Een goedemiddag! Heb lekker uitgeslapen, uitgebreid in bad gelegen en nu ff de laptop aangezet.......... Meiden ik had vanacht toch een buikpijn...... Kon er geen houding door vinden in bed, kon wel janken..... Maar bij het opstaan nergens meer last van dus wat het nou geweest is.. @ dolphin: succes met je lampenzoektocht. En gefeliciteerd met je 22 weken! @ Anna: jongen van 7.........iets van lego? computerspelletje? Moeilijk. Werken valt mij soms ook zwaar ja. Kan me niet altijd even goed concentreren overal op. Het gevoel dat sommige dingen lansg je heen glijden. Hier ook geen buikslapen meer....Voelt niet prettig... @ Fiona: zie je nou meid, geen zorgen maken. Pas vanaf 26 weken moet je het dagelijks wel voelen, ik meen minstens 10 bewegingen per dag dan. Werk ze vandaag! @ Nazli: succes met ledikantje zoeken. @ Mamain: jeetje das ook wat zo 's nachts. Gelukkig dan nu wat beter...Kan daar ook niet tegen hoor, ga zelf net zo hard meedoen. @ Gina: klus ze! En laat idd het zware werk maar aan anderen over! @ Lafo: jeetje meid, schiet niet echt op dus......Hoop niet dat het BI is. Idd maar meteen bij de vk aankaarten. Liefs Hannah
degene die de lijst bijhoudt.. wilt die mij ook toevoegen, voor een pretecho op 31 Januari om 15.00 uur..
Jeeh Mamain, wat lekker dan! Leuk van je vrienden dat ze niet ff aan je denken! Lijkt me toch een onvergetelijke verjaardagsdatum? Als ik jou zo hoor dan kruipen jullie straks samen in bed! Kan je hebben! Hoop dat je even samen met je zonntje een tukkie kan doen! Wel zo lekker! Kan je vast een beetje gaan dromen over hoe je het moet gaan inrichten hihi! Liefs Anna
Pff jeetje zeg mamain........ Dat is idd niet leuk zeg.......Is dat andere jaren ook zo geweest? Succes met in bad doen, hopelijk knapt je ventje snel op....
@Hannah: Wat lekker dat je zo lang hebt geslapen! Hier ook tot 10.00 uur heeeeeerlijk! Moet mrogen om 9 uur al bij de garage zijn met de auto dus dan moet k er vroeg uit! Hoe is het nu met je buik? kan het bandenpijn of harde buiken zijn geweest? hoop voor je dat het bad in ieder geval heeft geholpen! Ik heb inderdaad het gevoel dat ik niet alles meer zo goed bij houdt als voorheen , en dan vooral qua onthouden. Bedankt voor het meedenken Hannah, lego is inderdaad ook altijd leuk! @Dolphin: Wat leuk een pret echo! Ik wil geen pretecho omdat ik dan toch te veel in de verleiding kom om te willen weten wat het gaat worden hihi! Maar ben wel een beetje jaloers , ben zo nieuwsgierig hoe de kleine er bij ligt! Liefs Anna
Haha jij ook Hannah! leuk hoor! Ik ga hier trouwens maar eens wat doen! Wil de kast uitzoeken. zit teveel in van twee maten kleiner dat ik niet meer pas nu hihi! Wil de confrontatie nog niet aan lol HET GAAT ER ALLEMAAL UIT! ALLEEN NOG MAAR POSITIEKLEDING DIE PAST IN DE KAST! zo, dat lucht op......nu nog waarmaken hihi!
Oh dat onthouden......Mijn geheugen is een zeef..... Geen dank voor het meedenken hoor... Mijn buik is nu weer rustig, geen pijn meer...Tja dacht ook al aan harde buik ofzo...Zal morgen eens aan de vk vragen. Kan me voorstellen dat je dan in de verleiding komt, hier ook zo hoor maar toch wil ik graag een 4d echo....En dan ook nog die extra echo met 32 weken....Dus nog 2 keer onze nieuwsgierigheid in bedwang houden... MOEILIJK! hihi....
Dat roep ik ook al weken.........Alles uit de kast wat ik niet meer pas....... Maar het is er nog niet van gekomen Succes ermee......Denk dat de kast wel heel leeg zal zijn als je alles er uit haalt..... Weer een reden om te shoppe
Haha, ik moet toch de stad nog in voor een kadootje vanmiddag! hihi! Kan me voorstellen dolphin dat je benieuwd bent naar hoe de kleine er uit ziet! Ik gun het jullie ook van harte! Ik weet alleen voor mezelf dat ik me niet kan beheersen! Te benieuwd! Nog 17 weekjes geduld hebben! pffffffffffffffffffffffffffffff @Hannah: Ik laat je weten hoe het is gegaan met de kast, ik ga nu naar boven!
hahaha Anna, zo ben ik net zo, dus had ik maar gelijk gezegd dat ik het wilde weten, anders kon ik me ook niet inhouden... Nu is het nog leuker vind ik zelf.. Kleuren en kleertjes uitzoeken voor een stoer knulletje..
Een gelukkig en liefdevol 2008 gewenst allemaal. Zal dit jaar maar weer eens een poging wagen om wat meer hier aanwezig te zijn. Groetjes Ingeborg
Nou m'n huis moet nodig een flinke beurt hebben, evenals de schuur trouwens. Dus ik ga maar ff een kast op maat zagen die ik in de schuur wil hebben. Wat een gedoe.
hoi hoi! ik zit momenteel ff zonder internet als het goed is heb ik 4 januarie weer internet. Ik wens iedereen alsnog een heel gelukkig en gezond 2008! vanmorgen de 20 weken echo gehad! had verhoogde kans op down syndroom dus moest gelijk door naar de gyneacoloog. maar alles is gelukkig goed! en ik krijg een ZOONTJE! tot snel!
hallo! had net weer een bericht verkeerd getypt ik ben er 4 januarie weer. zit helaas ff zonder internet ivm overstappen van de provider! ik wens iedereen een heel gelukkig en gezond 2008! dat alle kindjes maar gezond op de wereld mogen komen dit jaar! ik heb vandaag mijn 20 weken echo gehad! was wel ff stress. had een verhoogde kans op down dus moest gelijk naar de gyn. maar was gelukkig loos alarm! En wij krijgen een ZOONTJE!
Nou meiden ben toch maar aan het werk gegaan, het gaat wel Alleen met opstaan doet het pijn, maar zal niet de enige zijn. Maar het zonnetje schijnt hier lekker dus we mogen niet klagen!