Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    ik douche me ook om de 2 a 3 dagen en smeer me dan goed in met een bodylotion. Maar het helpt niks..:(

Hier voel ik de kleine al iedere dag en manlief heeft hem nu 1 keer van buiten kunnen voelen:)

Ik ga nu echt slapen slaap lekker

2. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Goedemorgen!

@Anna, fijn dat je er weer bent hahaah, toch wel beetje ongerust hoor! lekker drukke dagen gehad!

@Anoesj, jou hadden we ook paar dagen gemist;) fijn dat je er weer bent!

Ik mag om 9 uur voor de echo.. ben best wel zenuwachtig! Hoop maar dat alles goed is! en ik hoop ook dat we kunnen zien wat het word!

Ben ook behoorlijk verkouden en mn kop knalt haast uit elkaar van de hoofdpijn! ben gister ook naar huis gegaan en ff middag klussen overgeslagen, en heb lekker paar uur geslapen! Ik hoop dat de hoofdpijn vandaag nog zakt!

Nou dames, ik zal vanmiddag nog eea laten weten! fijne dag allemaal!Xxx

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Goedemorgen meiden,

Tjonge heb weer wat hoor......... :( Stond vanochtend weer eens hondsmisselijk op...Tja toch maar naar het werk gegaan...Op het werk moest ik ook overgeven, maar omdat dat buikgriepvirus heerst moest ik verplicht naar huis.... :rolleyes: Omdat ze het zekere voor het onzekere willen nemen. Dit is gewoon van de zwangerschap maar ja...Dus ik zit nu verplicht voor 2 dagen thuis, moest morgen eigenlijk ook werken......Voel me daar wel opgelaten over, ik wil wel werken morgen maar mag niet...Wil niet op deze manier vrij zijn op 1 januari...

Gina: als het goed is heb je de echo gehad............Hopelijk alles goed en ben benieuwd of je roze of blauwe dingen aan het inslaan bent :)
    Hier ook kop vol snot...Manlief ligt ook ziek in bed......Leuke jaarwisseling zo...... :(

Hier nog steeds misselijk en steeds opboeren....Had wel gedacht dat het over zou gaan gedurende de zwangerschap maar helaas..Het is niet zo erg als Neia gelukkig maar heb toch wel minstens 2 keer in de week dat ik erg misselijk ben en over moet geven, vooral als ik druk ben geweest....

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

goeiemorguh! ben ik weer van weg geweest gisteren de hele dag visite gehad en vandaag pas weer tijd op hier ff alles bij te lezen
    me beep is nog steeds erg rustig al vanaf vrijdag maar voel hem zo nu en dan als ik rustig ben
    maar wel minder als een week daarvoor heb een groeistuipje gehad dus mischien heeft die weer meer ruimte daar binnen?
    hier is alles hopelijk inorde ga gauw bijlezen!

5. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    Goedemorgen!

@Gina: Vind het ook helemaal lekker dat ik er weer ben! Ben inmiddels ook zo gewend dat ik echt het forum mis als ik er een dag niet geweest ben! Jij hebt je echo achter de rug en ik hoop dat alles goed is! Ben benieuwd naar het geslacht van jullie kindje! Kom maar snel en laat maar ff weten hihi! Gaan jullie het ook aan iedereen vertellen? Hoop voor je trouwens dat je je vanavond wat fitter voelt zo met de jaarwisseling!

@Hannah: Wat rot dat je zo misselijk was! Maar nu je toch naar huis bent gestuurd moet je er wel van gaan genieten hoor! Anders is het zonde!

Hier komt straks mn vriendinnetje uit Groningen en vanavond hebben we een feestje in de stad! Hoop dat ik het een beetje volhoud! Heb heerlijk tot 10 uur geslapen:) Als ik jullie allemaal niet meer spreek wens ik jullie in ieder geval een heel gelukkig en gezond baby2008!

Liefs Anna

6. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Goed voornemen voor het nieuwe jaar: vaker aanwezig en reageren op het forum!

Ik vind het super leuk om te lezen hoe het met iedereen gaat maar het komt er gewoon niet iedere keer van.
    Nu vooral dus nog even bijlezen....

Ik ben jaloers op de mooie bolle buiken die ik zie, heb het gevoel alsof mijn buikje nog niet zo wil. Kan ook nog steeds mijn normale broeken aan (hoewel het nu toch wel net aan is..). Ik wil ook zo'n mooie zwangere buik zodat iedereen het kan zien! 2 weken geleden nog op controle geweest en de gyn. zie dat de kleine goed groeide dus hoef me niet echt zorgen te maken. En die buik komt vanzelf wel.

Ik ga vanaf nu alles bijhouden zodat ik ook op iedereen kan reageren.

@Hannah, de Ikea commode hebben wij ook uitgekozen, alleen de grotere, dubbele versie omdat we dan geen kast erbij nemen (past niet). Leuk om te zien dat de commode zo leuk staat bij jullie, leuk kamertje!

Kan iemand op de lijst mijn gegevens aanpassen:
    Ik ben 19 mei uitgerekend i.p.v. 20 mei: 1ste kindje: kom uit Rotterdam: 8 januari de 20wk echo + controle bij gyn.

Allemaal een hele fijne jaarwisseling en een heel goed 2008! Het geboortejaar van onze kindjes!

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    @ Anna: ja zal het proberen....Het voelt alleen zo tegenstrijdig...Ben tegen wil en dank dan vrij en mijn collega's moeten harder werken....Kan er niks aan doen, weet ik ook wel....

@ Askim: gelukkig gaat alles goed! Wij hebben ook tussen die 2 getwijfeld maar omdat we ook de kledingkast van dezelfde serie hebben, vond ik de kleinere wel voldoende. Dankzij die handig bakjes voor de indeling van de la heb je nog megaveel ruimte. Heb bijna alles in de lades liggen, in kast alleen nog maar wat hang dingen....

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hoihoi!

Dames: ik zal vandaag of morgen de lijst weer even bijwerken, beetje afhankelijk wanneer ik de tijd er voor vind.
    net weer wakker, helaas niet uit mezelf maar door de telefoon... :(
    Heb in elk geval wel lekker geslapen. Dat met regelmatig nog misselijk zijn heb ik ook. Ik heb het echt alleen als ik het te druk gehad heb. Maar goed, weet niet zo goed waar mn grens ligt nu omdat ik echt minder doe dan anders en meer slaap. Maar goed, zoals het nu gaat ben ik tevreden :)
    Askim: fijn kunnen we samen jaloers zijn op de bolle buiken... haha. Die van ons komt nog hoor...

Liefs friendly

9. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    vergeet nog wat........Je eigen broeken nog aan :confused: Wow dat zou ik willen....Draag denk ik al sinds week 8 positiekleding...Zo zie je maar weer hoe verschillend de buikjes groeien...Het is dat ik weet dat er echt eentje in zit maar hij gaat zo ongelooflijk hard, mensen die mij even niet gezien hebben kijken de ogen uit.......Ik dacht altijd dat het bij mij wel niet snel te zien zou zien omdat ik nou niet bepaald 1 van de slankste ben.
    Ben dr ook wel heel trots op hoor....

Jouw buikje zal ook vast nog een groeispurt maken. Nog 2o weken de tijd, dan is ie zo groot dat je zou willen dat ie wat minder was.... ;)

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    heb al wel een paar weken positiebroeken aan (maar die zijn wel een beetje groot) maar dat komt niet zozeer omdat ik mijn eigen broeken niet pas, maar meer omdat mijn buik heel weinig druk kan verdragen (die is een beetje overgevoelig) dus vandaar dat ik veel vroeger dan nodig overgestapt ben.

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ik wil graag voor nieuwjaarsdag op de 500 pagina's zitten, maar denk dat dat wel gaat lukken... gaan in elk geval ons best goed doen :D
    Ga ff was opruimen en nieuwe ophangen en dan maar lunchen. Straks even boodschapjes doen. Hoef volgens mij alleen maar brood hebben, dus das niet zo moeilijk...

12. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hallo meiden,

hier ben ik weer even,
    ik heb een geweldig vrijgezellenfeest gehad, kan wel janken omdat het weer voorbij is. het was echt geweldigg.

hier gaat het slapen niet echt lekker. in slaap komen gaat zo moeilijk.. als ik eenmaal in slaap ben dan is het ook goed.
    ik heb begreopen dat je niet op je rug mag slapen, klopt dat? nou ik zou echt niet weten hoe ik anders moet liggen, me buik zit nu al enorm in de weg. mensen zeggen oook dat ik op knappen sta, en i lijk ook wel een buik te hebben van boven de 30 weken. ik moets ook al met 6 weken positiekleding aan en kan er echt nu niet onderuit. maar ik ben er trots op! maar het is wel zwaar!
    over 2 dagen weten we wat het word.. vind het spannend of alles wel goed is.maar daar moeten we maar vanuit gaan.

ik wens iedereen een fijne jaarwisseling, en een liefdevol 2008 met allemaal een gezond kindje in je armen rond mei!

pas goed op jezelf vanavond he?!

XX sannnnnieee!

13. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Buik zal echt wel komen, het is alleen nu nog een buikje en het lijkt me zo leuk om een echte zwangere buik te hebben. Maar goed, idd nog 20 weken de tijd ;).

Morgen komen mijn ouders en gaan we de babykamer leeg halen, staan nu nog kasten in die naar de kelder moeten. Gelukkig hoeft er verder niet veel te gebeuren, 1 muurtje behangen, andere gordijnen, ledikantje hebben we al en dan de commode van Ikea. Iemand nog leuke tips voor behang? Het kamertje wordt aqua met limegroen en wil dus 1 muur met deze kleuren behang....

14. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Waarom zou je niet op je rug mogen slapen Sannie? Volgens mij mag dat gewoon hoor... Gelukkig is het slapen hier geen probleem. Alleen soms lastig dat ik 's nachts vaak naar de wc moet. Gelukkig slaap ik gelijk weer verder daarna, dus dat scheelt wel enorm.

15. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Nou ik kan dus echt geen enkele normale broek meer aan, de laatste die ik aankon kreeg ik vanmorgen ook met geen mogelijkheid mee dicht!

16. bo2008

bo2008 Niet meer actief

gina wat spannend kom nou online!

katsas dank voor het completiment van mijn belly! ben er ook tros op

askim welcome baclk;)
    anna ben blij dat jij er ook weer bent haha iedereen weer terug?!

okay mamain2008 stja hoe blond ik vondt het zon ingewikkelde naam om in te typen mamain maar nu is het een stukkk duiderlijker! haha

me schoonvader komt elke dag ff langs als is het maar 5 min zo lief vindt ik dat hij is gebrandt op zijnkleinkind
    hij had tegen me schoonmoeder gezegd zou ik ook achter de wandelwagen mogen lopen en mogen kijken hoe het in bad gaat ect. zo lief!

zo hier gaat het goed wil me kerstboom afbreken maar heb er geen puf voor
    ik heb steken als ik me been optil om me schoennen aan te treken en zelfs een panty kan ik niet meer velen heb hem gisteren in het retaurant gekapot getroken aan de bovenkant ppfff ff opluchting

ik probeer ook stelkens een plaat te kopieeren van me baykamer maar lukt niet hij is beveiligd door de site babypark
    maar hier is de link: http://www.babypark.nl/
    en dan bij babaykamers is het de hacienda creme!
    hij is zo mooi maar wel groot die kast alleen al !
    maar passen zal het al moet ik het erin proppen haha
    nou ik ga me in orde maken want de winkels sluiten om 4 uur en moet nog wat boodschappen hallen doeiiI!

oja will

2x ollibol 1x z rozijn 1x met rozijn
    naar utrecht holland
    onder rembours
    lukt dat denkje
    plus met grantie van de groene pluizige poedersuiker! anders wil ik ze niet

17. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Sannie: waarom zou je niet op je rug mogen slapen? :( Volgens mij wordt je voor de gek gehouden, je mag gewoon op de rug liggen hoor...
    Ik lig ook op mijn rug, vindt het alleen niet fijn om helemaal plat te liggen dus mijn hoofdsteun staat iets omhoog.....
    Ik lig ook te draaien in bed, van ene naar andere zijde en dan tussendoor op de rug.....

Askim:
    www.eiffinger.nl
    www.onszelf.com.
    Lekker in het kamertje rommelen, veel plezier!

18. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik hoor misschien wel teveel dingen hoor. maar het is dat ik het van meerder gehoord heb dat er een ader op je rug loopt, en dat je die als je op je rugt ligt dicht kan duwen en krijgt de baby geen zuurstof of zo.
    ik kan zelf ook niet echt op me rug meer liggen hoor. dan is me buik helemaal hard. ja hoe leg ik dat uit. is net of hij zich eruit duwt.
    ben echt benieuwd wat er in mijn buik zit.

groetjes sandra

19. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Heb even gespiekt bij babypark......Ziet er goed uit hoor!
    Heb je ook die prijs ervoor betaald? :confused: Maar het ziet er dan kwalitatief ook wel heel goed uit zo........

Blegh..De misselijkheid wordt afgewisseld door maagzuur nu......
    Moet maar eens gaan opletten met wat ik eet....
    Zijn er dingen waar jullie maagzuur van krijgen, of juist niet?

20. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    @ Gina, Hier ook erg drukke dagen gehad, maar ben weer van de partij:) Je hebt nu ondertussen je echo al gehad, het kindje gezond? en weet je oko wat het wordt?

Deel Deze Pagina