Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Tjezus wat een geld fiona, heb je dat er echt voor betaald. pfffff!

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Ik weet nu ook precies hoe ons kamertje gaat worden. (nou ja, in hoeverre je het kunt weten zonder huis ;) ) een muur wordt geel en de andere drie creme/wit. Op de gele muur komt een muurschildering, de andere blijven blanco. De meubeltjes zijn licht houtkleur, beetje beuken en hemeltje e.d weer afgewerkt met geel.
    Nu maar hopen dat we het huis snel kwijt zijn en achter wat anders aan kunnen...

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Leuk dat je het zo duidelijk kunt zien.......en dan als allereerste beeld een piemeltje.....Echt leuk! Ja dat lime kamertje is ons kamertje....Bedankt voor je complimentje....

Ben benieuwd of mijn baarmoeder dan ook al hoog ligt aangezien ik ook steeds last van maagzuur hebt.......

4. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Nou ik ga eindelijk mn was doen. Tot vanmiddag!

5. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    graag gedaan, vond het echt super!

Ja leuk he hahaha...! Het belangrijkste vond ik dat het gezond is.. je hoort zoveel dat ik toch echt wel heel zenuwachtig was voor de echo!

6. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Succes met de was! Hoop dat je snel je huis kwijt bent dan en ook aan het kamertje kunt beginnen..........

Ik ga maar weer een rennie nemen, zuur brand in mijn keel blegh....En daar wordt je weer misselijk van...
    En ff op de bank hangen denk ik.......

7. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik vond het ineens zo rustig, kreeg geen mailtje dat hier geplaatst werd.. :confused:
    Nou ja, fijne avond toegewenst en niet teveel eten he.. ;)

8. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik ben bekend met maagzuur (buiten de zwangerschap om) en wat ook helpt is een droog beschuitje nemen. Met niets erop. Echt goor, maar werkt bij mij beter dan een rennie!

9. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ja we hadden 15 procent korting maar idd het blijft belachelijk veel en dat was niet eens de duurste op die site staat niet alles maar dit vond ik al over de limiet maar dat mensen over de 2000 betalen vindt echt te ver gaan

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    leuk Gina, ook een prinsje.. :D

11. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Hina: Gefeliciteerd! Had mn pendel het goed hahahahaha!

Vriendinnetje is er dus tot morgen!

Liefs Anna

12. KatSas

KatSas Bekend lid

Goedemorgen ladies!

@ Ice: wat leuk dat je in het SBM staat, ik ga zelf begin januari een workshop scrappen voor beginners volgen, kijken of het wat voor me is, lijkt me wel leuk in ieder geval. Wat een ontzettend gave buikband trouwens die je besteld hebt zeg! Super!

@ Hannah: wat vreselijk van je vriendin en kan me voorstellen dat dit voor jullie beiden een lastige situatie is.... Toch wel proberen volop te genieten hoor!

@ Wil: volgens mij is er ook niks mis hoor met de meubels van de ikea.

@ neia: ik vond borstvoeding inderdaad wel eens pijnlijk, maar als je je kindje goed aanlegt doet het geen pijn hoor!

@ Lafo: leuk zo'n knalkleur muur! Ik ga zelf denk ik maar gewoon voor wit, maar dan wel met lime accenten erop en ga ik weer zelf de muur beschilderen met tekeningetjes in het groen.

@ eerlijkbeertje: ik hoop dat je je wat beter voelt!

@ Hannah: vervelend dat je je zo rot voelt, maar goed jij kan er niks aan doen dat je naar huis gestuurd word, dus nu gewoon genieten van je rust!

@ Sandra: wat heb je gedaan met het vrijgezellenfeest? Volgens mij mag je nu nog gewoon op je rug slapen, dat mocht ik inderdaad op het eind trouwens niet meer, omdat het kindje dan je organen kan wegdrukken, daarom is zijligging en dan met name op je linkerzij het beste. Anders ff aan je vk vragen gewoon.

@ Gina: gefeliciteerd met je BOY !

@ fiona: mooie kamer zeg!

Mijn lijkt het heerlijk mijn oude broeken nog aan te kunnen, ik ga straks in de problemen komen want mijn buik groeit zo hard dat ik straks niet meer in mijn zwangerschapsbroeken pas. Ik ben vrij dik en blijkbaar mag je dan niet zwanger zijn of zo, want voor grote maten is dus bijna geen zwangerschapskleding te koop, belachelijk gewoon. Maar goed, komt ook vast allemaal wel weer voor elkaar en gelukkig heb ik een handige schoonmama, dus wie weet kan die er nog wel een voor me in elkaar zetten.

Verder ga ik zo lekker ff uurtje plat en dan vanaaf met heel stel vrienden oud en nieuw vieren, heb er zin in!

Allemaal een heel goed uiteinde gewenst!

13. will

will Niet meer actief

gina, wat geweldig een knulletje en alles helemaal goed, gefeliciteerd.

fiona, wat een mooie kamer heb je uitgezocht. zelfs mijn man, ja mijn man die nooit iets mooi vindt, zei het. dus vroeg aan hem of ie het wilde bestellen. beetje vreemd maar toen vond ie hem toch niet meer zo mooi. nee, echt heel mooi.

friendly, ik heb er geen probleem mee hoor als je onbekende namen van de lijst haalt. als ze toch weer mee komen kletsen dan kunnen ze altijd weer opgezet worden toch.

onsukkie, dat is waar droog beschuit helpt ook nog weleens bij maagzuur. niet te eten maar werkt wel het neutraliseerd het zuur.

ik heb ook geen idee waarom je niet op je rug zou mogen slapen, heb er ook nog nooit van gehoord. laat je niet zoveel aanpraten hoor want dan kan je helemaal niets meer doen.

moet voor de rest even terug lezen.

14. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Bedankt voor de beschuittip! Ga die proberen.......Het brand gewoon echt, heel naar!

Vind het ook gek dat er niet zoveel mode is voor grotere maten. Bij miss etam maar tot 48.......Er zijn denk ik genoeg aanstaande mama's die behoefte er aan hebben......
    Vriendin van me had ook zo'n moeite met kleding, had van zichzelf mt50/52. Uiteindelijk is ze toen voor broeken geslaagd in een winkel in Nijmegen maar volgens mij had die elders in het land ook nog filialen, zal het eens even vragen aan haar...

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Het schijnt zo te zijn dat je idd bepaalde bloedvaten kan afknellen als je op je rug ligt. Toen ik in het ziekenhuis lag, mocht ik ook niet plat op mijn rug liggen. En toen ik in de ambulance ging toen moest er een gek ding onder een van mijn zijdes zodat ik niet plat op mijn rug lag. Dus het is niet helemaal een fabeltje.
    En linkerzijde, ik slaap op rechts... ik snurk namelijk te hard en dan wordt mijn man gek :D

pfff ben het nu alweer kwijt.. ff denken

Friendly, wat lief van je schoonvader, die zou ik dan een dagje uitnodigen zodat je alleen met hem en de kleine bent, dan kan hij een keertje badderen, evt een flesje geven (indien geen bv), aankleden. Dat vinden veel mensen heel erg leuk (hoeft niet in het begin), maar ik denk dat hij dat echt een eer zou vinden.

grr, heb echt een vergiet in mijn hoofd. Probeer het later weer een keer

xx

16. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ok bedankt Daphne...........weer wat geleerd ;)
    Maar dat is denk ik alleen op het einde en gaat alleen om helemaal plat liggen toch? Ik lig toch al niet plat op mijn rug omdat mijn buik dat niet fijn vind. Maar nog wel op mijn rug met de hoofdsteun omhoog...

17. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Vanaf morgen ben ik weer werkloos en ben weer op zoek naar tijdelijke jobs, owh na een paar maanden heb ik wel zin om te werken. Naar uitzendburo´s gegaan en ze gaan me terugbellen als ze passende jobs voor me hebben. Maar ja wachten wachten wachten.

ben vandaag naar ha gegaan en gevraagd, want ik zat er ook mee of ik wel op me rug mag slapen of niet. ze zei van waarom zou je niet mogen, het heeft er niks mee te maken. Maar ja

en mag je wel cola drinken, ben nl gek op cola.

Gina, gefeleciteerd met je knulletje

Dames ik ga maar weer effe uitrusten ben net thuis gekomen al vanaf 8 uur ben ik op stap , kom af en toe wel eens langs om te lezen!

Moet nog stofzuigen, owhhhh geen zin

Groetjes Nazli

18. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ik heb echt totaal geen energie vandaag, MOEST vroeg op, en dat is me dus niet goed bevallen. Gatver... loop de hele dag te gapen en te doen. Bah!

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

haha will ja die van mij had dus hetzelfde!

dat over op de rug slapen had ik nooit eerder iemand over gehoord dan net hier
    wist het helemaal niet ik lig gewoon in de houding die ik pretig vindt
    ik slaap dus niet op me buik wat ik voor me zw altijd deed (ooo lag zo heerlijk) omdat het niet goed aanvoelde als ik dat zou doen plet het hele kind dacht ik dus doe ik ook niet

ik slaap heel onrustig dan links op me zij dan rechts en weer plat op me rug en 3x per nacht eruit om te plassen nou heb dus mooi een paar uur wakker gelegen vanacht omdat ik 1. moest plassen zovaak
    2. omdat ik me geen houding kon aameten

zucht hoop dat het de komende nachten wat beter gaat qwa slapen ander sben ik begroken als ik woensdag weer aan de slag moet

zo heb me draadjesvlees van het vuur gehaald ff wachten tot het is afgekoeld en dan een heerlijk slaatje maken en dan al me creatifieteit erop los gooien om het een beetje leuk eruit te laten zien

ik heb de hele tijd wat krampjes en onderin me buik is ook gevoelig vooral merk ik dat als ik me schoenen uit en aan doe of me been in een broekspijp steek
    herkennen meer meiden dit?

oja vanAcht ook het gevoel gehad op me baby op me blaas aan het djumpen was bonk bonk bonk oefff echt afgzien hoor na vanacht

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hannah, volgens mij gaat het echt puur om het plat liggen. En dat ligt ook niet lekker :D Mijn hoofdeinde gaat binnenkort ook weer een stukje omhoog hoor. En ik lig nog steeds regelmatig lekker op mijn rug! (Volgens mij is het ook niet voor de baby maar voor jezelf)

Heb nieuwe foto's van buik in album geplaatst.

En Cola, te veel is niet goed. Maar dat is net als met koffie. Maar ik drink het stiekem best wel regelmatig (alhoewel, meestal 1 a 2 glaasjes tegenwoordig, tijdje geleden was het heeel wat meer :D). Bij de zwangerschap van Sam nam ik elke dag een blikje cola, want daardoor had ik minder last van mijn maag. Het is namelijk zo'n troep dat het de rommel in je maag kan opruimen hihihi (ook als je in buitenland een voedselvergiftigingetje oploopt dan is cola echt een goed plan, leren ze zelfs tijdens de opleiding voor arts)

Nazli, ben stiekem wel blij dat ik in de ziektewet zit. Iedereen aan wie ik vertel dat ik zwanger ben (uitzendbureaus e.d) die zeggen al meteen dat het moeilijk wordt om iets te vinden. Maar ben wel aan het rondkijken, want ik wil na het verlof eigenlijk toch wel weer werken hoor.

O ja, de "onbekenden" van de lijst halen, ik heb er ook geen probleem mee, het wordt dan een stuk overzichtelijker. En diegene die weer op de lijst willen zijn altijd welkom.

Onsukkie, lekkere dag om zo "slaperig" te zijn. Het duurt nog zooooo lang vandaag :D

Deel Deze Pagina