Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Maaruuh mensen. Bedankt voor alle reacties. Ik merk aan mezelf dat ik hier (zoals veel van jullie wel zullen begrijpen) niet gelukkiger van wordt en ik voorlopig mijn best doe om maar gewoon even niet op dit forum te kijken. Als alles goed is kom ik over een paar weken wel weer en als er iets meer bekend is, horen jullie het natuurlijk ook!
    Iedereen heeeel veel succes met jullie zwangerschap en geniet ervan!

2. peetjuh

peetjuh Lid

11 sep 2007
    92
    0
    0
    heb van die buik krampjes en een beetje last van me onder rug hoe lang houd dat ongv. aan?
    hadden/hebben jullie daar ook last van?

3. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    bij mij was het op 24 aug. ook heel licht, als ik dit zo lees, krijg ik toch een heel klein beetje hoop... maar ben bang dat ik mezelf dan voor de gek hou en vrijdag weer een klap in mijn gezicht krijg...
    :(
    liefs rebbel

4. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    mn vorige zwangerschap heb ik dit wel tot 10 weken gehad toen ging het helaas mis
    Mn zus zei kan wel tot 16 weken aan houden die krampjes ongi gevoel

5. mariska72

mariska72 Fanatiek lid

25 apr 2006
    2.179
    0
    0
    Ergens in t noorden
    @rebel..sterkte meid..
    @Sam..maak jezelf niet gek..luister naar je gevoel.
    @peetjuh..ik heb ongeveer 1,5 week na een positest last gehad van die krampjes en af en toe heb ik ze nog.

Ik krijg steeds meer zin in zoetigheid..terwijl ik een echte zuurkauw ben. Een zwangerschapspraatje is als je zin hebt in zoetigheid krijg je een meid..Ik eet zo een citroen op en daar moet ik nu niet aan denken. Zelfs een glas sinasappelsap vind ik smerig. Verder gaat alle eten er gewoon in en blijft het daar ook (gelukkig).

6. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hallo meiden,

Voor mij is het ook ff zoeken hoor Danjo wie wie is ;) op het NOD forum wist ik het allemaal wel.

Heb dinsdag een afspraak gemaakt bij de dokter, heb wat vraagjes.

Dan ga ik ook maar alvast bellen met de VK om een afspraak te maken, maar zo te zien krijg je pas een echo met 7 weken?

Klachten op dit moment zijn rommelige buik, steekjes richting m'n lies en al een opgezette buik, kan dat al?

Heb er ook een foto van gemaakt.

Verders niet misselijk en ietsjes meer trek in lekkere vette dingen (patat, gebak etc)

Oh ja ook afscheiding maar zoals jullie weten een beetje bruinig. Dit heb ik al jaren lang dus zorgen maak ik me er niet om.

7. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Sterkte meid, duim voor je [-o<

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja Lafo jou herken ik wel hahaha
    Ik moet maandag voor mn uitslagen van het zaad enz naar de gyn maakt dan meteen een afspraak voor 7 weken echo
    en de vk loop ik van de week wel een x langs heen

9. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon

:) Leuk toch! We lopen een beetje gelijk!

Spannend hoor allemaal, had je al het idee dat je zwanger was?

Bij mij best wel verassend.

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    ja had het vermoeden al een week
    woensdag posi getest maar moest ff wachten met hier melden ivm dat er een goeie vriendin van mij hier zit
    en uiteindelijk blijft het een verassing

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hee lafo, hebnet even je foto bekeken van je opgezette buik. heb ik ook regelmatig ,vooral na het eten, volgens mij komt het omdat je darmen omhoog gaan om plaats te maken voor je bm... dus dan zie je eerder een opgezette buik... tis iig niet je bm, want die zit nog verstopt achter je schaambeen. bij mij lijkt de onderkant ook soms wat opgezet, zie foto (daardoor zittenmn broeken ook niet lekker meer)

12. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik vrees dat het ook hier over en uit is... Sinds gisterenavond verlies ik bloed. Het zijn geen stolsels en de gynaecoloog houdt wel wat hoop, maar bloed is gewoon niets goeds aan...

Ik hoop dat ik maandag wat positiever nieuws kan geven, maar vooralsnog heb ik er zelf een rotgevoel over. Ik ben zo bang en zo verdrietig.

Sorry meiden dat ik niet veel vrolijker kan zijn...

Groetjes,
    een verdrietige Josien

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heel veel sterkte, ik hoop dat het nieuws nog beter wordt.... ik zal voor je duimen!

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    josien ik duim voor je meis en dat het goed komt

15. annrieke

annrieke Actief lid

12 mei 2007
    141
    0
    0
    Didam
    Hallo allemaal,

Hier dus nog een mei mama die gezellig mee komt kletsen.
    Ik ben als alles meezit 11 mei '08 uitgerekend, en wordt dan voor de tweede keer mama.
    Tot nu toe gaat alles prima en mag ik nog niet echt klagen.
    Alleen veel krampen he vooral tijdens het slapen. Kan me niet heugen dat ik dat ook bij mijn eerste zwangerschap heb gehad.
    Maar goed als dat alles is komen we die andere 35 weken ook wel door.
    Ik wil nog even de echo van volgende maand afwachten, en dan het grote nieuws aan mijn nieuwe werkgever gaan vertellen.
    Ben heel benieuwd wat de reactie zal zijn aangezien ik dus net pas begonnen ben.
    Dat zul je dus altijd zien he. Ben je al een hele tijd druk bezig om opnieuw zwanger te raken en lukt het niet, en op het moment dat je besloten hebt om dan toch maar weer aan het werk te gaan en alles even op een laag pitje te zetten zwanger raakt.
    Hoe dan ook we zijn er dolgelukkig mee en gaan er van genieten!
    Alle andere mama's natuurlijk van harte gefeliciteerd en geniet ervan!
    Tot snel hier op het forum
    Groetjes Annrieke

16. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    anrieke gefeliciteerd meis
    ja zul je altijd zien zo gaan wij de mmm in en
    is het raak ,,alleen bloed en zaad onderoek gehad
    kijgen we maandag uitslag van haha

17. mamafaye

mamafaye Actief lid

30 jul 2007
    227
    0
    0
    Rebbel: sterkte
    Josien: hoop dat het meevalt zal voor je duimen
    Sam: laat je niet gek maken meis!

Eyereen, wij zijn net als jullie ook zo onder controle geweest bij de gyn, en ook ik mag nog een keer terug komen als extraatje.

Verder wel alles gelezen maar niet alles onthouden :oops:
    Nieuwe meiden welkom! Zal morgen de kalender weer even aanpassen!

Hier gaat het goed, vandaag alleen toch best moe ondanks een goede nacht...vannacht nog maar een keer proberen...hoop dat het lukt!

18. neia

neia Fanatiek lid

18 jul 2006
    3.341
    0
    36
    Sam, meid laat je niet gek maken. Bedenk dat de vk heeft gezegd dat zij zich geen zorgen maakt, en dat je waarschijnlijk gewoon een late innesteling hebt gehad. En je had een mooie echo hoor!
    Hopelijk klets je hier gewoon binnekort weer heel gelukkig mee!

Mariska de zoetekouw! :D Ik heb alleen maar zin in lekkers en niet echt in groenten enzo, maarja Neia-man heeft me gedwongen. ;)

Lafo, een opgezette buik komt inderdaad doordat de darmen nu hoger gaan zitten.

Josien, heb je ook krampen en buikpijn erbij? Mag je maandag langskomen? Ik hoop voor je dat het weekend voorbij vliegt en dat je maandag goed nieuws te horen krijgt. Sterkte!

Annrieke, GEFELICITEERD! En welkom hier, gezellig! Zul je altijd zien dat je dan zwanger raakt. Wil je na je zwangerschap daar evenveel uur blijven werken. Dan zijn ze vast blij voor jou!

Ik ga zo naar bed meiden, morgen weer werken! :cry:
    Welterusten!

X Neia

19. will

will Niet meer actief

josien en rebbel heel veel sterkte, misschien valt het nog mee.
    sam, als de vk geen rede had om zich zorgen te maken doe jij het dan ook niet, maar ja dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

op dit moment heb ik alleen maar trek in rauwe wortels en ontbijtkoek. helaas voor mij hebben ze hier geen ontbijtkoek en de laatste is aangesneden. :(
    er moet maar weer snel een lading besteld worden. :p
    verder vallen de kwaaltjes wel mee. soms een beetje misselijk en af en toe een paar krampjes in mijn buik en die afscheiding daar word ik echt gek van.

ik ga mijn bed maar eens opzoeken, slaap lekker allemaal.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Neia en mamafaye. Heel erg bedankt meiden... Het gekke is dat ik me echt zwanger voel, en dat ik niet het idee heb dat het niet goed zit. Maar wordt hier gewoon heel erg onzeker van en dan wordt het helemaal niet meer genieten. Is ook niet goed voor ons frummeltje! Spreek jullie snel weer! Dikke kus van Sam

Deel Deze Pagina