Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KatSas

KatSas Bekend lid

De allerbeste wensen voor 2008! Voor iedereen een heel gezond, gelukkig nieuwe jaar met een gezond klein wondertje!

2. KatSas

KatSas Bekend lid

Hoi!

iedereen het oude jaar goed uitgekomen? wij niet helemaal, maar dat volgt straks wel..grijnssss. Eerst maar eens kijken wat ik allemaal weer heb gemist

@ Friendy: ik wil wel op je lijstje blijven hoor!

@ Daphne: schoonmaakster vergoed? Welke verzekering doet dat? Lijkt mij ook wel wat.

Hier laat ik het ff bij, wordt vervolgd, tim spuugt me net alles onder :(

3. bo2008

bo2008 Niet meer actief

wat dan katsas je hebt al jevingers toch nog wel!?

nou ik ga me eindelijk eens omkleden erg he de dag is zo weer om

4. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Wat is er dan Katsas?
    Sterkte met Tim...

Fiona: succes met aankleden...Ben ook net in de kleren...

5. onsukkie

onsukkie VIP lid

29 jun 2007
    6.874
    1
    0
    Monnickendam
    Wandeling viel een beetje tegen, maar de hondjes hebben genoten en daar gaat het om. Nu even opwarmen, pfff...

6. moedergans

moedergans Actief lid

13 apr 2007
    373
    0
    0
    mamma & catering mw.
    zuid holland
    gelukkig nieuwjaar iedereen! Dat het maar een mooi jaar mag worden met allemaal gezonde kindjes.

Hier gezellig geweest bij de buren.
    Veel siervuurwerk afgestoken met de buurman. Wat dat betreft ben ik een van de weinige vrouwelijke nieuwjaars pyromanen in de omgeving ;) Al hou ik absoluut niet van knallers.

Frummel, frummelde gezellig mee. Aidan kon door het geknal eerder op de avond, niet slapen. Maar heeft het toch tot half 2 vrolijk vol gehouden. Lekker gespeeld met z'n buurmeisje, we hadden geen kind aan hem. Vuurwerk vind hij heel mooi. Maar wel achter glas, waar het niet zo stinkt.

De poezen en paarden hebben het goed doorstaan. Ze kijken zelfs af en toe nieuwschierig uit het raam en stal. Stiekum vinden ze het wel mooi geloof ik :)

Heb niet helemaal bijgelezen. Las iets over de streep op je buik. Nee die heb ik ook niet en bij Aidan ook nooit gehad. "t ligt er geloof ik aan of je veel pigment in je huid hebt of niet. Ik ben een behoorlijke bleekscheet ;)

Wel meer "beharing" op m'n buik, hmm lekker warm hi hi.

katsas:
    Bij ons wordt extra hulp in de huishouding ook vergoed, als je door medische problemen dat niet kan, en je man bijv veel werkt. Dit moet uiteraard wel door bijv een dokter worden verantwoord.

Bij onze verzekering (ohra uitgebreid) moet je partner dit al ruim van te voren aanvragen.

Nou ik ga maar's eten (steeds meer last van weinig plaats in m'n maag en maagzuur.. jakkes. De vreetbuien worden dus maar verdeeld over de dag)

7. eyereen

eyereen Lid

10 mei 2007
    77
    0
    0
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! :D

8. friendly

friendly Fanatiek lid

15 aug 2006
    2.067
    0
    0
    Hier geen streep, geen striemen helemaal niks. Ik ben ook een dikke bleekscheet, dus zal er ook niet snel last van hebben.
    Kleintje is vandaag echt begonnen met schoppen! En ben er achter dat ie dol is op oliebollen ;) , iedere keer als ik er eentje op had begon ie flink van zich te laten voelen. Kan echt wel uren met mn handen op mn buik liggen te genieten (ookal voel je 9 van de 10 keer aan de buitenkant niks...)
    Verder hier alles prima, merk wel dat de nacht wat korter geweest is want ben best duf. Vandaag maar een beetje op tijd naar bed denk ik.

9. Askim

Askim Bekend lid

8 jul 2007
    634
    0
    0
    Allemaal een heel gelukkig, gezond en mooi 2008!

De kleine was vannacht om 12 uur gezellig aan het bewegen. Rond 13.00 gingen de vrienden/vriendinnen de stad in (ik zag het dit jaar echt niet zitten) en wij lagen dus heerlijk vroeg in bed.

Hier nog geen streep of striemen te bekennen gelukkig.

10. anastasia

anastasia VIP lid

29 jul 2007
    7.702
    0
    0
    verpleegkundige
    Zuid Holland
    hier gewerkt en daarna naar de beide ouders geweest, nu eindelijk thuis!

Nogmaals gelukkig nieuwjaar allemaal!
    Heerlijk dit jaar komen onze wondertjes! Wat een geweldig vooruitzicht!

xxxxx

11. bo2008

bo2008 Niet meer actief

ik voel nou 5 dagen me babytje niet zoveel als de weken ervoor ben gelijk weer zo onzeker
    ik groei nog steeds goed maar ook als ik heel rustig ben voel ik hem/haar minder
    hebben jullie dat ook gehad? ik hoop dat het snel verandert en dat ik hem ook duidelijk kan gaan voelen! zucht
    nou ik ga me bedje zo weer in lijkt net of ik er niet ben uit geweest net een heerlijke vette hap gegeten frinkandel speciaal broodje kroket en kaassoufle de helft van me bink gestolen ! hmmm
    nou aan een appeltje;)
    weltruste meiden ! morgen werken :(

12. will

will Niet meer actief

fiona even een reactie voor jou.
    probeer eens een hele warme kruik op je buik. mijn kleintje vindt dat niet echt prettig (ja, of juist wel)en begint dan eigenlijk altijd te trappelen. zit heus wel goed hoor, niet onzeker zijn.

13. bo2008

bo2008 Niet meer actief

okay ik zal eens proberen om me buik op te warmen ik wordt zo gek van mijn eigen onzekerheid !
    ook door veel verhalen die je hier hoort en lees doe dat ook niet te veel maar dan hoor je weer wat en denk je als het maar goed zit daarbinnen
    ik wil genieten van me zwschap maar ben 5 dagen zo onzeker ...
    nou ik ga nu liggen met iets warms erop en ga geduldig wachten ;)
    xxx

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Katsas, ik ben overgestapt naar VGZ gezin en zeker of zoiets...
    Scheelde me maar weinig ten opzichte van uitgebreidaanvullend met basis tand.

15. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Fiona: meis niet zo zorgen maken hoor.....Je ukkie heeft het vast prima daarbinnen...Met deze zwangerschapstermijn hoef je het ook echt nog niet dagelijks te voelen.....
    Lekker met die kruik je bedje in en werk ze morgen.

16. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Ahhh jullie kletsen te snel hoor dames..

Gister alles goed bij de VK:) Ze ging het hartje luisteren en ze zei, het is dat ik weet dat het een jongetje is, maar anders had ik nu een meisje gezegd, omdat de hartslag van ons manneke 160 was..haha..

Vanmiddag gewerkt, had maar 1 kindje en alles was natuurlijk gesloten dus konden ook niks leuks gaan doen:(

@ Buddy, gefeliciteerd met jullie zoon:D en natuurlijk dat hij helemaal gezond is:)

Over de ikea meubels, lees hier net wat, Ik ga het kamertje ook bij de ikea kopen, aangezien ik niet zo''n groot budget heb, en toevallig zag ik een combi helemaal naar mijn smaak voor een leuk prijsje. Zou niet weten wat er mis moet zijn met die meubels, een ledikantje is een lediakntje en een commode een commode toch?
    Alleen haal ik ergens anders het matrasje weg..

@ Nazli, wat balen zeg dat je weer werkloos bent, hopen voor je dat je snel weer een baan hebt:)

@ Daphne, Mooie buik heb je al zeg:)

Over het liggen op buik rug enz..Ik kan nu nog liggen hoe ik wil, vaak wordt ik 's nacht wakker op mijn buik en dan moet ik me toch een potje naar de wc..pfff...eenmaal op de wc denk ik...nou was dat het?
    Mja alles voor het goede doel. Vaak slaap ik wel op mijn rug omdat ik dan wat minder last heb van maagzuur..Neem nu dus maar tijdelijk een rennie voordat ik ga slapen..

Pfff ben nu bij 502...ff een volgens berichtje

17. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Ohhhh voordat ik het vergeet

Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst :D

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Er is zeker niks mis met ikea meubels........Die worden uitvoerig getest dus anders zou het echt niet verkocht mogen worden....
    Matrasje zou ik er idd niet kopen....Zou daar dan wat meer geld in investeren.....

Fijn dat je weer goedgekeurd bent bij de vk.... :D Tja die hartslag...Bakerpraatjes.... :D
    Dan zou ik ook een meisje moeten krijgen volgens die hartslagmethode...We zullen het in mei zien....

19. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    iedereen is volgens mij ziek hier of verkouden :(

Ik heb tot nu toe nergens last van...ff afloppen..klop klop..
    Tot nu toe nog niet verkouden geweest tijdens de zwagerschap...mijn vriend is wel net ziek geweest...hopelijk ik niet straks:)

@ lafo, Schrikken zeg, jeetje...gelukkig is alles goed met je kindje:) Hopen dat de steken snel weg gaan.

ik weet niet meer wie het vroeg over drinken dat je persee iets moet drinken...hier dus yoghidrink, fristi, hoe iedereen het ook noemt haha...
    Ik kan zo een heel pak in 15 min op...heerlijk haha

@ Will, jeetje wat een gestoord mens naast jou in het ziekenhuis zeg, dat mensen zulke dingen kunnen zeggen zeg...bah...

@ mamain, Gefeliciteerd met je verjaardag:D

Vannacht lag ik er om half 3 in...was helemaal kapot terwijl ik van half 7 tot half 9 nog wel geprobeerd heb om te slapen...Geloof dat ik maar een half uur tussen het geknal door heb geslapen..

Gefeliciteerd met je 19 weken eerlijkbeertje:)
    Hier nog geen donkere streep over mijn buik..en ook nog geen striemen gelukkig...

20. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Ja idd bakerpraatjes haha, maar toch ook wel weer leuk om te horen...
    Moet wachten op een vriendin( tevens collega) die komt de sleutel van het werk halen, aangezien we nieuwe sloten hebben en ze nog geen sleutel heeft en ze morgen moet openen...ook zo lekker slim...mjaaaa...

Het is nu wel bedtijd dus ik hoop dat ze opschiet haha..

Deel Deze Pagina