Mei 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door mariska72, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Deentje gefeliciteerd!

2. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    denk bij de meimama's

3. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Ben benieuwd Anna........ ;)

Deentje: jeetje das schrikken meid, gelukkig alles goed en gefeliciteerd met je jochie! De jongens nemen een voorsprong nu...

Lafo: gelukkig gaat het maar doe maar rustig aan.
    En zonnetje....De gordijnen zitten hier nog dicht, dus zie niks :) :)
    Zit nog lekker op de bank in mn kloffie....Ga ook hier maar eens wat doen...

Onsukkie: succes met de opruiming.....

4. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Deentje gefeliciteerd met je zoon!
    Mamain: ik geloof dat je jarig was/bent.... in elk geval gefeliciteerd!
    Lafo: succes ermee!
    Dolphin: proficiat met de 22 weken!
    Hanna en anna: succes met de kasten! hier is er ook nog wel ene die opgeruimd mag worden als jullie nog zin over hebben :-D

Hier een beetje alleen vandaag. Mannetje is vandaag weer begonnen met werken. Ik moet morgen weer. De laatste nachtdienst! fijn en dan is het weer voor een hele poos klaar! joepie. Wel met frisse tegenzin, heb er geen zin in... bah... In de vakantie hebben we een kamertje gekocht. Wordt in week 10 geleverd. Dus nu kunnen we beginnen met het klaarmaken van de kamer. We wachten kwa kleur nog eventjes tot 9 januari dan hebben we de 20 weken echo en als het goed is weten we dan ook wat het wordt. Spannend hoor. Ga nu maar weer eens wat doen!

5. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Moest jij nog nachtdiensten werken Hellepelle? Dacht dat als je zwanger was je dat meteen niet meer hoefde, staat ook op de site van ministerie van sociale zaken.

Jeetje toen ik vertelde op werk dat ik zwanger was hoefde ik ze meteen niet meer te werken.........Had er ook niet aan moeten denken zeg. Heb toen ik 5 weken was de laatste nachtdiensten gedraaid en dat was erg zwaar.......
    Knap dat jij ze nog wel kon werken hoor........

Ga dr nu vandoor.......tot later!

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    @ deentje, gefeliciteerd met jullie knulletje !

Hebben jullie ook last met lopen van steekjes rond je navel?

7. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    De beste wensen iedereen! YEAH we worden allemaal mei-mama's :D
    ff bylezen hoor. Sorry als ik wat vergeet ;) lees ff heel snel erdoorheen!
    @Gina: gaaf een jongetje!!
    @Katsas: thnx! En waar ga je die WS volgen? Ben benieuwd hoe je t vind!
    @Iedereen: ik slaap al jaren in de zogenaamde "zwangerschapshouding", op mn zy, en dan de onderste been recht, en t bovenste been opgetrokken. Slaapt heerlyk :) Op mn rug kan ik ook niet goed liggen, als ik een boekje lees, trek ik t kussen wat hoger zodat ik meer zit. Maar slapen dat zou niet lukken!
    @JVtje: thnx :oops:
    @Lafo: ooooh meis, dat zal schrikken geweest zyn! Geluukig is alles goed!
    @Daphne: haha, die blauwe eet ik wel op hoor :) hmmmmm M&M's *kwyl*
    @Mamain: nog van harte! En niet leuk van je vrienden zeg!
    @Idereen: hier nog geen streep! En ook nog geen striemen. Dus duim hard dat dat zo blyft!
    @hannah: aaah wat een schattig koetje hihi, leuk hoor!
    @Dolphin: yeah 22 alweer!
    @Hannah: hmmm das niet fyn :( Nu weer over? Enne gaaf, in febr een pretecho. Als ik héél eerlyk ben, wil ik er gewoon NOG ÉÉN! en dan met zo'n 30 weken ofzo. Maar es ff overleggen hier :)
    @Deente: wat fyn meis dat alles goed is met jullie ukkie! En jullie ook een zoontje, leuk hoor :D
    @Katsas: wat is er nou gebeurd met oud & nieuw? Je houdt ons wel in spanning hoor ;)
    @Dolphin: hier geen steekjes geloof ik. Zal er es op letten ;)
    Nou ladies, ik ga ff wat eten!

8. KatSas

KatSas Bekend lid

Zoo daar zijn we weer!

@ Lafo: gaat het al wat beter met je? Wat schrikken zeg!

@ Mamain: alsnog gefeliciteerd! :D

@ Daphne: bedankt voor je antwoord over de verzekering. Na de bevalling van tim moest ik namenlijk ook nog ff blijven, maar goed ik ga nu voor een supersonische bevalling natuurlijk..grijns

@ Deentje: wat een heerlijk nieuws! Alles goed! Gefeliciteerd! Een prins erbij!

En ow ja, oud en nieuw, nou dat was op zich allemaal supergezellig hoor! Een vriend kwam mij al tegen vijfen ophalen, want mijn mannetje moest werken. Dus gezellig daar met nog een stel erbij met zijn allen eten en dergelijk. De drie kleine mannetjes samen in bad, superleuk gewoon. Mijn man kwam tegen negen uur en die zei al dat het echt mistig was, maar goed, wij gewoon gezellig zitten en spelletjes doen. Maar goed toen zijn we dus zo dom geweest om om één uur gewoon naar huis te willen rijden...dat hadden we dus nooit nooit nooit nooit moeten doen. Het is normaal maar vijf minuten rijden maar hebben er meer dan een uur over gedaan. allebei hoofd uit het raam en maar turen. We konden het eind van de motorkap niet meer zien..pfffffff. Het was zoooo eng, ik had buikpijn en harde buiken van de spanning en het ingespannen turen. Man wat een ontzettende ellende zeg. Maar goed...we hebben het overleefd. En dat is het belangrijkste he.

9. KatSas

KatSas Bekend lid

Vandaag weer een spannend dagje, vandaag moet mijn man voor de psychologische keuring om machinist te worden...ik kreeg net even een sms dat het super pittig is..dus ...oef..duimen maar!

10. Ice

Ice Fanatiek lid

15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    @Katsas: ja die mist, wy zaten in t westen, daar viel t best wel mee. Maar ik vind dat ook altyd eng :( Enne ik duim voor je mannetje hoor :D

11. sannnniee

sannnniee Fanatiek lid

17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    hallo meiden,

mij echo was gelukkig zover ze konden zien goed!
    ben ik erg blij mee. het kindje lag niet helemaal makkelijk mar met ze rug naar mijn buik. dus konden ze het hartje nie goedd zien. moest ik even in de wachtkamer gaan zitten en dan na 15 min terug komen.
    en toen heeft ze het hartje wel goed kunnen zien. gelukkig maar anders moest ik weer terug komen.
    heb gelijk een afspraak gemaakt voor een 3D echo over 5 weken. heb ik ook al veel zin in.

kom straks weer even terug.

fijne dag nog asllemaal

groeten sandra

12. KatSas

KatSas Bekend lid

@ Sandra : wat een heerlijk nieuws! Gefeliciteerd met de goede echo!

Mijn mannetje belt net dat hij het er op heeft zitten, hij wacht nog op een andere collega die ook voor de test moet en dan komtie richting huis. Vandaag of morgen bellen ze dan voor de uitslag. Pfff echt spannend, hij wil het zoooo graag! Hij is ook blij met de baan die hij nu heeft hoor, maar machinist...dat is zijn grote droom

13. will

will Niet meer actief

vreemd, ik heb geen mist gezien, hahaha

o, ik ben zo kribbig, er is vandaag echt niets met me te beginnen. werd vanochtend als eerste uit mijn bed gebeld en toen probeerde ik dus de website aan te passen op 2008. het is gelukt maar ik heb er 5 uur overgedaan. nou dat slaat bij mij dan een gat in m'n humeur. was een onbenullig dingetje wat binnen 10 minuten gebeurd kan zijn, op een gegeven moment toen ik dacht, ja nu lukt het, was ik alles kwijt. maar goed het is weer gelukt.

ik heb ook last van BI maar dat zit niet ergens onder in mijn buik. af en toe een flinke steek op mijn schaambotje maar verder zit het vooral in mijn heup, bil en been.

blauwe M&M's die zitten er hier (als ze ze al hebben) helemaal niet in, ook geen groene. maar ze zijn verslavend, mmmmmmm

deentje, gelukkig dat alles goed was, leuk een kereltje erbij.

verder ben ik het kwijt, eerst even wat eten nu

14. KatSas

KatSas Bekend lid

blauwe m & m's zucht...ik ben al naar de winkel geweest...maar krijg er superveel zin in nu... mmmmmmm Ik heb steeds steken in mijn schaambeen inderdaad, ben al lang blij dat ik niet de enige ben!

15. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Deentje en Sannie gefeliciteerd met de goede echo's! En wat leuk deentje een knulletje! Geniet er lekker van!

Hier de kast opgeruimd. voelt wel goed! Net gedouched en nu zo snel de stad in voor een kadootje!Kan ook wel wat kleding gaan shoppen hihi!

Liefs Anna

16. Anna28

Anna28 Fanatiek lid

4 mei 2007
    2.560
    0
    0
    Consulente
    @Lafo: toch fijn dat het iets beter gaat! Maar doe maar rustig aan!

@Katsas: wat balen van die mist he? wij wonen in Almelo en daar was het ook zo vreselijk! Moesten ook om kwart voor twee weer naar huis rijden. reed alleen liever zelf dan dat ik een taxi ging bestellen. En ook die reden amper! Had toen ik thuis kwam ook pijn in mn buik ervan! Nie grappig!

OOOO en ik wil ook M&M's!

Liefs Anna

17. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    Jeej het sneeuwt hier...:D Werd ook wel tijd zeg...een klein wit laagje al op de grond:)

Nte even met een vriendin de stad in geweest...Een leuk poefje gekocht...
    Ook even bij de woningbouw geweest en heb nu 21 punten:D En moet 25 punten voor een huisje hebben dus dat schiet al op...Heb van die lieve maatschappelijke werker een half jaar voorsprong gekregen:)

uhmmm even denken...

@ Katsas...hier ook hele erge dichte mist...en dan ook nog al het rook wat bleef hangen van het vuurwerk:S Gelukkig ben je wel thuis gekomen want er zijn genoeg mensen die op de snelweg de jaarwisseling hebben gevierd...

Mijn klerenkast heb ik een paar weken geleden al opgeruimd gelukkig:) Was wel erg leeg, maar heb alweer behoorlijk wat bijgeshopt hihi...

@ Deentje, gefeliciteerd metjullie mannetje:)
    De jongetjes hebben weer een dikke voorsrpong volgens mij..

18. bo2008

bo2008 Niet meer actief

deentje wat schrikken maar gelukkig krijgen jullie een gezond prinsje! gefeliciteerd!

sannie jij ook super dat alles in orde was en weten jullie ook wat het wordt?

hier ruzie met me man hij kan zo opvliegend zijn en nartuurlijk wil ik net als hij het laatste woord hebben
    maar dan krijg die een aanval schreeuwt die nou dat kan mij dus echt niet boeien
    hij is lekker opgerot nu kan hem ff niet luchten of zien hij is zo laks de konijnen kooi die ruik je gewoon nee hoor hij vertikt het gewoon en met zijn schoenen doorlopen op me gedweilde vloer grrrrrr
    heb geen zin om vandaag met hem rekening te gaan houden omdat hij chago is
    hij heeft last vanzwhormonen denk ik zo lijkt het anders wel
    moets ff van me af schrijven

19. anoesj

anoesj Bekend lid

5 okt 2007
    746
    0
    0
    Groepsleidster Kinderopvang
    ahhh de yoghidrink is op:(
    Dan maar aan de melk..

20. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    Zo ben ik ook weer eventjes..........Boodschapjes gedaan en lekker naar de kapper geweest...heerlijk.

Heb ik net boodschappen gedaan zitten jullie me lekekr te maken met m&m's............En bedankt..... [-(

Fijn dat je kast leeg is Anna. Nu dus even lekker wat nieuws scoren...

Katsas: niet leuk zeg zo naar huis gaan....Kan me voorstellen dat je doodsangsten hebt uitgestaan..Gelukkig ben je veilig weer thuis.

Sannie: gefeliciteerd met je goede echo!

Ice: jij hebt je pretecho toch ook bij babyview in arnhem gehad?
    Wij wel en hebben zo'n pakket genomen met een 2d en 4d echo...Dus vandaar nog eentje maar dan dus de 4d. Die vrouw zei dat je die het beste rond 27-28 kon maken. Dan hebje het mooiste beeld.
    Helemaal geen pijn meer gelukkig..Is je scrapwerkje af?

Deel Deze Pagina