime linnenkast........ Gina: wow lekker veel werk verzet in 1 dag zeg! Lekker hoor en dan snel met kamertje aan de slag Verder..............slaat de zwangerschapsdementie toe.... Vandaag overdag ook last van maagzuur.... Niet zo fijn....Rennie helpt redelijk, gelukkig. Iemand vroeg naar Anne, maar denk dat Anna28 wordt bedoeld...Die is idd al tijdje niet geweest.......
oh en ik vergeet helemala te vertellen dat het behangen goed gelukt was, is al een paar keer gevraagd maar vergat het steeds te beantwoorden. Is een patroonbehang, eigenlijk is het wel heel druk geworden... 1 muur is roze, en de andere 3 zijn met patroon met bloemtjes ( roze hihi) Dus maar goed dat de meubeltjes wit zijn haha anders word je echt gek denk ik
Hey mede-mei-mama's (MMM's ) Alles goed hier? Zal weer es ff gaan bylezen! @Gina: ja verbouwen, t liefst zou je een x met je vingers knipsen zodat alles klaar was hihi, maar dat gaat niet Nog ff doorbyten, en dan ziet er alles er weer super uit! @Friendly: heb geen flauw id meid, dacht dat een harde buik dan je hele buik was, dus miss toch de bibs van de kleine? @Sannie: alvast van harte met de 20 weken! @Will: de kleine strax meer kleding dan ik? Dan heb je nog nooit in mn kledingkast gekeken Hihi maar je hebt gelyk, het is zóóóó verslavend, kan er geen genoeg van krygen LOL. @Fiona: ja jy kunt strax ook lekker shoppen! Is toch wel heel fyn als je weet wat het wordt, dan kun je zulke super spulletjes kopen hihi. Ben ook wel héél benieuwd wat jy krygt! En je gaat t beebje vanzelf wel vaker voelen hoor. Dat sommige heel snel zyn met herkennen komt denk ik ook wel doordat je er zoveel over leest en er veel op let @Neia: wanneer ga jy naar de beurs? @Iedereen: ja dat voelen van waar de baby ligt lukt hier ook wel aardig. ook dat spelletje met de hand op een plek liggen, en kyken of ze er naar toekomt lukt wel, hihi, dat is echt grappig! @Friendly: ooooh wat gemeen van dat mens zeg Fyn dat je wel een mooie box hebt gevonden! En toch ook nog een kamertje! @Mamain: van harte met je 21 weken! Oja, t is niet te geloven,maar vandaag was er wéér een pakje van mn tante uit Australië Dit keer een pandora bedel: Mn andere tante (die weet wat t wordt) is daar op vakantie, en mn neefje (8, dus ja kan gebeuren hihi) heeft zn mond voorby gepraat! Dus vandaar dat ze een meisje bedel opgestuurd heeft. Cutie hè! Nou dames, ik ga nog ff scrappen, de deadline voor t SBM nadert weer
anastacia wat klinkt dat leuk! zo'n roze kamertje! ik ben helemaal gek op roze! zal t dan ook wel leuk vinden als iknu een meid krijg. en anders heb ik 2 blauwe kamers ice wat leuk dat je pakjes uit australie krijgt! wat woont jou familie ver weg zeg! ik vind het ook altijd zo leuk om pakjes met de post te krijgen haha!
mmm, als ik zo bij ice kijk kan je beter familie ver weg hebben wonen dan zelf. in mijn familie zijn ze nog te beroerd om een kaartje te sturen. ice, joh, straks als het eenmaal is geboren. ik ging voor mezelf op pad en kwam met tassen vol kleding voor amy en daisy thuis. kostte handen vol met geld want ik ben helemaal weg van oilily vooral voor daisy. diasy is een tuttebelletje, heerlijk. jij kan straks echt niet meer tegen je kleine meid op hoor, hahaha. jeetje friendly jij zit lekker te goumetten en laat ons maar raden,ehhh 1000 euro. gek eigenlijk dat het zoveel per land kan schelen. ik was het die naar anna vroeg maar idd anna28. hoop dat alles goed is. fiona, lekker bami, heb ik een tijd niet gegeten, is van de week maar is lekker doen. daisy had net weer een nieuw spelletje met mijn buik en de baby. gewoon die heel hard heen en weer schudden en dan plotseling stoppen. dacht dat ik over mijn nek ging van het draaien wat ons kindje deed. was leuk voor 1 keer. zo nu lekker even hangen. ik heb beloofd om morgen oliebollen te bakken, hoe kon ik dat nou beloven. beetje stom van me.
ik ga morgen ook oliebollen bakken! en appelflappen! was vorig jaar geen succes had olibollen zo groot als een voetbal haha! daarom ga ik morgen de hele dag met mijn moeder in de keuken staan! die kan dat teminste haha
we hebben het eerst maar even nagevraagd of het echt wel klopte... maar het klopte echt. Was een maandaanbieding, en niet een kleintje. Zelfs de mevrouw van de winkel vond het een belachelijk lage prijs (maar ja, ik ben de baas niet zei ze er lachend bij!). En het is echt allemaal merkspul, heb van alles het merk gevonden en even teruggezocht op internet. Zoals het matrasje, meestal zijn de krijg-matrasjes niet veel soeps, maar dit is echt een luchtdoorlatend kwaliteitsmatras. Snap er nog steeds niks van, maar ben erg blij met dit koopje. helemaal omdat we nu alles in 1 keer hebben.
Ga als we het ophalen ook nog even door de rest van de winkel kijken, want we waren er om 5 voor 2 en om 2 uur sluiten ze normaal. Hebben dus alleen rustig de kamertjes kunnen kijken, maar de rest van de winkel dus niet gezien. Misschien hebben ze nog dingen die we in de Nederlandse babywinkels nog niet gezien hebben. Nou, ik ga nog ff gezellig zitten. Tot morgen