Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    @ Ice: nou ja grootste gedeelte dan.....Klamboe moet nog, plafond nog afgewerkt,
    lampen ophangen, badje wordt nog geleverd..........En papa in spé maakt nog iets voor op de muur. :)

Jouw kinderwagen had ik al gezien ;) Ben zo'n nerd dat ik geen berichtje bij je kreeg achter gelaten...Ga het later nog eens proberen...

2. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Lafo, ja nu je het zegt, ik kan nu mijn voorgevormde bh's niet meer aan, en heb nu zwangerschapsbeha's, maar hier doen ze inderdaad pijner in.

Katsas, hoe gaat dat dan met de borstvoeding? Zijn de tepels dan minder pijnlijk? Anders verga je toch van de pijn?

Ice, wat een gave buikband zeg. Waar heb je hem besteld? Ik wil hem ook! :D
    Ik heb net met mijn Neia-man en m'n moeder overlegt, en we gaan de 15e naar de 9 maanden beurs. Ik heb er nu al zin in.
    Haha, jouw mannetje wil ze vast wel lekker insmeren, ja. Is ook flink aanpassen voor die mannen ja. ;)
    Geen idee wat je op droge tepels mag smeren. Ik heb buik en borsten creme van de zwitsal, maar dat mag je niet op de tepels smeren.

Daphne, haha kan me voorstellen dat de familie niet aan de gang blijft. Mijn ouders hebben de wagen van het eerste zoontje van mijn broer ook betaald, maar bij de 2e kregen ze gewoon wat kleine cadeautjes. Wel balen......... :x

Hannah, heerlijk om al in een babykamertje te kunnen rommelen. Geniet ervan!
    Wij willen ook zo'n quinny Buzz, maar dan wel een 2 de handse.

Mamain, inderdaad groter ja! Ik heb nu al 2 cupmaten meer, nu cup F! :confused: Ik schrok echt toen ik bij de livera mijn maat op liet meten. Hopelijk worden ze niet nog groter.
    Had jij pijn bij het borstvoeden bij de 1e?

Will, heerlijk zo'n oliebol met krenten. ik heb er al 1 op, maar ik heb nu al zin in morgen. ;)

Meiden, voor degene die het adres van Miriam willen, stuur me maar even een pb'tje. Ik denk niet dat ze het fijn vindt als ik het zo op internet zet. Maar ik weet zeker dat ze jullie kaart(jes) zal waarderen!

X Neia

3. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Quinny XL in grijs.
    Tweedehands en net wat voor ons met die ravottende honden. Zie me echt niet met een wagen van 800 euro (+) het natuurgebied doorkruizen.

4. will

will Niet meer actief

hannah, nee dat is niet in de buurt, hilversum is in 't gooi. mijn nichtje, nou ja precies hetzelfde verhaal.

je kan op de tepels gewoon vaseline smeren. ik smeer ze in met hudsalva, een zweeds middeltje wat je overal op kan smeren en als je honger hebt kan je het ook nog op eten, hahaha

ice de oliebollen zijn idd aftehalen opsturen kan ook maar de verzendkosten zijn voor eigen rekening. in geval van verzenden, duurt 1 week en dan krijg je in plaats van poeder suiker er iets pluizigs groen op :) :)

onsukkie, wat ben je rustig vandaag.

ga een potje thee zetten en amy van de bank sturen dan kan ik erop gaan hangen hahaha

5. hoi hoi!

nou ik ben net thuis en ben er blij van! heb de hele dag bij mijn moeder in de keuken gestaan! oliebollen en appelflappen bakken! bah ben er misselijk van geworden! terwijl ik bijna niks geget5en heb! maar de hele dag in die baklucht! bah! ben echt blij dat ik ff lekker kan zitten!

Wat een leuke buikband van die houdbaarheid! weet niet meer wie die had gekcoth :p ik heb laatst een stuk of 10 buikbanden besteld op marktplaats voor 5 euro ofzo haha! wel hele saaie en simpele! maarja.. kan toch weer even mooi varieren.

wat een leuke kamertjes zag ik ook voorbij komen! echt heel leuk! ik heb nog geen idee wat het bij ons gaat worden :)

en ik vind t indd. een goed idee om een kaartje naar miriam te sturen namens alle mei mama's.

en mijn buggy is een oranje quinny freestyle.
    2e hands op marktplaats gekocht! heb arjen er nu in en duwt heerlijk! en ziet er nog helemaal gowed uit! lekker stevig ding!

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    @ Katsas als ik weet wat het wordt dan gaan we 1 muurtje in de babykamer of knalroze of blauw sauzen, dat muurtje is nu oranje en persoonlijk hou ik daar niet zo van (was zo door de vorige bewoners)

Ik weet niet wat er gebeurt is met Miriam, kan ik dat ergens teruglezen wat ik eruit kan opmaken aan jullie verhalen is er iets vreselijks gebeurt.

Lekker Oliebollen, nou morgen maar lekker veel gaan eten heb er trek in!

@ Ice wat een toffe buikband!

Ik ga zo lekker boer zoekt vrouw kijken!

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    @ Lafo: Miriam is helaas veel te vroeg bevallen van een dochtertje, Daniek. Haar verhaal staat bij de vlindertjes van 17 t/m 24 weken.....

Oliebollen sla ik maar over...Krijg bij het idee al last van maagzuur....

Duik ook op tijd mijn bedje in...Morgen gaat om 6 uur de wekker.....pff.
    1 januari ook zo vroeg eruit...Dat krijg je in de zorg...Kerst vrij betekent oud en nieuw werken...

8. hoi lafo
    er is indd. iets vreselijks gebeurd. vorig weekend is miriam bevallen van haar dochtertje. veel te vroeg dus en helaas niet overleeft. je kan haar eigen verhaal lezen bij vlinders 17-26 weken.

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Oh jeetje meiden heb het net gelezen wat vreselijk allemaal, brrrrrrrr rillingen lopen over m'n lijf....

10. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Weet niemand hier hoe het met Anna28 is?
    Ze heeft al poosje niks laten horen...Hoop dat er niks aan de hand is met haar....
    Wie is haar buddy? Weet die iets?

11. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    he meiden eerst maar weer eens bijgelezen....

ik heb de hele middag weer eens op bed gelegen echt ik heb koppijn en ben erg verkouden kortom niet fit...hoop dat het morgen beter is moet morgenavond dj zijn na 12 uur bij ons in het dorp maar als ik neit fit ben gaat mijn mannetje..(we hebben een drive inn show)

klaverjassen is redelijk geggan vrijdag van de 52 19e geeindigt!en met de roem 11e geeindigt :)
    zaterdaggewerkt en toen ook al niet fit.
    heb toch vanmorgen maar oliebollen geabkken dat had ik belooft ik heb dat buiten gedaan dus geen gestink in huis! ik heb met en zonder krenten gebakken.
    wij hoeven bijna niets nieuws te kopen heb alles nog alleen wat kleertjes en rompertjes en kleine dingetjes wat :D
    heb de baby erg goed gevoeld vrijdag een hele tijd eigenlijk elke dag wel ben er erg blij mee echt een grappig gevoel :D
    ga nog ff op de bank en dan maar weer op bed voor de verandering.
    fijne avond meiden en tot morgen

12. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedenavond meiden!

Sorry dat het vanaf deze kant zo rustig was! Ik wilde jullie niet zo laten schrikken! Enorm drukke week gehad! Zijn met de kerst naar Groningen geweest twee dagen en donderdag gewerkt. toen kwamen donderdagavond mijn ouders en die zijn gisteravond laat weer weggegaan! Dus echt geen tijd gehad! Vandaag total loss en heerlijk een luie dag gehad en nu ff achter de pc.

Zijn in ieder geval een stuk opgeschoten met de babykamer! Met een beetje hulp!

Las het verschrikkelijke verhaal van Mirriam. Wat een vreselijk nieuws , jeetje daar zijn echt geen woorden voor!

Verder las ik gelukkig helemaal geen gekke dingen! Laten we afspreken dat zo te houden en dat 2008 vooral een gezond en gelukkig babyjaar mag worden voor ons allen!

Vanaf nu lees ik weer mee en zal weer reageren , Beloofd!

Fijne avond iedereen en tot morgen! De laatste dag van 2007!

Liefs Anna

13. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Gelukkig Anna!
    Niks ergs aan de hand in ieder geval.
    Fijn dat je er weer bent!

En super dat je zo opgeschoten bent in de babykamer!
    Ben benieuwd....naar alle kamertjes...Vind zo leuk om te zien dat iedereen zulke leuke maar verschillende kamertjes heeft.

14. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Rustig? Hoezo?

"ons ukkie" is ook rustig, misschien is dat het.
    Had vanmiddag wel een harde plek in m'n buik, volgens mij was dat ukkie die tegen onze handen aan was gaan liggen. *smelt*

15. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Zo heyy loop ik even bijna 20 pagina's achter...
    Er is een hoop bijgescreven dus moet even weer bijlezen...

Ik heb net het verhaal van Miriam gelezen...wat vreselijk zeg..krijg er echt tranen van in mijn ogen...Heel veel sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.

@ de zin in sex...Hier dus echt helemaal geen zin...'s avonds wil ik gewoon slapen...als manlief wel wil is het indd ook van niet zo maar zo en kijk uit...Voel me er ook best wel schuldig over, maar ik kan me er ook niet toe zetten om dan sex te geven om zo maar te zeggen. Ik vind niet dat het een verplichting moet worden en het komt na de zwangerschap vast wel weer terug..

@ Iedereen die een goede 20 weken echo heeft gehad...gefeliciteerd:)

16. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Pfff nou zoveel pagina's morgen wel even terug lezen, want mijn ogen vallen bijna dicht...Morgen naar de vk...eerst eens even vragen wat ik aan de jeuk kan doen...ik heb echt overal jeuk..vooral aan mijn rug buik benen en borsten...echt zo'm irritante muggebult jeuk...wordt er gek van en heb zelfs krassen overal van het krabben in mijn slaap...:(

Moet morgen ook nog werken en dan een groot feest:D Mja kan niet te laat op bed want moet 1 januarie om 12 uur weer werken...

Iedereen een hele fijne jaarwisseling...en een gezond en voorspoedig 2008 gewenst :)

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik smeer met de nieuwe bodylotion van vaseline, voor de zeer droge gevoelige huid. Dat werkt echt PERFECT! Kan het iedereen aanraden.

En niet teveel douchen, ik merk dat ik 100x meer last heb als ik heb gedouched. Dus nu douche ik eens in de 2 a 3 dagen en gaat het beter.

18. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Helemaal mee eens onsukkie, van meer douchen wordt je huid droger en veel jeukeriger. Ik houd het ook bij een keer in de twee of drie dagen, en dan na het douchen in elk geval de tepels met vaseline insmeren.
    Heb net een heerlijke sinaasappel op. Zag ze in de winkel gisteren, echt mega-groor. Maar super veel smaak en sap, zou haast nog een opeten, maar dat is ook weer zonde want er zitten maar 6 in het netje (en ga dus niet naar Duitsland voor sinaasappels...)
    Ga nu naar bed, even een lange nacht proberen te maken want morgen gaat dat niet lukken en overmorgen ook niet, want dan slapen we niet thuis.

19. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ze zijn hier trouwens al aardig aan het knallen. Maar heb ook al heel veel siervuurwerk gezien... zo jammer dat dat nu al de lucht in gaat.
    Ik hou zelf helemaal niet van vuurwerk (mannetje natuurlijk wel..) vind het ook ongeloofelijk zonde van het geld. Als de kleine straks een paar jaar is een beetje sierdingen okee, maar nu hoeft het echt niet. De chinees zit hier tegenover en die heeft altijd heel veel, dus de rest hoeft alleen maar te kijken :D
    Zo ga richting bed nu. Heb hem net pas opgemaakt, dus hij is lekker fris. Ga nog even van ukkie genieten (tenminste als ie nog even gaat bewegen) en dan slapen.
    Liefs Friendly

20. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Hannah: Inderdaad helemaal leuk! Schiet al mooi op in ieder geval! Heb wel een nieuwe buikfoto dr in gezet. Op de foto's van het kamertje moeten jullie nog even wachten hihi!

@Onsukkie: Thanx voor de tip van Vaseline! Zal hem ook even halen!

Hier is de kleine ook druk, maar manlief kan hem nog niet voelen! Heb de kleine zelf al wel gevoeld! Nog ff geduld voor hem!

See Y@ tomorrow! Trusten!

Greets Anna

Deel Deze Pagina