Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    friendly klinkt goed joh , lekker goedkoop zeg!
    FIjn dat je alles nu hebt!

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ben ook echt heel blij nu. We hebben nu goede kwaliteit, voor een beter prijsje dan je hier de spullen bij de goedkoopste winkel weg haalt. Hebben gewoon voor de verandering eens geluk (nou, dat mocht ook wel eens eigenlijk).
    Nou, ga nu echt... bye

3. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Friendly: fyn joh dat je zulk goed spul heb voor zo'n prysje! Wy shoppen ook vaak in DL, scheelt gewoon enorm! T is dat de je over een auto zoveel invoer enzo moet betalen, en hadden we die ook nog daar vandaan gehaald hihi.
    Waar in DL ben je geweest,by welke babyshop? Wy gaan vlg week ff verder kyken voor nog wat dingetjes, moeten nog een box hebben.
    @Will: dat meen je? Das ook nie leuk van je family! Maar nu je t zegt: van de halve family (van de andere kant dan de "verwen-family zeg maar) heb ik ook van t meerendeel geen kaartje ofzo gekregen. Nou ja, kan me er nie druk om maken ;)

4. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    oh ja, als het lukt hier een plaatje van het behang dat we dus hebben...

5. will

will Niet meer actief

anastacia, wat een super behang. zou hier bij beide dames ook erg in de smaak vallen.

ice, ik zit er ook niet mee hoor. maar als er andersom is iets is en ik ben een paar dagen te laat, dan moet je ze horen.

wauw friendly, dat is nog eens een goeie meevaller.

ik wilde die echo nog in mijn album zetten maar ik krijg die verdomde scanner niet aan. snap er geen bal van. weet toch zeker dat ik niets verkeerds doe. morgen maar weer even proberen.

ga mijn bed opzoeken, truste allemaal

6. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    het behang is ook prachtig, al was het een baan om het netjes op de muur te krijgen door het patroon...
    Maar het is wel erg druk :)

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Friendly, ik ga even bijdehand doen hoor, bij voorbaat mijn excuses :D
    Dat hoofdeindbeschermer, die worden zwaar afgeraden in Nederland ivm wiegebood. En bedzeiltjes hoef je ook niet te kopen, mag je ook de eerste twee jaar niet gebruiken ivm wiegedood. (ook de combi tussen zeiltje en molton, die wij dus hadden gekocht mogen niet).
    Maar verder wel lekker zo'n mazzeltje!
    Wij gaan ook binnenkort denk ik weer naar Babyone in Duitsland. Vind alleen niet alle duitse spulletjes even mooi.

8. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Nou na een lange dag ben ik er weer.
    Ben vanmorgen vroeg opgestaan en in de middag naar ikea en carrefour geweest gewoon voor baby uitzet.

Net film gekeken me ogen gaan dicht dus deze laatste stukje typ ik zo moeijk, heb zelfs typfouten, ben zo moe (dat ik niet kan lezen wat er allemaal gebeurt is) dus ga ik nu naar bed

Tot morgen

9. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goeiemorgen meiden!

@Friendly, wauw super zeg, dat scheelt een berg! Idd een hoop geluk gehad, mag ook wel een keer ;)

@Anastacia, gefeliciteerd met je 22 weken! Wat een gaaf behang, kan me wel voorstellen dat het druk uitviel hahaah!

@Wil, familie in buitenland is idd meestal uit oog uit hart,.. mijn fam woont in Italie, weten dat ik kleintje krijg maar bellen of kaartje ho maar...

@Onsukkie, dat heb ik ook weleens, aan de buitenkant voel je meestal heel duidelijk waar de kleine ligt, ligt vaak tegen de buitenwand aan en mannetje voelt kleintje dan bewegen!

@Neia, ja schiet echt heel erg op, alle behang is er nu af in woonkamer, gang, babykamer en hobbykamer, vloer is eruit in de woonkamer en de materialen om de vloer opnieuw op te trekken zijn behandeld en liggen klaar. Vandaag gaat die erin en ik ga schuren en dan kunnen we aankomende week al beginnen met behangen en verven... laminaat gaat als laatst en dan is het al klaar...!
    Valt me niks tegen.. het is alleen vermoeiend, maar komt goed!

Ik vroeg idd ook naar Anna28, is al tijdje niet geweest dus hoop dat alles in orde is! Anoesj ook al tijdje niet gezien! Hoop dat iedereen gewoon nog van de feestdagen aan het nagenieten is!

Ik ga zo weer richting het huis, dus fijne dag allemaal! Xxx

10. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    jammer dat niemand reageert op mijn vraag...;-(

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Goedemorgen!
    Mamain: last van mn middenrif, nee, nog geen last van gehad. En de waskussen hoesjes, pff, daar heb ik nog niet echt op gelet... Geen idee, dat is iets dat op het lijstje staat van dat kan over een poosje ook nog wel.

Daphne: van de hoofdveschermers: dat wist ik. Dit is echter eigenlijk een hele korte, en aangezien het bedje heel erg lang is geeft het niks. Het kindje leg ik toch een stukje verder naar beneden. Dat een zeiltje niet mag is nieuw voor me, die staat nl wel op al mn lijstjes. Maar goed, ookal wordt ie eerst in de kast gelegd, dan is ie voor later. Zal niet de grootste kostenpost zijn denk ik ;)

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Wij zijn gewoon heel blij met een alles in een prijsje, en alles wat we gekregen hebben hoeven we natuurlijk niet te gaan gebruiken. Gaan straks een lijstje maken met wat we zeker nog moeten hebben en dan kijken we eerst in Duitsland als we de boel moeten halen en anders kopen we het hier.

13. will

will Niet meer actief

mamain, ik wil je wel antwoord geven maar daar heb je niet zoveel aan. of je moet hier een paar dagen naar toe komen ;) .
    maar waarom maak je ze zelf niet? dat heb ik ook gedaan de eerste 2x en ga ik nu weer doen.
    je bedoeld toch een hoes over het aankleedkussen?

ga aan het oliebollen bakken.

tot straks

14. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Aanstasia: inderdaad een heel leuk behangetje! Echt voor een meid, super.
    Ice: wij zijn bij babyland, Maar die zit alleen in noord Duitsland (en dan bedoel ik echt aan de Groningen kant of hoger) dus vanaf Doetinchem echt een eind rijden. Tip, kijk ff welke (iets grotere) plaats net over de grens ligt en ff zoeken op google.de. Zo heb ik deze ook gevonden. Als het een eind rijden geweest was had ik het niet gedaan, maar mn schoonouders wonen practisch op de grens, dus dan is het maar een stukje meer.

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Lekker Will, oliebollen! Wij moeten helaas nog twee dagen wachten... (nou ja, ik, mannetje lust ze toch niet!)

16. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Friendly, wow dat is nog eens een leuk prijsje! :confused:
    Wij hebben al rondgekeken, en blijkbaar hebben we een dure smaak. ik verwacht dat we voor het kamertje 1500 euro kwijt zullen zijn. Eerst nog maar even sparen.

Will, mjam oliebollen, heerlijk, ik krijg er nu al zin in. Ze zullen hier vast ook wel in de buurt staan met zo'n kraam. Daar moet ik vanmiddag gewoon even langs. :)

Anastasia, wat een super mooi behang zeg! Echt wel leuk voor een meisje! Dat zou ik ook hebben uitgezocht, denk ik.

Mamain, die pijn met het middenrif herken ik niet echt, misschien drukt de baby daarom, dat hij hoog ligt?
    Die uitwasbare aankleedkussens ken ik wel. Wij kopen er 1 van Nijntje, maar die is wel 40 euro! :confused:

Gina, dat komt helemaal goed in jullie huisje denk ik.
    Doe het wel rustig aan he, met schuren enzo. Heb je zo'n kapje voor je mond, zodat je niet teveel stof binnenkrijgt?

Nazli, lekker geslapen? ;)

Daphne, dat van die hoofdeindbeschermer wist ik nog geen eens. Bedankt voor de info!

Ice, ik weet nog niet welke dag wij gaan, ik heb de hele week vakantie. :D Wanneer ga jij?

Met mij alles oke, gistermiddag wel 5 uur geslapen, want aan het einde van de week voel ik het slaaptekort toch echt wel.
    Maar nu moet ik toch echt even gaan strijken. Mijn mannetje heeft alles al gepoetst en gaat nu stofzuigen. Terwijl ik nog steeds in mijn pyama zit!

X Neia

17. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ik wilde dat wij de 1500 euro voor een kamertje hadden (ik wilde heel graag een doorgroeikamer, maar dat zit er gewoon echt niet in). Ik was al overstag om toch maar voor tweedehands te gaan en dan bij de tweede over een paar jaar iets te kopen wat we echt willen. Maar dit is ook super, het is geen doorgroei, maar we kunnen zeker 3 jaar vooruit.
    Jou mannetje aan de poets? ik moet de mijne echt wel vragen. (meestal) ga ook zo strijken en het bed verschonen. Verder weinig op het programma vandaag. Lekker rustig dagje :D

18. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    * will hi hi,
    nee ik bedoelde de pijn aan de middenrif. de pijn die dan uitstraalt naar t hart..
    kan dan heel weinig doen.. heb t to nu toe maar 2 x gehad en t duurt ca 30 min...
    maar tis pijnlijk..
    ik zal de vk de volgende x vrafgen...
    maarree. will,hoe doe je t?
    ben helemaal niet zo handig!
    heb ook geen naaimachine ;)
    ja, de waskussens. belachelijk duur..
    omdat t de 2e is heb ik vrijwel alles al..
    maar juist daarom ga ik van bepaalde dingen nieuwe dingen kopen...

anastacia, idd leuk behang!
    zo ziet mijn maxi cosi eruit..
    of verklap ik nu al wat we krijgen? ;)

neia, 40,-?jeetje!
    erg duur he?
    88 gulden... (ja ik doe t nog steeds)
    maar koop je er dan meer?
    want ik bedoel, daarom wil ik t ook niet te duur hebben. omdat ik weet dat t heel snel onder de poepjes komt net nadat t net uit de was is geweesst...
    vandaar...

19. mamain2008

mamain2008 Actief lid

16 okt 2007
    401
    0
    0
    wie van jullie heeft allemaal een 2e \hands kamertje?

20. will

will Niet meer actief

mamain, men neme een lap stof naar keuze en een naaimachine, ai daar gaat het bij jou dus al fout.
    toen ik zwanger was van amy had ik er 1 van mijn schoonzusje gehad en die had ik uit elkaar gehaald als patroon. beetje raar alle babyspullen had ik weg gedaan maar dat patroon heb ik dus nog steeds.
    maar die andere vraag heb ik helemaal niet gezien.
    maar net zoals neia zegt is het misschien de baby die ergens op drukt. ik heb regelmatig echt pijn in mijn rechterzij als ik dan even draai en duw aan die kant voel ik het kindje weg dobberen en gaat de pijn dus ook weg. zou het ook even aan de vk vragen als ik jou was.

even pauze tijdens het oliebollen bakken. alles stinkt, gadver. ik heb daar eigenlijk nog nooit erg in gehad, maar nu. en het erge is dat iedereen hier oliebollen staat te eten en ze erg lekker vinden maar ik sta dus helemaal te gruwelen van die dingen.

ga maar even verder tot later

Deel Deze Pagina