Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Tja als je op je rug ligt dan kan er wel eens wat afgekneld worden, maar dat kan ook op je zij...........

En volgens mij krijgt je kindje toch echt zuurstof via de navelstrengaders en niet via je rugslagader...... ;)

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hmm, behang, ik zou gewoon naar de bouwmarkt gaan en de kleurtjes bekijken en dan wat uitkiezen. Je weet al welke kleur je wilt, dus dan is er denk ik al niet zo heel veel meer te helpen...

3. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    @ hannah, net je kamertje even bewondert...echt heel erg mooi..:)

4. bo2008

bo2008 Niet meer actief

hannah hou op we moeten nou nog bijkomen van de prijs hahaha maar goed heb de lat ook wel erg hoog gelegt en me mannetje zei ga jij maar met me moeder en zoek maar uit wat jij mooie vindt ik vindt alles best nou dat is ook aardig gelukt
    hij moest wel 3x slikken toen die de rekening zag maar hij vondt het ook heel mooie
    heb de liefste en makkelijkste vent die er is
    maar behang dat kan ook duur zijn
    had heel mooi behang gezien 45 euro per rol! DAAr kreeg ik nou een rolling van! 45 euro! 100 gulden voor een paar baantjes behang! tis toch fucking niet normaal!

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Friendly: heb nog wat voor de lijst...........Geslacht is verrassing van ons kleintje en 3 januari moet ik naar de vk toe...
    Is het wat om de lijst eens kritisch te bekijken.......Er staan een hoop namen op die ik hier nooit zie....En mochten mensen er af zijn en ze willen er toch op dan doorgeven?

6. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Pfff, leuk kamertje Fiona, maar wat een prijs! Geloof dat wij daar makkelijk onze hele babyuitzet van kunnen kopen...

Heb net weer weeg-dag gehad. Zit nog steeds 300 gram onder mijn startgewicht, dus met 20 week zit ik er denk ik net boven. Was deze week (hoe gek ook met kerst) niks gegroeid. De twee week ervoor 2 maal een kilo, dus hoefde deze week ook niet zo.

7. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik zal het wel niet helemaal goed begrepen hebben denk ik dan. beetje stom, maar ik geloof ook alles wat ze zeggen! moet ik ook niet doen, word ik alleen maar bang van .. en idd krijgt je baby via de navelstreng zuurstof maar er was iets en dat was met die ader. ach ja. ik zie wel hoe ik in slaap val.

mijn babykamer komt 5 januari. we zijn in het kamertje al flink bezig en kan niet wachten tot het helemaal af is. haha.

groeten ! XX sannnieee

8. bo2008

bo2008 Niet meer actief

heb ook ff gekeken in je alnum hanhah super mooi en ook dat behand vindt ik heel mooi met dat zilver!

9. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Ohhh al die mooie kamertjes...ik wil ook...en ik heb nog geen eens een huis...!@#$% Woningbouw..

Over 10 mijn naar de vk...en dan om 1 uur alweer werken..en ben ook nog alleen omdat er maar 4 kids komen...gezellig hoor...

Mja we maken het vanavond erg gezellig:) we hebben een nieuwjaarsfeest met de hele straat bij ons in de garage...in de garage? Ja in de garage..die bouwen we altijd om tot een mooie feestzaal haha...zal er nog wel een foto van maken:)

Nou dames..hele fijne jaarwisseling:) en tot volgend jaar

10. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Heb de vorige keer ook gedacht om te gaan schrappen, maar vind het heel moeilijk om te doen. Wil het best proberen hoor, jullie zeggen het maar...

11. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Maak je geen zorgen Anoesj, je bent niet de enige die nog een huis moet. Wij hebben wel een babykamertje besteld, maar die blijft in de doos als we niet verhuisd zijn. Dan moet er een extra wiegje bijkomen want meer kunnen we hier echt niet kwijt...

12. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    volgens mij zitten we bijna op de 500!

13. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    ok, net nog niet

14. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    nu misschien?

15. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    hier stond "helaas" maar het moet zijn: Joepie!
    :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

16. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Dag dames....!

Nou hier een hele gelukkige mama! Ons kleintje is kerngezond, alles zag er perfect uit en we krijgen een......... JONGETJE!

Hahahah.. we dachten allebei echt een meisje maar het geslacht liet zich echt niet te raden over, het eerste beeld wat er kwam was gelijk van zn piemeltje hihi.... we zijn super gelukkig!

Volgens haar hadden we een super bewegelijk kleintje.. (yep dat had mama al duidelijk door hihi) en alles zag er heel mooi uit! Mijn baarmoeder lag al erg hoog, al ver boven de navel dus is niet zo gek dat ik last heb van maagzuur ed...!

We hebben ook het gezichtje nog gezien, wat een moppie! Papa en mama zijn helemaal in love...!

Xxx

17. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ooo gina wat leuk voor jullie zeg! dus toch een jongen had ook een voorgevoel bij jouw van een meid! heb ik het ook dus mis
    wel ff je banner blauw gaan maken! haha
    maar gefeli dat alles in orde is en nou een knallend 2008 in!

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Gefeliciteerd met je knulletje Gina! Helemaal super!
    Dat wordt blauw shoppen!

Fiona: bedankt! Ben ook blij met het behang, na lang zoeken gevonden en niet eens zo duur. 15 euro per rol!

Anoesj: veel plezier bij de vk en werk ze!

19. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Hihi.. dank je dames! Ja zal idd een andere banner maken hahhahahaah!

Ja nou kan ik eindelijk gaan shoppen! en ik kan eindlijk helemaal gaan genieten van de laatste maanden!

@Anoesj, veel plezier bij de vk!

@Hannah, jij had dat lime kamertje toch? super gaaf! Onze wordt helemaal creme maar nu wel met aqua blauwe en lime groene accenten....!

@Anna, hoe is t met je? Fijn he die drukke dagen haha ;)...

20. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    gefeliciteerd Gina! En wat een verrassing zeg, toch een jochie!

Deel Deze Pagina