Ben net thuis.Gisteren afstandbediening gekocht, want van ons is het kapot. Komen we thuis en doe ie het niet. Vandaag terug geweest, hebben we teruggebracht. Zit ik hier zonder afstandbediening. moet ik heen en weer lopen om van zenders te veranderen. Neia, heb wel heerlijk geslapen, was best ook moe gisteren laat naar bed gegaan, maar wel uitgeslapen. Weten jullie misschien waar ik een goede ledikant kan kopen? Ben gisteren naar ikea geweest, maar daar hebben ze geen goede. Groetjes Nazli
Goedemiddag allemaal! ik loop gewoon 15 pagina's achter whaaaaaaaaaaaaaaaaa, ik ga het maar eens in gedeelten nalezen. En reageren..grijnsssss, anders kan mijn arme hoofd vol met zwangerschapsdementie het niet maar aan. Dus pagina 479 tot en met 484: @ Dolphin, grijns dat gaat hard he dat aankomen met die rare dagen ertussen door! @ Will: alsnog gefeliciteerd met je twintig weken! @ moedergans, zo'n circus is ook zo geweldig, dat is denk ik iets voor volgend jaar met tim met kerst. Ik vind het zelf ook geweldig. Jammer dat je niet in de buurt woont, rotterdam is beetje ver fietsen vanuit hengelo voor kleertjes Naam kiezen blijft moeilijk he, wij weten het op zich al wel, maar wij hebben dan weer het nadeel dat er twee vriendinnen voor me bevallen, waarschijnlijk allebei van een jongetje, dus kans op dezelfde naam is groot. Ik vind Lauren wel een mooie naam die bij aidan past trouwens. @ nijntje: wat heerlijk dat het allemaal goed gaat en ook een jongetje dus..grijns, ze raken in de meerderheid volgens mij, hebben we straks een behoorlijk elftal bij elkaar @ fiona, wat krijg jij een prachtige buik zeg! @ frostieke: mooie echo foto's ! @ anastasia: niet roken blijft moeilijk voor sommige mensen... ik moet zeggen dat ik toen ik nog zelf rookte het wel heerlijk vond als het ergens gewoon binnen mocht, maar zo niet..ook geen enkel probleem. En met een zwangere of een kleintje houd je daar gewoon rekening mee vind ik. @ friendly: grijns, dat is niet leuk he, als je zelf zo trots bent op je buikje @ Sassefras: jippie, alles goed, heerlijk om te horen. @ nazli: slapen is bij mij ook al bagger, wel slaap ik beter nu ik met het voedingskussen tussen mijn knieen slaap. Misschien is dat een idee? @ fiona: ook bij ons is de seks minder, omdat het bij mij ook supergevoelig is ineens allemaal en gezien het formaat van mijn man het nu dan ineens gewoon zeer doet soms. We proberen nu meer om elkaar op andere manieren te laten genieten, misschien is dat wat? En anders als de zin er af is, is het heel vervelend voor hem, maar hij heeft zijn handen nog en het komt na de bevalling wel weer goed. @ hannah: jippie, gefeliciteerd met de goede echo. @ Neia: jeetje wat een nieuws wat is er gebeurd met miriam, bah...en gaat het wel goed met haar? nee domme vraag, natuurlijk gaat het niet goed met haar..oef wat erg dit...pffff Wel goed om te horen dat het met jou lekker gaat. @ Evelien: fijne vakantie! Zo...nu eerst ff verhaal van miriam lezen en dan ga ik op de volgende tien pagina's reageren..
pfff ik zit hier te janken als een klein kind om het verhaal van Miriam, wat vreselijk is dit zeg...bah... De vrees van iedereen hier ook denk ik zo...pfff. Maar weer proberen om los te laten want ik help haar er niet mee om er zelf in te blijven hangen... Goed..uhhhh pagina 485 tot en met 490 @ sandra: welkom terug, je mag natuurlijk altijd meekletsen, althans wat mij betreft! @ Gina: wat fijn dat het huis leeg nog steeds supermooi is! @ Deentje: je buik groeit mooi zeg! @ friendly: mooi hoe je dat gedaan hebt voor Miriam en Danique @ Anastasia: dat van die kaart voor Miriam vind ik een heel goed idee, ik doe mee! @ Ice: wat een gaaf ding zeg! Wat betreft de negen maanden beurs..ja ik twijfel, aan de ene kant wil ik erheen, want lijkt me gewoon leuk, samen met man of met mijn mams, andere kant...heb ik ook wel eens van mensen gehoord dat het enorm tegenvalt op de beurs. Iemand al ervaring misschien? @
Hallo daar ben ik weer eens, jeetje net als Katsas moet ik ook heel veel pagina's terug lezen, maar dat doe ik nog weleens op m'n gemak. Wij zijn gister eindelijk geslaagd voor de babykamer, na veel wikken en wegen toch de knoop doorgehakt en heel veel rondgeshopt en in Breda bij Aktiebaby geslaagd want die was uiteindelijk de goedkoopste. Ik moet zeggen het scheelde met de duurste bijna 600 euro dus was wel de moeite waard Laatst ook nog in de aanbieding allerlei andere babyspullen gekocht en de kinderwagen ook fiks in de aanbieding dus ben helemaal blij Wij hebben de maxi cosi Mura 4 wieler gekocht in het zwart, we hebben hem al in elkaar gezet en prima ding. Nu aftellen voor vrijdag en dan weten we eindelijk wat het wordt, en dan verder de kamer inrichten, zo spannend allemaal. Iedereen een leuke kerst gehad? Ik zit er nog steeds vol van al dat eten Morgen een kort dagje werken en dan oud en nieuw vieren, laatste keer met z'n tweetjes zal wel raar zijn, daarom gaan we dit jaar gezellig met vrienden nog een keer goed vieren Ik zal proberen m'n kamertje te uploaden in m'n album.
Pagina 491 tot en met 495 uhhh stiekum nog eentje van pagina 490: @ friendly: ik heb echt geen idee wat het moet kosten, vertel, vertel! goedkoop zeg! Geweldig koopje! @ Ice: uhhh wat is SBM? En wat word je verwend door je tante! Helemaal leuk! @ mamain2008: ik heb geen last van straling in mijn middenrif, wel een spiertje onder mijn rechterborst die steeds klem komt te zitten Ik heb een tweedehands kamertje trouwens, al gekocht bij mijn eerste zwangerschap van een tante van me, helaas is die zwangerschap in een miskraam geeindigd, maar heb hem later dan toch voor tim kunnen gebruiken. En nu krijgt de beeb straks deze babykamer ook weer, ff likje verf er weer over en klaar! Jullie hebben trouwens een prachtige babykamer zeg buddy! @ Will: jij bent niet lief, nu heb ik onweerstaanbare trek in oliebollen..mmmmmmmmmm, eens kijken of we die straks nog ergens kunnen scoren zooooooo dat was het weer ff. Hier verder alles ok, morgen lekker oud en nieuw vieren bij vrienden, ik heb er zin in, we zijn dan met drie stellen. Wel grappig alle drie hebben we al een zoontje in de zelfde leeftijd, verder is er een net in september bevallen van een zoontje en de andere vriendin en ik moeten volgend jaar bevallen van een zoontje! toevallig he! word wel heel gezellig denk ik met zo'n hele zooi bij elkaar! Heb er zin in! helaas moet mijn mannetje werken, maar die komt dan om een uur of tien na! Zo...na al dat lezen moet ik nu eerst echt naar de wc...en heb al even nagevraagd aan mijn mannetje waar we oliebollen kunnen kopen op zondag. In enschede hoor ik net, dus als tim straks wakker is....op naar enschede!
Lafo, ben benieuwd naar je kamertje. Hoe is het trouwens met Danjo? Weet je dat? is ze de kerst beetje goed doorgekomen?
@ Katsas kamertje staat in m'n album, zo af en toe heb ik nog contact met Danjo niet echt veel, vindt het moeilijk maar ik lees zo af en toe nog mee bij een andere topic waar ze veel aktief is en volgens mij gaat het wel goed met haar naar omstandigheden.
Katsas, inderdaad een verschrikkelijk nieuws van Miriam! Ik kan het ook maar niet van me afzetten. Dit gun je niemand! Verschrikkelijk gewoon. Wij gaan zo ook op zoek naar een oliebollekraam! mmmmmmmm Lafo, leuk dat je ook geslaagd bent voor een kamertje! Wij kopen de rest ook allemaal 2 de hands via marktplaats. We hebben al een mooie kinderwagen, maxicosi e.d. in 1 gezien, en die krijgen we van mijn ouders. Ik heb elke keer nog niks durven kopen. Nu eerst de 20-weken echo afwachten, en dan............alle inkopen doen! Nazli, ik had het door dat je zo moe was gister. lekker dat je zo goed hebt geslapen. Bij de ikea ben ik nog niet geweest. Maar wel bij Babydump, echt een hele leuke winkel. Daphne, wat leuk dat je mannetje de kleine ook heeft gevoeld. Ik kan bijna niet wachten! Het huis is schoon, de was is gestreken, en nu even bankhangen en schaatsen kijken. En daarna op zoek naar die oliebollenkraam en langs bij mijn ouders! Heerlijk zo'middag! Even een vraagje: ik heb ontzettende pijn aan mijn tepels als ik eraan kom of ze per ongeluk stoot (door mijn kleren heen). Herkennen jullie dit? Ik maak me helemaal zorgen dat ik hierdoor straks geen borstvoeding kan geven. X Neia
@ Neia ook hier last van pijnlijke tepels Als ik een beha aantrek zonder vulling heb ik helemaal veel last, nu heb ik er weer een aan met vulling (stootkussens ) en dan heb ik geen last........
Hoi! Fijn te horen dat het goed gaat met Danjo. Wat een mooie kamer Lafo! Ziet er goed uit! Weten jullie ook al wat je met de muren en zo doet? Overigens heb ik ook zere tepels en ze beginnen af en toe al te lekken. Kan verder geen kwaad, ze bereiden zich juist voor op de borstvoeding. Ik hoop alleen dat ik niet net als bij tim straks spruw krijg..ieuwwwwwwwww
@Anastacia: wat een cutie behang zeg, dan is t wel duidelyk wat het by jullie wordt hihi. Mocht iedereen t nou weten, of hou je dan tot mei de deur naar t kamertje dicht? @Will: ja zo gaat dat helaas wel ja, Enne, veel plzezier met oliebollen bakken @Daphne: dat klopt. In DL zyn er meer dingen die ze daar wel gebruiken, terwyl het hier afgeraden wordt. Byv een dekbedje! @Gina: wy hadden t juist over family die gewoon in t binnenland woont Heb meer contact met mn family in Australië dan sommige in NL. @Friendly: hmmm, das idd wel een béétje ver ryden, ben je de kosten alsnog aan vervoer kwyt haha. @Neia: wy gaan de zaterdag, moet de do en vr werken, en om in t midden van de week te gaan, zie ik niet echt zitten als ik dan nog 2 dagen moet werken! Zaterdag is lekker relaxed, gaan met de trein (anders moet ik ryden) en dan kan ik zondag lekker uitrusten @Mamain: die pyn wat jy beschryft ken ik niet. Heb er zelf geen last van en heb er ook nog nooit iemand over gehoord. Kun je idd t beste ff navragen aan je VK. Oja op je andere vraag: hier een nieuw kamertje, was een mooie aanbieding, anders hadden we ook een 2ehands gekocht hoor. Hout heeft nix te lyden dacht ik zo. En haha, nu zie ik ook je antwoord staan op t behang van Anastacia: en ja, t is nu wel duidelyk Wat leuk @Hannah: gelukkig een nachtje zonder! En hebben jullie de babykamer al klaar? Die van ons staat nog vol spullen, logeerbed, zonnebank, tuinstoelen, maxicosi, dreami, enz, enz hihi. @Neia: wat lief van je schoonouders! Die van ons hebben een gedeelte van de kinderwagenset betaald @Friendly: ik heb een hele zooi buikbanden: wat gekregen van een vriendin, wat zelf gekocht, 1 met kerst gekregen, en vd week een hele gave besteld: Staat op: tenminste houdbaar tot 01-05-2008. Was wel duur, 25euro, maar vond em zooooooo gaaf Nu maar wachten tot ie met de post komt! @Daphne: hmmm lekker stoofvlees! @Katsas: jy ook al janken erg hè Hier geen ervaring met die beurs, ga gewoon, en dan zie ik t wel! Oja t SBM is het Scrapbook Magazine ( http://www.scrapbookmagazine.nl), daar lever ik altyd spullen voor in! @Neia: hier geen pynlyke tepels hoor! Wel droog Wat kan ik daar dan t beste opsmeren? Mannetje bood me zn compeed creme aan ("aaah toe dan, zal ik even smeren?") maar dat lykt me ook nie zo.... Oja, had me vanmorgen toch iets gaafs: lag op bed, shirt omhoog zodat ik mn buik kon zien. Legde ik mn hand rechts van mn navel, had ik daar opeens een dikke harde bult! Kon t nie alleen voelen, maar ook heel goed zien! Dat was dus duidelyk onze kleine. Echt heel apart haha, dat had ik nog niet meegemaakt! Kon der ook steeds voelen bewegen, zo leuk. *zucht* I'm in love.....
Ice, wat een gave buikband, durf hem alleen niet te bestellen... Ben te bang dat deze uk ook te vroeg gaat komen Katsas, het verhaal van Miriam is echt vreselijk. Had het er gisteren nog over met een vriendin van ons, die had het ook gelezen. Neija, lekker hoor als je de kinderwagen krijgt, wij hebben vorig jaar de helft van een oom en tante gekregen. Was wel een erg prettige bijdrage (net als dat we de helft van het kamertje van Sam hebben gekregen). Geloof niet dat we dit keer weer zo'n mazzel hebben
@ Ice: gaaf dat je dat allemaal kan scrappen zeg..Ziet er erg leuk uit, alleen ontbeert het mij echt aan inspiratie en creativiteit om zo iets te doen...Die buikband is ook gaaf! Kamertje is nog lang niet af hoor....Alleen geschilderd en de meubeltjes en de kinderwagen staan er. @ Neia: geen pijnlijke tepels, wel hele droge en jeukende...Smeer er bepanthen créme op, werkt wel. Geen zorgen maken hoor over de borstvoeding, door alle veranderingen in je borsten en tepels kunnen ze pijnlijk worden. Lief van je schoonouders die aanbieding. Hier hebben ze een deel van de kinderwagen betaald. @ Will gelukt met de oliebollen? Lust geen rozijnen dus haal altijd die bollen zonder rorijnen. @ Daphne: heerlijk zo rustig de zondag beginnen. Lekker stoofvlees...Hier staat pizza op het menu. @ Friendly: hier ook een hele stapel buikbanden, allemaal van vriendin gekregen. Ook nog zelf gekocht...Hier bij prenatal en miss etam buikbanden in overvloed.... @ Katsas, welkom terug! Lekker veel te lezen hé......Vreselijk van Miriam, echt de angst van iedereen...Ik doe ook mee aan een kaartje... Volgens mij heeft neia haar adres wel..... Zo hier heb ik lekker in de babykamer gerommeld...Spulletjes die we al hadden uitgezocht en in commode en kast opgeruimd...Oh wat heerlijk om daar mee bezig te zijn...Ruikt ook zo lekker nu, heb van die zwitsal geurbuiltjes neergelegd.... Hier is mijn kleine ukkie ook zo druk vandaag...Maar elke keer als ik papa dan roep en die legt zijn hand op mijn buik dan is hij of zij muisstil.....Donderstraaltje.....
Daphne: snap dat je bang bent voor weer een vroeggeboorte....Is er nu een grote kans op herhaling eigenlijk? Vreselijk dit verhaal van Miriam......Haalt meteen ook heleboel emoties naar boven.....Goede vrienden van ons hebben afgelopen oktober afscheid moeten nemen van hun zoontje........Bij de 20 weken echo bleek dat er van alles aan de hand was met het kindje. Na diverse onderzoeken kwam er uit dat hij nooit levensvatbaar zou zijn buiten de buik omdat de niertjes ontbraken..... Zij is toen ingeleid en bevallen met 22 weken.... Om die reden was ik erg nerveus voor de 20 weken echo bij ons....Eerste wat ik vroeg was of er genoeg vruchtwater was en of er niertjes zaten.... De opluchting was dan ook groot toen alles goed bleek te zijn... Het blijft alleen wel ontzettend moeilijk...Ik ben happy zwanger en zij hebben een overleden kindje.......... Vind moeilijk soms wat ik tegen ze moet zeggen, net als dat zij het moeilijk vind om mij te zien....
nei, dat heb ik ook hoor. ook bij mijn 1e gehad. dat is een voorbereiding om juist bv te geven.. ze zijn wat gevoeliger dan voorheen.. ze worden ook groter ja, 2e hands, wj doen veel kasten etc.. want wij houden van oude kasten die wij dan opverven zeg maar in wit. en hout kan je makkelijks choonmaken. wij hebben de kamer gekocht voor 325,- incl bezorging. dus dat is netjes dacht ik. al eje je bedenkt dat je voor een nieuw kamertje boven de 1000,- betaald... nou mieden, ik ga even liggen zon rugpiujn doei
iemand trek in een oliebol? heb ze ook zonder rozijnen (amy lust ook niet met). ze zien er erg goed uit maar ik neem er echt geen 1. maar ja als je hier oliebollen wilt moet je ze toch echt zelf maken. volgend jaar willen we hier een kerstmarkt houden. ik had al gezegd dat we dan ook oliebollen zouden maken maar na de lucht waar ik boven heb gehangen ga ik daar toch nog even over nadenken. nazli, waarom zijn de ledikantjes van ikea niet goed? hier worden ze juist erg goed aangeschreven en er is duidelijk geen verschil tussen de meubels van ikea in zweden en nederland. ik heb van de week Danjo gesproken. denk wel dat het goed gaat met haar zover het nu goed kan gaan met je natuurlijk. dat verhaal van miriam blijft bij mij ook hangen. probeer het wel van me af te zetten maar soms komt het toch even weer naar boven. hannah, stomme vraag wonen de vrienden waar jij het over hebt in de buurt van hilversum? verhaal klinkt me akelig bekend in de oren. lafo fijn dat je geslaagd bent, ziet er erg leuk uit. nog iemand z'n ledikantje gezien maar weet niet meer van wie, ook die vind ik erg leuk. daphne, ik snap je heel goed. ben zelf ook bang dat de bevalling weer te vroeg begint. bij mij hebben ze het gelukkig tegen kunnen houden (jawel tot 38 weken). maar heb wel vanaf week 29 in het zh gelegen met 3 cm ontsluiting, regelmatig weeen en doodziek. ik probeer er niet teveel bij stil te staan maar toch. loop nu tegen week 21 aan en toen begon bij mij de ellende. er is nu geen enkele rede dat er kans op herhaling is maar zal blij zijn als ik week 21 gezond door kom.
zo meiden hier ook weer thuis na een dagje werken. Weinig te melden, alles gaat hier goed. Wie heeft het adres van Mirjam, ? Ik zou haar graag een kaartje sturen en katsas ook las ik ene paar blz terug!? Misschien dat diegene ( Neia?) mij even een PB kan sturen?
will, ik weet het niet, misschien weet ik juist niet wat ik wil. Ik woon in Belgie, ze zullen allemaal toch wel hetzelfde zijn? Ik heb zon honger, ik weet niet wat ik ga koken. heb trek in iets ongezonds. effe naar de keuken gaan! Tot zo
Will: ze wonen in de buurt van Alphen aan de Rijn...Is dat bij Hilversum in de buurt? Mijn zwangerschapsdementie slaat toe dus kan me geografisch even niet zo goed oriënteren.... Je had ons ledikantje gezien....hihi Nazli: Ikea ledikantjes zijn prima! Die worden uitvoerig getest, als er ook maar iets mee zou zijn zouden ze echt niet verkocht mogen worden... Anastasia: is het een idee om namens alle mei-mama's een kaartje te sturen met al onze namen erop? Was trouwens even benieuwd wat voor kinderwagen jullie allemaal hebben? Wij hebben de quinny buzz, in de juice uitvoering dus rood met oranje van kleur.....
@Daphne: ja daar kan ik me wel iets by voorstellen ja. Maar @Hannah: thnx vind t nog steeds elke keer vreemd dat ik in een blad sta en dat zoveel mensen mn werk zien haha. Maar aan de andere kant is t ook wel ontzettend gaaf! Enne....nog lang niet af de kinderkamer? Klinkt my al behoorlyk af in de oren haha. Oja die van ons is ook elke keer stil als paps wil voelen LOL. @Will: doe my maar een oliebol hihi. Is t afhalen? LOL Ik moet ook steeds aan t verhaal van Miriam denken, probeer t niet teveel, maar soms komt t opeens boven. Echt vreselyk @?: ik wil ook graag t adres van Miriam. Scrap ik een mooi kaartje voor haar! @Hannah: wy hebben de Quinny speedi SX met toebehoren in de papillon kleuren (limegroen, aquablauw, bruin)