Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

@dolphin: ik heb het niet zo extreem dat ik het voor m'n gevoel elke dag móet drinken, maar ik heb het wel met melk (nou drink ik dat sowieso al bijna elke dag wel, dus misschien dat ik daarom dat gevoel niet zo heb ;)). Nou ben ik altijd wel een melk-liefhebber geweest (zo'n beetje als enige in de familie, haha), maar sinds ik zwanger ben kan ik er niet van afblijven!

@will: ja, op het moment dat ik zin heb in koffie dan drink ik het ook wel. Maak me er ook niet zo druk om verder. Het is dat m'n lijf er gewoon niet echt zin meer in heeft!

@askim: Ik heb er ook al wel eens eerder last van gehad inderdaad (ik heb zelfs m'n buren eens wakker gehouden, zo veel en zo hard moest ik hoesten! :oops:). Ik ben sowieso wel best snel verkouden, alleen gelukkig niet altijd met dat (extreme) hoesten erbij! Ben een paar weken terug nog een paar dagen verkouden geweest, maar toen was ik er na een dag of 3 alweer vanaf. Wist niet wat me overkwam, haha .. normaal ben ik echt 2 weken lang aan het snotteren! Dat verkouden zijn vind ik opzich nog niet zo erg, alleen die hoest dan dus af en toe erbij.... :( Maar ach, daar staat wel weer tegenover dat ik echt (bijna) nooit de griep heb ofzo! Ligt heel Nederland op bed, kom ik ook niet verder dan een verkoudheidje.

@surf: mooi buikje hoor! Als je staat ook al goed zichtbaar :)

@Lafo: pff, wat vervelend zeg! Gelukkig was met de baby alles goed! Nu maar hopen dat de pijn snel verder zakt, zodat je vanavond in elk geval kan genieten van oud&nieuw!
    Ik heb trouwens ook al van die lieve schoonouders... we hadden de babykamer al uitgezocht en hadden wat foto's doorgestuurd naar de familie. Belt m'n schoonmoeder 's avonds op "Ja, ik heb de foto's aan je (schoon)vader laten zien en hij kwam meteen met het idee om er aan mee te betalen. En uiteindelijk hadden we zoiets van, ach, we doen gewoon het hele bedrag!" Euhhh, ok..... :oops: Hadden we dus helemaal niet op gerekend, maar wel mooi meegenomen natuurlijk! Echt, m'n schoonouders zijn knettergek wat dat betreft!

2. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…

Bevallingskalender mei mama's

1 mei: Ice (Tamara) - 25 jr - Doetinchem - zh + bv - ...e kindje - meisje
    1 mei: Anoesj (Anoeska) - 20 jr - Rolde - thuis + bv - 1e kindje - jongetje
    1 mei: Jvtje (Madelon) - 28jr - Eindhoven - thuis - bv - 1e kindje - j/m

2 mei: Eyereen - ...e kindje - j/m
    2 mei: Masoled (Marina) - 30 jr - Udenhout, thuis + fles - 1e kindje - meisje

3 mei: Mariska (Mariska) - 35 jr - Hoogezand, zh of thuis? + bv - 1e kindje - jongetje
    3 mei: Anastacia (Anastasia) - 30 jr - Den Haag - zh + bv - 1e kindje - meisje

4 mei: Saar (Saartje) - 24 jr - Retie (prov. A'pen-BE) - thuis - bv - ...e kindje - j/m

5 mei: Katsas (Saskia) - 35 jr - Hengelo, zh + bv - ...e kindje - jongetje
    5 mei: Moedergans (Alexandra) - 31 jr - Ouderkerk ad IJssel - zh + bv - 2e kindje - meisje
    5 mei: Ntombi (Ingeborg) - 26 jaar - Nijkerk -thuis + bv - ...e kindje - j/m

7 mei: Hupse (Winnie) - 28 jaar – Gelderland - thuis + bv - ...e kindje - j/m
    7 mei: Mutsie79 (Lisette) - 28 jr - Den-Helder - thuis + bv - ...e kindje – j/m
    7 mei: Dolphin - 22 jr – Gelderland - zh + bv - 1e kindje - jongetje
    7 mei: Dionne84 (Dionne) - 23 jr - Culemborg- zh- tweeling - ...e kindje - j/m

8 mei: Gina82 (Regina) - 25 jr - Vlaardingen, thuis + bv -1e kindje - jongetje

9 mei: Anna28 (Leonie) - 28 jr – Almelo - thuis + bv - ...e kindje – j/m
    9 mei: Sassefras1980 (Saskia) - 27 jaar - Rotterdam – zh + fles - 1e kindje - j/m
    9 mei: Hannah - 25 jaar - omgeving Arnhem - thuis + bv - 1e kindje - j/m

11 mei: Mamain2008 – Friesland –zh + bv - 2e kindje – j/m

12 mei: Nijnja (Johanneke ) - 33 jr - Haarlem, zh of thuis (?) + bv - 1e kindje - j/m
    12 mei: Surf - 1e kindje - jongetje

13 mei: will (willie) - 37jr - Zweden, zh + bv - 3e kindje - j/m

14 mei: Draaimolen - 1e kindje - jongetje

15 mei: Daphne78 (Daphne) - 29 jr - Nijmegen - zh + bv - 2e kindje - meisje

16 mei: Deentje (Dena) - 21 jr - Deventer - thuis + bv - 2e kindje - j/m
    16 mei: Hellepelle (Hellen) - 28 jr – Baarlo - thuis + bv - ...e kindje - j/m

17 mei: Frostieke (Kelly) - 18 jr - Sint-Niklaas (Bel) - zh + bv - 1e kindje – jongetje
    17 mei: tweeling1 (Claudia) – 22 jaar – Zeeland – zh + bv – tweeling - 1e + 2e kindje

19 mei: Lafo (Judith ) - 26 jr - Rhoon - 1e kindje - j/m

20 mei: Askim -34 jr - Rotterdam - ...e kindje - j/m

21 mei: Neia - ...e kindje - j/m
    21 mei: evelien (Evelien) - 38 jr – Veldhoven – thuis + bv - 3e kindje - j/m

23 mei: Daam (Damiët) - 35 jr - zh + bv - 4e kindje - meisje
    23 mei: WishfullDreaming (Saar) - 22 jr - Antwerpen (BE) – zh + bv - 1e kindje - j/m
    23 mei: zwaantje (Miranda) - 28 jr – Veenendaal - thuis + bv - ...e kindje - j/m

24 mei: Sjaandiaan (Diana) - 24 jr - zh + fles - ...e kindje - j/m

26 mei: Nazli21 – 22 jaar – 1e kindje – jongetje

27 mei: eerlijkbeertje (Trijntje) - Friesland - 2e kindje - j/m
    27 mei: SanGerdjan (Sandra) - 29 jr - Tilburg - thuis + bv - 3de kindje - j/m

28 mei: Onsukkie (Hilde) - 23 jr - Monnickendam - thuis + bv - 1e kindje - j/m
    28 mei: Friendly, 25 jr - Groningen - thuis + bv - 1e kindje - j/m

29 mei: Follieke - ...e kindje - j/m
    29 mei: verzorgingsmiepie - ...e kindje - j/m

30 mei: Fiona23 (Fiona)- 24 jr, Utrecht- zh +fles - ...e kindje - j/m

Agenda Verloskundige of gyn
    2 jan: Deentje + Sassefras
    3 jan: will, hannah
    7 jan: daphne78
    8 jan: daam, Gina82
    10 jan: evelien, Dolphin, Frostieke
    15 jan: Daam, verzorgingsmiep
    16 jan: Friendly, KatSas, eerlijkbeertje
    17 jan: Jvtje
    21 jan: onsukkie
    22 jan: Neia

Agenda Echo
    2 jan: Surf + Deentje + Sannnniee 20wkn echo
    4 jan: Lafo 20-weken echo
    7 jan: evelien 20-weken echo
    8 jan: fiona23, Sjaandiaan, Neia 20-weken echo
    9 jan: onsukkie 20-weken echo
    10 jan: daam 20 wk echo, Frostieke
    11 jan: Jippeltje
    12 jan: Katsas
    14 jan: verzorgingsmiep
    15 jan: Nazli
    16 jan: Anoesj pretecho, Friendly 20-weken echo

Aantal (aankomende) moeders: 45
    Jongen: 9
    Meisje: 6
    Onbekend: 30
    Tweeling: 2

Buddylijst
    Friendly & Hellepelle
    Fiona & Onsukkie
    Deentje & Anastacia
    Daam & Jvtje
    Hupse & Anna28
    Evelien69 & Will
    Katsas & Mamain2008
    Anoesj & Gina82
    Hannah & Ice

Buddyzoekers
    Mariska72, Masoled

Meiden die een mk hebben gehad
    *Danjo, Anoul, Rensie, Josien, Casannie, Sam8, wwjc19, Gerda1975, Mone, Amy82, Croky, Hummel, Rebbel, Jent, Jennie, Bahar, Ischa31, Thalita

Op 23 december is Danique geboren, dochter van Miriam25 en partner. Helaas was het Danique haar tijd nog niet. Wij wensen Miriam en partner dan ook heel veel sterkte toe

Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Friendly en/of Jvtje? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft… sorry laat het ff weten en je komt er weer in…[/quote]

3. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    heb een beetje rigoreus gewist. dat wil zeggen, niet naar de namen gekeken maar alleen naar de niet-ingevulde namen (dus alleen een naam zonder aanvullende informatie) mocht ik je dus per ongeluk gewist hebben, laat het ff weten en dan maak ik het weer goed ;)

4. will

will Niet meer actief

lafo, jeetje wat schrikken, ben blij dat je helemaal onderzocht bent. nu maar hopen dat het afzakt en dat het helemaal weg gaat. beloof me dat je het zekere voor het onzekere neemt, dus als je het niet vertrouwd je gelijk weer aan de bel trekt.

leuke schoonouders hebben jullie toch, willen ze me niet adopteren, hahaha

de eieren zijn gevuld en de rest is ook klaar. ben blij dat daisy me heeft geholpen. nou ja, zover je het helpen kunt noemen, het is meer snoepen ban alles wat er voorbij komt.

fiona zit jouw mannetje soms ook de top 2000 te luisteren? hier gaat de radio bij elk nummer harder en bij elk nummer blert ie ook nog eens mee. en bij elke nummer vraagt daisy, '' is hij al lang dood, die dat zingt''.

5. will

will Niet meer actief

friendly, prima gedaan

6. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    he meiden ik wil iedereen een goede jaarwisseling toewensen!

heb maar weer eens op bed gelegen voor de verandering.ben nog lang niet fit.. :( ik hoop niet dat dit nog lang gaat duren want ik heb er echt genoeg van.

onze katten zijn ook erg bang voor het vuurwerk ze zijn lekker binnen en komen er ook niet uit vanavond.

tot morgen

7. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    @ Lafo: jeetje meid echt niet leuk............Gelukkig is met ukkie alles goed en niks ernstigs. Weten ze nu wat het was dan?
    Hopelijk is de pijn snel over en slaap je vanacht ook en stuk beter

@ Friendly: ziet er goed uit zo meid!
    De jongens zijn in de meerderheid......Ik denk zelf dat er een jongen in mijn buik zit....Manlief weet zeker dat het een meisje is...ben benieuwd wie van ons gelijk heeft.....

Heb beschuit geprobeerd straks en werkt idd....echt bedankt voor de tip! Werkt ook voor misselijkheid dus helemaal fijn!

Meiden met zulke lieve ouders/schoonouders, super toch! Hier is de kinderwagen deels gesponsord en heel veel accesoires dus we mogen niet klagen........

8. eerlijkbeertje

eerlijkbeertje Bekend lid

10 okt 2007
    686
    0
    0
    Friesland
    lafo wat een schrik meid gelukig ben je onderzocht ik hoop dat je gauw opknapt

9. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Even snel voordat we weer weg moeten:

Allemaal een heel gelukkig en gezond 2008 gewenst!
    EN DAT AL JULLIE DROMEN IN 2008 WERKELIJKHEID MOGEN WORDEN!

X Neia

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    Jeetje lafo wat eng zeg, wat zullen jullie bang geweest zijn! Ik ben erg blij dat het nu weer goed met je gaat!

Verder gewerkt, en nu lekker aan de oliebollen! Morgenochtend weer werken!Helaas, maar ja, moet toch gebeuren.

Allemaal een fijne jaarwisseling!
    En een goed en gezond en gelukkig 2008!

11. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    @ will: jammie gevulde eieren............en fijn zo'n hulpje. Jij ook fijne jaarwisseling daar in Zweden......

@ eerlijkbeertje: de katten zijn hier gelukkig niet zo bang, zitten de hele dag al te kijken in de vensterbank. Maar ben blij dat ik ze nu alledrie binnen heb en ze komen ook niet meer buiten vanaf nu...

12. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Vergeet ik nog te zeggen:

Allemaal een superfantastisch 2008 toegewenst....Het jaar waarin we allemaal mama worden!!!

13. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

Zo, het werk zit er weer op voor vandaag. En voor de komende 2 weken :D Ik ga nu dus lekker vakantie vieren (in eigen huis, lekker aan de babykamer werken!).

Gelukkig -en babyrijk- nieuwjaar alvast iedereen!

14. bo2008

bo2008 Niet meer actief

zo me eigegemaakte salade is klaar het is een heus kunstwerk geworden als zeg ik het zelf
    me schoonvader maakt er ook 1 voor vanavond en dan gaan we zo eerst ff kijken bij elkaar welke mooier is nartuurlijk die van mij hhaha

auw is moest niezen dat deed toch een pijn in me linker zij onderin volgens mij mijn banden?
    ik zeg tegen me man ik heb last van me banden zegt hij o moet ik nieuwe michelens voor je kopen?
    flauw hoor

o ja bijna vergeten
    maar ik wil alle mei mamas een super liefdevol gelukkig en gezond en babayrijk 2008 wensen
    dit is ons jaar!

15. will

will Niet meer actief

o, onze hond is ook niet bang voor het vuurwerk. hij wordt er alleen maar heel enthousiast van. ja het is en blijft een bordercollie, die vuurpijlen verlaten de groep en hij wil ze dus terug halen, wat een maf beest. hij blijft dus wel binnen.

hannah, daisy wilt alleen maar helpen omdat ik heb gezegd dat het een geheim recept is. helemaal geweldig. ik heb altijd een paar lege potjes van de kruiden staan en daar gaat natuurlijk uit die lege potjes iets door de vulling. moet je d'r zien kijken naar die potjes. ze zegt niets maar je ziet er wel denken.

16. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Ja Will, waarom moest je nu over gevulde eieren beginnen, ik vind dat zooooooooooo lekker! En hier hebben we het niet vandaag.

17. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Onze reu vindt het helemaal te gek al die mensen buiten, hij ziet/hoort de rotjes enzo niet eens volgens mij. Dus doodeng dat ie er naartoe loopt of zelfs er een pakt.

Onze oude teef is wat schrikkerig, maar binnen niet bang.

En voor onze jonge teef is het de 1e keer maar die trekt z ich altijd op aan de reu, dus dat zit wel snor denk ik.

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Will: helemaal super! Wat zijn kids toch leuk, geweldig!

Onsukkie: ik vind ze ook zo lekker...En heb dit jaar een keer niet gemaakt * nu al spijt heeft *

Jvtje: heerlijk meid! Nu lekker naar huis en genieten van je welverdiende vakantie.........

Fiona: klinkt idd als bandenpijn....Heb er ook last van soms...

Net trouwens een staaltje gekke zwangerschapshormonen... :) :)
    Bij Oprah lieten ze een filmpje zien van Paul Potts, kennen jullie die?
    Heeft tvshow gewonnen a l a idols in Eingelenad....Een operazanger in ieder geval, ik hou er helemaal niet van maar toen hij begon te zingen stroomden de traantjes over mijn wangen :) :) Die gekke hormonen ook........

19. bo2008

bo2008 Niet meer actief

will bespaar me de hit2000 dat had ik echt niet aangekund met hem op voorgrond
    zit je in een auto en dat is een kleine ruimte gaat die berry gibb nadoen van de beegees echt waar door merg en been!
    EN HIJ KAN HET OOK NOG!

lafo gelukkig ben ik niet de enigste haha wel lekker dat je gesponserd ben wij hebben de kinderwagen gehad dus dat scheelde ook al een hoop
    wat eng zeg dat je vanacht zoveel pijn had wat dachten ze dan dat het was moet toch ergens vandaan komen? en waar had je dan pijn jij had toch ook last van je bekken?onderug ? hoop dat het helemaal weg is dadlijk zodat je lekker het nieuwjaar ingaat

onsukkie fijn dat je beesten niet zo bang zijn lijkt me zo zielig ik heb het met de 2 konijnen zijn zulke schijters heb de rolgordijnen dicht en een doek over de kooi

friendly ben glad vergeten wat je schreef sollly wou nog reageren

surf meid wat een bolletje als je ligt echt lief joh en je krijg al een goeie buik zag ik zo op de foto super he

jvtje wat had jij nou gezegd? hmmm ben het ook vergeten morgen weer een 2de venster erbij openen kan ik op alles reageeren
    nou ik ga jullie voor vanavond verlaten fijne avond iedereen! xxxx tot volgend jaar! haha flauw!

20. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Lieve meiden bedankt voor de beterschaps wensen, het gaat wel weer een beetje ben alleen erg geschrokken :(

Ja wat het precies was, de gynacologe dacht aan samentrekkingen van de baarmoeder wat misschien steken geeft.....de baby wordt als maar groter en volgens haar drukt hij/zij misschien iets te zwaar ergens tegen aan, maar het blijft gissen.
    Hopelijk komt het idd niet zo hevig meer terug, kan misschien ook te maken hebben met m'n bekken, maar ook dat wist ze niet zeker.

Dus al met al dames we gaan gewoon vrolijk verder op naar 2008!

Iedereen veel plezier vanavond ik ga proberen me uit m'n bed te takelen en ook een beetje mee te doen!

Deel Deze Pagina